Zijn die dingen niet verboden hier.....quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Toch altijd leuk, die artikelbenamingen en -beschrijvingen. Ik zie mezelf al snowboarden met zo'n ding op.![]()
Warm masker voor je gezicht. Geschikt voor de meeste outdooractiviteiten.
http://www.dealextreme.co(...)ce-mask-black-104203
[ afbeelding ]
Laat als je hem binnen hebt even weten hoe het werkt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
zou dit nou werken? lijkt me wel handig om aan je sleutels te hebben voor als ik m'n aansteker vergeet.
[Link]
had niet eens door dat dat erop stondquote:
Ik heb dat ding liggen maar nooit begrepen hoe je hem moet vullenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
zou dit nou werken? lijkt me wel handig om aan je sleutels te hebben voor als ik m'n aansteker vergeet.
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html
aanstekerbenzine d'rin pleuren toch? gewoon hetzelfde als een zippo lijkt me. 't principe iig..quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb dat ding liggen maar nooit begrepen hoe je hem moet vullen![]()
In dat staafje moet olie komen maar het knopje komt niet los
lijkt me het meest logische, bij die filmpjes zie je ook dat ze die aansteker eerst even draaien zodat dat ding nat word oidquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef monkeybrain het volgende:
Maar waarin? In dat gat waar het staafje zit dan?
Dus eigenlijk een draadloos netwerk creëren (router naast je). Dat wordt een ingewikkeld zaakje. Plus kwaliteit van zo'n IP-cam is natuurlijk niets vergeleken bij een degelijke videocamera/DSLR.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Hmm, er moeten toch wel draadloze beveiligingscamera's met afstandsbediening te koop zijn voor een paar tientjes?
Of zo'n ding maken aan een op afstand bestuurbare haak http://www.ebay.com/itm/W(...)6fd08#ht_3799wt_1344
Epic cool.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat DX überhaupt aan coupons/codes doet. Dus die vind je dan ook niet.
[..]
Precies, gewoon bestellen. Dat het lang(er) duurt is bekend en so be it.
Oh ja, ik kom weer even terug op de helikopter-camera-combinatie. Via via kwam ik bij deze filmpjes uit:
[ afbeelding ]
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Video niet gevonden
Die laatsteGaat tot 150m hoog, camera is op afstand te bedienen/bekijken.
![]()
Je moet wel ballen hebben om dat te doen, $58.000! voor de RED camera
China moet eens de elektronische parts van een helicopter goedkoop gaan produceren/verkopen. Dat je dan zelf je helicopter kan configureren. Dat moet wel haalbaar zijn. Lijkt me eeeerug tof![]()
Shiz, tijd om een quadrokopter uit china te laten overkomen niet!?quote:
Dat kan deze Omcopter allemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat was een hectacopter.Doe mij die maar.
't Wordt eigenlijk pas leuk als je niet alleen de positie van de camera veranderen kunt, maar ook eigenlijk net als zo'n wireless IP cam kunt pannen en tilten en de live feed op een monitortje bijhoudt naast de controls van de camera. Dan ben je sapdrinkenderwijs goed bezig.
quote:Ben niet zo van de ingebouwde cams in heli's. Zelf doen is tenminste nog een beetje flexifibel. Dacht trouwens dat een 5D mkII al de limits pushen was... gooien ze er een RED cam onder.Silkysmoesss en opperbaaasss!
Wow, thanks, deze informatie was me haast ontgaan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:33 schreef summer2bird het volgende:
Yes,
order has been shipped[ afbeelding ]
Zou niet kwaad kunnen natuurlijk als je even vermeldt waar het dan om gaat qua item(s) die nu naar je onderweg is(/zijn) (eventueel van welke shop en hoe lang dat sinds bestellen geduurd heeft). Wat moeten we anders met zo'n post als er verder niks bijstaat, daar hebben we toch eigenlijk niks aan?quote:Vraag jezelf voor je post af of anderen daar uberhaupt iets mee kunnen. Wees in je reacties zo volledig, informatief en on-topic als mogelijk.
DIY-projecten zijn vast wel te vinden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:14 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Iemand deze al in de Chinese Webshops gevonden?
Hoe werkt dat? Volgens mij moet er alsnog benzine in.. En dat vervliegt na een paar dagen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef Smack-a-jack het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)in-product-2844.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |