Slimquote:Op woensdag 9 november 2011 17:43 schreef monkeybrain het volgende:
Zo zo, dat is een copter![]()
Dat hele mechanisme beweegt, piep piep, lijkt wel transformers![]()
Ik ga de gebruiksaanwijzing eens goed lezen voordat ik deze meteen mol
Ja dat het makkelijk te hacken is met bepaalde dingentjes omdat het toch een relatief goedkoop ding is.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:28 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
hoe bedoel je fraudegevoelig? dat die shit niet werkt of dat anderen ze makkelijk kunnen misbruiken?
Msg from Raz. Ik zag 'em vanmorgen al, maar wist niet of dat nu al bekend was, maar moest dus zelfs nog aangekondigd worden.quote:Today we have the popular Security Network Camera (With Wifi) for just $54.50.
dus in nederland kopen is eigenlijk beter?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja dat het makkelijk te hacken is met bepaalde dingentjes omdat het toch een relatief goedkoop ding is.
Ga er maar vanuit dat bijna alles wat je in Nederland koopt beter is dan in China, alleen is China (veel) goedkoperquote:Op woensdag 9 november 2011 18:12 schreef 12koeto het volgende:
[..]
dus in nederland kopen is eigenlijk beter?
Hackers maken zich niet druk om chinese vergrendelingen, die hebben liever die van BMW en het lijkt me sterk dat er mensen bezig zijn met het hacken van zelf geinstalleerde chinese vergrendelingen in nederland..quote:Op woensdag 9 november 2011 18:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja dat het makkelijk te hacken is met bepaalde dingentjes omdat het toch een relatief goedkoop ding is.
En ik neem aan dat men niet een duur setje gaat kopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:21 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat bijna alles wat je in Nederland koopt beter is dan in China, alleen is China (veel) goedkoper![]()
Dit gaat niet op voor bijvoorbeeld oordopjes, die kun je wel in goede kwaliteit kopen voor een mooie prijs.
En waarschijnlijk nog wel een paar dingen...
http://www.dealextreme.co(...)kit-dc-12v-24v-10283quote:
DX?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:54 schreef 12345r het volgende:
Zouden jullie de gok nemen om nu nog spullen bij dealextreme te bestellen voor sinterklaas?
Het zou namelijk enorm vervelend zijn als al die troep na pakjesavond aankomt
Weet je hoe lang ik al op ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.ibood.com/at/de/
hehe, ir helicoptertje voor ¤15
Maar dan heb je dus draden op je bumpers van die sensoren of zie ik dat verkeerd? Boren lijkt me ook niet slim.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:06 schreef revpolen het volgende:
deurtje aan binnenkant open schroeven, kastje er tussen 12 volt ergens vinden en aansluiten!
best tedoen hoor
Eh... een bestuurder van een auto zit toch zelf al voorin de auto met goed zicht over wat er voor hem zoal afspeelt... waar heb je dan 'vooruitsensors' voor nodig?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef 12koeto het volgende:
werken deze sensors nou voor en achter?
http://www.dealextreme.co(...)ill-dc-12v-24v-10285
http://www.eforchina.com/product/default!view.do?id=7578
http://www.chinavasion.co(...)or-complete-diy-kit/
http://www.suntekstore.co(...)Kit+LED+Display.html
Helaas, had ik al verwachtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
DX?
..
..
Nee.![]()
Misschien iets uitprinten en in een envelopje stoppen 'tegoedbon voor _____'
Je zou BIC of Ebay kunnen proberen, naar evaring van mij en vele anderen zie ik die twee het vaakst voorbij komen als "Snelste". Maar er is absoluut geen zekerheid dat je het voor sinterklaas hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef 12345r het volgende:
[..]
Helaas, had ik al verwacht![]()
Nog andere vergelijkbare sites met wel een normale levertijd?
Bwa, mijn pakketje is ondertussen toch ookal goeie 10daegn onderweg..quote:
Ja, zo ziet het er hier binnen ook uit als ik pizza bak.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
Gaaf die mist:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(foto 4 is zonder zaklamp of laser; hier gezet om verschil met zaklamp te tonen.)
De afstand tot dat busje is zo'n 40 meter.
Nou nog een box kunnen meepakken (hij kwam net toen ik klikte, maar ik ken niemand tussen de bergenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er hier binnen ook uit als ik pizza bak.
Nice!Kek spul altijd wel. Ze hebben nu een Fenixset TK40 + E01 op iBood DE/AT. Alleen de prijs... dan liever iets keks uit sjienaa.
http://chinaprices.us?q=handy%20carquote:Op woensdag 9 november 2011 21:35 schreef 12koeto het volgende:
zijn er nog handige dingen voor de auto?
quote:10/14/2011
Dear X X,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
Welkom in de tijd richting kerst. waar sommige pakketjes sneeuw en blaadjes tegenkomen... (nieuwe TTquote:Op woensdag 9 november 2011 21:41 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pfff, 14 oktober iets besteld en het is nog onderweg... dat valt tegen.
In het verleden was dat er wel wat sneller. Of ik heb de vorige keren geluk gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 09-11-2011 21:54:37 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welkom in de tijd richting kerst. waar sommige pakketjes sneeuw een blaadjes tegenkomen... (nieuwe TT?)
'én blaadjes' dan zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo gek is het nu ook weer niet. Ook in goeie tijden wacht je soms een maand.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welkom in de tijd richting kerst. waar sommige pakketjes sneeuw een blaadjes tegenkomen... (nieuwe TT?)
En in sommige gevallen de zomer zon van 2012.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja mensjes, het lange wachten is begonnen, dus ik zie de komende 5 topics wel weer verwoest worden door klagende jankende newbies die vragen waarom hun pakketje er langer dan 5 dagen over doet omdat ze het verwachten voor de kerst nog wel binnen te hebben...
Feel free to quote this post in reply to a newbie complaining about that exact thing.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Welke zaklamp heb je?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Iemand91 het volgende:
Gaaf die mist:
(foto 4 is zonder zaklamp of laser; hier gezet om verschil met zaklamp te tonen.)
De afstand tot dat busje is zo'n 40 meter.
Maak een filmpje/foto's en post ze in het review topic zodat wij een beeld hebben bij deze (nu nutteloze) post.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:05 schreef mtchel112 het volgende:
Even een shaggie rollertje en een peuken maakvapparaatje gekocht @DX
Ga maar naar dx staan reviews en userpics, beetje nutteloze postquote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Maak een filmpje/foto's en post ze in het review topic zodat wij een beeld hebben bij deze (nu nutteloze) post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |