Op ebay staat er vast wel watquote:Op woensdag 9 november 2011 22:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Het valt me op dat er nog vrij weinig te krijgen is voor de Xperia Neo... Iemand hier een website voor?
- Hoesjes
- Backupbattery's
Sorry las je post verkeerd, dacht dat je hem al binnen had. Maar toch foto's etc als je hem binnen hebtquote:Op woensdag 9 november 2011 22:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ga maar naar dx staan reviews en userpics, beetje nutteloze post
Ik kon met wat geluk misschien nog wat goedkoper krijgen, maar ik denk dat ik NL zeker meer had betaald idd.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, zo ziet het er hier binnen ook uit als ik pizza bak.
Nice!Kek spul altijd wel. Ze hebben nu een Fenixset TK40 + E01 op iBood DE/AT. Alleen de prijs... dan liever iets keks uit sjienaa.
Op eBay zoeken naar "CREE XM-L T6", ik heb een "TrustFire 1600Lm CREE XM-L T6 LED Flashlight Torch" gewonnen.quote:
Dat click apparaatje is een fijn dingetje, al eerdee gehad maar weggegeven, dat shagrollertje voor de grap besteld:pquote:Op woensdag 9 november 2011 22:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sorry las je post verkeerd, dacht dat je hem al binnen had. Maar toch foto's etc als je hem binnen hebt
Dan moet je het laten opnemen op je pc of NAS.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef UncleSam het volgende:
Die security camerea van mp4nation, wat heb je daar nou eigenlijk aan, want dat ding slaat niet op, dus stel jij merkt dat er va acht bij je is ingebroken dan kan je toch niet terugkijken om de dader t achterehalen?
Nee, bovenstaand apparaat heeft niet een geschikte aansluiting. Je zou het toch echt moeten opnemen op je pc of NAS, met voorkeur het laatste aangezien die minder energie (geen stroom mensen) verbruikt. Bijvoorbeeld zoiets of zoiets. Voordeel is dat je ook direct een back-up van je pc/laptop bestanden kunt maken. Plus met 500GB of meer kun je vrij lang opnamen makenquote:Op donderdag 10 november 2011 00:49 schreef UncleSam het volgende:
Ok en een goedkopere oplossing zou dan zoiets zijn?
http://www.ebay.com/itm/M(...)ameras-/330630824199
Maar na hoelang zit zon 4GB kaart dan vol? En herschrijft ie oude data na een tijdje uit zichzelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
http://www.buyincoins.com/search--flashlight----1.htmlquote:Op donderdag 10 november 2011 10:09 schreef Loll het volgende:
weet iemand een goede zaklamp voor 5 euro of 6.50 dollar uit china? Het liefst bij bic of op ebay.
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:31 schreef revpolen het volgende:
heb jij dat mailtje niet gehad dan!! ( en hier op het forum de hele topic mis gelopen!! )
Ja ze ze sinds Maandagavond failliet gegaan
weer een webshop minder,, maarja is dan nu ook zoveel concurrentie
, ze concurreren elkaar zowat kapot! varkentjes voor 3 cent om maar "in de picture te blijven"
Het gaat zo snel hier. Wel netjes het geld terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien handig om 'm meteen uit de OP te halen?
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:26 schreef monkeybrain het volgende:
Copter FP, griptape DX, fietskettingpons EBAY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een beetje rare copter hoor Tokko![]()
Een stukje kauwgom dat je in de copter moet schuiven als batterij
Kan mijn OP niet meer editen... maar kan er wel even een nieuwe shop neer zetten volgende topic (of degene die dan opent)quote:Op donderdag 10 november 2011 10:16 schreef Koen. het volgende:
[..]
Het gaat zo snel hier. Wel netjes het geld terug.
Misschien handig om 'm meteen uit de OP te halen?
http://chinaprices.us?q=car%20led%20stripquote:Op donderdag 10 november 2011 10:55 schreef Syphixx het volgende:
[..]
geen neon of ledstrips te vinden via car charger, enkel laders zelf :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |