Welke SKU? Ik twijfel om er een van $18 te kopen, voor de prijs van 1 originele heb je 3 namaak, maar als ik ze dan krijg zoals die van jou is het ook nutteloos.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef thethoryd het volgende:
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;
Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....
Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.
bij airmail is 1 KG = +- 16 $quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef W00fer het volgende:
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?
100 gram 15 euro shipping ?
Vernieuwde layout?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand wat er met www.suntekstore.com is gebeurd?
Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef Koen. het volgende:
Potdomme BIC is allemaal producten aan het verwijderen.
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Koen. het volgende:
[..]
Veel zonnebrillen zijn weg, iPod oortjes, Shure microfoon...
Gaan ze daar ook verbeterde namen verzinnen zoals bij Jack?.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.![]()
Zal wel weer onder dwang van PayPal gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: -.-''Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef Berend. het volgende:
Lang geleden zeg, hoe is het met Jack an Tiffany? Ze noemde me altijd Mr B![]()
![]()
Wat is de goedkoopste website voor een case voor de iPhone? Danku!
Oh nog steedsquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.
Tiffany is al tijden bij Jack wegDie is bezig met haar eigen webshop op te zetten.. doet af en toe wat taobao orders
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?quote:
You're asking the wrong person.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?
Beetje off topic hea, een Amerikaans product en als Duitse vervanger willen. Ik bedoel, gezien dit topic wil je het uit een Chinese webshop hebben, mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.
Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevree met mijn woodies.Dit wat voor jou?:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef ThymeS het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/flip-digit-desktop-clock-black-6099
aanradertje voor de liefhebber! Kwam wel kapot binnen, maar openschroeven en kabeltje vastmaken en alles doet het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoek op ebay naar CREE XM-L T6quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef BigD033 het volgende:
Welke van de volgende zaklampen zouden jullie mij aanraden en waarom? Wat zijn de verschillen tussen deze drie?
Zoals jullie misschien wel zien is de prijs geen echt argument omdat ze allemaal bijna even duur zijn.
Het liefst heb ik een felle werper, maakt niet uit op wat voor batterijen.
Ultrafire WF-606A 3W Cree Flashlight (2xAA/1xCR2)
http://www.dealextreme.co(...)ight-2xaa-1xcr2-4238
Ultrafire WF-500 Xenon Flashlight
http://www.dealextreme.co(...)enon-flashlight-1317
1000 Lumens CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 501b
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_3152wt_914
Ik hoef niet het beste van het beste hoor. En volgens mij zijn die T6 flashlights wel duurder -correct me if i'm wrong! - Zou jij kunnen zeggen welke van deze drie lampen het beste is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zoek op ebay naar CREE XM-L T6
dit is de nieuwste lichting CREE's en er komt het meeste licht uit op dit moment qua chinese lampen.
als je ff terugkijkt, dan zie je dat ik een 3800 lumen lamp heb besteld, deze is jammergenog nog niet binnen, maar die verkoper heeft veel keus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |