Naast de KFC op de markt idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef kloink het volgende:
[..]
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Repeating het volgende:
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?
Post op zondag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.
hier een review van mij, die ook shiznuts toevallig heeft aangeradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef portabel het volgende:
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.
Gewoon een goed ding, voor een goede prijs
dank u!
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd!
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht.
Ooh, 6 dagen pasquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Rijstbal het volgende:
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?
Ik zag 'em ook al vaker voorbijkomen, maar op Ebay is 'ie via veiling voor zo'n beetje de helft van de webshopprijzen te verkrijgen. Voor dat geld wil ik wel eens weten waar al die commotie om draait.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?
Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...
Soms langer soms korter. Wacht gewoon 44 dagen, heb je het dan binnen? = mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.
Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).
Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
Welke SKU? Ik twijfel om er een van $18 te kopen, voor de prijs van 1 originele heb je 3 namaak, maar als ik ze dan krijg zoals die van jou is het ook nutteloos.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef thethoryd het volgende:
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;
Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....
Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.
bij airmail is 1 KG = +- 16 $quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef W00fer het volgende:
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?
100 gram 15 euro shipping ?
Vernieuwde layout?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand wat er met www.suntekstore.com is gebeurd?
Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef Koen. het volgende:
Potdomme BIC is allemaal producten aan het verwijderen.
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Koen. het volgende:
[..]
Veel zonnebrillen zijn weg, iPod oortjes, Shure microfoon...
Gaan ze daar ook verbeterde namen verzinnen zoals bij Jack?.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.![]()
Zal wel weer onder dwang van PayPal gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: -.-''Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef Berend. het volgende:
Lang geleden zeg, hoe is het met Jack an Tiffany? Ze noemde me altijd Mr B![]()
![]()
Wat is de goedkoopste website voor een case voor de iPhone? Danku!
Oh nog steedsquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.
Tiffany is al tijden bij Jack wegDie is bezig met haar eigen webshop op te zetten.. doet af en toe wat taobao orders
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?quote:
You're asking the wrong person.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |