http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1111&gbr=1quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Repeating het volgende:
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...
Via taobao? Is denk wel redelijk zwaar als het van gips ofzo gemaakt wordt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n ding hebben, nergens te koop of heel duur![]()
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter
Orginele van 60/70 doller jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1111&gbr=1
Ebay zijn er genoeg..
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor?
In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet
Ik vind het niet prachtig mooi als ik 40 dagen moet wachten op een pakketje. En nee, jij ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.
@monkey: laatste tijd gaat het bij mij redelijk, maar ik denk dat er te veel chinese mongols werk verrichten boven hun 'niveau'. Aangezien ze schijnbaar ook allemaal beweren Engels te kunnen. En we weten allemaal hoe dat in de praktijk ligt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.
Gipsen beeldjes uit China, ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Via taobao? Is denk wel redelijk zwaar als het van gips ofzo gemaakt wordt...
Thats why ze niet aangeboden worden waarschijnlijk hehe, ik zou het aan de enige échte Jack vragenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gipsen beeldjes uit China, ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk
Weet je waar ze kleinere (van ~6cm) wel te koop hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zeg. In één post iemand die klaagt over een Chinese webshop afzeiken en vervolgens klagen over Chinese webshops.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.
@monkey: laatste tijd gaat het bij mij redelijk, maar ik denk dat er te veel chinese mongols werk verrichten boven hun 'niveau'. Aangezien ze schijnbaar ook allemaal beweren Engels te kunnen. En we weten allemaal hoe dat in de praktijk ligt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.
Er is een Chinees winkeltje bij mij een paar straten verderop die ze heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor?
In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet
Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo zeg. In één post iemand die klaagt over een Chinese webshop afzeiken en vervolgens klagen over Chinese webshops.
Het is algemeen bekend dat je van Chinezen niets met zekerheid kunt verwachten en dat het altijd een gok blijft of hetgeen je besteld hebt aankomt of dat het is wat je besteld hebt. (of denkt besteld te hebben)
toko?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
en melding 2 ff later:quote:Lifeliner 1 wordt boven de Coentunnel in Amsterdam met een groene laser beschenen. #112
dat is zeker niet grappig als die heli verwacht wordt bij:quote:Lifeliner 1 wordt wederom beschenen met een laser. Dit maal vanuit een flatgebouw in Wormer. #112 @HV_NL
quote:Ook de Lifeliner 1 is inmiddels gealarmeerd voor het waterongeval met meerdere slachtoffers in Schagerbrug #112
Aanvelen kan ik de dopjes van Brainwavz bij www.mp4nation.net , xears bij www.xears.com of Kanen verschillende modellen on- en in-ear bij diverse webshops (gebruik de zoektool www.chinaprices.us ).quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef portabel het volgende:
Iemand link voor goedkope in-ear oordopjes, maar wel van goed kwaliteit.
Ze moeten een flinke boete zetten op het hanteren van zo'n ding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef mickeyD het volgende:
welke halve tamme heeft zn nieuwe laser binnen gekregen vandeweek?
[..]
En zelfs daarvoor zijn de meeste lasers nog te zwaar. (dvd/cd branders/lezers daargelaten)quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze moeten een flinke boete zetten op het hanteren van zo'n ding.
Waardeloos vind ik ze. Je hebt er echt geen zak aan behalve voor het klussen of dvd'tjes branden.
Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :p
Paar zekerheden bij shoppen in china die in principe ook in de op staan of anders bij de regs in dit topic wel bekend zijn (en sommige zaken zijn gewoon common sense)
* levertijden hebben maar 1 zekerheid bij bestellen uit china: duurt langer dan je zou willen.
* sommige chinezen doen hun best voor je, maar het merendeel van die gasten wil gewoonweg zoveel mogelijk goedkope zooi aan je slijten.
* ..en dat laatste merk je het snelst terug als je iets verkeerds ontvangt, of iets hebt wat stuk is. Meeste proberen ze je af te schepen met minimale store credit, proberen ze te rekken zodat je geen beroep kunt doen op paypal protection etc etc. Het zijn gewoon gehaaide handelaars, wat uitzonderingen daargelaten.
Staat ook in de OP aangegeven dat versturen lang duurt. Er over klagen in dit topic is een beetje in een topic mbt water gaan klagen dat je het geweldig an sich vind, maar dat het jammer is dat het zo nat is.Nutteloos dus.
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Naast de KFC op de markt idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef kloink het volgende:
[..]
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Repeating het volgende:
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?
Post op zondag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.
hier een review van mij, die ook shiznuts toevallig heeft aangeradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef portabel het volgende:
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.
Gewoon een goed ding, voor een goede prijs
dank u!
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd!
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht.
Ooh, 6 dagen pasquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Rijstbal het volgende:
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?
Ik zag 'em ook al vaker voorbijkomen, maar op Ebay is 'ie via veiling voor zo'n beetje de helft van de webshopprijzen te verkrijgen. Voor dat geld wil ik wel eens weten waar al die commotie om draait.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?
Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...
Soms langer soms korter. Wacht gewoon 44 dagen, heb je het dan binnen? = mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.
Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).
Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |