Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :p
Paar zekerheden bij shoppen in china die in principe ook in de op staan of anders bij de regs in dit topic wel bekend zijn (en sommige zaken zijn gewoon common sense)
* levertijden hebben maar 1 zekerheid bij bestellen uit china: duurt langer dan je zou willen.
* sommige chinezen doen hun best voor je, maar het merendeel van die gasten wil gewoonweg zoveel mogelijk goedkope zooi aan je slijten.
* ..en dat laatste merk je het snelst terug als je iets verkeerds ontvangt, of iets hebt wat stuk is. Meeste proberen ze je af te schepen met minimale store credit, proberen ze te rekken zodat je geen beroep kunt doen op paypal protection etc etc. Het zijn gewoon gehaaide handelaars, wat uitzonderingen daargelaten.
Staat ook in de OP aangegeven dat versturen lang duurt. Er over klagen in dit topic is een beetje in een topic mbt water gaan klagen dat je het geweldig an sich vind, maar dat het jammer is dat het zo nat is.Nutteloos dus.
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n ding hebben, nergens te koop of heel duur![]()
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter
Naast de KFC op de markt idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef kloink het volgende:
[..]
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Repeating het volgende:
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?
Post op zondag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.
hier een review van mij, die ook shiznuts toevallig heeft aangeradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef portabel het volgende:
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.
Gewoon een goed ding, voor een goede prijs
dank u!
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd!
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht.
Ooh, 6 dagen pasquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Rijstbal het volgende:
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?
Ik zag 'em ook al vaker voorbijkomen, maar op Ebay is 'ie via veiling voor zo'n beetje de helft van de webshopprijzen te verkrijgen. Voor dat geld wil ik wel eens weten waar al die commotie om draait.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?
Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...
Soms langer soms korter. Wacht gewoon 44 dagen, heb je het dan binnen? = mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.
Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).
Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
Welke SKU? Ik twijfel om er een van $18 te kopen, voor de prijs van 1 originele heb je 3 namaak, maar als ik ze dan krijg zoals die van jou is het ook nutteloos.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef thethoryd het volgende:
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;
Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....
Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.
bij airmail is 1 KG = +- 16 $quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef W00fer het volgende:
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?
100 gram 15 euro shipping ?
Vernieuwde layout?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand wat er met www.suntekstore.com is gebeurd?
Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef Koen. het volgende:
Potdomme BIC is allemaal producten aan het verwijderen.
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Koen. het volgende:
[..]
Veel zonnebrillen zijn weg, iPod oortjes, Shure microfoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |