SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Kan niet, want:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zet gewoon Shirt of tas, telefoon neer....quote:PostNL:
Als het een koopzending betreft, moet de bijhorende factuur worden meegezonden met het forumulier, dit mag ook een internetfactuur zijn.![]()
Nee, zoals er staat in de topicpointer:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?
@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3
die zijn dus niet protected zeker?Pér post is dat. Je mag wel in je handbagage bijvoorbeeld drie shirts meenemen uit een ander land, als je dus zelf met je spullen inreist en dat is alleen een gedoogbeleid.quote:Het per post bestellen van namaakproducten uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland.Zeg Joey, voor we hier gaan posten wel eerst even de OP en topicpointer tot je nemen, hè!quote:Was het horloge.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef shiznuts het volgende:
Kutje... kom ik net thuis van werken, postbode gemist. Was waarschijnlijk óf m'n horlogebandpintool of de horloge zelf (Ebay: Shark LED watch).Nou ja, morgen maar eens zien dan.
Verder zag ik net dat het Happy Hour is bij Xears, mijn favoriete oordopjes (XT2 Pro) nu van ¤79,99 voor ¤25,-
Had ze eerder zelf met coupon 'KLANGFUZZIS' voor ¤30,- (excl. verz) dus best aardige deal. Weet verder niet wat 'happy hour' inhoudt, maar zag het voorbijkomen en dacht: dat deel ik ff.Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog makkelijker! op je paypal staat toch alleen het ordernummer? dat is je factuur en als handmatige omschrijving doe je T-shirt, pen, aansteker.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
linkje naar het horloge?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was het horloge.Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig.
![]()
Ik zal dat dan wel doen. Weet niet hoe streng ze hier in zijn namelijk.. First time.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog makkelijker! op je paypal staat toch alleen het ordernummer? dat is je factuur en als handmatige omschrijving doe je T-shirt, pen, aansteker.
Komt natuurlijk omdat die helikopter zo groot is, denken ze dat het waardevol is.![]()
DX is weer lekker traaag![]()
Besteld op 7/17/2011 4:38:42 PM
Status:
(of current
shipment)
On 1/8/2011:
Shipped
beter even opschieten nu![]()
![]()
Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.quote:
› http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tof horloge!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.
› http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746
Hoe is de kwaliteit van die dingen? heb je toevallig high res fotos?![]()
Op het etiket staat wel iets over protected. Je kunt de protection voelen onder de wikkel, over de gehele lengte loopt een metalen strip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?
@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3
die zijn dus niet protected zeker?![]()
![]()
Ik heb de helicopter op de Ibood Hunt gemist. Iemand nog een leuke heli die echt makkelijk te besturen is, laten hooveren en dat soort geintjes.![]()
Och dom, had zelf niet eens de foto's bekeken. Maar idd, zal er op letten dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op het etiket staat wel iets over protected. Je kunt de protection voelen onder de wikkel, over de gehele lengte loopt een metalen strip.
[ afbeelding ]
(ze waren ook niet de goedkoopste namelijk) dus zal hopelijk goed zitten.
Sowieso blijf ik er altijd bij en voel ik af en toe eens hoe warm de boel is.toch?![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Tof horloge!
Hoe is de kwaliteit van die dingen? heb je toevallig high res fotos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]Hij ziet er in iedergeval top uit! weer wat voor mijn ''wish list''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Tot zover ben ik nog best tevreden over de nieuwe Taobao agent: Happybuy (agencytaobao.com)
Ik zag dat de dollarkoers iets veranderd was waardoor ze nu 30 dollarcent mislopen, maarja
Er staat nu: "Items Is Sending To Us", jammer dat ik daar geen update van kreeg in de mail.
Hoelang duurt domestic shipping normaal?
Enne MickeyD: alle merkbatterijen zijn "veilig". Alles kan smelten. Dat zie je maar aan de iPhones, worden heet en ploep weg iPhone.
[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 11-08-2011 17:16:16 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
[..]Dat is best wel een vet horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
Kan je misschien met een liniaal ofzo de afmetingen wat laten zien? Ik ben bang dat ik anders weer zo'n oversized horloge ga kopen waar ik dus niks mee kan![]()
![]()
Dat kaartje dat erbij zit heeft de (exacte) vorm van een bankpasje (let wel: lage hoek van voren, dus wat dichterbij de camera zit wordt groter weergegeven dan iets vers). Hij is ong qua omtrek gelijk aan de Curren, misschien een milimeter groter. De verhouding tot m'n Seiko is dan alweer wat duidelijker. Het verschil zit 'em echter voornamelijk in de dikte (hoogte) omdat er natuurlijk het nodige in zit verwerkt vanwege de LED-achtergrond en functies. Ik heb best dunne polsjes. Zo los erom ziet 'ie er niet zo gigantisch uit hoor, valt echt mee.Misschien een dezer dagen mijn pintool binnen, kan ik 'em kortwieken zodat 'ie past.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
[..]Heb er ook één via eBay besteld en die was de dag erna verzonden. Maar ik wacht al ruim anderhalve week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.![]()
(normaliter gaan m'n China-dingetjes wat sneller: ongeveer een week)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
ik heb net een mailtje gehad van DX dat ze een nieuwe bluetooth hands-free ding sturen, degene die binnen was gekomen deed de mic het niet van
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do![]()
13h40min van kopen (30e) tot verzendmelding (31e) was het hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb er ook één via eBay besteld en die was de dag erna verzonden. Maar ik wacht al ruim anderhalve week.![]()
(normaliter gaan m'n China-dingetjes wat sneller: ongeveer een week)
De mijne is ook de 31e verzonden, dus ik heb nog hoop dat ie één dezer dagen arriveert.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
13h40min van kopen (30e) tot verzendmelding (31e) was het hier.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Had MP4Nation je niet gemaild, was een nieuwe special met een Neonite, of hoe dat mag heten...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Verder zijn onze Spaanse foracollega's fan van: http://www.zococity.es/default.aspx?c=4&hc=4&s=1&l=2
Ervaring met merkloze shizzle is dat het scherm pixelig is, het menu langzaam navigeert, de opties niet genoegdoenend zijn en de audio tekortschiet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.![]()
heb een voor de blackberry gekocht via BIC, nog niet gebruikt, alleen ff in de telefoon opgeladen. Ik ga hem meer gebruiken als extra batterij, kon het voor die paar euro niet laten liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.![]()
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......![]()
Neem je toch een lichtgewicht schijner op AA batterijen die je gewoon hier kunt kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......
SAiK SA-15 bijvoorbeeld, of een van de Romisens (Q5, R2) die te vinden zijn in de webshops.
Sommige modellen hoeven niet per se op 18650's, die kunnen op 'oerhollands' vertrouwde AA/AAA's.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wel eens gedaan voor m'n telefoon. Werkte prima, zag er hetzelfde uit, maar ging maar iets meer dan half zo lang mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......![]()
Ik schrok er zelf ook wel van maar hetzelfde hoor je over gsm's en laptops die in de fik gaan.
Tal van mensen gebruiken lithium batterijen fout zonder enkel besef, maar er gebeurt niets.
Met "mijn" tips is er vrij weinig aan de hand.
Je kunt ook de Fenix tk41 halen, 8 AA's en vlamt als een gekAlleen is deze 104 euro bij samenkopen.net. Maar er zijn ook tal van verhalen hoe a-merk AA opladers in de fik vliegen
Ik kan je alleen aanraden de clip te kopen. Betere geluidskwaliteit ga je niet vinden en icm Rockbox zijn de opties eindeloos. Voor 60 euro, 8GB en 2 jaar garantie, waarom moeilijk doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf ook en het enigste nadeel is de accu. Ik heb een externe accu besteld op Ebay voor 2 AA's, is dat probleem ook opgelost
Chinese spelers zijn toch vaak erg wonkie![]()
![]()
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)
@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meerNee, ga me nog even inlezen.
![]()
Een Saik is best bijzonder hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)
@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meerNee, ga me nog even inlezen.
Review niet gelezen?![]()
Lampen met een single 18650 zijn ook een optie. Dan heb je niet het probleem van 2 accu's die gelijke prestaties moeten leveren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
Als je echte felle resultaten wilt hebben zit je vast aan 3.6 volt accu's bij de cheapo lampen.![]()
Iemadn enig idee waar je deze kan vinden in china?
http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.html
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P![]()
Even uit het vorige topic gequote, ik heb de klok inmiddels al besteld maar de oplader niet. Aan de achterkant zit zo'n DC6V aansluiting. Heb nog wel een aantal adapters die daar mogelijk op aangesloten kunnen worden, dus dat scheelt weer een paar euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone![]()
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
OMG!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vindenDie wil ik!
[..]Ziet er leuk uit thanks voor de info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
Ik heb hem ook maar ff besteld![]()
![]()
Net een batterij voor mijn Zen Micro gekocht.
Suntekstore is de enigste chinese webstore die hem hebben.
Ben benieuwd naar de batterijduur.
¤4,10 voor betaald.
http://www.suntekstore.co(...)oto-daa-ba0005-.html![]()
Bij nieuw products van TD.
Vliegende ufo:
http://www.tinydeal.com/n(...)ap48155-p-38935.html
Ziet er wel tof uit
Vraag me af of het werkt![]()
![]()
Ongeveer zo ;-)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
Bij nieuw products van TD.
Vliegende ufo:
http://www.tinydeal.com/n(...)ap48155-p-38935.html
Ziet er wel tof uit
Vraag me af of het werkt![]()
Ebay Saik SA15's zijn al binnen!
8 augustus verzonden..
zien er goed uit, en de clicky werkt goed.. 2 standen: vol en strobe..
lensje/rondje/fitting waar het ledje in zit zit iets scheef ten opzichte van de reflector zo te zien.. vanavond ff proberen, moet toch werken.
voor de mensen die t niets zegt: [zaklamp] SAik SA-15
[ Bericht 27% gewijzigd door mickeyD op 12-08-2011 13:19:44 ]Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Hoe heet zoiets?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden![]()
Nou al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef mickeyD het volgende:
Ebay Saik SA15's zijn al binnen!
8 augustus verzonden..
zien er goed uit, en de clicky werkt goed.. 2 standen: vol en strobe..
lensje/rondje/fitting waar het ledje in zit zit iets scheef ten opzichte van de reflector zo te zien.. vanavond ff proberen, moet toch werken.
voor de mensen die t niets zegt: [zaklamp] SAik SA-15
Ik had hem een dag eerder besteld dan jij en ik heb nog niks![]()
![]()
'r/c shark balloon' of 'r/c shark blimp' ff intypen op Google.quote:
Tadá. 'Air swimmers' dus. Voorbeeldstore: http://www.rcslot.com/pc-radio-control-slot-cars/WMCAS001.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
zal morgen wel komen dan.. heb gewoon een snelle postbode..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou al?
Ik had hem een dag eerder besteld dan jij en ik heb nog niks
t paste net niet in de brievenbus, (hij probeerde het wel) dus hij moest aanbellen..
maar t was niet de pakketjes bezorger..
dus misschien daarom iets sneller hierLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Gisterenavond ook een horloge gekocht bij de shop die Shiz poste en vanochtend om 7 uur mailtje dat het verzonden was!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nicht schlecht, herr specht.
Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode, gele of blauwe cijfers (zie ook link eerder deze pagina).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
Dat horloge is toch in meerdere kleuren verkrijgbaar?
Of nu alleen in zwart?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maar die link is toch 1 kleur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode of blauwe cijfers.
Of hoe geef je de kleur op?![]()
Dudeski! Beter kijken.
Ik heb deze Wlan adapter besteld omdat mijn huidige wifi stickje is erg zwak hoop dat ie werkt zoals geadverteerd
http://www.dealextreme.co(...)etwork-adapter-82542
En trouwens misschien dat iemand hier wel mijn held kan spelen, ik ben al een tijdje aant zoeken naar deze muurklok:
http://v.yupoo.com/photos/swisswatch/albums/1745344/
Helaas heb ik hem nog nergens te koop kunnen spotten, ik weet wel dat ie verkocht wordt in China maar hij is officieel alleen bedoeld als show model voor horloge winkels. Toch lijkt t me wel bruut zo'n klokje op mijn studentenkamertje![]()
![]()
Wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Dudeski! Beter kijken.
[ afbeelding ]het is vrijdag he
![]()
![]()
Edit: - (te laat update fail)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die vond ik weer niks. Veel te 'bulky' en 'non-standard' voor mijn smaak.
Dan eerder deze: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2c5e88ac96
En sowieso, de verkoper geeft een estimate deliverydate. Dat is een generiek/non-specifieke datum dat 'ie bij je op de deurmat valt. Sowieso is 2 á 3 wkn, standaard. Dus begrijp niet dat je zo verbaasd bent.
Oh, ik ben lekker bezig op vrijdagmiddag.
Dacht dat het de datum is dat hij uitgegeven wordt![]()
Ik denk nog ff na over dat horloge.
Heb thuis nog een binear TheOne horloge liggen die ik al nauwelijks draag![]()
![]()
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:
Gisterenavond ook een horloge gekocht bij de shop die Shiz poste en vanochtend om 7 uur mailtje dat het verzonden was!I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
nicequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ook wel een leuk model dit:
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2a0ed97da7
Pas vanaf 31 augustus![]()
![]()
![]()
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben nog niet in paniek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!Maar meestal zijn spullen uit China er in ongeveer een week. Even afwachten... en het gaat maar om 13 euro.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Op dit moment wel maar ik denk dat het half oktober de wachttijd langzaam weer richting de 2 weken gaat klimmen (tot wel 4 weken op de topdrukte).
Verder had ik vorige week 2 pakketjes binnen van Pandawill (zelfde order, split shipping)
Pakje 1: kleine envelop: 15 dagen.
Pakje 2: Zeer grote envelop (zeker voor de inhoud, 6 dagen).
Ze hebben elkaar onderweg ingehaald, zelfde manier verzonden.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ach je weet toch sowieso dat er nooit een pijl op te trekken is. Is het niet de verzender die wel een status update maar het spul daar nog altijd ligt... dan is het wel China of Hong Kong Post waar er net een hal volstaat met trolleys pakketpost en 'ie achteraan komt te staan... of een vliegtuig dat al vol zit met cargo en je pakketje dat niet haalt en z'n aansluitvluchten/-transport mist.
'Soms heb je de wind uit China mee, soms heb je de wind uit China tegen', zeg ik altijd maar. Er is alleen geen weerman aan wie je het kunt vragen of bij wie je kunt klagen dat 'ie een foute voorspelling gedaan heeft. Het is een kwestie van geduldig wachten. Ik zal dat YouTube'je maar niet wéér posten (That's very comforting, but I'm afraid you'll just have to wait... - I hate waiting!).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
True.
Maar toch een tegenvaller dat ik mijn zaklamp nog niet heb terwijl Mickey-D hem een dag eerder besteld had![]()
![]()
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.
Anyhoezers, maar weer eens kijken wat er zoal nieuw is bij de webshops, is alweer eventjes gelee dat ik ze allemaal heb gechecked op nieuwe grappige dingen. Dit ook bijvoorbeeld:
wtf.
zelfde met dat toen een stuk of 4 mensen dat angry birds tshirt hadden gekocht, 2 mensen hadden 'm binnen 2 weken oid, iemand pas 2 weken daarna.. ook op hetzelfde moment besteld. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
True.
Maar toch een tegenvaller dat ik mijn zaklamp nog niet heb terwijl Mickey-D hem een dag eerder besteld hadThere are only 151 Pokémon.![]()
Worden er op zaterdag eigenlijk pakketjes bezorgd?
Verwacht er de komende dagen namelijk nog wel wat.Fedor, the last emporer...![]()
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sharpshooter85 het volgende:
Worden er op zaterdag eigenlijk pakketjes bezorgd?
Verwacht er de komende dagen namelijk nog wel wat.![]()
![]()
lol whut...![]()
Deze Chinees huismerk CKDUN CK-700 besteld (-6%)... eens kijken of dat de nieuwe no-budget hitwonders zijn.
[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 13-08-2011 04:38:24 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik vind dit zulke griezelige dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.
Anyhoezers, maar weer eens kijken wat er zoal nieuw is bij de webshops, is alweer eventjes gelee dat ik ze allemaal heb gechecked op nieuwe grappige dingen. Dit ook bijvoorbeeld:
wtf.De gezichtsuitdrukking van dat apparaat staat me niet aan
![]()
![]()
Zo, eerste bestelling @DX gedaan. Ze wilden inderdaad dat ik direct via PayPal saldo betaalde i.p.v. via de bankrekening.Nu maar eens blijven meelezen voor inspiratie voor een 2e bestelling
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
![]()
Betekend dit dat ze mijn pakket nog aan het inpakken zijn of is die al verzonden? Het staat er een beetje onduidelijk
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Packaging = inpakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:27 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
Betekend dit dat ze mijn pakket nog aan het inpakken zijn of is die al verzonden? Het staat er een beetje onduidelijkpas als daar shipped staat is hij onderweg.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja weet ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Packaging = inpakkenpas als daar shipped staat is hij onderweg.
![]()
Maar omdat daar onder nog Latest shipment staat vroeg ik het me toch af.
Onee heeft er niks mee te makenDan nog zijn ze 4 dagen (of langer) bezig met inpakken
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Iemand een keer een bluetooth muis gekocht, die ook nog een beetje goed werkt? Er staan er op DX meerderen maar ze hebben allemaal wel een slechte review
Geen bluetooth muis wel een wireless mouse 2.4 Ghz radio signaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:29 schreef RobertNL het volgende:
Iemand een keer een bluetooth muis gekocht, die ook nog een beetje goed werkt? Er staan er op DX meerderen maar ze hebben allemaal wel een slechte review
http://lightake.com/detai(...)ical_Mouse_108-30884
800/1600 dpi; 5 buttons en ziet er nog redelijk modern uit vind ik
werkt hier prima op windows 7 laptopje![]()
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen bluetooth muis wel een wireless mouse 2.4 Ghz radio signaal
http://lightake.com/detai(...)ical_Mouse_108-30884
werkt hier prima op windows 7 laptopje
Zoiets dus: http://www.dealextreme.co(...)ouse-2-aaa-904416977MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dacht ik alquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig was; maargoed het is maar een tipje
![]()
![]()
Toch bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dacht ik al; maargoed het is maar een tipje
![]()
Als ik die bij DX bestel dan doe ik het via het UK warehouse, eens kijken hoe snel 3 werkdagen naar Nederland zijn
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef knight18 het volgende:
kent iemand goede (chinese) horlogemerken in de trend van shark?
Vanaf deze post in topic 135 komen er een paar voorbij
Het gaat verder in topic: Chinese Webshops topic #136 Waar horloges weer helemaal hip zijn!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb deze ooit gekocht:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig was
Zoiets dus: http://www.dealextreme.co(...)ouse-2-aaa-904416977
http://www.dealextreme.co(...)-optical-mouse-15402
Wat zal ik er van zeggen? Plastic was dun, zeker van de knopjes. Niet goed afgebraamd, dus allemaal scherpe randjes en sloot niet allemaal goed aan. Na 2 maanden weggedonderd omdat batterijen niet goed contact meer maakten binnen in de muis. Aangezien deze het op 1 batterij niet doet en telkens een van de 2 batterijen bij gebruik niet genoeg contact maakten (ik gebruikte oplaadbare batterijen, zijn meestal nog iets dikker dan wegwerp batterijen dus had dan zeker moeten passen) zou ik niet zo snel meer een China muis bestellen.
Leuk detail, volgens de verpakking kan je de mini usb stekker in de muis pluggen aan de voorkant waardoor de muis zichzelf oplaad. Dan is 'ie ook tegelijkertijd te gebruiken. Het opladen klopt wel, maar gebruiken tegelijkertijd niet helemaal, muiscursor doet niets anders als over je hele scherm heen springen zonder dat de muis gebruikt wordt. Trek je de stekker er uit, dan werkt de muis weer normaal. Maar laad ie niet op uiteraard.
Idee +1, uitvoering -10. China build quality.
Wil je een goede muis, ga dan voor een gerenommeerd merk hier in NEderland, of koop dan in ieder geval een muis met een merkje van de china sites. Ik zie op DX Rapoo (Rape You?) nog al eens voorbij komen, allicht hebben die wat degelijke shizzle.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
I approve this message. (Zelf een Logitech M705 heeft, na jaren telkens nieuwe muisjes gekocht te hebben omdat die goedkope ondingen steeds stukgingen)quote:Wil je een goede muis, ga dan voor een gerenommeerd merk hier in NEderland, of koop dan in ieder geval een muis met een merkje van de china sites. Ik zie op DX Rapoo (Rape You?) nog al eens voorbij komen, allicht hebben die wat degelijke shizzle.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik heb hier nog steeds een 7 jaar oude logitech mx518 !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I approve this message. (Zelf een Logitech M705 heeft, na jaren telkens nieuwe muisjes gekocht te hebben omdat die goedkope ondingen steeds stukgingen)
en vandaag is het mp3 spelertje voor het eerst gebruikt, en werkt gewoon prima, tov wat gezegd werd dat hij na een liedje ermee uit zou scheiden.
geluidskwaliteit is natuurlijk niet het aller beste, maar voor 7 euro moet je ook niet te nauw kijken.
hij doet wat hij moet doenThe sand is pouring through the hourglass
Cause all I ever do
*Uche Uchequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:06 schreef Skiet het volgende:
Welke taobao agent is op dit moment het goedkoopste qua fee en shipping prijs?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Skiet het volgende:
Welke agent is op dit moment het beste als het product goedkoop en vrij licht is?![]()
Ik heb gister wat besteld bij DX maar het is nog niet verzonden?
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??![]()
![]()
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zoo ff thuiskomen van vakantie:
- Tamtam houder omdat de oude afgebroken was
- Twee usb sticks van Focalprice "Usb 3.0" NOT ~ claimen
- Twee micro usb sticks met logo, 8gb, water/stofdicht
- Priceangels ketting (voor iemand anders)
- Mirror watch van bic
- Fietsmouth voor camera
En ook metteen ff twee nieuwe bestellingen gedaan, 90' hoekstuk usb en nog ipod dock to 3.5mmCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vandaag 2 pakketen binnen gekregen van Lightake.
Erg goed verpakt, ruime hoeveelheden bubbeltjesplastic eromheen.
Daarnaast relatief snel binnen. 1 bestelling was 2 augustus besteld en de ander zelfs 5 augustus.
Aanrader mijns inziens.
Daarnaast 1 pakketje binnen van Tinydeal. Minder goed verpakt echter de producten kwamen in goede staat aan. Deze bestelling heb ik 4 augustus gedaan, tevreden over de levertijd.Fedor, the last emporer...![]()
Ik heb vandaag weer een verkeerd product ontvangen, dit was een herzending van een verkeerd ontvangen productGoed zo Pandawill, op naar poging 3
Woensdag ook nog een verkeerde zonnebril ontvangen van FP .
Ben ik nu de enige? Ik krijg aso veel foute zendingen binnen, niet normaal meer.![]()
Ze straffen je omdat je niet hun foto in je UI hebt staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb vandaag weer een verkeerd product ontvangen, dit was een herzending van een verkeerd ontvangen productGoed zo Pandawill, op naar poging 3
Woensdag ook nog een verkeerde zonnebril ontvangen van FP .
Ben ik nu de enige? Ik krijg aso veel foute zendingen binnen, niet normaal meer.
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...![]()
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Repeating het volgende:
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...
@monkey: laatste tijd gaat het bij mij redelijk, maar ik denk dat er te veel chinese mongols werk verrichten boven hun 'niveau'. Aangezien ze schijnbaar ook allemaal beweren Engels te kunnen. En we weten allemaal hoe dat in de praktijk ligt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.Common sense is my super power. What's yours?
![]()
Ik wil zo'n ding hebben, nergens te koop of heel duur![]()
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter![]()
![]()
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1111&gbr=1quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Repeating het volgende:
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...
Ebay zijn er genoeg..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Via taobao? Is denk wel redelijk zwaar als het van gips ofzo gemaakt wordt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeterCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Orginele van 60/70 doller jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1111&gbr=1
Ebay zijn er genoeg..![]()
![]()
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor?quote:
In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor?
In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet![]()
![]()
Ik vind het niet prachtig mooi als ik 40 dagen moet wachten op een pakketje. En nee, jij ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.
@monkey: laatste tijd gaat het bij mij redelijk, maar ik denk dat er te veel chinese mongols werk verrichten boven hun 'niveau'. Aangezien ze schijnbaar ook allemaal beweren Engels te kunnen. En we weten allemaal hoe dat in de praktijk ligt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.![]()
![]()
Gipsen beeldjes uit China, ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Via taobao? Is denk wel redelijk zwaar als het van gips ofzo gemaakt wordt...![]()
![]()
Thats why ze niet aangeboden worden waarschijnlijk hehe, ik zou het aan de enige échte Jack vragenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gipsen beeldjes uit China, ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denkonze échte chinees...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Weet je waar ze kleinere (van ~6cm) wel te koop hebben?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter
There are only 151 Pokémon.![]()
Zo zeg. In één post iemand die klaagt over een Chinese webshop afzeiken en vervolgens klagen over Chinese webshops.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.
Het is algemeen bekend dat je van Chinezen niets met zekerheid kunt verwachten en dat het altijd een gok blijft of hetgeen je besteld hebt aankomt of dat het is wat je besteld hebt. (of denkt besteld te hebben)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Er is een Chinees winkeltje bij mij een paar straten verderop die ze heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeterZo moeilijk zal het toch niet zijn om een 'gold cat'/'fortune cat' of 'Maneki Neko' te vinden? Desnoods op Ebay?
Zo is dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor?
In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet
Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo zeg. In één post iemand die klaagt over een Chinese webshop afzeiken en vervolgens klagen over Chinese webshops.
Het is algemeen bekend dat je van Chinezen niets met zekerheid kunt verwachten en dat het altijd een gok blijft of hetgeen je besteld hebt aankomt of dat het is wat je besteld hebt. (of denkt besteld te hebben)
Paar zekerheden bij shoppen in china die in principe ook in de op staan of anders bij de regs in dit topic wel bekend zijn (en sommige zaken zijn gewoon common sense)
* levertijden hebben maar 1 zekerheid bij bestellen uit china: duurt langer dan je zou willen.
* sommige chinezen doen hun best voor je, maar het merendeel van die gasten wil gewoonweg zoveel mogelijk goedkope zooi aan je slijten.
* ..en dat laatste merk je het snelst terug als je iets verkeerds ontvangt, of iets hebt wat stuk is. Meeste proberen ze je af te schepen met minimale store credit, proberen ze te rekken zodat je geen beroep kunt doen op paypal protection etc etc. Het zijn gewoon gehaaide handelaars, wat uitzonderingen daargelaten.
Staat ook in de OP aangegeven dat versturen lang duurt. Er over klagen in dit topic is een beetje in een topic mbt water gaan klagen dat je het geweldig an sich vind, maar dat het jammer is dat het zo nat is.Nutteloos dus.
Common sense is my super power. What's yours?
toko?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter
indische kruiden winkel?Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
welke halve tamme heeft zn nieuwe laser binnen gekregen vandeweek?en melding 2 ff later:quote:Lifeliner 1 wordt boven de Coentunnel in Amsterdam met een groene laser beschenen. #112dat is zeker niet grappig als die heli verwacht wordt bij:quote:Lifeliner 1 wordt wederom beschenen met een laser. Dit maal vanuit een flatgebouw in Wormer. #112 @HV_NLquote:Ook de Lifeliner 1 is inmiddels gealarmeerd voor het waterongeval met meerdere slachtoffers in Schagerbrug #112Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Aanvelen kan ik de dopjes van Brainwavz bij www.mp4nation.net , xears bij www.xears.com of Kanen verschillende modellen on- en in-ear bij diverse webshops (gebruik de zoektool www.chinaprices.us ).quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef portabel het volgende:
Iemand link voor goedkope in-ear oordopjes, maar wel van goed kwaliteit.
Ik heb nu bij Everbuya oortjes besteld ( [..]/product46111.html , www.retailmenot.com en www.tjoos.com voor kortingcodes). Ik ben altijd op zoek in het onderste segment om voor zo weinig mogelijk zo goed mogelijke audiokwaliteit vinden. Dat waren eerst de Brainwavz Alpha, maar die zijn inmiddels ook $18,50. Die CKDUN CK-700s hadden wat details waaruit ik opmaak dat ze mogelijk in eenzelfde fabriek gemaakt worden als de betere oortjes die uit China komen en durf voor zo'n ¤4,- de gok wel aan om ze te proberen.I'll let you guys know when they get here.
Ze moeten een flinke boete zetten op het hanteren van zo'n ding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef mickeyD het volgende:
welke halve tamme heeft zn nieuwe laser binnen gekregen vandeweek?
[..]
Waardeloos vind ik ze. Je hebt er echt geen zak aan behalve voor het klussen of dvd'tjes branden.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
En zelfs daarvoor zijn de meeste lasers nog te zwaar. (dvd/cd branders/lezers daargelaten)quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ze moeten een flinke boete zetten op het hanteren van zo'n ding.
Waardeloos vind ik ze. Je hebt er echt geen zak aan behalve voor het klussen of dvd'tjes branden.
Jammer dat er schijnbaar zoveel zwakzinnigen rondlopen hier die niet weten hoe er mee om te gaan. Lekker bij een piloot in z'n ogen schijnen. Sneu voor mensen die zoiets voor de hobby kopen en er wel mee om kunnen gaan ook.Common sense is my super power. What's yours?
Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :p
Paar zekerheden bij shoppen in china die in principe ook in de op staan of anders bij de regs in dit topic wel bekend zijn (en sommige zaken zijn gewoon common sense)
* levertijden hebben maar 1 zekerheid bij bestellen uit china: duurt langer dan je zou willen.
* sommige chinezen doen hun best voor je, maar het merendeel van die gasten wil gewoonweg zoveel mogelijk goedkope zooi aan je slijten.
* ..en dat laatste merk je het snelst terug als je iets verkeerds ontvangt, of iets hebt wat stuk is. Meeste proberen ze je af te schepen met minimale store credit, proberen ze te rekken zodat je geen beroep kunt doen op paypal protection etc etc. Het zijn gewoon gehaaide handelaars, wat uitzonderingen daargelaten.
Staat ook in de OP aangegeven dat versturen lang duurt. Er over klagen in dit topic is een beetje in een topic mbt water gaan klagen dat je het geweldig an sich vind, maar dat het jammer is dat het zo nat is.Nutteloos dus.
Om je vraag te beantwoorden: sinds 2004 of 2005 via ebay en sinds 2007 via o.a. dealextreme. Ook zeur ik zelf hoogstens als de verzending wat langer duurt dan normaal. Niet als de boel weer eens uit elkaar valt, een radio geen ontvangst heeft of mijn bestelling niet klopt. (dat maken ze trouwens meestal zonder gezeur in orde door een nieuwe zending)
Meer OT: Mijn laatste echte miskoop is alweer van een paar maanden geleden. Een USB-linkkabel die niet onder W7 werkt. De review waarin dat wordt gemeld is van na mijn aankoop.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dromer op 14-08-2011 13:23:27 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.
Gewoon een goed ding, voor een goede prijs
dank u!![]()
Kanen KM-330 / KM-360 / KM-460 / KM-500 / KM-510 / KM-520 / KM-610 / KM-630 / KM-660 / KM-740 / KM-750 (MV) / KM-920 of mijn persoonlijke favoriet die bovenaan de lijst zou staan als ik zoiets moest hebben: de Kanen KM-780.
www.chinaprices.us Have fun. Je kunt natuurlijk ook zelf op 'headphone mic' zoeken uiteraard...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.
Maar ach, dat geouwehoer over verzendtijden etc, volgens mij zijn de regs in dit topic daar sowieso wel enigzins klaar mee hoor. Voegt nml helemaal niets toe om daarover te ouwehoeren, niemand kan er wat mee of aan veranderen. Dat is wat ik ermee probeerde te zeggen. Als jij dat als klagen interpreteert, soit.
Overigens voegt jouw laatste post wel wat toe.Zie ik de laatste tijd vaker op o.a. de DX forums, bij kabels, o.a. midi spul, dat het gewoonweg weigert te werken onder Windows 7. Zulk spul haal ik dus ook niet zo snel meer in China. Wel vaak geneuzel mee.
Is overigens ook reden dat ik toch nog vaak bij DX bestel, vanwege de reviews. Jammer dat dat bij veel andere china sites niet zo van de grond komt. Of reviews/commentaar wordt overduidelijk door de staff van de site zelf ingevuld, of het wordt niet gebruikt. Altijd maar gokken wat je bestelt op die manier.Common sense is my super power. What's yours?
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter![]()
Naast de KFC op de markt idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef kloink het volgende:
[..]
zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)![]()
![]()
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dromer op 14-08-2011 17:31:04 ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?![]()
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Repeating het volgende:
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Post op zondag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk.
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd!
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht.
hier een review van mij, die ook shiznuts toevallig heeft aangeradenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef portabel het volgende:
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.
Gewoon een goed ding, voor een goede prijs
dank u!
De KM 780
[hoofdtelefoon] Kanen KM-780![]()
Waardeloos, die Chinezen van Agencytaobao hebben het verkeerd berekend:
Items Cost: 100 CNY
Domestic Shipping: 20 CNY
Service Fee: 9.6 CNY
International Fee: 155 CNY
Paypal&Moneybooker Fee: 15.58 CNY
Additional Fee: 0 CNY
Totle: 47.6685 USD
47 dollar voor een item van 100 CNYFriettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd!
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht.
Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...![]()
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Ooh, 6 dagen pasquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Rijstbal het volgende:
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?spreek je over een maand weer als ze meer dan een maand aan het inpakken zijn
![]()
Wees geduldig als je in China besteld want het gáát gewoon lang duren
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.
Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).
Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Ik zag 'em ook al vaker voorbijkomen, maar op Ebay is 'ie via veiling voor zo'n beetje de helft van de webshopprijzen te verkrijgen. Voor dat geld wil ik wel eens weten waar al die commotie om draait.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?
Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...Vooral mijn telefoon heeft niet zo'n hele sterke output, dus het zou fijn zijn als je bijvoorbeeld daar een beetje meer pit uit kunt laten komen.
Soms langer soms korter. Wacht gewoon 44 dagen, heb je het dan binnen? = mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.
Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).
Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
Heb je het niet binnen = paypal claimen.![]()
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?
100 gram 15 euro shipping ?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Als je 'free shipping' altijd gewend bent niet.
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;
Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....
Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.![]()
* RobertNL Zoekt nieuwe dingen om te kopen
Welke SKU? Ik twijfel om er een van $18 te kopen, voor de prijs van 1 originele heb je 3 namaak, maar als ik ze dan krijg zoals die van jou is het ook nutteloos.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef thethoryd het volgende:
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;
Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....
Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.![]()
bij airmail is 1 KG = +- 16 $quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef W00fer het volgende:
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?
100 gram 15 euro shipping ?![]()
Vernieuwde layout?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand wat er met www.suntekstore.com is gebeurd?
Bij mij doet hij 't gewoon...
20:15, nog een keer gechecked.. werkt nogsteeds zonder problemen hier hoor.
Even je cache legen, met IE proberen?
[ Bericht 14% gewijzigd door tokko1 op 15-08-2011 20:15:42 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ohbij mij niet..
Zie allemaal van deze tekens:
ʹÓÃ×¢ÒâÊÂÏî
vpsʹÓÃ×¢ÒâÊÂÏî
VPSϵͳ»·¾³
¹ºÂò¡¢Éý¼¶¡¢Ðø·ÑÏà¹Ø
VPS¹ºÂòÁ÷³ÌʾÒâͼ
ÈçºÎµÃµ½ÎÒµÄVPSÐÅÏ¢
En na herladen:
Oops! Google Chrome could not connect to suntekstore.com
Try reloading: suntekstore.com![]()
Nice. Kensington-laptopkabel gekocht om 'm vast te kunnen klikken 'on the go'. 4 dollar bij DX.
http://www.dealextreme.com/p/laptop-pc-security-cable-key-44Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef Koen. het volgende:
Potdomme BIC is allemaal producten aan het verwijderen.
Wat gebeurt er dan?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Koen. het volgende:
[..]
Veel zonnebrillen zijn weg, iPod oortjes, Shure microfoon...![]()
Zal wel weer onder dwang van PayPal gebeuren.![]()
Gaan ze daar ook verbeterde namen verzinnen zoals bij Jack?.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden.![]()
Zal wel weer onder dwang van PayPal gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: -.-''Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Lang geleden zeg, hoe is het met Jack an Tiffany? Ze noemde me altijd Mr B![]()
![]()
Wat is de goedkoopste website voor een case voor de iPhone? Danku!![]()
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef Berend. het volgende:
Lang geleden zeg, hoe is het met Jack an Tiffany? Ze noemde me altijd Mr B![]()
![]()
Wat is de goedkoopste website voor een case voor de iPhone? Danku!
Tiffany is al tijden bij Jack wegDie is bezig met haar eigen webshop op te zetten.. doet af en toe wat taobao orders
Oh nog steedsquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.
Tiffany is al tijden bij Jack wegDie is bezig met haar eigen webshop op te zetten.. doet af en toe wat taobao orders
Hey Tokko btw![]()
![]()
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?quote:Friettent dikke Willie, met Willie![]()
You're asking the wrong person.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.
Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?![]()
http://www.dealextreme.com/p/flip-digit-desktop-clock-black-6099
aanradertje voor de liefhebber! Kwam wel kapot binnen, maar openschroeven en kabeltje vastmaken en alles doet het weer![]()
![]()
Beetje off topic hea, een Amerikaans product en als Duitse vervanger willen. Ik bedoel, gezien dit topic wil je het uit een Chinese webshop hebben, mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.
Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?
Was deze zeker? http://www.baleroshop.de/shop-baleroshop.html Beetje zelf zoeken kan geen kwaad natuurlijk. Meester de kunst van de juiste zoekwoorden gebruiken en je schopt het nog ver in je internetleven.
Welke van de volgende zaklampen zouden jullie mij aanraden en waarom? Wat zijn de verschillen tussen deze drie?
Zoals jullie misschien wel zien is de prijs geen echt argument omdat ze allemaal bijna even duur zijn.
Het liefst heb ik een felle werper, maakt niet uit op wat voor batterijen.
Ultrafire WF-606A 3W Cree Flashlight (2xAA/1xCR2)
http://www.dealextreme.co(...)ight-2xaa-1xcr2-4238
Ultrafire WF-500 Xenon Flashlight
http://www.dealextreme.co(...)enon-flashlight-1317
1000 Lumens CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 501b
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_3152wt_914我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Las net in een (oude) Mediazine (oktober 2009) over de JVC HA-FX1000:
Even kijken hoe duur die zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tevree met mijn woodies.Dit wat voor jou?:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef ThymeS het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/flip-digit-desktop-clock-black-6099
aanradertje voor de liefhebber! Kwam wel kapot binnen, maar openschroeven en kabeltje vastmaken en alles doet het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoek op ebay naar CREE XM-L T6quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef BigD033 het volgende:
Welke van de volgende zaklampen zouden jullie mij aanraden en waarom? Wat zijn de verschillen tussen deze drie?
Zoals jullie misschien wel zien is de prijs geen echt argument omdat ze allemaal bijna even duur zijn.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_3152wt_914
dit is de nieuwste lichting CREE's en er komt het meeste licht uit op dit moment qua chinese lampen.
als je ff terugkijkt, dan zie je dat ik een 3800 lumen lamp heb besteld, deze is jammergenog nog niet binnen, maar die verkoper heeft veel keus!Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik hoef niet het beste van het beste hoor. En volgens mij zijn die T6 flashlights wel duurder -correct me if i'm wrong! - Zou jij kunnen zeggen welke van deze drie lampen het beste is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zoek op ebay naar CREE XM-L T6
dit is de nieuwste lichting CREE's en er komt het meeste licht uit op dit moment qua chinese lampen.
als je ff terugkijkt, dan zie je dat ik een 3800 lumen lamp heb besteld, deze is jammergenog nog niet binnen, maar die verkoper heeft veel keus!我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
nee dat kan ik niet, want geen ervaring mee, tik ze in in youtube en kijk of er een review van is?
zo doen wij het ook ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik heb al op youtube gekeken en wat filmpjes gezien.
Maar nergens videoreviews gevonden en al helemaal geen comparisons.
Op dealextreme zelf zijn de meeste (tekst)reviews van de 2 flashlight's wel positief.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
cwtco en cyberport888 hebben daar veel van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef mickeyD het volgende:
[..]
zoek op ebay naar CREE XM-L T6
als je ff terugkijkt, dan zie je dat ik een 3800 lumen lamp heb besteld, deze is jammergenog nog niet binnen, maar die verkoper heeft veel keus!Eén ding wat je kunt doen is een ander LED-type kiezen wanneer een bepaald element je niet genoeg licht geeft. Je kunt natuurlijk ook gewoon meerdere elementen gebruiken. De 6x CREE XR-E Q5 kan ik bijvoorbeeld aanraden.
spring in het diepe, en neem wat je het mooiste lijkt, zoals iedereen doet
zoveel geld is het nou ook weer niet..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
oke dan ik denk dat ik voor de Ultrafire WF-606A ga.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef mickeyD het volgende:
spring in het diepe, en neem wat je het mooiste lijkt, zoals iedereen doet
zoveel geld is het nou ook weer niet..
Maar wat zouden jullie aanraden:
(3w) cree of (10w) xenon?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
meer is beter
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
mooi lampje die x5!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
cwtco en cyberport888 hebben daar veel van.Eén ding wat je kunt doen is een ander LED-type kiezen wanneer een bepaald element je niet genoeg licht geeft. Je kunt natuurlijk ook gewoon meerdere elementen gebruiken. De 6x CREE XR-E Q5 kan ik bijvoorbeeld aanraden.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
De laatste heb ik liggen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef BigD033 het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_3152wt_914
(Rechts, naast 1 van 250/300 Lumen)![]()
Welke taobao bemiddelaar is het goedkoopst?
Moet paar dingetjes kopen die evt. verzonden kunnen worden per post, maar die knakker in China willen alleen maar met dhl versturen. Weegt misschien 100gram ofzo en is plat
Ook hoi !![]()
Zijn verschillende die allemaal goede prijzen rekenen en waar ik goede ervaring mee heb:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
Welke taobao bemiddelaar is het goedkoopst?
Moet paar dingetjes kopen die evt. verzonden kunnen worden per post, maar die knakker in China willen alleen maar met dhl versturen. Weegt misschien 100gram ofzo en is plat
- Zarmark (Jack)
- Buyintaobao
- Supprice (Emma)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Agencytaobao kan ook, maar schijnbaar heeft die geen korting op shipping.
M'n item is 100 gram (zo groot als pakje sigaretten) vragen ze 8 dollar shipping voor (inmiddels, na een verontwaardigde mail). Nu kan het via China Post.
Hong Kong Post Big Parcel is duur! Snap uberhaupt niet waarom het ineens een big parcel is?
Maar de taobao agents die werken met een minimum fee van 35CNY = 3,50 euro vond ik niks. Achteraf gezien misschien nog goedkoper geweest, maar denk het niet.
Ik ga maar weer een andere proberen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
nu wachten op iemand die in maps die hele buurt gaat afzoeken om het pakhuis te zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)JEmhu_urC2s8KH2N5jhA
Hier ergens zit dealextreme我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Ik kreeg vandaag wat kabels binnen en het adres van dx stond eropquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:32 schreef BigD033 het volgende:
[..]
nu wachten op iemand die in maps die hele buurt gaat afzoeken om het pakhuis te zien
Het kantoor zit iig in room 225-226
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 15:34:16 ]![]()
Bic is en bijlft voor mij de snelste manier om chinese spullen binnen te krijgen.
ik heb al mijn pakketjes echt binnen een week binnen ofzo, en hoor van vele andere het hier ook!
geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen... jammer dat bic alleen niet zo veel keus heeft qua producten!
mijn moeder belde me net op dat er een pakketje was binnen gekomen dat in een soort vuilniszak binnen kwam.. Duidelijk bic dusen weer binnen een week!
zijn waarschijnlijk de 2 screenprotectors voor de ipad 2![]()
ik heb een nokia bh 905 gekocht.
zit een kabel bij weet niet hoe dat heet.
om aan pc te doen
maar die vind ik te kort.
is geen langen?
en is hier geen goedkoop iest voor?
http://www.digitalsonline(...)ic-en-headphone.html![]()
Hoera de BIC coins werken weer
Your Point Coins: $15.67
2011-07-01 $2.19 $$2.19 Bonus for Referring Buyers Completed![]()
Jouw posts lezen best irri weg. -14.gifquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef ferrariking het volgende:
ik weet;$
maar ik weet niet wat ik nog heb oops';)
dus vraag ik hulp:PCommon sense is my super power. What's yours?
De helft van de lol is het zelf zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef ferrariking het volgende:
ik heb een nokia bh 905 gekocht.
zit een kabel bij weet niet hoe dat heet.
om aan pc te doen
maar die vind ik te kort.
is geen langen?
en is hier geen goedkoop iest voor?
http://www.digitalsonline(...)ic-en-headphone.html
Wow John. It's Amazink! I never thought it would be so easy.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef ferrariking het volgende:
ik weet;$
maar ik weet niet wat ik nog heb oops';)
dus vraag ik hulp:P
- Yes, Google and Ebay are amazink.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ff tussendoor![]()
vannacht de zoveelste bestelling gedaan en ff teruggebladerd in mijn order-history.tjeemp wat n meuk heb ik verzameld. maar ook een paar leuke.
mijn personal chinese meuk number 1: de vingermuis![]()
nutteloos en direct weggesmeten
en mijn chinese topper : het keramische mes![]()
wow wat een gaaf ding
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
sneller dan dxquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Koen. het volgende:
Is Deal-Cool een beetje snel met verzenden?
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Twee pakketjes met totaal verschillende data (25/7 en 6/8) ontvangen vandaag. Alsof het allemaal in hetzelfde vliegtuig is gestopt.![]()
![]()
Hoi, is dit het googally impaired topic?Common sense is my super power. What's yours?
iets met:
Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspulquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Berend. het volgende:
Ik wil fake Beats of Dr Dre oortjes
Iemand een linkje? :3
lolwut![]()
Ik heb ze besteld alleen de aanbieding was die dag alweer voorbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had MP4Nation je niet gemaild, was een nieuwe special met een Neonite, of hoe dat mag heten...
Verder zijn onze Spaanse foracollega's fan van: http://www.zococity.es/default.aspx?c=4&hc=4&s=1&l=2
Ervaring met merkloze shizzle is dat het scherm pixelig is, het menu langzaam navigeert, de opties niet genoegdoenend zijn en de audio tekortschiet.
ff afwachten of dit echt een leuk stje is.![]()
Sorry, ben lang niet meer in dit topic geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspul![]()
![]()
Het vreemde is dat ze daar op Twiekers wel over praten met links en al, terwijl die doorgaans nog veel strikter zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspul
(niet dat ik vraagtekens bij het beleid hier wil plaatsen)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Haha gaaf, heb ook serieus naar Teddy gekeken. Uiteindelijk toch voor een grote Shaun the Sheep gekozen, cadeautje voor m'n vriendin (ja we kijken het vaak samenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Keukenweegschaal en mr. beanbeer binnen van DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Van Ever-buying van de 1 cent groupdeal een soort van lichtstaafje binnen gehad![]()
Het verkeerde artikel want ik had dat digitale horlogebandje gekocht![]()
Kan ik dat gewoon claimen?![]()
Yes, you can!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Blijkbaar deze binnen gehad.
Ook wel een tof ding though.
ever buying.com/Mini-Lightsabre-LED-Keychain-p-24341.html
Maar ff geclaimed, en wachten maar![]()
![]()
Je gaat toch niet claimen voor 1 cent
ja ook al was het niet wat je besteld hebt.. kom op das toch ook best leuk voor n cent.![]()
Ik heb toch gewoon recht op het product dat ik besteld heb?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef UncleSam het volgende:
Je gaat toch niet claimen voor 1 cent
ja ook al was het niet wat je besteld hebt.. kom op das toch ook best leuk voor n cent.
Ongeacht wat het gekost heeft.![]()
Hun hebben het verkeerd gedaan, niet ik.![]()
valt ie ook in slaap als je met je vingers knipt? De beer danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Keukenweegschaal en mr. beanbeer binnen van DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
vergelijkend warenonderzoek: 3 verschillende dingen besteld bij Fokalprice, Pandawill en buyincoins. Kijken wie het eerste levert
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Was alles wel 'in stock'?
Moet je anders twee aparte testresultaten noteren, die van bestelling -> ontvangst en verzenden -> ontvangst en misschien een vergelijk in statusupdates en de kwaliteit van het op de hoogte houden van de klant.Hoe je het wendt of keert, aan het einde van de dag is dat natuurlijk inderdaad zoals het is. Stel je voor je had je verheugd op weet-ik-het-wat. En nu heb je iets voor 1 ct wat je niet wilde, maar dát wàt je voor die 1 ct zou krijgen wil je nog altijd, maar je kunt niet meer gebruikmaken van de 1 ct deal, dus je moeten 'em kopen voor de normale prijs. Mja, dat is dan gewoon spijtig, maar dan hebben zij een fout gemaakt en sta je in je recht. Een Paypal-claim is natuurlijk overdreven, maar een claim bij de webshop zelf van 'Eh, vraagje, ik bestel A en krijg B, hoe lossen we dit op', is natuurlijk iets waar beide partijen waarschijnlijk wel mee tot een mooie oplossing kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb toch gewoon recht op het product dat ik besteld heb?
Ongeacht wat het gekost heeft.![]()
Hun hebben het verkeerd gedaan, niet ik.
[ Bericht 32% gewijzigd door shiz op 16-08-2011 23:14:30 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
hahaha alles zou in stock zijn, maar dat weet je pas zeker als het verzonden is he. Ik zal totalen van alle statussen bijhouden
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Reactie van Pandawill over het verkeerde product. We hebben de juiste gestuurd en dit kan niet van PW zijn want de levering is veel te snel![]()
10 dagen is inderdaad snel, ze schrikken er zelf van![]()
![]()
Kreeg net email van Buyincoins dat ze een Taobao agent opgezet hebben
Als die net zo snel en goedkoop zijn als Buyincoins zelf kan dat nog wel wat goeds op gaan leveren!
http://www.mistertao.com/Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jep thats right, hieronder de emai ldie ik in me inboxje had vannochtendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef monkeybrain het volgende:
Dus mistertao is een portal van BIC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Niceequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:40 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net email van Buyincoins dat ze een Taobao agent opgezet hebben
Als die net zo snel en goedkoop zijn als Buyincoins zelf kan dat nog wel wat goeds op gaan leveren!
http://www.mistertao.com/![]()
http://www.mistertao.com/(...)-Services/Cartridge/
Zal ik is een Cardridge bestellen uit China? En nee, dan bedoel ik niet van een merk![]()
![]()
Is dat goedkoper dan laten na-vullen? xDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:14 schreef Berend. het volgende:
http://www.mistertao.com/(...)-Services/Cartridge/
Zal ik is een Cardridge bestellen uit China? En nee, dan bedoel ik niet van een merk
Maarja, PricenAngels heeft weer een 0.01 cent deal.. jeej én je hebt ook nog kans om een Ipad te winnen!
ohja: LinkjeCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mistertao.com heeft zo te zien 10% fee en 1 payment. 40% korting op unregistered Air mail. Weet nog niet of er een minimum fee is.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Iemand?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef Arboxx het volgende:
Op Choobuy hoef je toch maar twee payments te doen om een item verzonden te krijgen?![]()
Hmm, wie zou daar nou antwoord op kunnen geven? Hmm, 't zou toch niet Choobuy kunnen zijn?!quote:
Emailtje sturen naar service@choobuy.com ...
(Als je geen antwoord krijgt na tien keer bumpen gewoon even het bedrijf zelf vragen .. )Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
hmm ware het niet dat choobuy niet reageert op mijn reeds gestuurde (!) mails en ware het niet dat het de eerste bump iszquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hmm, wie zou daar nou antwoord op kunnen geven? Hmm, 't zou toch niet Choobuy kunnen zijn?!
Emailtje sturen naar service@choobuy.com ...
(Als je geen antwoord krijgt na tien keer bumpen gewoon even het bedrijf zelf vragen .. )
Thnx unclesam!![]()
![]()
Even wat vergelijkingen:
Eerste betaling (order), tweede betaling (shipment)
1 116 - 105
2 221 - 142
3 109 - 146
4 228 - 176
Prijzen in Yuan.![]()
Shipment Date
8/7/2011 9:37:45 AM
8/14/2011 2:22:41 AM
Dit betekent dat mijn bestelling in tweeën wordt verzonden?![]()
Kent iemand de Nine Eagles Solo Pro Helikopters?
http://www.helipal.com/se(...)eh1qoCFeILtAodpBru6A
Kosten niet zo gek veel. Ik wil er eigenlijk eentje die een MD80 camera kan tillen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Bedankt voor de informatie, dat wisten we nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:58 schreef keezo het volgende:
Staan een aantal coole sites tussen. Me <3 gadgets![]()
Zal de douane "merkloze" kleding uit China tegenhouden en/of belasten?
Bijvoorbeeld op dinodirect staan een behoorlijk aantal leuke sweaters.
Ik heb het dus niet over nepkleding.Fedor, the last emporer...![]()
merkloos spul wordt meestal besteld door lui die er merkjes op zetten in illegale naai atteliers.
enige kans die je hebt is wat duistere lui op de hoek met lange regenjassen en gleufhoeden voor een maandje of 2
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Deze zijn 50ml: http://www.buyincoins.com(...)le-product-3472.htmlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben op zoek naar PET-flesjes zoals:
[ afbeelding ]
Heeft iemand ze wel eens voorbij zien komen?我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
Min of meer de Great Wall 9958 / de e-flight Blade mSR.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef W00fer het volgende:
Kent iemand de Nine Eagles Solo Pro Helikopters?
[ afbeelding ]
http://www.helipal.com/se(...)eh1qoCFeILtAodpBru6A
Kosten niet zo gek veel. Ik wil er eigenlijk eentje die een MD80 camera kan tillen.So much for being inconspicuous...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef mickeyD het volgende:
merkloos spul wordt meestal besteld door lui die er merkjes op zetten in illegale naai atteliers.
enige kans die je hebt is wat duistere lui op de hoek met lange regenjassen en gleufhoeden voor een maandje of 2
Zeg 08gnoT, heb ik je flipperkastfoto's nu gemist, of heb je ze nog altijd niet gepost?
Zijn die heli's een beetje goed Shiznuts?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Min of meer de Great Wall 9958 / de e-flight Blade mSR.
[..]
So much for being inconspicuous...
Zeg 08gnoT, heb ik je flipperkastfoto's nu gemist, of heb je ze nog altijd niet gepost?Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Beetje ala tweakers. "Ik vindt persoonlijk dat".. Aardig, maar ook redelijk nutteloos aangezien iedereen op internet vrij anoniem is en elkaar voornamelijk niet kent, lekker belangrijk wat een compleet vreemde vind. Ervaringen met shops en spullen posten, hebben we meer an.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, dat wisten we nog niet.Ben ik eik ook benieuwd naar, leuk speelgoed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zijn die heli's een beetje goed Shiznuts?Common sense is my super power. What's yours?
Vandaag van de TNT formulieren binnen gekregen mbt inklaringsproces.
Mijns inziens beetje onzinnig voor 2 action figures ter waarde van totaal $ 19.
Kost toch weer extra tijd en moeite...Fedor, the last emporer...![]()
Lol.. U ordered dolls? Only girls play with dolls..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
Vandaag van de TNT formulieren binnen gekregen mbt inklaringsproces.
Mijns inziens beetje onzinnig voor 2 action figures ter waarde van totaal $ 19.
Kost toch weer extra tijd en moeite...Common sense is my super power. What's yours?
Ten eerste is het een cadeau. Ten tweede, al zou het voor mezelf zijn, lekker boeiend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lol.. U ordered dolls? Only girls play with dolls..
Als je niets normaals te vertellen hebt, typ dan gewoon niets.Fedor, the last emporer...![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Ten eerste is het een cadeau. Ten tweede, al zou het voor mezelf zijn, lekker boeiend.
Als je niets normaals te vertellen hebt, typ dan gewoon niets.Als dat met het origineel ook kan, waarom niet? Kan het met originele kabel ook niet, dan lijkt het mij hier ook niet meer gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef UncleSam het volgende:
Zou deze kabel naast data transfer ook kunnen opladen?
(Ever buying) http://bit.ly/p11gMz
Heb zelf een ipad en deze charged ook niet aan USB met originele Apple kabel. Waarom? Omdat een usb poortje niet genoeg stroom kan leveren om te chargen. Stroom die de batterij trekt om te chargen is geloof ik ongeveer evenveel als 4 usb porten zouden moeten kunnen leveren. Weet niet hoe het met de iphone zit, of deze ook meer stroom gebruikt dan 1 poortje kan leveren. Zo ja, sync only.
Common sense is my super power. What's yours?
Oe Es Bee 3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als dat met het origineel ook kan, waarom niet? Kan het met originele kabel ook niet, dan lijkt het mij hier ook niet meer gaan.
Heb zelf een ipad en deze charged ook niet aan USB met originele Apple kabel. Waarom? Omdat een usb poortje niet genoeg stroom kan leveren om te chargen. Stroom die de batterij trekt om te chargen is geloof ik ongeveer evenveel als 4 usb porten zouden moeten kunnen leveren. Weet niet hoe het met de iphone zit, of deze ook meer stroom gebruikt dan 1 poortje kan leveren. Zo ja, sync only.5(of meer)X zo veel stroom dan normale usb
Maarja, iemand ervaring met focalprice en klachten indienen? Had paypal dispute, maar ze wouden RMA, nou prima.. daar bieden ze maar 10 usd terug terwijl ik 30 wil. (Paypal dispute nog open)
MisterTao, MisterMao zul je bedoelen!![]()
Laatst vroeg iemand nog naar de sku van mijn iPad keyboard, ben over 'n paar dagen weer thuis, zal dan wel de sku en de indruk doorgeven!![]()
Ik heb antwoord gehad:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
Was alles wel 'in stock'?
Moet je anders twee aparte testresultaten noteren, die van bestelling -> ontvangst en verzenden -> ontvangst en misschien een vergelijk in statusupdates en de kwaliteit van het op de hoogte houden van de klant.
[..]
Hoe je het wendt of keert, aan het einde van de dag is dat natuurlijk inderdaad zoals het is. Stel je voor je had je verheugd op weet-ik-het-wat. En nu heb je iets voor 1 ct wat je niet wilde, maar dát wàt je voor die 1 ct zou krijgen wil je nog altijd, maar je kunt niet meer gebruikmaken van de 1 ct deal, dus je moeten 'em kopen voor de normale prijs. Mja, dat is dan gewoon spijtig, maar dan hebben zij een fout gemaakt en sta je in je recht. Een Paypal-claim is natuurlijk overdreven, maar een claim bij de webshop zelf van 'Eh, vraagje, ik bestel A en krijg B, hoe lossen we dit op', is natuurlijk iets waar beide partijen waarschijnlijk wel mee tot een mooie oplossing kunnen komen.Wat bedoelen ze nou?quote:Here is the item White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch
we sent to you.![]()
Rare jongens die Chinezen![]()
![]()
sjezus....als ik toch ergens 400 piek had liggen
http://www.helipal.com/t580-quadcopter-body-w-camera-mount.html
check op 5:33 het (prototype) Chinese vrouwtje verbaast kijken :-)![]()
Vet ding idd, hoewel het eigenlijk niet bijster moeilijk in elkaar zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef kloink het volgende:
check op 5:33 het (prototype) Chinese vrouwtje verbaast kijken :-)
Lijkt me kut op dat ding goed te richten, als in goed richten van de camera.![]()
![]()
Net eerste order via MisterTao gedaanProduct was 7 dollar totaal was 12 dollar incl verzenden.
MP4nation is nu ook overgestapt op andere producten dan "Geluidsproducten" zo te zien.
Hopelijk kunnen ze hetzelfde niveau halen met die andere productenDan zou het nog een heel leuke beetje all-round shop kunnen worden. Naast de goede audio shop die het nu is..
Opneemappraatje voor in je auto
Voor de rest nog geen nieuwe aanbiedingen op hun forum.. hou het nauwlettend in de gatenWeet dat er nog ene paar mensen Alpha's willen dus als die er komt post ik het zeker
Ik had een verkeerde artikel ontvangen.
Geclaimed en dit als antwoord:Krijg ik het nu toegestuurd?quote:Here is the item White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch
we sent to you.![]()
Het lijkt alsof ze refereren aan een link die bij de reactie zat?
Als er geen link bij staat hebben ze m waarschijnlijk opnieuw verzonden inderdaad.![]()
Geen link bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef UncleSam het volgende:
Het lijkt alsof ze refereren aan een link die bij de reactie zat?
Als er geen link bij staat hebben ze m waarschijnlijk opnieuw verzonden inderdaad.
Dus laten we het hopen![]()
![]()
Anders terug reageren met de vraag of het re-shipped is o.i.d.Common sense is my super power. What's yours?
blijkbaar zijn er zat met liggende gelden:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef kloink het volgende:
check op 5:33 het (prototype) Chinese vrouwtje verbaast kijken :-)
This product is out-of-stock! Please visit this page later. Thank you.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Die referrer Tokko1 werkte nog helemaal niet, of er gebeurde helemaal niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef RobertNL het volgende:
Net eerste order via MisterTao gedaanProduct was 7 dollar totaal was 12 dollar incl verzenden.
Die prijzen zijn wel goed hoor ik!Friettent dikke Willie, met Willie![]()
@gmail.com erachter denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die referrer Tokko1 werkte nog helemaal niet, of er gebeurde helemaal niets.
Die prijzen zijn wel goed hoor ik!maby dan..
Maar als het niet werkt moet je maar iemand anders van eht forum pakken
mijn kost 9 dollar ;Pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef RobertNL het volgende:
en totaal 22 dollar dus liet ik mooi ligenXD![]()
Even putten uit jullie ervaring..Pakket met china post verstuurd en op de 12e het land verlaten..(heeft chinees nagekeken :-) )
track and trace log:
2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-08-12
hoe lang doet dat kreng er nog over? Ik bedoel..24 uur in het vliegtuig moet genoeg zijn :-) en douane nederland zou ik ook moeten zien in omschrijving.![]()
zaadjes van vliegenvangplanten erbij??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaklamp saik sa-15 binnen![]()
Alleen rammelen de batterijen.
[ afbeelding ]The sand is pouring through the hourglass
Cause all I ever do
Op de foto jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef kievit19 het volgende:
[..]
zaadjes van vliegenvangplanten erbij??
Maar niet uit China![]()
![]()
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.
Mijn andere bestelling via China post loopt ook vertraging op dan normaal.
Kan het liggen aan de zomerperiode?Mochi, Mochi? Daisuki! ^^![]()
Heb geduld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.
Kan het liggen aan de zomerperiode?
Hier duurt het ook wat langer momenteel.![]()
haha, ok! Pfoe pfoe, gelukkig ben ik niet de enige. Want ik hoop niet dat het pakketje kwijt raakt
Mochi, Mochi? Daisuki! ^^![]()
Ze waren laatst twee dagen vrij geloof ik. Je moet eens weten wat een shitload er in twee dagen zich wel niet op kan stapelen. Buiten dat. Successen uit het verleden met Chinese webshops bieden geen garantie voor de toekomst. De standaardduur varieert namelijk van zo'n 5 dagen tot wel 3 á 4 weken. Dat je nu een kleine twee weken al moet wachten is dus helemaal geen reden tot paniek, sterker nog, je hebt met je eerdere orders goed geluk gehad, want vaak wil het ook wel eens langer duren dan dat jij nu al wacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Er is geen pijl op te trekken. Alleen naar aanloop van de kerstvakantie merk je dat je erg lang moet wachten, het is dan ook handig van te voren al inkopen te doen, mocht je leuke en originele Chinese webshop-cadeaus willen weggeven. Als je eind november / begin december erbij bent, heb je het waarschijnlijk ergens in het volgende jaar pas.
Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan.
Ik kan niet wachten op mijn coole Game Boy n Paul Frank iphone cases1
Mochi, Mochi? Daisuki! ^^![]()
Wist ik het maar. Via eBay gekocht en enige mededeling was 'shipped'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Ayase het volgende:
[..]
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.
Ik kan niet wachten op mijn coole Game Boy n Paul Frank iphone cases1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Het is nog maar een week 'te laat'.En ach.. het gaat om maar 13 euro.
Ik heb inderdaad ook last van vertraging bij een bestelling van eind juli. Één van de twee pakketjes is wel al binnen die tegelijkertijd verzonden zijn. Ik kijk het nog even aan.
![]()
Vast je eerste pakketje met trackingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef kloink het volgende:
Even putten uit jullie ervaring..Pakket met china post verstuurd en op de 12e het land verlaten..(heeft chinees nagekeken :-) )
track and trace log:
2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-08-12
hoe lang doet dat kreng er nog over? Ik bedoel..24 uur in het vliegtuig moet genoeg zijn :-) en douane nederland zou ik ook moeten zien in omschrijving.?
Meestal zit hij een dag of 3/4/5 in het vliegtuig/opslag voordat hij hier in Nederland weer wordt ingescand.
Duurt het allemaal lang op het moment?Reken er maar op dat het de komende tijden alleen maar weer langer gaat worden. Zomer is bijna weer voorbij dus mensen hebben weer meer ''tijd'' op pakketjes te bestellen.
![]()
We gaan vast weer langzaam opbouwen richting de 3 weken verzendtijd...
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Poepoog het volgende:
Fuck he, what the hell is Sjek nu aan het doen.
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Jup Mistertao is niet echt snel hier... maaar hij doet het welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
Lightake is daarintegen nog wel down, maar die zijn aan het updaten enzoCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vandaag mijn bestelling van 1 augustus ontvangen. Alweer opengeknipte bubbelenveloppe en opengescheurde verpakking van mijn bestelling. Dit is mijn derde achtereenvolgende bestelling die is geopend door de douane. Is postNL enthousiaster dan TNT?![]()
al 4 dagen geen post gehad, en mn halve zon in een zaklamp ook nog niet binnen, dat voorspeld weinig goeds..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
klopt, bij mij rammelen ze ook als malle..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaklamp saik sa-15 binnen![]()
Alleen rammelen de batterijen.
[ afbeelding ]
stukkie tape om de batterij (niet teveel, anders krijg je ze er nooit meer uit) doet wonderen
Weten jullie er iets van dat je je geld in dollars naar paypal overmaakt op het moment dat de koers gunstig is? Ik heb ooit is zoiets gehoord.我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。![]()
knikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vast je eerste pakketje met tracking?
Meestal zit hij een dag of 3/4/5 in het vliegtuig/opslag voordat hij hier in Nederland weer wordt ingescand.
Duurt het allemaal lang op het moment?Reken er maar op dat het de komende tijden alleen maar weer langer gaat worden. Zomer is bijna weer voorbij dus mensen hebben weer meer ''tijd'' op pakketjes te bestellen.
![]()
We gaan vast weer langzaam opbouwen richting de 3 weken verzendtijd...![]()
![]()
Al jaaaren prut deze kant op laten komen en nu eerste keer tablet met tracking..dus ietssss nerveuzer :-)![]()
Ik hoop het niet, heb net twee redelijk grote betalingen gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
Spreek ik hem net aan gaat ie offline
[ Bericht 9% gewijzigd door Poepoog op 19-08-2011 10:15:54 ]![]()
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet.
Ow niet Chinees.![]()
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet.
Ow niet Chinees.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee, gewoon Android. O nee dat was de telefoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteem![]()
Van de amker van het JooJoo tablet die er een tijd geleden was...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/
Als ik de spec zie, revieuws hoor wel een kek tabletje
Btw krijg net van Jack berricht dat LT binnen 24 uur weer onlineServers waren gecrashed
48 uur dus volgens hem nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Btw krijg net van Jack berricht dat LT binnen 24 uur weer onlineServers waren gecrashed
![]()
![]()
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.quote:
Alles duurt nou eenmaal iets langer!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.
Alles duurt nou eenmaal iets langer!Dat mag allemaal hoor, maar het zijn toch gewoon leugenaars als ze tegen de een wat anders zeggen als tegen de ander.quote:hi i will check your order within 2 days,Due to update our database, it may cause you can't open our website and order system.But Our tech are working on it and try the best to solve the problems within 2 days.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: