abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100602312

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:27:13 #2
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100602402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zet gewoon Shirt of tas, telefoon neer....
Kan niet, want:

quote:
PostNL:
Als het een koopzending betreft, moet de bijhorende factuur worden meegezonden met het forumulier, dit mag ook een internetfactuur zijn.
pi_100602745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?

@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3

die zijn dus niet protected zeker?
Nee, zoals er staat in de topicpointer:
quote:
Het per post bestellen van namaakproducten uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland.
Pér post is dat. Je mag wel in je handbagage bijvoorbeeld drie shirts meenemen uit een ander land, als je dus zelf met je spullen inreist en dat is alleen een gedoogbeleid.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:44 schreef Joery34 het volgende:
Wil dus een headset.. blabla
Zeg Joey, voor we hier gaan posten wel eerst even de OP en topicpointer tot je nemen, hè!
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef shiznuts het volgende:
Kutje... kom ik net thuis van werken, postbode gemist. Was waarschijnlijk óf m'n horlogebandpintool of de horloge zelf (Ebay: Shark LED watch). -O- Nou ja, morgen maar eens zien dan. :)

Verder zag ik net dat het Happy Hour is bij Xears, mijn favoriete oordopjes (XT2 Pro) nu van ¤79,99 voor ¤25,-
Had ze eerder zelf met coupon 'KLANGFUZZIS' voor ¤30,- (excl. verz) dus best aardige deal. Weet verder niet wat 'happy hour' inhoudt, maar zag het voorbijkomen en dacht: dat deel ik ff.
Was het horloge. :D Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100603134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:27 schreef Repeating het volgende:

[..]

Kan niet, want:

[..]

Nog makkelijker! op je paypal staat toch alleen het ordernummer? dat is je factuur en als handmatige omschrijving doe je T-shirt, pen, aansteker.
pi_100603187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Was het horloge. :D Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig. :P
linkje naar het horloge?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:45:49 #6
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100603325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:42 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog makkelijker! op je paypal staat toch alleen het ordernummer? dat is je factuur en als handmatige omschrijving doe je T-shirt, pen, aansteker.
Ik zal dat dan wel doen. Weet niet hoe streng ze hier in zijn namelijk.. First time.
Komt natuurlijk omdat die helikopter zo groot is, denken ze dat het waardevol is.
pi_100603583
DX is weer lekker traaag -O-

Besteld op 7/17/2011 4:38:42 PM

Status:
(of current
shipment)

On 1/8/2011:
Shipped

beter even opschieten nu :)
pi_100603653
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:43 schreef dj_ko het volgende:

[..]

linkje naar het horloge?
Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.
http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_100603710
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.
http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746
Tof horloge!
Hoe is de kwaliteit van die dingen? heb je toevallig high res fotos?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:07:57 #10
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100604501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?

@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3

die zijn dus niet protected zeker?
Op het etiket staat wel iets over protected. Je kunt de protection voelen onder de wikkel, over de gehele lengte loopt een metalen strip.

pi_100604734
Ik heb de helicopter op de Ibood Hunt gemist. Iemand nog een leuke heli die echt makkelijk te besturen is, laten hooveren en dat soort geintjes.
pi_100604735
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Op het etiket staat wel iets over protected. Je kunt de protection voelen onder de wikkel, over de gehele lengte loopt een metalen strip.

[ afbeelding ]
Och dom, had zelf niet eens de foto's bekeken. Maar idd, zal er op letten dan.
(ze waren ook niet de goedkoopste namelijk) dus zal hopelijk goed zitten.

Sowieso blijf ik er altijd bij en voel ik af en toe eens hoe warm de boel is.
toch?
pi_100605370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Tof horloge!
Hoe is de kwaliteit van die dingen? heb je toevallig high res fotos?
SPOILER
Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:44:02 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100605920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

SPOILER
Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
Hij ziet er in iedergeval top uit! weer wat voor mijn ''wish list''
pi_100606289
Tot zover ben ik nog best tevreden over de nieuwe Taobao agent: Happybuy (agencytaobao.com)

Ik zag dat de dollarkoers iets veranderd was waardoor ze nu 30 dollarcent mislopen, maarja :P

Er staat nu: "Items Is Sending To Us", jammer dat ik daar geen update van kreeg in de mail.

Hoelang duurt domestic shipping normaal?

Enne MickeyD: alle merkbatterijen zijn "veilig". Alles kan smelten. Dat zie je maar aan de iPhones, worden heet en ploep weg iPhone.

[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 11-08-2011 17:16:16 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_100608683
Mooie TT :).
Ben op het moment nog aan het wachten op mijn oordopjes DX, en 2x80mm fan van BIC
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:12:02 #17
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100609162
quote:

[..]

SPOILER
Dat is best wel een vet horloge :D
Kan je misschien met een liniaal ofzo de afmetingen wat laten zien? Ik ben bang dat ik anders weer zo'n oversized horloge ga kopen waar ik dus niks mee kan :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_100611600
Dat kaartje dat erbij zit heeft de (exacte) vorm van een bankpasje (let wel: lage hoek van voren, dus wat dichterbij de camera zit wordt groter weergegeven dan iets vers). Hij is ong qua omtrek gelijk aan de Curren, misschien een milimeter groter. De verhouding tot m'n Seiko is dan alweer wat duidelijker. Het verschil zit 'em echter voornamelijk in de dikte (hoogte) omdat er natuurlijk het nodige in zit verwerkt vanwege de LED-achtergrond en functies. Ik heb best dunne polsjes. Zo los erom ziet 'ie er niet zo gigantisch uit hoor, valt echt mee. :Y Misschien een dezer dagen mijn pintool binnen, kan ik 'em kortwieken zodat 'ie past. :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:20:48 #19
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_100611805
quote:

[..]

SPOILER
Heb er ook één via eBay besteld en die was de dag erna verzonden. Maar ik wacht al ruim anderhalve week. :'(
(normaliter gaan m'n China-dingetjes wat sneller: ongeveer een week)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:21:25 #20
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_100611829
ik heb net een mailtje gehad van DX dat ze een nieuwe bluetooth hands-free ding sturen, degene die binnen was gekomen deed de mic het niet van :(
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_100611993
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef Dromer het volgende:

[..]

Heb er ook één via eBay besteld en die was de dag erna verzonden. Maar ik wacht al ruim anderhalve week. :'(
(normaliter gaan m'n China-dingetjes wat sneller: ongeveer een week)
13h40min van kopen (30e) tot verzendmelding (31e) was het hier. *O*
pi_100612502
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:39:35 #24
45722 Dromer
pi_100612612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

13h40min van kopen (30e) tot verzendmelding (31e) was het hier. *O*
De mijne is ook de 31e verzonden, dus ik heb nog hoop dat ie één dezer dagen arriveert.
pi_100612860
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Had MP4Nation je niet gemaild, was een nieuwe special met een Neonite, of hoe dat mag heten...
Verder zijn onze Spaanse foracollega's fan van: http://www.zococity.es/default.aspx?c=4&hc=4&s=1&l=2

Ervaring met merkloze shizzle is dat het scherm pixelig is, het menu langzaam navigeert, de opties niet genoegdoenend zijn en de audio tekortschiet.
pi_100616596
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.
pi_100616707
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.
heb een voor de blackberry gekocht via BIC, nog niet gebruikt, alleen ff in de telefoon opgeladen. Ik ga hem meer gebruiken als extra batterij, kon het voor die paar euro niet laten liggen
pi_100616724
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......
pi_100618206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......
Neem je toch een lichtgewicht schijner op AA batterijen die je gewoon hier kunt kopen. ;)
SAiK SA-15 bijvoorbeeld, of een van de Romisens (Q5, R2) die te vinden zijn in de webshops.
Sommige modellen hoeven niet per se op 18650's, die kunnen op 'oerhollands' vertrouwde AA/AAA's.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:52:17 #30
45722 Dromer
pi_100619411
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Wel eens gedaan voor m'n telefoon. Werkte prima, zag er hetzelfde uit, maar ging maar iets meer dan half zo lang mee.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 21:57:35 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100619660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
Haha _O-
Ik schrok er zelf ook wel van maar hetzelfde hoor je over gsm's en laptops die in de fik gaan.
Tal van mensen gebruiken lithium batterijen fout zonder enkel besef, maar er gebeurt niets.

Met "mijn" tips is er vrij weinig aan de hand.

Je kunt ook de Fenix tk41 halen, 8 AA's en vlamt als een gek _O_ Alleen is deze 104 euro bij samenkopen.net. Maar er zijn ook tal van verhalen hoe a-merk AA opladers in de fik vliegen :P

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Ik kan je alleen aanraden de clip te kopen. Betere geluidskwaliteit ga je niet vinden en icm Rockbox zijn de opties eindeloos. Voor 60 euro, 8GB en 2 jaar garantie, waarom moeilijk doen.

Ik heb hem zelf ook en het enigste nadeel is de accu. Ik heb een externe accu besteld op Ebay voor 2 AA's, is dat probleem ook opgelost :Y

Chinese spelers zijn toch vaak erg wonkie :P
pi_100619784
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)

@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meer ;) Nee, ga me nog even inlezen.
pi_100620474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)

@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meer ;) Nee, ga me nog even inlezen.
Een Saik is best bijzonder hoor.
Review niet gelezen?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:52:50 #34
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100622362
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:

Lampen met een single 18650 zijn ook een optie. Dan heb je niet het probleem van 2 accu's die gelijke prestaties moeten leveren.

Als je echte felle resultaten wilt hebben zit je vast aan 3.6 volt accu's bij de cheapo lampen.
pi_100622705
Iemadn enig idee waar je deze kan vinden in china?

http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.html

op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden :(
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 23:46:12 #36
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100624791
_O-

Die griet in bed, schrikt zich een hoedje door de haai :D
pi_100626367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone
Even uit het vorige topic gequote, ik heb de klok inmiddels al besteld maar de oplader niet. Aan de achterkant zit zo'n DC6V aansluiting. Heb nog wel een aantal adapters die daar mogelijk op aangesloten kunnen worden, dus dat scheelt weer een paar euro :)

Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 03:27:03 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100629765
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:

op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden :(
OMG! :D Die wil ik! _O_

:@
pi_100631719
quote:

[..]

SPOILER
Ziet er leuk uit thanks voor de info.
Ik heb hem ook maar ff besteld :)
pi_100632156
Net een batterij voor mijn Zen Micro gekocht.
Suntekstore is de enigste chinese webstore die hem hebben.
Ben benieuwd naar de batterijduur.
¤4,10 voor betaald.
http://www.suntekstore.co(...)oto-daa-ba0005-.html
pi_100632313
Bij nieuw products van TD.

Vliegende ufo:

http://www.tinydeal.com/n(...)ap48155-p-38935.html

Ziet er wel tof uit :Y
Vraag me af of het werkt :P
pi_100632706
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
Bij nieuw products van TD.

Vliegende ufo:

http://www.tinydeal.com/n(...)ap48155-p-38935.html

Ziet er wel tof uit :Y
Vraag me af of het werkt :P
Ongeveer zo ;-)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:51:25 #43
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_100637092
Ebay Saik SA15's zijn al binnen! :)
8 augustus verzonden..
zien er goed uit, en de clicky werkt goed.. 2 standen: vol en strobe..
lensje/rondje/fitting waar het ledje in zit zit iets scheef ten opzichte van de reflector zo te zien.. vanavond ff proberen, moet toch werken.
voor de mensen die t niets zegt: [zaklamp] SAik SA-15

[ Bericht 27% gewijzigd door mickeyD op 12-08-2011 13:19:44 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_100639691
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:

Hoe heet zoiets?
pi_100639741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef mickeyD het volgende:
Ebay Saik SA15's zijn al binnen! :)
8 augustus verzonden..
zien er goed uit, en de clicky werkt goed.. 2 standen: vol en strobe..
lensje/rondje/fitting waar het ledje in zit zit iets scheef ten opzichte van de reflector zo te zien.. vanavond ff proberen, moet toch werken.
voor de mensen die t niets zegt: [zaklamp] SAik SA-15
Nou al?
Ik had hem een dag eerder besteld dan jij en ik heb nog niks -O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:09:46 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100640027
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef portabel het volgende:

[..]

Hoe heet zoiets?
'r/c shark balloon' of 'r/c shark blimp' ff intypen op Google.
Tadá. 'Air swimmers' dus. Voorbeeldstore: http://www.rcslot.com/pc-radio-control-slot-cars/WMCAS001.html
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:22:46 #47
131319 mickeyD
pi_100640510
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Nou al?
Ik had hem een dag eerder besteld dan jij en ik heb nog niks -O-
zal morgen wel komen dan.. heb gewoon een snelle postbode..
t paste net niet in de brievenbus, (hij probeerde het wel) dus hij moest aanbellen..
maar t was niet de pakketjes bezorger..
dus misschien daarom iets sneller hier
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:53:40 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100641733
Gisterenavond ook een horloge gekocht bij de shop die Shiz poste en vanochtend om 7 uur mailtje dat het verzonden was!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:55:26 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100641803
Nicht schlecht, herr specht. :7
pi_100641828
Dat horloge is toch in meerdere kleuren verkrijgbaar?
Of nu alleen in zwart?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:01:02 #51
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100642011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
Dat horloge is toch in meerdere kleuren verkrijgbaar?
Of nu alleen in zwart?
Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode, gele of blauwe cijfers (zie ook link eerder deze pagina).
pi_100642047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode of blauwe cijfers.
Maar die link is toch 1 kleur?
Of hoe geef je de kleur op?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:04:20 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100642125
Dudeski! Beter kijken. ;)
pi_100642199
Ik heb deze Wlan adapter besteld omdat mijn huidige wifi stickje is erg zwak hoop dat ie werkt zoals geadverteerd :)
http://www.dealextreme.co(...)etwork-adapter-82542

En trouwens misschien dat iemand hier wel mijn held kan spelen, ik ben al een tijdje aant zoeken naar deze muurklok:
http://v.yupoo.com/photos/swisswatch/albums/1745344/

Helaas heb ik hem nog nergens te koop kunnen spotten, ik weet wel dat ie verkocht wordt in China maar hij is officieel alleen bedoeld als show model voor horloge winkels. Toch lijkt t me wel bruut zo'n klokje op mijn studentenkamertje :D
pi_100642219
damn dubbelpost
pi_100642280
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Dudeski! Beter kijken. ;)
[ afbeelding ]
Wtf :') het is vrijdag he :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:16:04 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100642662
Edit: - (te laat update fail)
pi_100642736
Ook wel een leuk model dit:

http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2a0ed97da7

Pas vanaf 31 augustus -O-
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:30:59 #59
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100643248
Die vond ik weer niks. Veel te 'bulky' en 'non-standard' voor mijn smaak. :@
Dan eerder deze: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2c5e88ac96
En sowieso, de verkoper geeft een estimate deliverydate. Dat is een generiek/non-specifieke datum dat 'ie bij je op de deurmat valt. Sowieso is 2 á 3 wkn, standaard. Dus begrijp niet dat je zo verbaasd bent. :P
pi_100643353
Oh, ik ben lekker bezig op vrijdagmiddag.
Dacht dat het de datum is dat hij uitgegeven wordt :')

Ik denk nog ff na over dat horloge.
Heb thuis nog een binear TheOne horloge liggen die ik al nauwelijks draag :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:41:58 #61
45722 Dromer
pi_100649448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:
Gisterenavond ook een horloge gekocht bij de shop die Shiz poste en vanochtend om 7 uur mailtje dat het verzonden was!
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.
pi_100649826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ook wel een leuk model dit:

http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2a0ed97da7

Pas vanaf 31 augustus -O-
nice :o
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:18:51 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100650570
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Dromer het volgende:

[..]

Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:26:41 #64
45722 Dromer
pi_100650788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!
Ik ben nog niet in paniek. ;) Maar meestal zijn spullen uit China er in ongeveer een week. Even afwachten... en het gaat maar om 13 euro. :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:33:42 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100651018
Op dit moment wel maar ik denk dat het half oktober de wachttijd langzaam weer richting de 2 weken gaat klimmen (tot wel 4 weken op de topdrukte).

Verder had ik vorige week 2 pakketjes binnen van Pandawill (zelfde order, split shipping)
Pakje 1: kleine envelop: 15 dagen.
Pakje 2: Zeer grote envelop (zeker voor de inhoud, 6 dagen).

Ze hebben elkaar onderweg ingehaald, zelfde manier verzonden.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:58:25 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100651905
Ach je weet toch sowieso dat er nooit een pijl op te trekken is. Is het niet de verzender die wel een status update maar het spul daar nog altijd ligt... dan is het wel China of Hong Kong Post waar er net een hal volstaat met trolleys pakketpost en 'ie achteraan komt te staan... of een vliegtuig dat al vol zit met cargo en je pakketje dat niet haalt en z'n aansluitvluchten/-transport mist.

'Soms heb je de wind uit China mee, soms heb je de wind uit China tegen', zeg ik altijd maar. Er is alleen geen weerman aan wie je het kunt vragen of bij wie je kunt klagen dat 'ie een foute voorspelling gedaan heeft. Het is een kwestie van geduldig wachten. Ik zal dat YouTube'je maar niet wéér posten (That's very comforting, but I'm afraid you'll just have to wait... - I hate waiting!).
pi_100652091
True.
Maar toch een tegenvaller dat ik mijn zaklamp nog niet heb terwijl Mickey-D hem een dag eerder besteld had :P
pi_100663362
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.

Anyhoezers, maar weer eens kijken wat er zoal nieuw is bij de webshops, is alweer eventjes gelee dat ik ze allemaal heb gechecked op nieuwe grappige dingen. Dit ook bijvoorbeeld:
wtf. :P
pi_100664611
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
True.
Maar toch een tegenvaller dat ik mijn zaklamp nog niet heb terwijl Mickey-D hem een dag eerder besteld had :P
zelfde met dat toen een stuk of 4 mensen dat angry birds tshirt hadden gekocht, 2 mensen hadden 'm binnen 2 weken oid, iemand pas 2 weken daarna.. ook op hetzelfde moment besteld. Geen idee waarom.
There are only 151 Pokémon.
pi_100665210
Worden er op zaterdag eigenlijk pakketjes bezorgd?
Verwacht er de komende dagen namelijk nog wel wat.
Fedor, the last emporer...
pi_100665855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sharpshooter85 het volgende:
Worden er op zaterdag eigenlijk pakketjes bezorgd?
Verwacht er de komende dagen namelijk nog wel wat.
Ja. ^O^
pi_100666449
lol whut... _O- ;(

Deze Chinees huismerk CKDUN CK-700 besteld (-6%)... eens kijken of dat de nieuwe no-budget hitwonders zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 13-08-2011 04:38:24 ]
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:20:58 #73
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100670519
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.

Anyhoezers, maar weer eens kijken wat er zoal nieuw is bij de webshops, is alweer eventjes gelee dat ik ze allemaal heb gechecked op nieuwe grappige dingen. Dit ook bijvoorbeeld:
wtf. :P
Ik vind dit zulke griezelige dingen :@ De gezichtsuitdrukking van dat apparaat staat me niet aan :{
pi_100670819
Zo, eerste bestelling @DX gedaan. Ze wilden inderdaad dat ik direct via PayPal saldo betaalde i.p.v. via de bankrekening. ^O^ Nu maar eens blijven meelezen voor inspiratie voor een 2e bestelling :P
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:27:54 #75
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100672092

Betekend dit dat ze mijn pakket nog aan het inpakken zijn of is die al verzonden? Het staat er een beetje onduidelijk :P
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:29:32 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100672115
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:27 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]

Betekend dit dat ze mijn pakket nog aan het inpakken zijn of is die al verzonden? Het staat er een beetje onduidelijk :P
Packaging = inpakken :) pas als daar shipped staat is hij onderweg.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:32:48 #77
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100672183
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Packaging = inpakken :) pas als daar shipped staat is hij onderweg.
Ja weet ik ;) :P Maar omdat daar onder nog Latest shipment staat vroeg ik het me toch af.

Onee heeft er niks mee te maken :@ Dan nog zijn ze 4 dagen (of langer) bezig met inpakken ;(
pi_100673598
Welke agent is op dit moment het beste als het product goedkoop en vrij licht is?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:29:34 #79
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100677774
Iemand een keer een bluetooth muis gekocht, die ook nog een beetje goed werkt? Er staan er op DX meerderen maar ze hebben allemaal wel een slechte review :P
pi_100677869
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:29 schreef RobertNL het volgende:
Iemand een keer een bluetooth muis gekocht, die ook nog een beetje goed werkt? Er staan er op DX meerderen maar ze hebben allemaal wel een slechte review :P
Geen bluetooth muis wel een wireless mouse 2.4 Ghz radio signaal

http://lightake.com/detai(...)ical_Mouse_108-30884

800/1600 dpi; 5 buttons en ziet er nog redelijk modern uit vind ik
werkt hier prima op windows 7 laptopje
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:33:40 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100677895
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Geen bluetooth muis wel een wireless mouse 2.4 Ghz radio signaal

http://lightake.com/detai(...)ical_Mouse_108-30884

werkt hier prima op windows 7 laptopje
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig was :)

Zoiets dus: http://www.dealextreme.co(...)ouse-2-aaa-904416977
pi_100677942
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig was :)
Dacht ik al ;); maargoed het is maar een tipje :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:39:25 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100678080
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dacht ik al ;); maargoed het is maar een tipje :)
Toch bedankt :)
Als ik die bij DX bestel dan doe ik het via het UK warehouse, eens kijken hoe snel 3 werkdagen naar Nederland zijn :)
pi_100678356
kent iemand goede (chinese) horlogemerken in de trend van shark?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:50:13 #85
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100678450
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef knight18 het volgende:
kent iemand goede (chinese) horlogemerken in de trend van shark?
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugens
Vanaf deze post in topic 135 komen er een paar voorbij :)
Het gaat verder in topic: Chinese Webshops topic #136 Waar horloges weer helemaal hip zijn!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:21:18 #86
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_100679396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zoiets dus: http://www.dealextreme.co(...)ouse-2-aaa-904416977
Heb deze ooit gekocht:

http://www.dealextreme.co(...)-optical-mouse-15402

Wat zal ik er van zeggen? Plastic was dun, zeker van de knopjes. Niet goed afgebraamd, dus allemaal scherpe randjes en sloot niet allemaal goed aan. Na 2 maanden weggedonderd omdat batterijen niet goed contact meer maakten binnen in de muis. Aangezien deze het op 1 batterij niet doet en telkens een van de 2 batterijen bij gebruik niet genoeg contact maakten (ik gebruikte oplaadbare batterijen, zijn meestal nog iets dikker dan wegwerp batterijen dus had dan zeker moeten passen) zou ik niet zo snel meer een China muis bestellen.

Leuk detail, volgens de verpakking kan je de mini usb stekker in de muis pluggen aan de voorkant waardoor de muis zichzelf oplaad. Dan is 'ie ook tegelijkertijd te gebruiken. Het opladen klopt wel, maar gebruiken tegelijkertijd niet helemaal, muiscursor doet niets anders als over je hele scherm heen springen zonder dat de muis gebruikt wordt. Trek je de stekker er uit, dan werkt de muis weer normaal. Maar laad ie niet op uiteraard.
Idee +1, uitvoering -10. China build quality.

Wil je een goede muis, ga dan voor een gerenommeerd merk hier in NEderland, of koop dan in ieder geval een muis met een merkje van de china sites. Ik zie op DX Rapoo (Rape You?) nog al eens voorbij komen, allicht hebben die wat degelijke shizzle.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_100680428
quote:
Wil je een goede muis, ga dan voor een gerenommeerd merk hier in NEderland, of koop dan in ieder geval een muis met een merkje van de china sites. Ik zie op DX Rapoo (Rape You?) nog al eens voorbij komen, allicht hebben die wat degelijke shizzle.
I approve this message. (Zelf een Logitech M705 heeft, na jaren telkens nieuwe muisjes gekocht te hebben omdat die goedkope ondingen steeds stukgingen)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:58:44 #88
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_100680487
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

I approve this message. (Zelf een Logitech M705 heeft, na jaren telkens nieuwe muisjes gekocht te hebben omdat die goedkope ondingen steeds stukgingen)
ik heb hier nog steeds een 7 jaar oude logitech mx518 !

en vandaag is het mp3 spelertje voor het eerst gebruikt, en werkt gewoon prima, tov wat gezegd werd dat hij na een liedje ermee uit zou scheiden.
geluidskwaliteit is natuurlijk niet het aller beste, maar voor 7 euro moet je ook niet te nauw kijken.
hij doet wat hij moet doen
Cause all I ever do
pi_100680680
Welke taobao agent is op dit moment het goedkoopste qua fee en shipping prijs?
pi_100681877
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:06 schreef Skiet het volgende:
Welke taobao agent is op dit moment het goedkoopste qua fee en shipping prijs?
*Uche Uche
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Skiet het volgende:
Welke agent is op dit moment het beste als het product goedkoop en vrij licht is?
pi_100683130
Tsja, oude berichten worden nou niet echt veel gelezen heb ik het idee. Dus vandaar.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:11:52 #92
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100686811
Ik heb gister wat besteld bij DX maar het is nog niet verzonden?
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??
pi_100686837
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??
:|W
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:31:15 #94
48067 neo2000
pi_100687617
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Obvious troll is obvious.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:32:01 #95
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100687645
Zoo ff thuiskomen van vakantie:

- Tamtam houder omdat de oude afgebroken was
- Twee usb sticks van Focalprice "Usb 3.0" NOT ~ claimen
- Twee micro usb sticks met logo, 8gb, water/stofdicht
- Priceangels ketting (voor iemand anders)
- Mirror watch van bic
- Fietsmouth voor camera

En ook metteen ff twee nieuwe bestellingen gedaan, 90' hoekstuk usb en nog ipod dock to 3.5mm
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_100687756
Vandaag 2 pakketen binnen gekregen van Lightake.
Erg goed verpakt, ruime hoeveelheden bubbeltjesplastic eromheen.
Daarnaast relatief snel binnen. 1 bestelling was 2 augustus besteld en de ander zelfs 5 augustus.
Aanrader mijns inziens.

Daarnaast 1 pakketje binnen van Tinydeal. Minder goed verpakt echter de producten kwamen in goede staat aan. Deze bestelling heb ik 4 augustus gedaan, tevreden over de levertijd.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:17:37 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100689349
Ik heb vandaag weer een verkeerd product ontvangen, dit was een herzending van een verkeerd ontvangen product :') Goed zo Pandawill, op naar poging 3 }:|

Woensdag ook nog een verkeerde zonnebril ontvangen van FP .

Ben ik nu de enige? Ik krijg aso veel foute zendingen binnen, niet normaal meer.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:29:55 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100689853
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb vandaag weer een verkeerd product ontvangen, dit was een herzending van een verkeerd ontvangen product :') Goed zo Pandawill, op naar poging 3 }:|

Woensdag ook nog een verkeerde zonnebril ontvangen van FP .

Ben ik nu de enige? Ik krijg aso veel foute zendingen binnen, niet normaal meer.
Ze straffen je omdat je niet hun foto in je UI hebt staan :Y
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:31:25 #99
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100689908
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:37:17 #100
48067 neo2000
pi_100690136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Repeating het volgende:
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.

@monkey: laatste tijd gaat het bij mij redelijk, maar ik denk dat er te veel chinese mongols werk verrichten boven hun 'niveau'. Aangezien ze schijnbaar ook allemaal beweren Engels te kunnen. En we weten allemaal hoe dat in de praktijk ligt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:37:33 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100690144

Ik wil zo'n ding hebben, nergens te koop of heel duur :(
Uiteraard wel een flinke grote, niet 6 centimeter :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:37:58 #102
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100690156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Repeating het volgende:
http://shop.ebay.com/i.ht(...)15&_stpos=1111&gbr=1

Ebay zijn er genoeg..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:44:21 #103
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100690409
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]

Via taobao? Is denk wel redelijk zwaar als het van gips ofzo gemaakt wordt...
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:44:49 #104
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100690423
quote:
Orginele van 60/70 doller ja :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:47:43 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100690545
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef Repeating het volgende:

[..]

Orginele van 60/70 doller ja :')
Ja, ik weet niet wat je anders wilt kopen hoor? ;)
In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet ;)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:50:56 #106
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100690655
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

In de OP header, footer en in de Post alert staat dat er niet over illigale producten gesproken mag worden, en jij suggereert dat je een 'namaak' G-shock wilt. Dat mag dus niet ;)
:X
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:55:12 #107
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100690863
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.

@monkey: laatste tijd gaat het bij mij redelijk, maar ik denk dat er te veel chinese mongols werk verrichten boven hun 'niveau'. Aangezien ze schijnbaar ook allemaal beweren Engels te kunnen. En we weten allemaal hoe dat in de praktijk ligt.
Misschien daar ook vakantie periodes, waardoor tijdelijke arbeidskrachten ingezet worden of zo. Die zeg maar al moeite hebben met zelfstandig poepen.
Ik vind het niet prachtig mooi als ik 40 dagen moet wachten op een pakketje. En nee, jij ook niet. :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:02:35 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100691147
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:44 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Via taobao? Is denk wel redelijk zwaar als het van gips ofzo gemaakt wordt...
Gipsen beeldjes uit China, ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:03:27 #109
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100691190
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gipsen beeldjes uit China, ik krijg al hoofdpijn als ik eraan denk :P
Thats why ze niet aangeboden worden waarschijnlijk hehe, ik zou het aan de enige échte Jack vragen :D onze échte chinees...
pi_100693405
quote:
[ afbeelding ]

Weet je waar ze kleinere (van ~6cm) wel te koop hebben? :P
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:53:55 #111
45722 Dromer
pi_100696024
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zo zeg. In één post iemand die klaagt over een Chinese webshop afzeiken en vervolgens klagen over Chinese webshops. :P

Het is algemeen bekend dat je van Chinezen niets met zekerheid kunt verwachten en dat het altijd een gok blijft of hetgeen je besteld hebt aankomt of dat het is wat je besteld hebt. (of denkt besteld te hebben)
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:07:46 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100696773
quote:
[ afbeelding ]

Er is een Chinees winkeltje bij mij een paar straten verderop die ze heeft. :P Zo moeilijk zal het toch niet zijn om een 'gold cat'/'fortune cat' of 'Maneki Neko' te vinden? Desnoods op Ebay?
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 21:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zo is dat. :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:41:26 #113
48067 neo2000
pi_100698346
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Zo zeg. In één post iemand die klaagt over een Chinese webshop afzeiken en vervolgens klagen over Chinese webshops. :P

Het is algemeen bekend dat je van Chinezen niets met zekerheid kunt verwachten en dat het altijd een gok blijft of hetgeen je besteld hebt aankomt of dat het is wat je besteld hebt. (of denkt besteld te hebben)
Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :p

Paar zekerheden bij shoppen in china die in principe ook in de op staan of anders bij de regs in dit topic wel bekend zijn (en sommige zaken zijn gewoon common sense)
* levertijden hebben maar 1 zekerheid bij bestellen uit china: duurt langer dan je zou willen.
* sommige chinezen doen hun best voor je, maar het merendeel van die gasten wil gewoonweg zoveel mogelijk goedkope zooi aan je slijten.
* ..en dat laatste merk je het snelst terug als je iets verkeerds ontvangt, of iets hebt wat stuk is. Meeste proberen ze je af te schepen met minimale store credit, proberen ze te rekken zodat je geen beroep kunt doen op paypal protection etc etc. Het zijn gewoon gehaaide handelaars, wat uitzonderingen daargelaten.

Staat ook in de OP aangegeven dat versturen lang duurt. Er over klagen in dit topic is een beetje in een topic mbt water gaan klagen dat je het geweldig an sich vind, maar dat het jammer is dat het zo nat is. :') Nutteloos dus.
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:25:05 #114
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100700008
Ik ga maar nog eens wat rondsnuffelen voor wat leuke goedkope zooi. :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:43:55 #115
131319 mickeyD
pi_100700587
quote:
[ afbeelding ]

toko?
indische kruiden winkel?
  zondag 14 augustus 2011 @ 01:49:27 #116
131319 mickeyD
pi_100700743
welke halve tamme heeft zn nieuwe laser binnen gekregen vandeweek?

quote:
Lifeliner 1 wordt boven de Coentunnel in Amsterdam met een groene laser beschenen. #112
en melding 2 ff later:

quote:
Lifeliner 1 wordt wederom beschenen met een laser. Dit maal vanuit een flatgebouw in Wormer. #112 @HV_NL
dat is zeker niet grappig als die heli verwacht wordt bij:

quote:
Ook de Lifeliner 1 is inmiddels gealarmeerd voor het waterongeval met meerdere slachtoffers in Schagerbrug #112
pi_100701313
Iemand link voor goedkope in-ear oordopjes, maar wel van goed kwaliteit.
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:47:40 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100702250
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:11 schreef portabel het volgende:
Iemand link voor goedkope in-ear oordopjes, maar wel van goed kwaliteit.
Aanvelen kan ik de dopjes van Brainwavz bij www.mp4nation.net , xears bij www.xears.com of Kanen verschillende modellen on- en in-ear bij diverse webshops (gebruik de zoektool www.chinaprices.us ).

Ik heb nu bij Everbuya oortjes besteld ( [..]/product46111.html , www.retailmenot.com en www.tjoos.com voor kortingcodes). Ik ben altijd op zoek in het onderste segment om voor zo weinig mogelijk zo goed mogelijke audiokwaliteit vinden. Dat waren eerst de Brainwavz Alpha, maar die zijn inmiddels ook $18,50. Die CKDUN CK-700s hadden wat details waaruit ik opmaak dat ze mogelijk in eenzelfde fabriek gemaakt worden als de betere oortjes die uit China komen en durf voor zo'n ¤4,- de gok wel aan om ze te proberen. :) I'll let you guys know when they get here.
pi_100703867
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef mickeyD het volgende:
welke halve tamme heeft zn nieuwe laser binnen gekregen vandeweek?

[..]
Ze moeten een flinke boete zetten op het hanteren van zo'n ding.
Waardeloos vind ik ze. Je hebt er echt geen zak aan behalve voor het klussen of dvd'tjes branden.
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:45:56 #120
48067 neo2000
pi_100705534
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 04:41 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ze moeten een flinke boete zetten op het hanteren van zo'n ding.
Waardeloos vind ik ze. Je hebt er echt geen zak aan behalve voor het klussen of dvd'tjes branden.
En zelfs daarvoor zijn de meeste lasers nog te zwaar. (dvd/cd branders/lezers daargelaten)

Jammer dat er schijnbaar zoveel zwakzinnigen rondlopen hier die niet weten hoe er mee om te gaan. Lekker bij een piloot in z'n ogen schijnen. Sneu voor mensen die zoiets voor de hobby kopen en er wel mee om kunnen gaan ook.
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:43:47 #121
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100708020
Haha, Jack heeft nu ook die Iphone helikopter waar over gesproken werd.. nét iets goedkoper dan DX.
Doetie goed hehe :P

zondag 14 augustus 2011 @ 13:14:57 #122
45722 Dromer
pi_100709071
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hoeveel jaar chinashopping ervaring zit er bij jou achter? :p

Paar zekerheden bij shoppen in china die in principe ook in de op staan of anders bij de regs in dit topic wel bekend zijn (en sommige zaken zijn gewoon common sense)
* levertijden hebben maar 1 zekerheid bij bestellen uit china: duurt langer dan je zou willen.
* sommige chinezen doen hun best voor je, maar het merendeel van die gasten wil gewoonweg zoveel mogelijk goedkope zooi aan je slijten.
* ..en dat laatste merk je het snelst terug als je iets verkeerds ontvangt, of iets hebt wat stuk is. Meeste proberen ze je af te schepen met minimale store credit, proberen ze te rekken zodat je geen beroep kunt doen op paypal protection etc etc. Het zijn gewoon gehaaide handelaars, wat uitzonderingen daargelaten.

Staat ook in de OP aangegeven dat versturen lang duurt. Er over klagen in dit topic is een beetje in een topic mbt water gaan klagen dat je het geweldig an sich vind, maar dat het jammer is dat het zo nat is. :') Nutteloos dus.
Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.
Om je vraag te beantwoorden: sinds 2004 of 2005 via ebay en sinds 2007 via o.a. dealextreme. Ook zeur ik zelf hoogstens als de verzending wat langer duurt dan normaal. Niet als de boel weer eens uit elkaar valt, een radio geen ontvangst heeft of mijn bestelling niet klopt. (dat maken ze trouwens meestal zonder gezeur in orde door een nieuwe zending)

Meer OT: Mijn laatste echte miskoop is alweer van een paar maanden geleden. Een USB-linkkabel die niet onder W7 werkt. De review waarin dat wordt gemeld is van na mijn aankoop.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dromer op 14-08-2011 13:23:27 ]
pi_100711183
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.

Gewoon een goed ding, voor een goede prijs :)

dank u!
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:28:13 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100711925
Kanen KM-330 / KM-360 / KM-460 / KM-500 / KM-510 / KM-520 / KM-610 / KM-630 / KM-660 / KM-740 / KM-750 (MV) / KM-920 of mijn persoonlijke favoriet die bovenaan de lijst zou staan als ik zoiets moest hebben: de Kanen KM-780.

www.chinaprices.us Have fun. Je kunt natuurlijk ook zelf op 'headphone mic' zoeken uiteraard...
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:24:09 #125
48067 neo2000
pi_100717567
quote:
16s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ehm... beter lezen misschien? Ik 'klaag' dat iemand klaagt over een klager en dan vervolgens zelf klaagt. Als je mijn laatste alinea klagen noemt, klaag jij nog harder.
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..

Maar ach, dat geouwehoer over verzendtijden etc, volgens mij zijn de regs in dit topic daar sowieso wel enigzins klaar mee hoor. Voegt nml helemaal niets toe om daarover te ouwehoeren, niemand kan er wat mee of aan veranderen. Dat is wat ik ermee probeerde te zeggen. Als jij dat als klagen interpreteert, soit.

Overigens voegt jouw laatste post wel wat toe. O+ Zie ik de laatste tijd vaker op o.a. de DX forums, bij kabels, o.a. midi spul, dat het gewoonweg weigert te werken onder Windows 7. Zulk spul haal ik dus ook niet zo snel meer in China. Wel vaak geneuzel mee.

Is overigens ook reden dat ik toch nog vaak bij DX bestel, vanwege de reviews. Jammer dat dat bij veel andere china sites niet zo van de grond komt. Of reviews/commentaar wordt overduidelijk door de staff van de site zelf ingevuld, of het wordt niet gebruikt. Altijd maar gokken wat je bestelt op die manier.
pi_100717839
quote:
[ afbeelding ]

zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:01:14 #127
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100718945
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef kloink het volgende:

[..]

zag ze gister op "de markt" in maastricht in winkeltje staan voor 7 euro ;-)
Naast de KFC op de markt idd. :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:21:57 #128
45722 Dromer
pi_100719725
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:24 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij typ jij echt 'afzeiken' in je post hoor. Da's wat anders dan klagen. En ik ga er inhoudelijk op in wat de user gepost had..
Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk. :)
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.

Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dromer op 14-08-2011 17:31:04 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:49:33 #129
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100720654
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:56:04 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100720886
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef Repeating het volgende:
Trappen ze er bij de douane echt in als je bij DX je pakketje verstuurd als ''gift'' en dan zegt dat het een geschenk is?
Nee.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:03:56 #131
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100721162
quote:
16s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee.
Dacht al. :')
pi_100721327
.
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:11:24 #133
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100721424
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Dromer het volgende:

[..]

Meningen verschillen... ik vond het in elk geval wel opmerkelijk. :)
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.

Overigens vandaag wat DX spul binnen dat er ruim 2 weken over heeft gedaan. Het lijkt wat drukker dan pakweg een maand of twee geleden.
Post op zondag? ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:55:05 #134
45722 Dromer
pi_100722983
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Post op zondag? ;)
Lol ja. vandaag pas uit de brievenbus gepakt. :P

Met: (niet voor mezelf ;))

[ Bericht 11% gewijzigd door Dromer op 14-08-2011 19:00:19 ]
  maandag 15 augustus 2011 @ 05:29:03 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100747923
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd! *O*
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht. :(
pi_100750211
Op Choobuy hoef je toch maar twee payments te doen om een item verzonden te krijgen?
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:21:56 #137
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_100754464
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Repeating op 15-08-2011 16:24:37 ]
pi_100754505
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef portabel het volgende:
Iemand nog advies voor een kop/hoofdtelefoon met microfoon. Die van mij is een beetje stuk.

Gewoon een goed ding, voor een goede prijs :)

dank u!
hier een review van mij, die ook shiznuts toevallig heeft aangeraden
De KM 780

[hoofdtelefoon] Kanen KM-780
pi_100754588
Dubbel :$
pi_100757748
Waardeloos, die Chinezen van Agencytaobao hebben het verkeerd berekend:

Items Cost: 100 CNY
Domestic Shipping: 20 CNY
Service Fee: 9.6 CNY
International Fee: 155 CNY
Paypal&Moneybooker Fee: 15.58 CNY
Additional Fee: 0 CNY
Totle: 47.6685 USD

47 dollar voor een item van 100 CNY
pi_100758302
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 05:29 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eerder eh... gisteren inmiddels, op Ebay een FiiO E5 gekocht, nu al verstuurd! *O*
Maar ja, bij hen is het dan ook al een tijdje maandag. Hier overigens 'Maria hemelvaartsdag', dus alles is dicht. :(
Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?

Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:10:52 #142
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100758481
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:18:26 #143
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100758755
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Rijstbal het volgende:
Inmiddels zijn ze 6 dagen bezig met inpakken. Is dit normaal?
Ooh, 6 dagen pas ;) spreek je over een maand weer als ze meer dan een maand aan het inpakken zijn ^O^

Wees geduldig als je in China besteld want het gáát gewoon lang duren _O_
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:24:03 #144
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100758959
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.

Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).

Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:26:39 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100759057
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb die hoofdtelefoonversterkers (1 woord?) wel vaker gezien. Wanneer worden die dingen eigenlijk interessant/nodig? Moeilijk aan te sturen hoofdtelefoons (gevoeligheid) e.d.?

Trouwens, heb totaal geen urge om Chinees spul te kopen; ben geloof ik volledig verlost van deze verslaving. Heb voor de nieuw te komen tv wel netwerkkabel/connectors nodig maar die haal ik wel in NL want sneller en net zo duur...
Ik zag 'em ook al vaker voorbijkomen, maar op Ebay is 'ie via veiling voor zo'n beetje de helft van de webshopprijzen te verkrijgen. Voor dat geld wil ik wel eens weten waar al die commotie om draait. ;) Vooral mijn telefoon heeft niet zo'n hele sterke output, dus het zou fijn zijn als je bijvoorbeeld daar een beetje meer pit uit kunt laten komen. :Y
pi_100759072
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:24 schreef Rijstbal het volgende:
Dus het inpakken duurt altijd een week bij jullie? Op de site staat het volgende.

Step 1 (1-5 business days): Products are collected from our suppliers.
Step 2 (1-2 days): Order waits to get packaged.
Step 3 (1 day): Order is packaged and shipped* to carrier (e.g. Hong Kong Post, EMS, UPS etc).

Step 4 (3-14 days): Order is enroute via EMS or Hong Kong Post.
Soms langer soms korter. Wacht gewoon 44 dagen, heb je het dan binnen? = mooi.
Heb je het niet binnen = paypal claimen.
pi_100759210
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?

100 gram 15 euro shipping ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:36:00 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100759430
Als je 'free shipping' altijd gewend bent niet. :P
pi_100763452
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;

Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....

Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:43:54 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100770366
* RobertNL Zoekt nieuwe dingen om te kopen :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:56:21 #151
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_100770824
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef thethoryd het volgende:
Heb mijn ps3 controller van DX ook uitgetest;

Werkt alleen aan de kabel, anders zit er 1 á 2 seconden vertraging, wat dus echt onmogelijk gamen is. Maarja, heb em gekocht als 3de controller....

Verder ook usb Hub + usb stofzuigertje; Usb hub werkt goed, is alleen (zoals verwacht) traag met meerdere dingen eraan.. Usb stofzuiger heeft weinig zuigkracht, maar genoeg om kruimels etc op te zuigen.
Welke SKU? Ik twijfel om er een van $18 te kopen, voor de prijs van 1 originele heb je 3 namaak, maar als ik ze dan krijg zoals die van jou is het ook nutteloos.
pi_100770861
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:30 schreef W00fer het volgende:
Is de prijs die ik voor het item moet betalen normaal?

100 gram 15 euro shipping ?
bij airmail is 1 KG = +- 16 $
pi_100771582
Weet iemand wat er met www.suntekstore.com is gebeurd?
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:17:10 #154
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100771638
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:15 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand wat er met www.suntekstore.com is gebeurd?
Vernieuwde layout? ;)
Bij mij doet hij 't gewoon...

20:15, nog een keer gechecked.. werkt nogsteeds zonder problemen hier hoor.
Even je cache legen, met IE proberen? ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door tokko1 op 15-08-2011 20:15:42 ]
pi_100772136
Oh :o bij mij niet..

Zie allemaal van deze tekens:

ʹÓÃ×¢ÒâÊÂÏî

vpsʹÓÃ×¢ÒâÊÂÏî
VPSϵͳ»·¾³
¹ºÂò¡¢Éý¼¶¡¢Ðø·ÑÏà¹Ø

VPS¹ºÂòÁ÷³ÌʾÒâͼ
ÈçºÎµÃµ½ÎÒµÄVPSÐÅÏ¢

En na herladen:

Oops! Google Chrome could not connect to suntekstore.com
Try reloading: suntekstore.­com
pi_100774593
Nice. Kensington-laptopkabel gekocht om 'm vast te kunnen klikken 'on the go'. 4 dollar bij DX. :)
http://www.dealextreme.com/p/laptop-pc-security-cable-key-44
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:23:53 #157
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100774872
Potdomme BIC is allemaal producten aan het verwijderen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:24:24 #158
352736 BigD033
中國&#
pi_100774901
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef Koen. het volgende:
Potdomme BIC is allemaal producten aan het verwijderen.
Hoezo?
Wat gebeurt er dan?
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:24:54 #159
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100774927
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef BigD033 het volgende:

[..]

Hoezo?
Wat gebeurt er dan?
Veel zonnebrillen zijn weg, iPod oortjes, Shure microfoon...
pi_100775329
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Koen. het volgende:

[..]

Veel zonnebrillen zijn weg, iPod oortjes, Shure microfoon...
Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden. :')

Zal wel weer onder dwang van PayPal gebeuren.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:55:25 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100776574
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Technisch gesproken is er voor FOK! dus niks weg, aangezien daar allemaal niet over gesproken mag worden. :')

Zal wel weer onder dwang van PayPal gebeuren.
Gaan ze daar ook verbeterde namen verzinnen zoals bij Jack?.

SPOILER
SPOILER: -.-''
pi_100780389
Lang geleden zeg, hoe is het met Jack an Tiffany? Ze noemde me altijd Mr B *) _O-

Wat is de goedkoopste website voor een case voor de iPhone? Danku!
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:02:41 #163
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100780638
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:58 schreef Berend. het volgende:
Lang geleden zeg, hoe is het met Jack an Tiffany? Ze noemde me altijd Mr B *) _O-

Wat is de goedkoopste website voor een case voor de iPhone? Danku!
Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.
Tiffany is al tijden bij Jack weg ;) Die is bezig met haar eigen webshop op te zetten.. doet af en toe wat taobao orders ;)
pi_100780748
quote:
16s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:02 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Met Jack gaat het nog prima hoor, draait nog steeds z'n shopjes.
Tiffany is al tijden bij Jack weg ;) Die is bezig met haar eigen webshop op te zetten.. doet af en toe wat taobao orders ;)
Oh nog steeds :P

Hey Tokko btw :)
pi_100792458
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

bij airmail is 1 KG = +- 16 $
Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 05:18:03 #166
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100794917
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:58 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het pakketje is 100 gram. Waarom moet ik dan 155 CNY afrekenen?
You're asking the wrong person. :P
pi_100796629
Start tarief + tracking fee + paypal fee etc etc
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 09:58:19 #168
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_100796982
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.

Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?
pi_100798692
http://www.dealextreme.com/p/flip-digit-desktop-clock-black-6099
aanradertje voor de liefhebber! Kwam wel kapot binnen, maar openschroeven en kabeltje vastmaken en alles doet het weer :)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:47:55 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100802135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 09:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.

Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?
Beetje off topic hea, een Amerikaans product en als Duitse vervanger willen. Ik bedoel, gezien dit topic wil je het uit een Chinese webshop hebben, mag ik aannemen? :P

Was deze zeker? http://www.baleroshop.de/shop-baleroshop.html Beetje zelf zoeken kan geen kwaad natuurlijk. Meester de kunst van de juiste zoekwoorden gebruiken en je schopt het nog ver in je internetleven. ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:01:45 #171
352736 BigD033
中國&#
pi_100802675
Welke van de volgende zaklampen zouden jullie mij aanraden en waarom? Wat zijn de verschillen tussen deze drie?
Zoals jullie misschien wel zien is de prijs geen echt argument omdat ze allemaal bijna even duur zijn.
Het liefst heb ik een felle werper, maakt niet uit op wat voor batterijen.

Ultrafire WF-606A 3W Cree Flashlight (2xAA/1xCR2)
http://www.dealextreme.co(...)ight-2xaa-1xcr2-4238

Ultrafire WF-500 Xenon Flashlight
http://www.dealextreme.co(...)enon-flashlight-1317

1000 Lumens CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 501b
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)WNX:IT#ht_3152wt_914
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100803048
Las net in een (oude) Mediazine (oktober 2009) over de JVC HA-FX1000:

Even kijken hoe duur die zijn
SPOILER
Ik ben tevree met mijn woodies. :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef ThymeS het volgende:
http://www.dealextreme.com/p/flip-digit-desktop-clock-black-6099
aanradertje voor de liefhebber! Kwam wel kapot binnen, maar openschroeven en kabeltje vastmaken en alles doet het weer :)
Dit wat voor jou?:
SPOILER
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:18:48 #173
131319 mickeyD
pi_100803367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef BigD033 het volgende:
Welke van de volgende zaklampen zouden jullie mij aanraden en waarom? Wat zijn de verschillen tussen deze drie?
Zoals jullie misschien wel zien is de prijs geen echt argument omdat ze allemaal bijna even duur zijn.

zoek op ebay naar CREE XM-L T6
dit is de nieuwste lichting CREE's en er komt het meeste licht uit op dit moment qua chinese lampen.
als je ff terugkijkt, dan zie je dat ik een 3800 lumen lamp heb besteld, deze is jammergenog nog niet binnen, maar die verkoper heeft veel keus!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:22:22 #174
352736 BigD033
中國&#
pi_100803525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef mickeyD het volgende:

[..]

dit is de nieuwste lichting CREE's en er komt het meeste licht uit op dit moment qua chinese lampen.
als je ff terugkijkt, dan zie je dat ik een 3800 lumen lamp heb besteld, deze is jammergenog nog niet binnen, maar die verkoper heeft veel keus!
Ik hoef niet het beste van het beste hoor. En volgens mij zijn die T6 flashlights wel duurder -correct me if i'm wrong! - Zou jij kunnen zeggen welke van deze drie lampen het beste is?
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:23:34 #175
131319 mickeyD
pi_100803577
nee dat kan ik niet, want geen ervaring mee, tik ze in in youtube en kijk of er een review van is?
zo doen wij het ook ;-)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:27:42 #176
352736 BigD033
中國&#
pi_100803751
Ik heb al op youtube gekeken en wat filmpjes gezien.
Maar nergens videoreviews gevonden en al helemaal geen comparisons.
Op dealextreme zelf zijn de meeste (tekst)reviews van de 2 flashlight's wel positief.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:28:57 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100803801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef mickeyD het volgende:

[..]

cwtco en cyberport888 hebben daar veel van. :) Eén ding wat je kunt doen is een ander LED-type kiezen wanneer een bepaald element je niet genoeg licht geeft. Je kunt natuurlijk ook gewoon meerdere elementen gebruiken. De 6x CREE XR-E Q5 kan ik bijvoorbeeld aanraden. :Y
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:29:16 #178
131319 mickeyD
pi_100803817
spring in het diepe, en neem wat je het mooiste lijkt, zoals iedereen doet ;)
zoveel geld is het nou ook weer niet..
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:31:04 #179
352736 BigD033
中國&#
pi_100803907
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef mickeyD het volgende:
spring in het diepe, en neem wat je het mooiste lijkt, zoals iedereen doet ;)
zoveel geld is het nou ook weer niet..
oke dan ik denk dat ik voor de Ultrafire WF-606A ga.
Maar wat zouden jullie aanraden:
(3w) cree of (10w) xenon?
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:32:23 #180
131319 mickeyD
pi_100803975
meer is beter ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:32:50 #181
352736 BigD033
中國&#
pi_100803998
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

cwtco en cyberport888 hebben daar veel van. :) Eén ding wat je kunt doen is een ander LED-type kiezen wanneer een bepaald element je niet genoeg licht geeft. Je kunt natuurlijk ook gewoon meerdere elementen gebruiken. De 6x CREE XR-E Q5 kan ik bijvoorbeeld aanraden. :Y
mooi lampje die x5!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:38:35 #182
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100804251
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef BigD033 het volgende:

De laatste heb ik liggen..

(Rechts, naast 1 van 250/300 Lumen)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:47:24 #183
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_100804627
Welke taobao bemiddelaar is het goedkoopst?

Moet paar dingetjes kopen die evt. verzonden kunnen worden per post, maar die knakker in China willen alleen maar met dhl versturen. Weegt misschien 100gram ofzo en is plat :(
Ook hoi !
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:50:25 #184
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100804750
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef Inlognaam het volgende:
Welke taobao bemiddelaar is het goedkoopst?

Moet paar dingetjes kopen die evt. verzonden kunnen worden per post, maar die knakker in China willen alleen maar met dhl versturen. Weegt misschien 100gram ofzo en is plat :(
Zijn verschillende die allemaal goede prijzen rekenen en waar ik goede ervaring mee heb:
- Zarmark (Jack)
- Buyintaobao
- Supprice (Emma)
pi_100807602
Agencytaobao kan ook, maar schijnbaar heeft die geen korting op shipping.

M'n item is 100 gram (zo groot als pakje sigaretten) vragen ze 8 dollar shipping voor (inmiddels, na een verontwaardigde mail). Nu kan het via China Post.

Hong Kong Post Big Parcel is duur! Snap uberhaupt niet waarom het ineens een big parcel is?

Maar de taobao agents die werken met een minimum fee van 35CNY = 3,50 euro vond ik niks. Achteraf gezien misschien nog goedkoper geweest, maar denk het niet.

Ik ga maar weer een andere proberen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:32:04 #187
352736 BigD033
中國&#
pi_100808939
quote:
nu wachten op iemand die in maps die hele buurt gaat afzoeken om het pakhuis te zien
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100808994
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:32 schreef BigD033 het volgende:

[..]

nu wachten op iemand die in maps die hele buurt gaat afzoeken om het pakhuis te zien
Ik kreeg vandaag wat kabels binnen en het adres van dx stond erop :P
Het kantoor zit iig in room 225-226 :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 15:34:16 ]
pi_100811796
Bic is en bijlft voor mij de snelste manier om chinese spullen binnen te krijgen.

ik heb al mijn pakketjes echt binnen een week binnen ofzo, en hoor van vele andere het hier ook!
geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen... jammer dat bic alleen niet zo veel keus heeft qua producten!

mijn moeder belde me net op dat er een pakketje was binnen gekomen dat in een soort vuilniszak binnen kwam.. Duidelijk bic dus :P en weer binnen een week!

zijn waarschijnlijk de 2 screenprotectors voor de ipad 2
pi_100811887
ik heb een nokia bh 905 gekocht.
zit een kabel bij weet niet hoe dat heet.
om aan pc te doen
maar die vind ik te kort.
is geen langen?

en is hier geen goedkoop iest voor?

http://www.digitalsonline(...)ic-en-headphone.html
pi_100812061
Zoek op ebay :)

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2011 16:56:45 ]
pi_100812256
ik weet;$
maar ik weet niet wat ik nog heb oops';)
dus vraag ik hulp:P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:03:00 #193
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100812413
Is Deal-Cool een beetje snel met verzenden?
pi_100812500
Hoera de BIC coins werken weer *O*

Your Point Coins: $15.67
2011-07-01 $2.19 $$2.19 Bonus for Referring Buyers Completed
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:52:19 #195
48067 neo2000
pi_100816736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef ferrariking het volgende:
ik weet;$
Jouw posts lezen best irri weg. -14.gif
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:57:06 #196
45722 Dromer
pi_100816915
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef ferrariking het volgende:
ik heb een nokia bh 905 gekocht.
zit een kabel bij weet niet hoe dat heet.
om aan pc te doen
maar die vind ik te kort.
is geen langen?

en is hier geen goedkoop iest voor?

http://www.digitalsonline(...)ic-en-headphone.html
De helft van de lol is het zelf zoeken. :)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:05:23 #197
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100817227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:59 schreef ferrariking het volgende:
ik weet;$
Wow John. It's Amazink! I never thought it would be so easy.
- Yes, Google and Ebay are amazink.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:06:07 #198
128384 mcwops
gat in je glas
pi_100817256
ff tussendoor O+
vannacht de zoveelste bestelling gedaan en ff teruggebladerd in mijn order-history. :D tjeemp wat n meuk heb ik verzameld. maar ook een paar leuke.
mijn personal chinese meuk number 1: de vingermuis :N :o nutteloos en direct weggesmeten
en mijn chinese topper : het keramische mes *O* :7 wow wat een gaaf ding :P
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:21:49 #199
352736 BigD033
中國&#
pi_100817846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Koen. het volgende:
Is Deal-Cool een beetje snel met verzenden?
sneller dan dx O-)
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100818272
Twee pakketjes met totaal verschillende data (25/7 en 6/8) ontvangen vandaag. Alsof het allemaal in hetzelfde vliegtuig is gestopt. :Y
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:42:47 #201
48067 neo2000
pi_100818811
Hoi, is dit het googally impaired topic?
pi_100818822
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Berend. het volgende:
-weg-
Waarom zou je die willen hebben?

[ Bericht 16% gewijzigd door BrandX op 16-08-2011 20:05:42 ]
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:04:12 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100819960
iets met:
  Boks-Chick dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:05:04 #204
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100819997
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Berend. het volgende:
Ik wil fake Beats of Dr Dre oortjes :D

Iemand een linkje? :3
Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspul :*
lolwut
  Boks-Chick dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:06:30 #205
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100820069
Oh, en dan ben ik nog heel erg lievvv want je weet heel goed dat dit not done is }:|
lolwut
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:07:19 #206
97745 Thorical
finding a way
pi_100820111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Had MP4Nation je niet gemaild, was een nieuwe special met een Neonite, of hoe dat mag heten...
Verder zijn onze Spaanse foracollega's fan van: http://www.zococity.es/default.aspx?c=4&hc=4&s=1&l=2

Ervaring met merkloze shizzle is dat het scherm pixelig is, het menu langzaam navigeert, de opties niet genoegdoenend zijn en de audio tekortschiet.
Ik heb ze besteld alleen de aanbieding was die dag alweer voorbij.
ff afwachten of dit echt een leuk stje is.
pi_100821486
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspul :*
Sorry, ben lang niet meer in dit topic geweest :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:24:56 #208
45722 Dromer
pi_100824438
quote:
19s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef BrandX het volgende:

[..]

Het vreemde is dat ze daar op Twiekers wel over praten met links en al, terwijl die doorgaans nog veel strikter zijn.
(niet dat ik vraagtekens bij het beleid hier wil plaatsen)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:27:06 #209
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_100824537
Keukenweegschaal en mr. beanbeer binnen van DX :)

:D :P
pi_100826241
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Haha gaaf, heb ook serieus naar Teddy gekeken. Uiteindelijk toch voor een grote Shaun the Sheep gekozen, cadeautje voor m'n vriendin (ja we kijken het vaak samen O+ )

Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_100827213
Van Ever-buying van de 1 cent groupdeal een soort van lichtstaafje binnen gehad :')
Het verkeerde artikel want ik had dat digitale horlogebandje gekocht :')

Kan ik dat gewoon claimen?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:14:26 #212
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100827312
Yes, you can!
pi_100828170
Blijkbaar deze binnen gehad.
Ook wel een tof ding though.

ever buying.com/Mini-Lightsabre-LED-Keychain-p-24341.html

Maar ff geclaimed, en wachten maar :s)
pi_100828592
Je gaat toch niet claimen voor 1 cent :')
ja ook al was het niet wat je besteld hebt.. kom op das toch ook best leuk voor n cent.
pi_100828674
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef UncleSam het volgende:
Je gaat toch niet claimen voor 1 cent :')
ja ook al was het niet wat je besteld hebt.. kom op das toch ook best leuk voor n cent.
Ik heb toch gewoon recht op het product dat ik besteld heb?
Ongeacht wat het gekost heeft. :)
Hun hebben het verkeerd gedaan, niet ik.
pi_100829003
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

valt ie ook in slaap als je met je vingers knipt? De beer dan :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:59:57 #217
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_100830178
vergelijkend warenonderzoek: 3 verschillende dingen besteld bij Fokalprice, Pandawill en buyincoins. Kijken wie het eerste levert :)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:09:13 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100830722
Was alles wel 'in stock'?

Moet je anders twee aparte testresultaten noteren, die van bestelling -> ontvangst en verzenden -> ontvangst en misschien een vergelijk in statusupdates en de kwaliteit van het op de hoogte houden van de klant. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Ik heb toch gewoon recht op het product dat ik besteld heb?
Ongeacht wat het gekost heeft. :)
Hun hebben het verkeerd gedaan, niet ik.
Hoe je het wendt of keert, aan het einde van de dag is dat natuurlijk inderdaad zoals het is. Stel je voor je had je verheugd op weet-ik-het-wat. En nu heb je iets voor 1 ct wat je niet wilde, maar dát wàt je voor die 1 ct zou krijgen wil je nog altijd, maar je kunt niet meer gebruikmaken van de 1 ct deal, dus je moeten 'em kopen voor de normale prijs. Mja, dat is dan gewoon spijtig, maar dan hebben zij een fout gemaakt en sta je in je recht. Een Paypal-claim is natuurlijk overdreven, maar een claim bij de webshop zelf van 'Eh, vraagje, ik bestel A en krijg B, hoe lossen we dit op', is natuurlijk iets waar beide partijen waarschijnlijk wel mee tot een mooie oplossing kunnen komen.

[ Bericht 32% gewijzigd door shiz op 16-08-2011 23:14:30 ]
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:12:09 #219
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_100830885
hahaha alles zou in stock zijn, maar dat weet je pas zeker als het verzonden is he. Ik zal totalen van alle statussen bijhouden :)
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:39:13 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100844187
Reactie van Pandawill over het verkeerde product. We hebben de juiste gestuurd en dit kan niet van PW zijn want de levering is veel te snel :')

10 dagen is inderdaad snel, ze schrikken er zelf van _O-
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:40:30 #221
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100844226
Kreeg net email van Buyincoins dat ze een Taobao agent opgezet hebben :)
Als die net zo snel en goedkoop zijn als Buyincoins zelf kan dat nog wel wat goeds op gaan leveren!

http://www.mistertao.com/
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:44:37 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100844340
Dus mistertao is een portal naar taobao verkopers van BIC?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:44:50 #223
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_100844346
Ik ben op zoek naar PET-flesjes zoals:

Heeft iemand ze wel eens voorbij zien komen?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:46:15 #224
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100844381
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef monkeybrain het volgende:
Dus mistertao is een portal van BIC?
Jep thats right, hieronder de emai ldie ik in me inboxje had vannochtend ;)

SPOILER
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:47:33 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100844411
Wel een stuk makkelijker dan Taobao, lekker overzichtelijk en een fatsoenlijke taal :P
pi_100845103
quote:
16s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:40 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net email van Buyincoins dat ze een Taobao agent opgezet hebben :)
Als die net zo snel en goedkoop zijn als Buyincoins zelf kan dat nog wel wat goeds op gaan leveren!

http://www.mistertao.com/
Nicee
pi_100845227
http://www.mistertao.com/(...)-Services/Cartridge/

Zal ik is een Cardridge bestellen uit China? En nee, dan bedoel ik niet van een merk :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:08 #228
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100845327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:14 schreef Berend. het volgende:
http://www.mistertao.com/(...)-Services/Cartridge/

Zal ik is een Cardridge bestellen uit China? En nee, dan bedoel ik niet van een merk :')
Is dat goedkoper dan laten na-vullen? xD

Maarja, PricenAngels heeft weer een 0.01 cent deal.. jeej én je hebt ook nog kans om een Ipad te winnen!

ohja: Linkje
pi_100845582
Mistertao.com heeft zo te zien 10% fee en 1 payment. 40% korting op unregistered Air mail. Weet nog niet of er een minimum fee is.
pi_100845816

niet duur
pi_100846751
Heeft iemand nog leuke verkopers op Ebay? :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_100847233
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef Arboxx het volgende:
Op Choobuy hoef je toch maar twee payments te doen om een item verzonden te krijgen?
Iemand?
pi_100847622
Ja twee stuks waarbij de tweede meestal ongeveer het zelfde is al de eerste payment.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:33:10 #234
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100847839
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:15 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Iemand?
Hmm, wie zou daar nou antwoord op kunnen geven? Hmm, 't zou toch niet Choobuy kunnen zijn?!
Emailtje sturen naar service@choobuy.com ...

(Als je geen antwoord krijgt na tien keer bumpen gewoon even het bedrijf zelf vragen .. )
pi_100850363
quote:
16s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hmm, wie zou daar nou antwoord op kunnen geven? Hmm, 't zou toch niet Choobuy kunnen zijn?!
Emailtje sturen naar service@choobuy.com ...

(Als je geen antwoord krijgt na tien keer bumpen gewoon even het bedrijf zelf vragen .. )
hmm ware het niet dat choobuy niet reageert op mijn reeds gestuurde (!) mails en ware het niet dat het de eerste bump isz

Thnx unclesam! ;)
pi_100850601
Even wat vergelijkingen:

Eerste betaling (order), tweede betaling (shipment)

1 116 - 105
2 221 - 142
3 109 - 146
4 228 - 176

Prijzen in Yuan.
pi_100850680
Shipment Date
8/7/2011 9:37:45 AM
8/14/2011 2:22:41 AM

Dit betekent dat mijn bestelling in tweeën wordt verzonden?
pi_100850951
Kent iemand de Nine Eagles Solo Pro Helikopters?

http://www.helipal.com/se(...)eh1qoCFeILtAodpBru6A

Kosten niet zo gek veel. Ik wil er eigenlijk eentje die een MD80 camera kan tillen.
pi_100851032
Staan een aantal coole sites tussen. Me <3 gadgets
pi_100851074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:58 schreef keezo het volgende:
Staan een aantal coole sites tussen. Me <3 gadgets
Bedankt voor de informatie, dat wisten we nog niet.
pi_100853796
Zal de douane "merkloze" kleding uit China tegenhouden en/of belasten?
Bijvoorbeeld op dinodirect staan een behoorlijk aantal leuke sweaters.
Ik heb het dus niet over nepkleding.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:03:16 #242
131319 mickeyD
pi_100854064
merkloos spul wordt meestal besteld door lui die er merkjes op zetten in illegale naai atteliers.
enige kans die je hebt is wat duistere lui op de hoek met lange regenjassen en gleufhoeden voor een maandje of 2 ;)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:05:48 #243
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100856716
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben op zoek naar PET-flesjes zoals:
[ afbeelding ]

Heeft iemand ze wel eens voorbij zien komen?
Deze zijn 50ml: http://www.buyincoins.com(...)le-product-3472.html
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:08:34 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_100856822
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef W00fer het volgende:
Kent iemand de Nine Eagles Solo Pro Helikopters?

[ afbeelding ]

http://www.helipal.com/se(...)eh1qoCFeILtAodpBru6A

Kosten niet zo gek veel. Ik wil er eigenlijk eentje die een MD80 camera kan tillen.
Min of meer de Great Wall 9958 / de e-flight Blade mSR. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:03 schreef mickeyD het volgende:
merkloos spul wordt meestal besteld door lui die er merkjes op zetten in illegale naai atteliers.
enige kans die je hebt is wat duistere lui op de hoek met lange regenjassen en gleufhoeden voor een maandje of 2 ;)
So much for being inconspicuous... :P

Zeg 08gnoT, heb ik je flipperkastfoto's nu gemist, of heb je ze nog altijd niet gepost? :@
pi_100859039
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Min of meer de Great Wall 9958 / de e-flight Blade mSR. ;)

[..]

So much for being inconspicuous... :P

Zeg 08gnoT, heb ik je flipperkastfoto's nu gemist, of heb je ze nog altijd niet gepost? :@
Zijn die heli's een beetje goed Shiznuts?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:02:55 #246
48067 neo2000
pi_100859155
quote:
9s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:59 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie, dat wisten we nog niet.
Beetje ala tweakers. "Ik vindt persoonlijk dat".. Aardig, maar ook redelijk nutteloos aangezien iedereen op internet vrij anoniem is en elkaar voornamelijk niet kent, lekker belangrijk wat een compleet vreemde vind. Ervaringen met shops en spullen posten, hebben we meer an.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zijn die heli's een beetje goed Shiznuts?
Ben ik eik ook benieuwd naar, leuk speelgoed.
pi_100859527
Vandaag van de TNT formulieren binnen gekregen mbt inklaringsproces.
Mijns inziens beetje onzinnig voor 2 action figures ter waarde van totaal $ 19.
Kost toch weer extra tijd en moeite...
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:15:13 #248
48067 neo2000
pi_100859612
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef sharpshooter85 het volgende:
Vandaag van de TNT formulieren binnen gekregen mbt inklaringsproces.
Mijns inziens beetje onzinnig voor 2 action figures ter waarde van totaal $ 19.
Kost toch weer extra tijd en moeite...
Lol.. U ordered dolls? Only girls play with dolls..
pi_100859915
quote:
12s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Lol.. U ordered dolls? Only girls play with dolls..
Ten eerste is het een cadeau. Ten tweede, al zou het voor mezelf zijn, lekker boeiend.
Als je niets normaals te vertellen hebt, typ dan gewoon niets.
pi_100861908
Zou deze kabel naast data transfer ook kunnen opladen?

(Ever buying) http://bit.ly/p11gMz
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:47:16 #251
48067 neo2000
pi_100862856
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef sharpshooter85 het volgende:

[..]

Ten eerste is het een cadeau. Ten tweede, al zou het voor mezelf zijn, lekker boeiend.
Als je niets normaals te vertellen hebt, typ dan gewoon niets.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef UncleSam het volgende:
Zou deze kabel naast data transfer ook kunnen opladen?

(Ever buying) http://bit.ly/p11gMz
Als dat met het origineel ook kan, waarom niet? Kan het met originele kabel ook niet, dan lijkt het mij hier ook niet meer gaan. ;)

Heb zelf een ipad en deze charged ook niet aan USB met originele Apple kabel. Waarom? Omdat een usb poortje niet genoeg stroom kan leveren om te chargen. Stroom die de batterij trekt om te chargen is geloof ik ongeveer evenveel als 4 usb porten zouden moeten kunnen leveren. Weet niet hoe het met de iphone zit, of deze ook meer stroom gebruikt dan 1 poortje kan leveren. Zo ja, sync only. ;)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:20:41 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100864297
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Als dat met het origineel ook kan, waarom niet? Kan het met originele kabel ook niet, dan lijkt het mij hier ook niet meer gaan. ;)

Heb zelf een ipad en deze charged ook niet aan USB met originele Apple kabel. Waarom? Omdat een usb poortje niet genoeg stroom kan leveren om te chargen. Stroom die de batterij trekt om te chargen is geloof ik ongeveer evenveel als 4 usb porten zouden moeten kunnen leveren. Weet niet hoe het met de iphone zit, of deze ook meer stroom gebruikt dan 1 poortje kan leveren. Zo ja, sync only. ;)
Oe Es Bee 3 :D 5(of meer)X zo veel stroom dan normale usb :P

Maarja, iemand ervaring met focalprice en klachten indienen? Had paypal dispute, maar ze wouden RMA, nou prima.. daar bieden ze maar 10 usd terug terwijl ik 30 wil. (Paypal dispute nog open ;))
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_100866975
MisterTao, MisterMao zul je bedoelen! >:)

Laatst vroeg iemand nog naar de sku van mijn iPad keyboard, ben over 'n paar dagen weer thuis, zal dan wel de sku en de indruk doorgeven!
pi_100867150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
Was alles wel 'in stock'?

Moet je anders twee aparte testresultaten noteren, die van bestelling -> ontvangst en verzenden -> ontvangst en misschien een vergelijk in statusupdates en de kwaliteit van het op de hoogte houden van de klant. ;)

[..]

Hoe je het wendt of keert, aan het einde van de dag is dat natuurlijk inderdaad zoals het is. Stel je voor je had je verheugd op weet-ik-het-wat. En nu heb je iets voor 1 ct wat je niet wilde, maar dát wàt je voor die 1 ct zou krijgen wil je nog altijd, maar je kunt niet meer gebruikmaken van de 1 ct deal, dus je moeten 'em kopen voor de normale prijs. Mja, dat is dan gewoon spijtig, maar dan hebben zij een fout gemaakt en sta je in je recht. Een Paypal-claim is natuurlijk overdreven, maar een claim bij de webshop zelf van 'Eh, vraagje, ik bestel A en krijg B, hoe lossen we dit op', is natuurlijk iets waar beide partijen waarschijnlijk wel mee tot een mooie oplossing kunnen komen.
Ik heb antwoord gehad:

quote:
Here is the item White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch
we sent to you.
Wat bedoelen ze nou? :P
Rare jongens die Chinezen :+
pi_100869289
sjezus....als ik toch ergens 400 piek had liggen

http://www.helipal.com/t580-quadcopter-body-w-camera-mount.html

check op 5:33 het (prototype) Chinese vrouwtje verbaast kijken :-)
pi_100873190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef kloink het volgende:

Vet ding idd, hoewel het eigenlijk niet bijster moeilijk in elkaar zit.
Lijkt me kut op dat ding goed te richten, als in goed richten van de camera. :X
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:14:51 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100886837
Net eerste order via MisterTao gedaan :) Product was 7 dollar totaal was 12 dollar incl verzenden.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:43:52 #258
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100887668
MP4nation is nu ook overgestapt op andere producten dan "Geluidsproducten" zo te zien.
Hopelijk kunnen ze hetzelfde niveau halen met die andere producten :) Dan zou het nog een heel leuke beetje all-round shop kunnen worden. Naast de goede audio shop die het nu is..

Opneemappraatje voor in je auto :P

Voor de rest nog geen nieuwe aanbiedingen op hun forum.. hou het nauwlettend in de gaten :D Weet dat er nog ene paar mensen Alpha's willen dus als die er komt post ik het zeker ;)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_100887904
Ik had een verkeerde artikel ontvangen.
Geclaimed en dit als antwoord:

quote:
Here is the item White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch
we sent to you.
Krijg ik het nu toegestuurd?
pi_100888974
Het lijkt alsof ze refereren aan een link die bij de reactie zat?
Als er geen link bij staat hebben ze m waarschijnlijk opnieuw verzonden inderdaad.
pi_100890361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef UncleSam het volgende:
Het lijkt alsof ze refereren aan een link die bij de reactie zat?
Als er geen link bij staat hebben ze m waarschijnlijk opnieuw verzonden inderdaad.
Geen link bij :N
Dus laten we het hopen :P
  donderdag 18 augustus 2011 @ 12:44:17 #262
48067 neo2000
pi_100891731
Anders terug reageren met de vraag of het re-shipped is o.i.d.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:45:27 #263
131319 mickeyD
pi_100895429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef kloink het volgende:

blijkbaar zijn er zat met liggende gelden:

This product is out-of-stock! Please visit this page later. Thank you.
pi_100897676
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef RobertNL het volgende:
Net eerste order via MisterTao gedaan :) Product was 7 dollar totaal was 12 dollar incl verzenden.
Die referrer Tokko1 werkte nog helemaal niet, of er gebeurde helemaal niets.
Die prijzen zijn wel goed hoor ik!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:45:35 #265
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100897987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die referrer Tokko1 werkte nog helemaal niet, of er gebeurde helemaal niets.
Die prijzen zijn wel goed hoor ik!
@gmail.com erachter denk ik :P maby dan..
Maar als het niet werkt moet je maar iemand anders van eht forum pakken :)
pi_100900433
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef RobertNL het volgende:
mijn kost 9 dollar ;P
en totaal 22 dollar dus liet ik mooi ligenXD
pi_100903053
Even putten uit jullie ervaring..Pakket met china post verstuurd en op de 12e het land verlaten..(heeft chinees nagekeken :-) )

track and trace log:

2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-08-12

hoe lang doet dat kreng er nog over? Ik bedoel..24 uur in het vliegtuig moet genoeg zijn :-) en douane nederland zou ik ook moeten zien in omschrijving.
pi_100904057
Mijn zaklamp saik sa-15 binnen :7
Alleen rammelen de batterijen.

donderdag 18 augustus 2011 @ 18:34:56 #269
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_100904984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:

[ afbeelding ]
zaadjes van vliegenvangplanten erbij??
Cause all I ever do
pi_100905233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef kievit19 het volgende:

[..]

zaadjes van vliegenvangplanten erbij??
Op de foto ja :Y
Maar niet uit China :+
pi_100906011
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.

Mijn andere bestelling via China post loopt ook vertraging op dan normaal.

Kan het liggen aan de zomerperiode?
Mochi, Mochi? Daisuki! ^^
pi_100906191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.

Heb geduld.
Hier duurt het ook wat langer momenteel.
pi_100906468
haha, ok! Pfoe pfoe, gelukkig ben ik niet de enige. Want ik hoop niet dat het pakketje kwijt raakt :P
pi_100906737
quote:

Ze waren laatst twee dagen vrij geloof ik. Je moet eens weten wat een shitload er in twee dagen zich wel niet op kan stapelen. Buiten dat. Successen uit het verleden met Chinese webshops bieden geen garantie voor de toekomst. De standaardduur varieert namelijk van zo'n 5 dagen tot wel 3 á 4 weken. Dat je nu een kleine twee weken al moet wachten is dus helemaal geen reden tot paniek, sterker nog, je hebt met je eerdere orders goed geluk gehad, want vaak wil het ook wel eens langer duren dan dat jij nu al wacht.

Er is geen pijl op te trekken. Alleen naar aanloop van de kerstvakantie merk je dat je erg lang moet wachten, het is dan ook handig van te voren al inkopen te doen, mocht je leuke en originele Chinese webshop-cadeaus willen weggeven. Als je eind november / begin december erbij bent, heb je het waarschijnlijk ergens in het volgende jaar pas. :P
pi_100907051
Is lightake bij jullie ook dood?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_100907476
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Is lightake bij jullie ook dood?
:Y
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:37:45 #277
45722 Dromer
pi_100907618
quote:

Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan. :)
pi_100908515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan. :)
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.

Ik kan niet wachten op mijn coole Game Boy n Paul Frank iphone cases1

donderdag 18 augustus 2011 @ 20:58:20 #279
45722 Dromer
pi_100911137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Ayase het volgende:

[..]

Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.

Ik kan niet wachten op mijn coole Game Boy n Paul Frank iphone cases1
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wist ik het maar. Via eBay gekocht en enige mededeling was 'shipped'.
Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Het is nog maar een week 'te laat'. :) En ach.. het gaat om maar 13 euro.
pi_100914150
Ik heb inderdaad ook last van vertraging bij een bestelling van eind juli. Één van de twee pakketjes is wel al binnen die tegelijkertijd verzonden zijn. Ik kijk het nog even aan :).
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:30:45 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100916006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef kloink het volgende:
Even putten uit jullie ervaring..Pakket met china post verstuurd en op de 12e het land verlaten..(heeft chinees nagekeken :-) )

track and trace log:

2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-08-12

hoe lang doet dat kreng er nog over? Ik bedoel..24 uur in het vliegtuig moet genoeg zijn :-) en douane nederland zou ik ook moeten zien in omschrijving.
Vast je eerste pakketje met tracking :)?

Meestal zit hij een dag of 3/4/5 in het vliegtuig/opslag voordat hij hier in Nederland weer wordt ingescand.

Duurt het allemaal lang op het moment? 8)7 Reken er maar op dat het de komende tijden alleen maar weer langer gaat worden. Zomer is bijna weer voorbij dus mensen hebben weer meer ''tijd'' op pakketjes te bestellen. :Y

We gaan vast weer langzaam opbouwen richting de 3 weken verzendtijd... ^O^
pi_100916487
Fuck he, what the hell is Sjek nu aan het doen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:46:08 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100916968
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Poepoog het volgende:
Fuck he, what the hell is Sjek nu aan het doen.
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?

Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:22:05 #284
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100918907
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup Mistertao is niet echt snel hier... maaar hij doet het wel ;)
Lightake is daarintegen nog wel down, maar die zijn aan het updaten enzo
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:35:27 #285
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_100919526
Jack is zijn website aan het verbeteren, zoals je ziet is het nu al stukken beter :P
pi_100922820
Mistertao is wel een mooie website zeg :)
pi_100923702
Vandaag mijn bestelling van 1 augustus ontvangen. Alweer opengeknipte bubbelenveloppe en opengescheurde verpakking van mijn bestelling. Dit is mijn derde achtereenvolgende bestelling die is geopend door de douane. Is postNL enthousiaster dan TNT?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:09:57 #288
131319 mickeyD
pi_100924300
al 4 dagen geen post gehad, en mn halve zon in een zaklamp ook nog niet binnen, dat voorspeld weinig goeds..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:17:10 #289
131319 mickeyD
pi_100924447
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:

[ afbeelding ]
klopt, bij mij rammelen ze ook als malle..
stukkie tape om de batterij (niet teveel, anders krijg je ze er nooit meer uit) doet wonderen ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:19:43 #290
352736 BigD033
&#20013;&#22283;&#
pi_100927980
Weten jullie er iets van dat je je geld in dollars naar paypal overmaakt op het moment dat de koers gunstig is? Ik heb ooit is zoiets gehoord.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_100928853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vast je eerste pakketje met tracking :)?

Meestal zit hij een dag of 3/4/5 in het vliegtuig/opslag voordat hij hier in Nederland weer wordt ingescand.

Duurt het allemaal lang op het moment? 8)7 Reken er maar op dat het de komende tijden alleen maar weer langer gaat worden. Zomer is bijna weer voorbij dus mensen hebben weer meer ''tijd'' op pakketjes te bestellen. :Y

We gaan vast weer langzaam opbouwen richting de 3 weken verzendtijd... ^O^
knik :D

Al jaaaren prut deze kant op laten komen en nu eerste keer tablet met tracking..dus ietssss nerveuzer :-)
pi_100929092
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, heb net twee redelijk grote betalingen gedaan ;(

Spreek ik hem net aan gaat ie offline :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Poepoog op 19-08-2011 10:15:54 ]
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:11:19 #293
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100929277
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet :9~.
Ow niet Chinees.
pi_100929438
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Ow niet Chinees.
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteem
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:17:01 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_100929445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Ow niet Chinees.
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:18:40 #296
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_100929491
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteem
Nee, gewoon Android. O nee dat was de telefoon.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:20:20 #297
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100929545
quote:
Van de amker van het JooJoo tablet die er een tijd geleden was... ;)
Als ik de spec zie, revieuws hoor wel een kek tabletje :)

Btw krijg net van Jack berricht dat LT binnen 24 uur weer online ;) Servers waren gecrashed
pi_100929773
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Btw krijg net van Jack berricht dat LT binnen 24 uur weer online ;) Servers waren gecrashed
48 uur dus volgens hem nu :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:29:10 #299
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100929805
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

72 uur dus ;(
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.
Alles duurt nou eenmaal iets langer!
pi_100929868
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.
Alles duurt nou eenmaal iets langer!
quote:
hi i will check your order within 2 days,Due to update our database, it may cause you can't open our website and order system.But Our tech are working on it and try the best to solve the problems within 2 days.
Dat mag allemaal hoor, maar het zijn toch gewoon leugenaars als ze tegen de een wat anders zeggen als tegen de ander. :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:31:00 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_100929875
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')