heb een voor de blackberry gekocht via BIC, nog niet gebruikt, alleen ff in de telefoon opgeladen. Ik ga hem meer gebruiken als extra batterij, kon het voor die paar euro niet laten liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.
Neem je toch een lichtgewicht schijner op AA batterijen die je gewoon hier kunt kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......
Wel eens gedaan voor m'n telefoon. Werkte prima, zag er hetzelfde uit, maar ging maar iets meer dan half zo lang mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......
Ik kan je alleen aanraden de clip te kopen. Betere geluidskwaliteit ga je niet vinden en icm Rockbox zijn de opties eindeloos. Voor 60 euro, 8GB en 2 jaar garantie, waarom moeilijk doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Een Saik is best bijzonder hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)
@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meerNee, ga me nog even inlezen.
Lampen met een single 18650 zijn ook een optie. Dan heb je niet het probleem van 2 accu's die gelijke prestaties moeten leveren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)
@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meerNee, ga me nog even inlezen.
Even uit het vorige topic gequote, ik heb de klok inmiddels al besteld maar de oplader niet. Aan de achterkant zit zo'n DC6V aansluiting. Heb nog wel een aantal adapters die daar mogelijk op aangesloten kunnen worden, dus dat scheelt weer een paar euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone
OMG!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:
Iemadn enig idee waar je deze kan vinden in china?
http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.html
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ziet er leuk uit thanks voor de info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
Ik heb hem ook maar ff besteld![]()
Ongeveer zo ;-)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
Bij nieuw products van TD.
Vliegende ufo:
http://www.tinydeal.com/n(...)ap48155-p-38935.html
Ziet er wel tof uit
Vraag me af of het werkt
Hoe heet zoiets?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:
Iemadn enig idee waar je deze kan vinden in china?
http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.html
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden
Nou al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef mickeyD het volgende:
Ebay Saik SA15's zijn al binnen!
8 augustus verzonden..
zien er goed uit, en de clicky werkt goed.. 2 standen: vol en strobe..
lensje/rondje/fitting waar het ledje in zit zit iets scheef ten opzichte van de reflector zo te zien.. vanavond ff proberen, moet toch werken.
voor de mensen die t niets zegt: [zaklamp] SAik SA-15
'r/c shark balloon' of 'r/c shark blimp' ff intypen op Google.quote:
zal morgen wel komen dan.. heb gewoon een snelle postbode..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou al?
Ik had hem een dag eerder besteld dan jij en ik heb nog niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |