nee de lamp komt inclusief lader en batterijen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef BertusG het volgende:
[..]
Heb je linkje van batterijen + lader?
ahh ik zit bij de beveiliging, ik rijd rond en controleer gebouwen waar alarm is, dus een goeie lamp met veel licht opbrengst is wel welkom midden in de nacht..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef BigD033 het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan?
3800 lumen is bijna vier keer zoveel als een middelmatige beamer![]()
He idd, dat was ik alweer vergeten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Check!, maar eens even achteraan waar mijn cent coupon/item blijft!
ahh handig, die lader met batterijen heb ik ook maar meteen besteld.. 3000mah is beter dan 2500mahquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, standalone...Da's evenmin moeilijk. Tadá.
Trouwens, is ook bij DX: http://www.dealextreme.co(...)lack-2-x-18650-91136
Maar of 'ie hetzelfde doet als de Skyray..?
omdat je bij de beveiliging zit, heb je ook al eens pepperspray besteld uit china. Wordt nml erg veel aangeboden, ben zelf nog altijd een beetje twijfelachtig over dat soor dingen omdat je er negen maanden de bak voor in kunt draaien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ahh ik zit bij de beveiliging, ik rijd rond en controleer gebouwen waar alarm is, dus een goeie lamp met veel licht opbrengst is wel welkom midden in de nacht..
natuurlijk gaat dat ding geen 3800 lumen geven, maar dat zeg ik, met de helft ben ik echt al dik tevreden..
een maglite geeft ongeveer 122 lumen
ohja en ik had ook al 2 van die andere besteld bij die gast..
die ebay saik SA-15's
maar die verpats ik wel aan mn collega's
ben je niet goed??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef BigD033 het volgende:
[..]
omdat je bij de beveiliging zit, heb je ook al eens pepperspray besteld uit china. Wordt nml erg veel aangeboden, ben zelf nog altijd een beetje twijfelachtig over dat soor dingen omdat je er negen maanden de bak voor in kunt draaien.
Je zegt het zelf al. Dat is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef BigD033 het volgende:
[..]
omdat je bij de beveiliging zit, heb je ook al eens pepperspray besteld uit china. Wordt nml erg veel aangeboden, ben zelf nog altijd een beetje twijfelachtig over dat soor dingen omdat je er negen maanden de bak voor in kunt draaien.
quote:- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
Net als je bij de beveiliging iemand naar de mallemoer mag schoppen met stalen neuzen in schoenen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ben je niet goed??
wat moet je met pepperspray?
ik heb stalen neuzen en een lamp bij me, die gast staat echt niet meer op hoor..
laat me niet opsluiten voor die lamzakken?
Ja, die van mij waren stukken duurder, dat waren dan echte Trustfire BRC's en een echte Trustfire charger. Ik heb natuurlijk geen idee hoe dat met die op Ebay zit... ik betaal dan liever wat meer met echte zekerheid... zoiets ook bijvoorbeeld heb ik niet veel verdusie in:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ahh handig, die lader met batterijen heb ik ook maar meteen besteld.. 3000mah is beter dan 2500mahen dat voor maar 5 euro
ja, die lampen zijn lastig te vergelijken.. het nieuwste van het nieuwste is alles met T6 led's er in.
haha luie beveiligerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef mickeyD het volgende:
ja precies, dan en niet anders.. meestal gaan ze toch rennen, en dat weiger ik
dus is er al 19 jaar niets noemenswaardigs gebeurt.. het ligt er maar net aan hoe je je werk doet he
ja idd, ff in zn gezicht schijnen en ze lopen overal tegenop..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha luie beveiliger
maar vanaf nu kun je ze dus mooi verblinden met je zaklamp![]()
Met die zaklamp kun je natuurlijk wel goeie tikken uitdelen verder, mochten je stalen neuzen niet toereikend zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha luie beveiliger
maar vanaf nu kun je ze dus mooi verblinden met je zaklamp![]()
hij is niet zo debiel dik en zwaar als een maglite, dus dat zal wel tegenvallen met dat tikken uitdelen.. daarbij moet je oppervlakkige "schade" aan de romp + hoofd bij vervelende lui altijd vermijden..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met die zaklamp kun je natuurlijk wel goeie tikken uitdelen verder, mochten je stalen neuzen niet toereikend zijn.![]()
Wat heb je er niet in? Verdusie? Zeg dan gewoon vertrouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, die van mij waren stukken duurder, dat waren dan echte Trustfire BRC's en een echte Trustfire charger. Ik heb natuurlijk geen idee hoe dat met die op Ebay zit... ik betaal dan liever wat meer met echte zekerheid... zoiets ook bijvoorbeeld heb ik niet veel verdusie in:
[ afbeelding ]
suc6 met je batterijen die (3000mah) werkelijk (1800mah) zullen zijn..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef mickeyD het volgende:
beetje offtopic zo he?
buit van deze week =
2x SAIK-SA15 300 lumen ¤14
1x 3 CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen inclusief lader en 2x Trustfire 18650 2500mah ¤50
een europese lader inclusief 2x Ultrafire 3000mah 18650 batterijen ¤5
Ik raad het ook aan, ik had een cheap 18650 oplader van DX stuk of 12 keer goed gebruikt en de 13e keer rook het naar doorgebrand plastic. Meteen weggegooid, buiten, in de afvalbak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
suc6 met je batterijen die (3000mah) werkelijk (1800mah) zullen zijn..
heb je net een dikke 40min lol.. en als je in de beveiliging werkt? waarom zou je dan niet een paar 10tjes meer neerleggen en een maglite laten moddenzodat je een stevige lamp hebt met genoeg lichtopbrengst?
ohjah en tijdens het laden van die batterijen zou ik er toch bij blijven.. (word aangeraden)
1) de maglites zijn van de zaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
suc6 met je batterijen die (3000mah) werkelijk (1800mah) zullen zijn..
heb je net een dikke 40min lol.. en als je in de beveiliging werkt? waarom zou je dan niet een paar 10tjes meer neerleggen en een maglite laten moddenzodat je een stevige lamp hebt met genoeg lichtopbrengst?
ohjah en tijdens het laden van die batterijen zou ik er toch bij blijven.. (word aangeraden)
jij bent de leukste thuis zeker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef MaddoxX het volgende:
Ik had je een Fenix TK70 (althans iets in de TK serie) aangeraden.. kost je wel wat maar heb je een goede lamp + garantie
En zeg nou zelf, als beveiliger heb je zo'n overrated zaklamp helemaal niet nodig. Neem aan dat je werk sowieso al redelijke zaklampen te gebruik geeft tijdens je werkzaamheden. Dan is het leuk om een beetje te kloten met een cheap-ass torchquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef mickeyD het volgende:
[..]
jij bent de leukste thuis zeker?
of je snapt dit topic niet..
Item #: FENIX-TK70
Product Review: view all ratings
Regular Price: $249.95
SALE PRICE: $229.95
ja, ze geven maglites mee, met scheve lampjes er in..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, als beveiliger heb je zo'n overrated zaklamp helemaal niet nodig. Neem aan dat je werk sowieso al redelijke zaklampen te gebruik geeft tijdens je werkzaamheden. Dan is het leuk om een beetje te kloten met een cheap-ass torch
Wat een ontzettend gave klok! Hoog tijd dat mijn oude wekkerradio op mijn nachtkastje vervangen wordt door dit mooie exemplaar. Ik heb geen zin in batterijen, dus zou ik zonder problemen deze adapter kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef Dionysiou het volgende:
Deze is leuk
http://www.dealextreme.co(...)ey-4-x-aaa-usb-73307
Op de WishList
Evenals.. http://www.dealextreme.co(...)iphone-4-black-65669
Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhonequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gave klok! Hoog tijd dat mijn oude wekkerradio op mijn nachtkastje vervangen wordt door dit mooie exemplaar. Ik heb geen zin in batterijen, dus zou ik zonder problemen deze adapter kunnen gebruiken?
http://www.dealextreme.com/p/1000ma-usb-ac-adapter-european-2381
Vooral de blauwe led verlichting spreekt me aan, ik kijk nu al 15 jaar tegen rood licht aan. Ga van de week beide producten bestellen. Gebruik ook zelf de wekkerfunctie van mijn telefoon, dus dat is geen bezwaar. Nogmaals bedankt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone
Omdat je $1,45 te weinig ontvangt ga je verboden wapenbezit op het internet plaatsenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef BigD033 het volgende:
This is my second DOA on Focalprice. I am very dissatisfied. I just loaded the gun and click but there was no ball. When i pulled out the magazine a black piece of plastic came out of the magazine hole.
On the 1st photo you see the gun, the magazine and the package.
On the second photo you see a coin and the piece of plastic. The coin is to verify how big that piece is.
----------------------------------
Dear customer,
If so ,I want to know how you want to solve? Get discount coupons or a refund? How about issue a coupon for compensation? you can buy goods next time .Ok?
Sincerely yours’
Kobe.Jiao
---------------------------------
I''d like to get my money back on PayPal.
H***** *******
-----------------------------------
Dear customer,
Sorry for the inconvenience.
We can refund for you ,but not full refund just partially.accourding to the rule ,can only give you 3usd as compensation .
Thanks!!!
Sincerely yours
Kobe.Jiao
----------------------------------------
no, i want 4.25 usd.
i get something what never worked + youre wasting my time
and now you say i only can get back 3 usd?!
I can make photo''s and film that i destroy the gun, so youre sure that i''m not a swindler.
-------------------------------------------
ze willen dus voor een kapot balletjesafschietapparaatmij maximaal $3 terugeven, heeft iemand hier al wel eens iets van gehoord? meestal als je door blijft zeiken lukt het wel maar ja.
lang leve mijn goede engels![]()
Maar er is bij hun dus een regel dat ze maar 3/4 van je geld teruggeven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Omdat je $1,45 te weinig ontvangt ga je verboden wapenbezit op het internet plaatsen![]()
Je IP is gelogd, veel succes met je strafblad
in nederland kan je ze zelfs kopen zag ze een jaartje geleden in de action hangen, ze zagen eruit als een waterpistool maar ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef mickeyD het volgende:
op de kermis kun je die rommel ook winnen (en kopen in duitsland voor weinig)
in mooie fluoriserende kleurtjes
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn meelecs hebben het begeven dus ik heb nieuwe oortjes nodig. Ik dacht zelf gewoon weer de brainwavz alphas want die vind ik heel erg comfortabel, maar ik zag dus ook de brainwavz beta preorder staan voor een paar dollar meer.
Wat zal ik doen?
Dan ga ik gewoon maar weer voor de vertrouwde alpha'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:06 schreef shiznuts het volgende:
Bèta heeft betere drivers en output, maar is volgens mij inmiddels geen special meer?
Zullen ook een tikkeltje beter vervaardigd zijn. De range richt zich meer op de middentonen en detail. Als je kickte op de bass van de Alpha's kun je denk ik beter die nemen. Ligt verder ook net aan de comfort en style die je ligt. En zie mijn reactie boven die van jou over de XT2 Pro, is ook nog een optie die ik kan aanbevelen.
Misschien omdat er geen tracking bij zit, zomaar een idee hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:17 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een idee waarom de status sinds 1 augustus op shipping staat, maar ik nog steeds geen trackingcode heb? Het is mijn eerste aankoop bij Dealextreme. (besteld op 25-07)
Bij kleine bedragen krijg je geen trackingnummer. Als je dit wel had gewilt dat moet je de bulkrate aanzetten, dan krijg je voor +1.70 een trackingsnummer erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:17 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een idee waarom de status sinds 1 augustus op shipping staat, maar ik nog steeds geen trackingcode heb? Het is mijn eerste aankoop bij Dealextreme. (besteld op 25-07)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |