Precies.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
En zie ook: Android tablet discussie topic #14 - Waar we uitkijken naar quadcores
En het is toch knap dat de user Repeating blijkbaar in de toekomst leeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Soms erger ik me echt aan sommige posts.
Wat maakt het uit waar je bestelling is?
Dat boeit ons toch niet.
Verschrikkelijk iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Dat boeit ons toch niet.
Dat is idd knapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef Repeating het volgende:
bestelling van 7 augustus na 6 dagen nog steeds in GUANGZHOU...
geeft niet shiz, vast helemaal met je hoofd in de wolkenebshopsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Oh, lol, het kwartje valt hier nu ook... dat ik dat niet al veul eerder doorhad zeg.Wat slecht.
Check & thanks voor je nuttige post.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat is idd knap... als het nogmaar 9 augustus is..
verder zoals ik al eerder aangaf, de tracking van chinapost airmail werkt niet lekker meer
voorheen werd alles met de dag geupdate en kon ik daadwerkelijk zien van ''Hé morgen krijg ik mijn pakketje..''
nu staan alle trackings vast op GUANGZHOU, maar je krijgt eerdaags dus wel je pakketje..
ik heb nu inmiddels 5 pakketten die volgends de tracking in GUANGZHOU liggen, maar ik heb ze al wekenlang in huis liggen
wachten dus!
Ik erger me ook aan sommige users hier op Fok! met ferrari in hun naam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
Dat boeit ons toch niet.
http://www.downforeveryoneorjustme.com/suntekstore.comquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
werkt www.suntekstore.com bij jullie?
quote:Dear XXXXX,
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: XXXXXXXX
REFUND AMOUNT: ($XX.XX)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.comKijk ik op m'n paypal account, staat er niets op ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sincerely,
dealextreme.com![]()
Wordt het nog terug gestord, of is dit een mail om je een weekje stil te houden?
Ik krijg altijd na een tijdje (max 2 dagen) een mailtje met als onderwerp,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:46 schreef BerryBoterham het volgende:
Na heel wat over en weer gemail met DX over mijn refund, krijg ik deze mail:
[..]
Kijk ik op m'n paypal account, staat er niets op ..![]()
Wordt het nog terug gestord, of is dit een mail om je een weekje stil te houden?
ja, winnaar is al 2 of 3 weken geleden bekend gemaakt voor die ipad2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Koen. het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit nog wat gehoord van PriceAngels Facebook actie?
quote:Dear All,
The 26th Summer Universiade will be held on 2011-08-12 in our city, Shenzhen. All the local companies are suggested to have 3 days off (August 12, 13,14) for the event
Since the shipping company and most of the suppliers will shut down during the holiday, DealExtreme fulfilment center will be temporarily unavailable from August 12 to August 14, you still be able to place order(s) for the items you like, but please understand that the shipment may be delayed a bit.
Customer online support will work as usual though, should you have any questions, please feel free to contact us.
However, the holiday will not affect the processing of our US and UK warehouse, your orders placed for those items will be fulfilled within 3 days as promised.
To know more about 26th Summer Universiade, please refer to the below links:
http://www.sz2011.org/Universiade/
http://www.szcpost.com/2009/04/2011-summer-universiade.html
Apologize for the inconvenience we caused you and thank you for your understanding.
Yours sincerely,
DX Team
Check!, maar eens even achteraan waar mijn cent coupon/item blijft!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:15 schreef Koen. het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit nog wat gehoord van PriceAngels Facebook actie?
wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef mickeyD het volgende:
Je hebt dit object op eBay gekocht: 3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen.
hahaha, 3800 lumen.. laat het de helft zijn, dan ben ik nog dik en dik tevreden!
eens ff die sjaakies op mn werk wegblazen met hun pruts maglites
setje inclusief 2x 18650 2500mah batterijen en lader
Heb je linkje van batterijen + lader?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef mickeyD het volgende:
Het is ook zo moeilijk hè?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef BertusG het volgende:
[..]
Heb je linkje van batterijen + lader?
www.ebay.com -> '3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef mickeyD het volgende:
Je hebt dit object op eBay gekocht: 3x CREE XML XM-L T6 LED Flashlight Torch 3800 Lumen.
hahaha, 3800 lumen.. laat het de helft zijn, dan ben ik nog dik en dik tevreden!
eens ff die sjaakies op mn werk wegblazen met hun pruts maglites
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |