SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Kan niet, want:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zet gewoon Shirt of tas, telefoon neer....quote:PostNL:
Als het een koopzending betreft, moet de bijhorende factuur worden meegezonden met het forumulier, dit mag ook een internetfactuur zijn.![]()
Nee, zoals er staat in de topicpointer:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?
@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3
die zijn dus niet protected zeker?Pér post is dat. Je mag wel in je handbagage bijvoorbeeld drie shirts meenemen uit een ander land, als je dus zelf met je spullen inreist en dat is alleen een gedoogbeleid.quote:Het per post bestellen van namaakproducten uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland.Zeg Joey, voor we hier gaan posten wel eerst even de OP en topicpointer tot je nemen, hè!quote:Was het horloge.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef shiznuts het volgende:
Kutje... kom ik net thuis van werken, postbode gemist. Was waarschijnlijk óf m'n horlogebandpintool of de horloge zelf (Ebay: Shark LED watch).Nou ja, morgen maar eens zien dan.
Verder zag ik net dat het Happy Hour is bij Xears, mijn favoriete oordopjes (XT2 Pro) nu van ¤79,99 voor ¤25,-
Had ze eerder zelf met coupon 'KLANGFUZZIS' voor ¤30,- (excl. verz) dus best aardige deal. Weet verder niet wat 'happy hour' inhoudt, maar zag het voorbijkomen en dacht: dat deel ik ff.Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nog makkelijker! op je paypal staat toch alleen het ordernummer? dat is je factuur en als handmatige omschrijving doe je T-shirt, pen, aansteker.quote:MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
linkje naar het horloge?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was het horloge.Helemaal cool! Nu heb ik alleen ook die pinadjuster nodig.
![]()
Ik zal dat dan wel doen. Weet niet hoe streng ze hier in zijn namelijk.. First time.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nog makkelijker! op je paypal staat toch alleen het ordernummer? dat is je factuur en als handmatige omschrijving doe je T-shirt, pen, aansteker.
Komt natuurlijk omdat die helikopter zo groot is, denken ze dat het waardevol is.![]()
DX is weer lekker traaag![]()
Besteld op 7/17/2011 4:38:42 PM
Status:
(of current
shipment)
On 1/8/2011:
Shipped
beter even opschieten nu![]()
![]()
Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.quote:
› http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tof horloge!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Er zijn meerdere shops op eBay die ze verkopen. Japans MOVT-werkje met LED tijdweergave achter de backplate.
› http://www.ebay.com.au/it(...)-WATCH-/180636344746
Hoe is de kwaliteit van die dingen? heb je toevallig high res fotos?![]()
Op het etiket staat wel iets over protected. Je kunt de protection voelen onder de wikkel, over de gehele lengte loopt een metalen strip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?
@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3
die zijn dus niet protected zeker?![]()
![]()
Ik heb de helicopter op de Ibood Hunt gemist. Iemand nog een leuke heli die echt makkelijk te besturen is, laten hooveren en dat soort geintjes.![]()
Och dom, had zelf niet eens de foto's bekeken. Maar idd, zal er op letten dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op het etiket staat wel iets over protected. Je kunt de protection voelen onder de wikkel, over de gehele lengte loopt een metalen strip.
[ afbeelding ]
(ze waren ook niet de goedkoopste namelijk) dus zal hopelijk goed zitten.
Sowieso blijf ik er altijd bij en voel ik af en toe eens hoe warm de boel is.toch?![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Tof horloge!
Hoe is de kwaliteit van die dingen? heb je toevallig high res fotos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]Hij ziet er in iedergeval top uit! weer wat voor mijn ''wish list''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Tot zover ben ik nog best tevreden over de nieuwe Taobao agent: Happybuy (agencytaobao.com)
Ik zag dat de dollarkoers iets veranderd was waardoor ze nu 30 dollarcent mislopen, maarja
Er staat nu: "Items Is Sending To Us", jammer dat ik daar geen update van kreeg in de mail.
Hoelang duurt domestic shipping normaal?
Enne MickeyD: alle merkbatterijen zijn "veilig". Alles kan smelten. Dat zie je maar aan de iPhones, worden heet en ploep weg iPhone.
[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 11-08-2011 17:16:16 ]Friettent dikke Willie, met Willie![]()
[..]Dat is best wel een vet horlogeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
Kan je misschien met een liniaal ofzo de afmetingen wat laten zien? Ik ben bang dat ik anders weer zo'n oversized horloge ga kopen waar ik dus niks mee kan![]()
![]()
Dat kaartje dat erbij zit heeft de (exacte) vorm van een bankpasje (let wel: lage hoek van voren, dus wat dichterbij de camera zit wordt groter weergegeven dan iets vers). Hij is ong qua omtrek gelijk aan de Curren, misschien een milimeter groter. De verhouding tot m'n Seiko is dan alweer wat duidelijker. Het verschil zit 'em echter voornamelijk in de dikte (hoogte) omdat er natuurlijk het nodige in zit verwerkt vanwege de LED-achtergrond en functies. Ik heb best dunne polsjes. Zo los erom ziet 'ie er niet zo gigantisch uit hoor, valt echt mee.Misschien een dezer dagen mijn pintool binnen, kan ik 'em kortwieken zodat 'ie past.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
[..]Heb er ook één via eBay besteld en die was de dag erna verzonden. Maar ik wacht al ruim anderhalve week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.![]()
(normaliter gaan m'n China-dingetjes wat sneller: ongeveer een week)I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
ik heb net een mailtje gehad van DX dat ze een nieuwe bluetooth hands-free ding sturen, degene die binnen was gekomen deed de mic het niet van
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do![]()
13h40min van kopen (30e) tot verzendmelding (31e) was het hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Heb er ook één via eBay besteld en die was de dag erna verzonden. Maar ik wacht al ruim anderhalve week.![]()
(normaliter gaan m'n China-dingetjes wat sneller: ongeveer een week)
De mijne is ook de 31e verzonden, dus ik heb nog hoop dat ie één dezer dagen arriveert.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
13h40min van kopen (30e) tot verzendmelding (31e) was het hier.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Had MP4Nation je niet gemaild, was een nieuwe special met een Neonite, of hoe dat mag heten...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Verder zijn onze Spaanse foracollega's fan van: http://www.zococity.es/default.aspx?c=4&hc=4&s=1&l=2
Ervaring met merkloze shizzle is dat het scherm pixelig is, het menu langzaam navigeert, de opties niet genoegdoenend zijn en de audio tekortschiet.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.![]()
heb een voor de blackberry gekocht via BIC, nog niet gebruikt, alleen ff in de telefoon opgeladen. Ik ga hem meer gebruiken als extra batterij, kon het voor die paar euro niet laten liggenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.![]()
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......![]()
Neem je toch een lichtgewicht schijner op AA batterijen die je gewoon hier kunt kopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......
SAiK SA-15 bijvoorbeeld, of een van de Romisens (Q5, R2) die te vinden zijn in de webshops.
Sommige modellen hoeven niet per se op 18650's, die kunnen op 'oerhollands' vertrouwde AA/AAA's.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wel eens gedaan voor m'n telefoon. Werkte prima, zag er hetzelfde uit, maar ging maar iets meer dan half zo lang mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ooit een accu voor een smartphone via die chinese shops besteld? Ik wil er wel eentje voor m'n Desire, alleen ben ik een beetje huiverig voor het te warm worden van de batterij zodat m'n phone naar de klote gaat.I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef marco_sire het volgende:
@monkeybrain: bedankt voor je antwoord in het vorig topic. Ik ben nu zo bang dat ik maar geen flashlight ga kopen......![]()
Ik schrok er zelf ook wel van maar hetzelfde hoor je over gsm's en laptops die in de fik gaan.
Tal van mensen gebruiken lithium batterijen fout zonder enkel besef, maar er gebeurt niets.
Met "mijn" tips is er vrij weinig aan de hand.
Je kunt ook de Fenix tk41 halen, 8 AA's en vlamt als een gekAlleen is deze 104 euro bij samenkopen.net. Maar er zijn ook tal van verhalen hoe a-merk AA opladers in de fik vliegen
Ik kan je alleen aanraden de clip te kopen. Betere geluidskwaliteit ga je niet vinden en icm Rockbox zijn de opties eindeloos. Voor 60 euro, 8GB en 2 jaar garantie, waarom moeilijk doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:36 schreef Thorical het volgende:
Iemand een tip voor een goede mp3 speler ala Sandisk Sansa?[ afbeelding ]
Ik heb hem zelf ook en het enigste nadeel is de accu. Ik heb een externe accu besteld op Ebay voor 2 AA's, is dat probleem ook opgelost
Chinese spelers zijn toch vaak erg wonkie![]()
![]()
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)
@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meerNee, ga me nog even inlezen.
![]()
Een Saik is best bijzonder hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
@shiznuts: ik wil juist iets bijzonders hebben. Ga me nog even inlezen! (trouwens respect voor je geduld als moderator en uitgebreide antwoorden!)
@monkeybrain: het kwaad is al geschied, ik durf niet meerNee, ga me nog even inlezen.
Review niet gelezen?![]()
Lampen met een single 18650 zijn ook een optie. Dan heb je niet het probleem van 2 accu's die gelijke prestaties moeten leveren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef marco_sire het volgende:
Als je echte felle resultaten wilt hebben zit je vast aan 3.6 volt accu's bij de cheapo lampen.![]()
Iemadn enig idee waar je deze kan vinden in china?
http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.html
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vinden
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P![]()
Even uit het vorige topic gequote, ik heb de klok inmiddels al besteld maar de oplader niet. Aan de achterkant zit zo'n DC6V aansluiting. Heb nog wel een aantal adapters die daar mogelijk op aangesloten kunnen worden, dus dat scheelt weer een paar euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Leuk dat je 'm ook zo gaaf vindt! Die oplader is ideaal inderdaad! SoShine is ook een kwalitatief merk waar ik goede ervaringen mee hebt. Ga die er ook bij bestellen. Enigste was jammer is dat er geen wekkerfunctie op de klok zit volgensmij. Maar ik gebruik dan wel mijn iPhone![]()
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
OMG!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:59 schreef oinkoink12 het volgende:
Iemadn enig idee waar je deze kan vinden in china?
http://www.dumpert.nl/med(...)hampagnefontein.html
op de officiele shop zijn ze 40 dollar, en met chinaprices kan ik ze niet vindenDie wil ik!
[..]Ziet er leuk uit thanks voor de info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ringt draait. De 'gesp' zit met een extra 'secure lock' die je eroverheen klikt nadat je hem al gesloten hebt. Op de analoge tijdinstelknop is de haai verwerkt. Het enige is dat de hele achterplaat mee lijkt te bewegen als je die knop aantrekt. Voor nog geen ¤15,- zeker wel in orde in ieder geval. Qua bouw een stuk beter weer dan wat ik had (Curren 8056). En al helemaal dan die Japanse MOVT V6 van Ebay die z'n secondewijzer verloor en waarvan de lak van de draaiknop vervaagde.
Ik heb hem ook maar ff besteld![]()
![]()
Net een batterij voor mijn Zen Micro gekocht.
Suntekstore is de enigste chinese webstore die hem hebben.
Ben benieuwd naar de batterijduur.
¤4,10 voor betaald.
http://www.suntekstore.co(...)oto-daa-ba0005-.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: