quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Lampjes zijn binnenBIC is weer lekker snel zeg!
Als het droog blijft, vanmiddag eens installeren en pics posten
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Wanneer besteld? En welke lampjes?
http://www.buyincoins.com(...)ue-product-4358.htmlquote:Op zondag 31 juli 2011 19:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gelukt4x blue bike valve led onderweg
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef MaddoxX het volgende:
Ik had je een Fenix TK70 (althans iets in de TK serie) aangeraden.. kost je wel wat maar heb je een goede lamp + garantie
dat maakt voor hem toch allemaal niks uit joh; hij heeft geld zat: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1382543/__Hackende_scholier_steelt_60_mln._dollar__.htmlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef mickeyD het volgende:
[..]
jij bent de leukste thuis zeker?
of je snapt dit topic niet..
Item #: FENIX-TK70
Product Review: view all ratings
Regular Price: $249.95
SALE PRICE: $229.95
Je doet je username geen eer aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
waarom hoor ik eigenlijk niemand meer over Zarmark ofzo en dat Taobao?
En dit is een... tip? Want ik zie niemand erom vragen en ik zie jezelf ook niet zeggen dat je 'em gaat kopen/gekocht hebt? Bovendien noem je dat het ergens een kopie van is, dus weet je ook dat dat hier niet besproken dient te worden. Sowieso, een accessoire van ¤20,-? Dat druist een beetje in tegen het Chinese Webshop-principe en de Nederlandse instelling om alles voor el cheapo te krijgen. Een echte Chinese Webshopper koopt dan ook geen Apple iPod Nano, maar een MP4/MP5-speler van Chinese makelij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:26 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)6-silver-black-73286 (geen referral)
Lunatik kopie voor ¤20 speciaal voor de mensen met een ipod nano..
Webshops krijgen steeds meer aanbod, dus hoeft het vaak niet elders gezocht te worden. Vaak zijn de wat duurdere/grotere items op Taobao goedkoper, meen ik en kun je daar mogelijk nog 'afdingen', zeker ook wanneer je items als bulk koopt. Mensen passen liever voor het poespas (uitzoeken of de verkoper betrouwbaar is/tussenpersoon regelen voor het verzenden) en het onzekere en kopen liever bij een webshop die hetzelfde product biedt, een kant-en-klare prijs bij staat en ervaringen van zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Dr word anders nog wel genoeg gekocht hoor door de mensen uit dit topic op taobao en via zarmark danwel een andere taobao agent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Webshops krijgen steeds meer aanbod, dus hoeft het vaak niet elders gezocht te worden. Vaak zijn de wat duurdere/grotere items op Taobao goedkoper, meen ik en kun je daar mogelijk nog 'afdingen', zeker ook wanneer je items als bulk koopt. Mensen passen liever voor het poespas (uitzoeken of de verkoper betrouwbaar is/tussenpersoon regelen voor het verzenden) en het onzekere en kopen liever bij een webshop die hetzelfde product biedt, een kant-en-klare prijs bij staat en ervaringen van zijn.
Lightinthebox.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:46 schreef Skv het volgende:
Een tijdje geleden waren er hier wat mensen die wat handgeschilderde schilderijen hadden besteld uit China. Iemand een idee welke webshops dat waren? Ben zelf op zoek!
Is je eerste keer he, ze hebben je usericon gezien en vertrouwen het zaakje niet helemaal. Vandaar willen ze dat je eerst wat boter bij de vis doet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef DaFrenk het volgende:
Heb vandaag m'n bankrekening bevestigd bij Paypal (met die centen overschrijvingen), maar als ik nu wil gaan afrekenen bij DX kan ik alleen kiezen uit credit card of geld toevoegen via de rekening (4-6 dagen). Ik dacht dat PayPal dit voortaan automatisch zou incasseren en je dus eigenlijk direct kan betalen? Of komt er toch nog die 4-6 dagen bij?
Lolquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Is je eerste keer he, ze hebben je usericon gezien en vertrouwen het zaakje niet helemaal. Vandaar willen ze dat je eerst wat boter bij de vis doet.
Er is geen verklaarbare reden voor, de ene keer doet ie het wel de andere keer niet.. Ik heb toen PayPal gebeld die zeiden dat het te maken heeft met overschrijvingen die niet voltooid konden worden door te kort saldo en dan word je dicht geknijpt dat je zoveel positieve transacties hebt gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lol![]()
Nee maar is dat serieus de 1e keer zo?
Dawassum. Dank.quote:
Right, ik zal ze eens mailen waarom ik niet gewoon direct via m'n bankrekening kan betalen. Ondanks dat dat beloofd werd nadat ik de voorwaarden had geaccepteerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Er is geen verklaarbare reden voor, de ene keer doet ie het wel de andere keer niet.. Ik heb toen PayPal gebeld die zeiden dat het te maken heeft met overschrijvingen die niet voltooid konden worden door te kort saldo en dan word je dicht geknijpt dat je zoveel positieve transacties hebt gehad
Wat maakt het uit, denk je nou dat ze zeggen van sorry meneer het mag wel? Maak gewoon een x bedrag over op de bankrekening van hun, klaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Right, ik zal ze eens mailen waarom ik niet gewoon direct via m'n bankrekening kan betalen. Ondanks dat dat beloofd werd nadat ik de voorwaarden had geaccepteerd.
Maar dan duurt het weer een paar dagen voordat het geld bij PayPal gestort isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, denk je nou dat ze zeggen van sorry meneer het mag wel? Maak gewoon een x bedrag over op de bankrekening van hun, klaar.
Je hebt niet goed meegelezen hier, maak ik uit deze post op.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar dan duurt het weer een paar dagen voordat het geld bij PayPal gestort isIk wil dat ze hem snel kunnen versturen. Al lees ik dat er vanaf de 12e feestdagen zijn. Dus veel zin heeft het idd toch niet
Hoe bedoel je? Wat heb ik gemist dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt niet goed meegelezen hier, maak ik uit deze post op.
Om te beginnen dat bestellen uit china en snel niet in 1 zin passen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat heb ik gemist dan?
Whehe nee, dat het niet snel hier is snap ik. Maar goed, ik zit nu te zeuren over een paar dagen wat op die 2-3 weken verzenden idd niks uit maakt. Maar nu weet ik wel dat m'n PayPal account nog niet goed werkt iigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Om te beginnen dat bestellen uit china en snel niet in 1 zin passen.
Je moet de 1e keer handmatig geld overmaken van je bank naar je Paypal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe nee, dat het niet snel hier is snap ik. Maar goed, ik zit nu te zeuren over een paar dagen wat op die 2-3 weken verzenden idd niks uit maakt. Maar nu weet ik wel dat m'n PayPal account nog niet goed werkt iigIk probeer het morgen nog wel een keertje dan.
Ik moest 27,** betalen aan de DHL voor mijn Novo8.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een tablet besteld uit China en krijg nu een aanvraag tot waardebepaling van de inklaringsafdeling van TNT. Ik heb geen idee welke waarde ik er aan toe moeten kennen. Liefst zo laag mogelijk uiteraard maar wil ook gewoon eerlijk zijn. Heeft Tnt enig benul van die waardes? Het gaat om een Novo8.
Stel ik geef ¤150 op, wat zou ik dan moeten bijbetalen?
DHL heeft de 'winkelwaarde' er aan toegekend. Heb toevallig vanmiddag het papier weggegooid waar alles op stond. Dus hij heeft 190$ berekend en daar de BTW (19%) van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef marco_sire het volgende:
@goddelijker: Dhl heeft jouw een bedrag opgelegd. Ik moet zelf een waarde toekennen en aan de hand daarvan berekent TNT een bedrag. Geen idee hoe dit te bepalen....?? Welke waarde heeft DHL er aan toegekend??
Enne: bevaltie? Ziet er mooi uit, had jij specifiek om wit gevraagd?
Bedankt voor de inklaringsverduidelijkingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
DHL heeft de 'winkelwaarde' er aan toegekend. Heb toevallig vanmiddag het papier weggegooid waar alles op stond. Dus hij heeft 190$ berekend en daar de BTW (19%) van.
Ja, hij bevalt zeker. En ik wilde inderdaad ook de witte.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:12 schreef marco_sire het volgende:
Hahaha shiznuts geeft met zijn antwoorden een ander altijd de indruk dat je je nog meer en beter had moeten verdiepen. Bedankt voor je uitgebreide antwoord (en nog meer vertwijfeling bij mij).
Hoe scoort onderstaande lamp op felheid, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid? Reviews van zelfbenoemde experts liegen er niet om: positief!
http://www.dealextreme.co(...)lack-2-x-18650-91136
Batterijduur durf ik nog niet 100% te zeggen, aangezien ik hem nu echt heel intensief gebruik om alles te testen, dus dat is niet echt een ideale batterijduur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Bedankt voor de inklaringsverduidelijking
Hoe bevalt de batterijduur en de touchgevoeligheid?
niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef W00fer het volgende:
Protected circuitry batterijen bestaan volgens mij helemaal niet. Seal zit om elke AA batterij.
Wat Shiznuts zo'n beetje zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef marco_sire het volgende:
@zaklampenfreaks
Waar moet je opletten als je het 'maximale' wilt?
- merk: cree/t6/trustfire/ultrafire? Of skyray (weinig op ebay)?
- 3800 lumen is wel zo'n beetje de beste/verste/sterkste straal?
- batterijen van 3800 mah zijn hiervoor uitermate geschikt (incl lader $5)?
- maakt het merk batterijen nog uit?
Ik welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
kijken jullie eigenlijk nog naar de iboodhunt?
Om deze producten:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?
@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3
die zijn dus niet protected zeker?
Zet gewoon Shirt of tas, telefoon neer....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Repeating het volgende:
Brief van PostNL gekregen..
Moet de inhoud en waarde opgeven. Maar namaakpoducten kopen uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland. Wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |