SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
fipo en is dit goed gedaan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
TopMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik vond dit een best wel indrukwekkende prijs voor de telefoon: http://promotion.focalpri(...)paign=FP_BCP_INDEX01
Alhoewel ik hem niet ga kopen![]()
ik snap dit niet echt http://www.dealextreme.com/partnerprogram/
en de DX points zijn altijd uitverkocht ¬.¬Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mooie telefoon!! De kwaliteit alleen?? Wie o wie bestelt em en deelt zijn ervaringen met ons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vond dit een best wel indrukwekkende prijs voor de telefoon: http://promotion.focalpri(...)paign=FP_BCP_INDEX01
Alhoewel ik hem niet ga kopen![]()
ik ben idd benieuwd naar ervaringenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Mooie telefoon!! De kwaliteit alleen?? Wie o wie bestelt em en deelt zijn ervaringen met ons?![]()
Als je ziet hoe hard hij drukt voor die Facebook App, en als hij de "terug" knop indrukt duurt het lang (voor zover ik kan zien). Wel een mooie ding voor die prijsquote:![]()
Points zijn nooit uitverkocht, de rewards wel, echter je kan ook vragen of een product kan worden bijgevoegd met bijbetaling van points, bij een eerdere bestelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef bobbernaut het volgende:
ik snap dit niet echt http://www.dealextreme.com/partnerprogram/
en de DX points zijn altijd uitverkocht ¬.¬![]()
Die phone doet me een beetje denken aan de Meizu M9, de iPhone en de Samsung Galaxy S.
Het voornaamste met die Chinahandy's is echter dat ze vaak dualSIM en erg goedkoop zijn...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dealextreme.com/PartnerProgram/BBSMarket.dx
Toch jammer dat dat niet mag, aangezien de linkjes naar dx toch wel gepost worden. Zolang er niet méér links gepost worden, zou er best een leuk extraatje inzitten voor de vaste club
Don't worry, ik referral niet![]()
![]()
Trouwens m'n Great Wall 9958 4CH heli bij het postkantoor opgehaald. Leuk dingetje, kleiner dan gedacht. Helaas hebben ze het toch nog voor elkaar gekregen niet mijn gewenste en bestelde kleur (rood/wit/zwart) op te sturen maar een gele (gelukkig tenminste dan niet die paarse). Ach ja.
Ik meteen ff uitproberen... krijg ik de heli zelf (die trouwens in real life kleiner aandoet dan de filmpjes en foto's) wel aan de praat, maar de zender wilde niet aan na het plaatsen van de 4 batterijen achter het klepje. Ik andere batterijen proberen... nog niet. Dus ik bekijk die controller wat nader, zie ik wat over het hoofd? Zit er op de handvaten zelf ook nog twee covers waar een batterij onder moest.
Werken doet het wel, hij reageert lekker vlot, misschien iets te vlot voor in een woonkamertje. Controls waren even wennen, ze hebben de 4CH zo ingericht dat het moment om de top-as nu met links wordt bewerkstelligd (waar het 'gas' zit) en het moment om de langs-as met rechts (waar ook de 'pitch', de beweging om de dwars-as mee wordt gecontroleerd). Eigenlijk moet ik 'em buiten ff proberen. 2.4Ghz, dus dat werkt vast wel.
Oh lol, net met m'n Walkera 4CH gechecked, de controls kloppen ook wel.Ik moet maar eens vaker vliegen.
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 29-07-2011 13:57:59 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Laat dan djennie het doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:09 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.com/PartnerProgram/BBSMarket.dx
Toch jammer dat dat niet mag, aangezien de linkjes naar dx toch wel gepost worden. Zolang er niet méér links gepost worden, zou er best een leuk extraatje inzitten voor de vaste club
Don't worry, ik referral niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens m'n Great Wall 9958 4CH heli bij het postkantoor opgehaald. Leuk dingetje, kleiner dan gedacht. Helaas hebben ze het toch nog voor elkaar gekregen niet mijn gewenste en bestelde kleur (rood/wit/zwart) op te sturen maar een gele (gelukkig tenminste dan niet die paarse). Ach ja.
Ik meteen ff uitproberen... krijg ik de heli zelf (die trouwens in real life kleiner aandoet dan de filmpjes en foto's) wel aan de praat, maar de zender wilde niet aan na het plaatsen van de 4 batterijen achter het klepje. Ik andere batterijen proberen... nog niet. Dus ik bekijk die controller wat nader, zie ik wat over het hoofd? Zit er op de handvaten zelf ook nog twee covers waar een batterij onder moest.
Werken doet het wel, hij reageert lekker vlot, misschien iets te vlot voor in een woonkamertje. Controls waren even wennen, ze hebben de 4CH zo ingericht dat het moment om de top-as nu met rechts wordt bewerkstelligd (waar het 'gas' zit) en het moment om de langs-as met links (waar ook de 'pitch', de beweging om de dwars-as mee wordt gecontroleerd). Eigenlijk moet ik 'em buiten ff proberen. 2.4Ghz, dus dat werkt vast wel.Nog maar een paar dagen geduld voordat ik hem heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje/foto's
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Genuine sennheiser cx55quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef EddyAlbena het volgende:
Welke oortjes waren ook alweer goed op DX?![]()
Ik wil m'n laptop graag openmaken maar een aantal schroefjes klikken weer terug nadat ik ze een beetje gedraaid heb met een standaard schroevendraaier. Ik wil op dealextreme een schroevendraaier kopen die dit soort speciale schroefjes kan openen. Wat moet ik dan precies hebben? Nederlandse en Engelse wikipedia pagina's over schroeven zeggen me niet echt veel.When all else fails, you always have delusion.![]()
1.00 EUR = 1.43988 USD
komaan, die republikeinen die 't plafond ni willen verhogen kunnen vast beter dan dit![]()
![]()
Hele mooie telefoon inderdaad, en zeer goede prijs!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef ElmoFan het volgende:
Alhoewel ik hem niet ga kopen
MAAAAAR; geen 3g!!!
oftewel geen mobiel internet mogelijk.. wat heb je dan nog aan je smartphone...![]()
Tevens had ik mijn led douchekop + remote binnen een week binnen van Buyincoins![]()
heb mijn broer helaas er niet van kunnen overtuigen om de gewonnen ipad te verkopen en dan voor een android tablet te gaan..
ben nu dus op zoek naar z'n smart cover; denk dat ik deze maar bestel bij BIC:
http://www.buyincoins.com(...)-2-product-4038.html
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 29-07-2011 18:46:48 ]![]()
Torx?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Mirel het volgende:
Ik wil m'n laptop graag openmaken maar een aantal schroefjes klikken weer terug nadat ik ze een beetje gedraaid heb met een standaard schroevendraaier. Ik wil op dealextreme een schroevendraaier kopen die dit soort speciale schroefjes kan openen. Wat moet ik dan precies hebben? Nederlandse en Engelse wikipedia pagina's over schroeven zeggen me niet echt veel.![]()
zijn d'r hier mensen die een beetje verstand hebben van chinese tablets?
ik wil graag een android touchscreen-tablet voor een zacht prijsje.
nu zag ik dit: http://www.dealextreme.co(...)-x210-1ghz-4gb-80782
heeft iemand hier een mening over?
of andere aanraders?![]()
Flytouch 3/superpad 2, is zeker een mooie/goede tablet, wat wil je er mee doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef Mirjam het volgende:
zijn d'r hier mensen die een beetje verstand hebben van chinese tablets?
ik wil graag een android touchscreen-tablet voor een zacht prijsje.
nu zag ik dit: http://www.dealextreme.co(...)-x210-1ghz-4gb-80782
heeft iemand hier een mening over?
of andere aanraders?
Gewoon op de bank of ''op reis'', wat internetten/boeken/''office'' of spelletjes?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
in wil sowieso graag een android-tablet, ik wil er voornamelijk mee internetten, en spelletjes op spelen.misschien af en toe een fimlpje kijken ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Flytouch 3/superpad 2, is zeker een mooie/goede tablet, wat wil je er mee doen?![]()
Maakt de grote van het scherm verder uit of niet? en wat is het budget?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
liefst i-pad grootte ong.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef RobertNL het volgende:
Maakt de grote van het scherm verder uit of niet? en wat is het budget?
budget; niet te duur, anders kan ik net zo goed de ipad gaan halen![]()
![]()
![]()
Ok, zo snel heb je ongeveer deze keuzes:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
liefst i-pad grootte ong.
budget; niet te duur, anders kan ik net zo goed de ipad gaan halen![]()
Rena 3, 7'' capatief scherm, multi touch, met bluetooth.
Flytouch 3 (die je zelf linkte) maar hier goedkoper.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
jij lijkt er veel verstand van te hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
Verder heb je nog de Dropad, die ook 7 inch capatief
Of de Archos 101
wat raad je me aan?
en die tweede seller van de flypadtocuhdinges, is die betrouwbaar?
ik heb d'r nog nooit van gehoord![]()
Aliexpressquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij lijkt er veel verstand van te hebben.
wat raad je me aan?
en die tweede seller van de flypadtocuhdinges, is die betrouwbaar?
ik heb d'r nog nooit van gehoordis een soort internationale Marktplaats voor nieuwe producten. Die werkt met een bescherm syteem voor betaling (dus geld op tussenrekening).
De verkoper die ik link is zeer goed, aardig en snel met verzenden. Alle 3 de producten (flytouch, dropad en rena) zijn van die verkoper.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
dat belatingssysteem klinkt me vaagquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aliexpressis een soort internationale Marktplaats voor nieuwe producten. Die werkt met een bescherm syteem voor betaling (dus geld op tussenrekening).
De verkoper die ik link is zeer goed, aardig en snel met verzenden.
ik kan d'r gewoon met paypal betalen enzo?
ik neig toch naar die flytouc als ik het zo zie, alleen jammer dat hij zo waar is (1kg)![]()
Je betaald met Paypal aan aliexpress, die houdt het geld totdat jij zegt dat het product goed ontvangen is dan betalen ze het pas uit aan de verkoper. Je hebt dus gewoon een extra zekerheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat belatingssysteem klinkt me vaag
ik kan d'r gewoon met paypal betalen enzo?
ik neig toch naar die flytouc als ik het zo zie, alleen jammer dat hij zo waar is (1kg)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Sorry maar hier is toch gewoon een topic voor waarin die dingen besproken worden en waar de newbies op gewezen worden?![]()
Klopt, maar dat loopt regelmatig door elkaar. Hoevaak hebben we hier ook wel geen zaklamp, audio, R/C topics.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:07 schreef Poepoog het volgende:
Sorry maar hier is toch gewoon een topic voor waarin die dingen besproken worden en waar de newbies op gewezen worden?
Android tablet discussie topic #14 - Waar we uitkijken naar quadcoresMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wist niet dat er ook aparte zaklamp/audio en R/C topics waren waar de newbs naar toe werden gebonjourd...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Klopt, maar dat loopt regelmatig door elkaar. Hoevaak hebben we hier ook wel geen zaklamp, audio, R/C topics.
Android tablet discussie topic #14 - Waar we uitkijken naar quadcores![]()
Daarnaast ging het 2e deel weer over aliexpressquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook aparte zaklamp/audio en R/C topics waren waar de newbs naar toe werden gebonjourd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
hij zegt géén topics :pquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook aparte zaklamp/audio en R/C topics waren waar de newbs naar toe werden gebonjourd...
OT: slow DX is slow ..o wacht, is standaard
Edit: na het weekend een reviewke over m'n tablet eens neerzetten![]()
![]()
Top! ik hoop volgende week ook een review te plaatsen van mijn helikopter (zelfde als Shiz)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:17 schreef Syphixx het volgende:
[..]
hij zegt géén topics :p
OT: slow DX is slow ..o wacht, is standaard
Edit: na het weekend een reviewke over m'n tablet eens neerzetten
Wie heeft hier ervaring met die led fietslampjes die op beweging gaan? Hoe scherp zijn die afgesteld, maw hoe snel beginnen ze te knipperen? Bij een klein tikje al?![]()
Zo'n 3D zonnebril met rode/blauwe glazen (voor PSP3D plugin) via Ebay binnen na 8 dagen (21ste gepost). Zat een hele hoop schuim omheen, vandaar dat hij niet door de brievenbus ging.
Krijg ik een niet thuis bericht van PostNL. Ik kijken op die site staat er een halve kilo (575 gram) ik denk wtf ik heb verder niks besteld. Nouja verrassing dan.
Vandaag hele grote vuilniszakenvelop komt er die 3D bril uit![]()
![]()
Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ja via die link kan ik er ook gewoon op.
M'n bestelling is trouwens verzonden 24 juli besteld.
Status History
Date (GMT+8) Order Status
2011-07-25 01:58:59 Pending
2011-07-25 01:58:59 Processing-1
2011-07-25 08:59:15 Processing-3
2011-07-25 09:09:57 Processing-5
2011-07-25 13:10:25 DispatchedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Virusscan doet raar op DX
wel even nieuwsgierig...is deze net zo makkelijk te vliegen als een "normale" 3 kanaals? En wat is het extra nut van het vierde kanaal? Zoek al een tijdje een opvolger voor mijn 3kanaals die NET weer even een stapje verder gaat met techniek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Werken doet het wel, hij reageert lekker vlot, misschien iets te vlot voor in een woonkamertje. Controls waren even wennen, ze hebben de 4CH zo ingericht dat het moment om de top-as nu met links wordt bewerkstelligd (waar het 'gas' zit) en het moment om de langs-as met rechts (waar ook de 'pitch', de beweging om de dwars-as mee wordt gecontroleerd). Eigenlijk moet ik 'em buiten ff proberen. 2.4Ghz, dus dat werkt vast wel.
Oh lol, net met m'n Walkera 4CH gechecked, de controls kloppen ook wel.Ik moet maar eens vaker vliegen.
![]()
ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en zooi rommel voor weinig besteld. Ben zeer benieuwd naar levertijd en kwaliteitMorality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me![]()
Neuh. Je kunt er in principe mee vliegen zoals een echte heli dat doet (een echte heli draait niet alleen bochtjes door horizontaal te blijven en z'n neus in de andere richting te zitten en dan wat voorwaartse pitch erbij doet, zoals bij een 3CH).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef kloink het volgende:
[..]
wel even nieuwsgierig...is deze net zo makkelijk te vliegen als een "normale" 3 kanaals? En wat is het extra nut van het vierde kanaal? Zoek al een tijdje een opvolger voor mijn 3kanaals die NET weer even een stapje verder gaat met techniek.
2CH (denk Silverlit PicooZ) heeft een vaste voorwaartse snelheid. Je invloed is dan alleen uit te oefenen met een 'yaw'-moment (gieren) om het toestel te draaien en gas om te stijgen en te dalen.
3CH heeft een variabele snelheid, die ook achterwaarts uitgeoefend kan worden, verder zijn de controls hetzelfde als de 2CH.
4CH is dus echt een stapje ingewikkelder. Met 4CH krijg je naast het gieren namelijk ook rollen erbij als nieuwe beweging. Het gieren gaat dan met de linkercontrol waar het gas zit, het rollen met rechts, waar de invalshoek geregeld wordt. Je kunt dus op vier verschillende manieren invloed uitoefenen op het vliegen met de heli, vandaar 4CH. 4 kanalen betekent dat elk kanaal een stappenloze variabele input kan omzetten in een bepaalde handeling.
Soms zie je ook heli's met 3.5CH. Een half kanaal is een kanaal dat alleen 'ja' en 'nee' of '1' en '0' kent. Denk aan een knop voor het licht.
Aan te raden is in ieder geval eerst te oefenen op een simulator met een USB-controller.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, er was er eentje op Pandawill geloof ik maar dat bleek officieel geen Android 3.0 te zijn.
Dat was deze: http://www.pandawill.com/(...)b-ram-8gb-black.html
Maar ik zie dat de pagina al weer is aangepast naar A 2.2.![]()
http://www.jtshoponline.c(...)eeshipping_p496.html
Zie ook video's... de prijs alleen... terwijl het gewoon een POV Tegra 2 betreft in feite.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand nog een Chinese webshop met (goedkope) horloges? DealExtreme heeft er wel een zooi, maar dat zijn bijna allemaal mechanische apparaten.
Ik heb nu ook 2 van die mechanische. Na een dag lopen ze een minuut of 3 out-of-sync. Liever met batterij dus!![]()
ze hebben ook zat leds...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand nog een Chinese webshop met (goedkope) horloges? DealExtreme heeft er wel een zooi, maar dat zijn bijna allemaal mechanische apparaten.
Ik heb nu ook 2 van die mechanische. Na een dag lopen ze een minuut of 3 out-of-sync. Liever met batterij dus!![]()
Focal heeft sinds kort een eigen horlogesite met Chinese huismerken als IK en Sinobi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik heb nu ook 2 van die mechanische. Na een dag lopen ze een minuut of 3 out-of-sync. Liever met batterij dus!
Natuurlijk hebben veel van de in de OP genoemde sites wel horloges...
(Zelf nog altijd blij met m'n Curren 8012 (black)).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat is mijn stijl dan weer niet!quote:Thanks, naar zoiets was ik op zoek!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Focal heeft sinds kort een eigen horlogesite met Chinese huismerken als IK en Sinobi.
Natuurlijk hebben veel van de in de OP genoemde sites wel horloges...
(Zelf nog altijd blij met m'n Curren 8012 (black)).![]()
idd de coupons/recommenders deden het bij mij ook niet..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:54 schreef UncleSam het volgende:
Nou de site van BIC doet het, alleen de coupons werken niet meer![]()
Ik heb een Ohsen, blijft perfect op tijd. Zit wel een ledje in, maar alleen als je hem aanzet als achtergrondverlichting (7 kleuren, kun je zelf instellen). Verder is het een gewoon klokje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat is mijn stijl dan weer niet!
[..]
Thanks, naar zoiets was ik op zoek!
http://jewelry.shop.ebay.(...)2520Material=Plastic
Ik gok dat dat niet het model is wat je bedoelt, maar toch![]()
![]()
Ik moest weer aan deze denken... de andere versies vind ik niet zo mooi. Zwart op zwart wel. Wanneer je die versie dan ook krijgt (het gaat vaak fout met kleuren/modellen ), wil ik 'em wel eens proberen. Analog meets digital.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
door de bomen zie ik het bos niet meer:P. Wat is de beste chinese site voor gadgets? zoals usb gadgets etc..?![]()
Die ene uit de OP...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
De beste is natuurlijk die ene.. Of die andere dan.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zeg je kan het ook overdrijven.Maar elk van die sites is okay bevonden, dus nu is de beurt aan jou om uit te vinden welke jij zelf het beste vindt, dat is zo 1-2-3 niet te zeggen, dus ook een beetje onzin om naar te vragen.
Ze hebben niet allemaal dezelfde spullen, dus daarom kijk ik bijvoorbeeld elke week bij BIC, DealExtreme, Pandawill, FocalPrice, LighTake, Everbuyin en TinyDeal wat er zoal nieuw is.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Maarre... Ik weet dat meerdere hier ze hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie heeft hier ervaring met die led fietslampjes die op beweging gaan? Hoe scherp zijn die afgesteld, maw hoe snel beginnen ze te knipperen? Bij een klein tikje al?![]()
Is vast wel een joetoepvoorbeeld van te vinden?
@dit, Ben dah dih nie?
SORRY VOOR 3 DUBBELE POST! ik drukte heletijd op QOUTE IPV WIJZIGEN.....
sorry
[ Bericht 97% gewijzigd door bobbernaut op 30-07-2011 20:19:19 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hmm ik moet wat bestellen van DX, maar echt geen zin in om paypal te doen etc xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
aawh sorry, iets verkeerd gedaan ¬.¬Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze accepteren vast ook wel contant en transactie via bankoverschrift als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef bobbernaut het volgende:
hmm ik moet wat bestellen van DX, maar echt geen zin in om paypal te doen etc xD
Trouwens, als je dat wilt wil ik je ook wel ff 'uphooken' met een Nigeriaanse webshop...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
whoeii me china tablet is binnen,
hij is 7 inch wat ongeveer de helft van me ipad is..
moet wennen aan androit maar opzich.. best wel relax met gamen!
enkel wil ik nu wat spellen downloaden van de store, is deze in het chinees..
iemand idee hoe wat werkt?
gaat om deze..
http://www.pandawill.com/(...)r-camera-silver.html
is iig wel met alu case
al met al.. niet ontevreden over de "probeer tablet"
maar toch blijf ik liever me echte ipad hebben! deze is leuk voor "er bij"Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ff hier kijken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef revpolen het volgende:
whoeii me china tablet is binnen,
hij is 7 inch wat ongeveer de helft van me ipad is..
moet wennen aan androit maar opzich.. best wel relax met gamen!
enkel wil ik nu wat spellen downloaden van de store, is deze in het chinees..
iemand idee hoe wat werkt?
gaat om deze..
http://www.pandawill.com/(...)r-camera-silver.html
is iig wel met alu case
al met al.. niet ontevreden over de "probeer tablet"
maar toch blijf ik liever me echte ipad hebben! deze is leuk voor "er bij"
http://www.androidtablets.net/forum/telechips-based/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik had al een paar filmpjes bekeken ja maar vond dat lastig inschatten. Deze lijkt wel wat duidelijker, dat hij inderdaad al bij een klein tikje begint te knipperen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Is vast wel een joetoepvoorbeeld van te vinden?
@dit, Ben dah dih nie?
Ben een flipperkast aan het maken en wat licht is wel leuk als er een bal tegenaan komt![]()
![]()
heb je updates/foto's van je flipperkast?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik had al een paar filmpjes bekeken ja maar vond dat lastig inschatten. Deze lijkt wel wat duidelijker, dat hij inderdaad al bij een klein tikje begint te knipperen.
Ben een flipperkast aan het maken en wat licht is wel leuk als er een bal tegenaan komt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, hij piekt ertegen en dan gaat 'ie al, dat is denk ik hetzelfde wat er gebeurt als een (metalen) bal dat ding raakt. Alleen jammer dat 'ie na de impact niet meteen ook ophoud maar een paar seconden lang z'n routine doet. (Erg crea/tof van je btw)
Ik had trouwens vroegâh wel lichtjes in mijn schoenen.![]()
skechers? xDquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef shiznuts het volgende:
Ja, hij piekt ertegen en dan gaat 'ie al, dat is denk ik hetzelfde wat er gebeurt als een (metalen) bal dat ding raakt. Alleen jammer dat 'ie na de impact niet meteen ook ophoud maar een paar seconden lang z'n routine doet. (Erg crea/tof van je btw)
Ik had trouwens vroegâh wel lichtjes in mijn schoenen.
Zoveel stelt het niet voor hoor, het is geen kermisattractie met een hoop electronicaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je updates/foto's van je flipperkast?Een paar lampjes die knipperen als ze geraakt worden zal het enige zijn. Maar ik wil best een foto posten van het eindresultaat
![]()
Schoenen met lampjes zijn tof btw, ik mocht die nooitHad dan ook heel de dag lopen te springen volgens mij
![]()
![]()
Voor de china tablet lovers, Marskramer heeft een web only aanbieding van een tablet. Geen idee of het wat is (heb een ipad dus ben ff tablet-klaar zeg maar) maar op de website terug te vinden dus.(aangezien de kruidvat variant laatst ook wel redelijk OK was/bleek
)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Het is alleen een resistief scherm, dat is jammer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:57 schreef neo2000 het volgende:
Voor de china tablet lovers, Marskramer heeft een web only aanbieding van een tablet. Geen idee of het wat is (heb een ipad dus ben ff tablet-klaar zeg maar) maar op de website terug te vinden dus.(aangezien de kruidvat variant laatst ook wel redelijk OK was/bleek
)
![]()
Geen idee of dat een bepaald merk was, al gaat er bij die naam wel ergens een vaag lichtje branden.quote:
Wat ik nu nog wel wil zijn Heelys.TobyTurner draagt ze ook...
zwart op zwart is inderdaad mooi! Ze verzenden alleen niet naar Belgiëquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik moest weer aan deze denken... de andere versies vind ik niet zo mooi. Zwart op zwart wel. Wanneer je die versie dan ook krijgt (het gaat vaak fout met kleuren/modellen ), wil ik 'em wel eens proberen. Analog meets digital.
jaja, en azo...![]()
Deze wel: http://www.ebay.com.au/it(...)-Watch-/140562486069quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:13 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
zwart op zwart is inderdaad mooi! Ze verzenden alleen niet naar België
Heb de Great White Shark besteld.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:33 schreef shiznuts het volgende:
Ik neem aan dat ik 'm in het wit krijg.
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Eckte ouwe bazen droegen natuurlijk lichtgevende LA Gears.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat een bepaald merk was, al gaat er bij die naam wel ergens een vaag lichtje branden.
Wat ik nu nog wel wil zijn Heelys.TobyTurner draagt ze ook...
* neo2000 feels old.Common sense is my super power. What's yours?
Eerst had ik altijd van die schoenen met nepair, dat waren dan keiharde plastic venstertjes in de zool die altijd stukgingen. Ook weleens schoenen dus met lichtjes, maar volgens waren dat gewoon novelties van de Bristol/Schoenenreus/wathebjenogmeer zelf.
Toen had een hele tijd Rucanor sportschoenen met klitteband, maar omdat ik op school werd beschuldigd van het niet kunnen veterstrikken ben ik toen maar Nike's gaan dragen. Ik was ook gabber, dus droeg daar natuurlijk een Cavello boven en haar 'coupe eilandje'. Nike's dragen (niet gabberzijn, daarna was het skaterzijn hipper) heeft zich zo eigenlijk jarenlang doorgezet, met een grote passie voor de Total 90's serie.
Tegenwoordig draag ik eigenlijk alleen nog maar Adidasjes sneakers.
Ach ja, vroeger. Dat waren nog eens andere tijden.Vroeger droeg ik nog witte sokken.
Over sokken en Chinese webshops gesproken, iemand ervaring met goede kwaliteit zwarte sokken (plain)? Bundel van 3, 6 of 9 paar ofzo? Beetje goedkoop, maar niet dat er na 3 keer dragen al overal gaten in zitten zou fijn zijn.
Denk dat sokken toch op de markt het goedkoopst zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Eerst had ik altijd van die schoenen met nepair, dat waren dan keiharde plastic venstertjes in de zool die altijd stukgingen. Ook weleens schoenen dus met lichtjes, maar volgens waren dat gewoon novelties van de Bristol/Schoenenreus/wathebjenogmeer zelf.
Toen had een hele tijd Rucanor sportschoenen met klitteband, maar omdat ik op school werd beschuldigd van het niet kunnen veterstrikken ben ik toen maar Nike's gaan dragen. Ik was ook gabber, dus droeg daar natuurlijk een Cavello boven en haar 'coupe eilandje'. Nike's dragen (niet gabberzijn, daarna was het skaterzijn hipper) heeft zich zo eigenlijk jarenlang doorgezet, met een grote passie voor de Total 90's serie.
Ach ja, vroeger. Dat waren nog eens andere tijden.Vroeger droeg ik nog witte sokken.
Over sokken en Chinese webshops gesproken, iemand ervaring met goede kwaliteit zwarte sokken (plain)? Bundel van 3, 6 of 9 paar ofzo? Beetje goedkoop, maar niet dat er na 3 keer dragen al overal gaten in zitten zou fijn zijn.
Geen referral hier.![]()
Ik moest iets ontopics verzinnen (we/ik dwaalde(n) nogal af) en kon zou gauw niks anders bedenken dan sokken.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Denk dat sokken toch op de markt het goedkoopst zijn.![]()
Maar ik ben bang dat je gelijk hebt, dat wordt de (super)markt/sportstore.
Of je moet van die sokken zoeken waar de dagen van de week op staan.
Wordt alleen nooit meer chicks mee naar huis nemen met je woensdag sokken aan op dinsdag.
Heeft toevallig iemand een (sterke) laser in bezit? Koop ik heel graag over dus pm me!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Heb je meteen een goede oneliner... 'Jwt. Ik ben toch altijd mijn tijd vooruit schatje...'quote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef neo2000 het volgende:
Of je moet van die sokken zoeken waar de dagen van de week op staan.
Wordt alleen nooit meer chicks mee naar huis nemen met je woensdag sokken aan op dinsdag.
..quote:Op zondag 31 juli 2011 00:41 schreef Baghdaddy het volgende:
Heeft toevallig iemand een (sterke) laser in bezit? Koop ik heel graag over dus pm me!
Geen verstand van, klinkt goed. Hoe sterk is dat (in KM?)quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Eergisteren dit binnengekregen en het is echt een aanrader, nadat je hem volledig geupdate hebt, voor vragen daarover, PM mij. Het updaten is effe een rotklusje maar daarna heb je wel een volledig werkende ip camera die je in combinatie met het programma "ispy" (gratis) (of een vergelijkbaar programma) kunt gebruiken als een camera die begint met opnemen zo snel als er beweging wordt gedetecteerd (en dan nog 5 seconden voor en 5 seconden na de video ervoor en erachter plakt)
night vision werkt ook redelijk goed. Al is het maar om die ene keer op video te hebben staan waar die inbreker zijn vingers heeft neergezet voor vingerafdrukken zodat de politie die kan vinden![]()
20-7 onderstaande besteld (en nog wat oninteressante zooi), status is packing![]()
10 jaar lang radio actief lichtgevende sleutelhanger
dit![]()
Kubotan, oftewel een zelfverdedigings stick
zie dit filmpje
deze![]()
Gyro power ball, lijkt me wel leuk om gewoon eens te doen als je saai achter je pc zit ofzo
deze![]()
Wat vinden jullie van dit (nog niet besteld, vond het wel interessant)
[ Bericht 30% gewijzigd door AlphaBravoCharlie op 31-07-2011 03:22:18 ]Wat een kuttopic :')![]()
Totdat ze je bruin geel verkleurde boxershort ziet die ook van de week ervoor is..quote:Op zondag 31 juli 2011 01:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je meteen een goede oneliner... 'Jwt. Ik ben toch altijd mijn tijd vooruit schatje...'
..
'Een beetje man koopt zijn shizzle in China.. Maar 4 maanden levertijd tijdens new years season, jwtz..'
Beetje vreemd. Een nep wandcontactdoos om je sleutelhanger in te pluggen?quote:Op zondag 31 juli 2011 01:59 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Wat vinden jullie van dit (nog niet besteld, vond het wel interessant)
[ afbeelding ]
I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Ja dit zodat je hem altijd op dezelfde plaats inplugt en je hem dus niet kwijt kunt raken.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Een nep wandcontactdoos om je sleutelhanger in te pluggen?![]()
Maar als het nou ook werkt op gewone stopcontacten? Dat is mijn bedoeling ermee. Dat je thuis komt en je sleutels in de muur prikt zodat ze een eigen plekje hebben :pquote:Op zondag 31 juli 2011 11:09 schreef Dromer het volgende:
[..]
Beetje vreemd. Een nep wandcontactdoos om je sleutelhanger in te pluggen?Wat een kuttopic :')![]()
Je kan natuurliujk ook gewoon een bakje neerzetten ofzo waar je je sleutels in pleurtquote:Op zondag 31 juli 2011 11:11 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ja dit zodat je hem altijd op dezelfde plaats inplugt en je hem dus niet kwijt kunt raken.![]()
Of het befaamde sleutelrekje.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:43 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je kan natuurliujk ook gewoon een bakje neerzetten ofzo waar je je sleutels in pleurtI am just a dreamer, but you are just a dream![]()
Wat een meeloperquote:Op zondag 31 juli 2011 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Zwarte kousen van de Action zijn goed en cheap. Ik heb 30 paar gekocht en nu hoef ik maar 1 keer in de maand te wassen
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Werken de coupons en recommenders bij jullie nog op bic?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
idd de coupons/recommenders deden het bij mij ook niet..![]()
Ja ze doen het wel bij mij, je moet ze echter in het tweede scherm rechts onderaan invullen inplaats van in het eerste scherm. Dan gaf ik een foutmelding, en uiteindelijk na gerefreshed te hebben pakte die toch de ebay code.quote:Op zondag 31 juli 2011 13:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Werken de coupons en recommenders bij jullie nog op bic?![]()
Geluktquote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja ze doen het wel bij mij, je moet ze echter in het tweede scherm rechts onderaan invullen inplaats van in het eerste scherm. Dan gaf ik een foutmelding, en uiteindelijk na gerefreshed te hebben pakte die toch de ebay code.4x blue bike valve led onderweg
![]()
![]()
Mijn tracking bij DX staat al 6 dagen op "GUANGZHOU" ,ligt dit pakketje ook echt al bijna een week stil of kan ie inmiddels ook al hier in de buurt zijn?
Wacht nu al een maand ofzo, word het nu wel zat.
niet meer![]()
heb me ook zoon geinig R/C helikopter besteld bij focalprice. Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg en of ie wel bevalt!![]()
![]()
wat kostte het?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Repeating het volgende:
heb me ook zoon geinig R/C helikopter besteld bij focalprice. Ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg en of ie wel bevalt!
ik heb nog een paar euro/dollar over op m'n prepaid creditcard zag ik dus zoek nog iets geinigs
niet meer![]()
Verzendkosten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie toch echt 19.90 staan
en niet echt chinees he?Enne... uiteindelijk is dat toestel natuurlijk ook gewoon een Chineesje. Tenminste, ik zie erg vaak actie terugkomen waarbij ze gewoon items verkopen die je ook in Chinese webshops ziet.
Inderdaad inclusief verzendkosten. Verder is 99% van het zulk soort spul Chinees. En hier neergezet voor mensen die iets sneller in huis willen hebben en omdat dit veel besproken wordt hier.![]()
![]()
Dollar kan zelfs $1,60 voor 1 euro worden dit jaar..dat worden vroege kerst inkopen tegen een dollarkoers van rond of over de 1,50!!!! :pquote:“Nu we langzamerhand door deze correctieve fase heen komen draait de blik weer opwaarts voor een rit naar het einde van het jaar. Het blijft vooralsnog een beetje kwakkelen rond huidige niveaus maar voor augustus en september verwacht toch nog een hervatting van de opwaartse beweging richting de 1,50. Indien we dat voor elkaar krijgen denk ik dat de rest van het jaar in het teken zal staan van de vraag of 1,60 ook mogelijk is. Dat is dan ook helemaal niet zo’n gekke vraag"Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ik zoek nog leuke hebbedingetjes
Heb nog ongeveer 10 euro over.
Beetje richting electronica/selfdefense.
Heb de stok die hier boven genoemt wordt al in het winkelwagentje gedaan
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.![]()
Ik wacht nu al een dag of 10 en al me producten (8) staan nog steeds op 'Confirm receipt status'
Not received, doe ik iets verkeerd??![]()
Beetje moeilijk verder helpen als je niet specifieker bent (bijvoorbeeld welke Chinese webshop). Sowieso is het verder helpen moeilijk, omdat we niks kunnen betekenen voor je om daar verandering in te brengen. Je moet daar zelf even aan de bel gaan hangen bij de klantenservice en om opheldering vragen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:47 schreef nathan3020 het volgende:
Ik wacht nu al een dag of 10 en al me producten (8) staan nog steeds op 'Confirm receipt status'
Not received, doe ik iets verkeerd??Chinese kristallen bol heb ik besteld maar is er nog altijd niet...
Ha! Mann! Das ist ja doch lustig, oder?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:52 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.tinydeal.com/j(...)ep46201-p-37342.html
Jeep-letters op je Lamborghini. Only in ChinaThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Misschien bestel ik die welquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:52 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.tinydeal.com/j(...)ep46201-p-37342.html
Jeep-letters op je Lamborghini. Only in China
niet meer![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:07 schreef mickeyD het volgende:
Dollar kan zelfs $1,60 voor 1 euro worden dit jaar..
[..]
dat worden vroege kerst inkopen tegen een dollarkoers van rond of over de 1,50!!!! :p
niet meer![]()
Alles kan, theekan, koffiekan, waterkan...
Ik bestel ook meteen ff een Lamborghini.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik was inderdaad wel aan het rondkijken naar een ander embleem voor op m'n auto. Is wel grappig, de reactie van mensen: "Wat is dat nou? Het lijkt op een Mitsubishi maar er zit een logo van xxxx op "
Het liefst een niet-bestaand of niet veel voorkomende. Maar ik weet niet of die dingen zonder schade te verwijderen zijn![]()
Op je Ferrari gaan plakken dat het een Daihatsu is.
Of een Dacia *gniffelt*The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Föhn en visdraad/flosdraad kom je al een heel eind.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:40 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik was inderdaad wel aan het rondkijken naar een ander embleem voor op m'n auto. Is wel grappig, de reactie van mensen: "Wat is dat nou? Het lijkt op een Mitsubishi maar er zit een logo van xxxx op "
Het liefst een niet-bestaand of niet veel voorkomende. Maar ik weet niet of die dingen zonder schade te verwijderen zijn![]()
![]()
ik rij hyundai dus kan er alleen maar op vooruit gaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:41 schreef shiznuts het volgende:
Op je Ferrari gaan plakken dat het een Daihatsu is.
Of een Dacia *gniffelt*
niet meer![]()
Goede tipquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Föhn en visdraad/flosdraad kom je al een heel eind.Misschien bestel ik wel een kekke tinydeal-eagle
Vanavond maar eens op de andere sites ook kijken wat ze hebben![]()
![]()
je weet ook wat die arabische text betekend?
misschien staat er wel: dood aan alle blanke christen honden ofzoiets
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
GPS devices zoals voor geocaching worden niet verkocht he?
Heb gezoch via chinaprices, maar dan krijg je alles door elkaar te zien wat met GPS te maken heeft![]()
![]()
Zoiets?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
GPS devices zoals voor geocaching worden niet verkocht he?
Heb gezoch via chinaprices, maar dan krijg je alles door elkaar te zien wat met GPS te maken heeft
http://www.dealextreme.co(...)unning-walking-26334![]()
Kan goedkoper. Je moet alleen wel de juiste zoektermen gebruiken...
http://www.tomtop.com/pg0(...)-wild-explorers.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die van mij staat ook al vanaf 25/07 @ GUANGZHOUquote:Op zondag 31 juli 2011 19:30 schreef welkominspace het volgende:
Mijn tracking bij DX staat al 6 dagen op "GUANGZHOU" ,ligt dit pakketje ook echt al bijna een week stil of kan ie inmiddels ook al hier in de buurt zijn?
Wacht nu al een maand ofzo, word het nu wel zat.(welk gebouw zou t zijn?
)
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Heb het even voor je opgezocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Die van mij staat ook al vanaf 25/07 @ GUANGZHOU(welk gebouw zou t zijn?
)
![]()
![]()
Dat ga je toch niet menen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Heb het even voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
niet meer![]()
Zo te zien is dat een steigerbrand uit 2009![]()
zou dat t serieus zijn?
ja, ik keek ook al ff in de eigenschappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:18 schreef marcel-o het volgende:
Zo te zien is dat een steigerbrand uit 2009![]()
zou dat t serieus zijn?
Schrok wel ff
niet meer![]()
http://cgi.ebay.com/Mini-(...)&hash=item1e5e38caf8quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:12 schreef shiznuts het volgende:
http://www.tomtop.com/pg0(...)-wild-explorers.html
Hun ebaywinkel is altijd goedkoper![]()
![]()
Ebay.Daar moeten ze lekker zwichten onder de directe concurrentie.
wat zijn die filmpjes van Dealextreme's Youtube slecht, wat een acteer talenten, gewoon even wat chinezen uit de fabriek geplukt en een engelse tekst voor hun neus geduwt. Kan het gewoon niet kijken![]()
(I am not sure, let me have a look for you)
vooral die ene kerel die in elk filmpje voorkomt, is hij de baas ofzo?Wat een kuttopic :')![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik keek ook al ff in de eigenschappen
Schrok wel ff![]()
![]()
Hmm, interessant wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:12 schreef shiznuts het volgende:
http://www.tomtop.com/pg0(...)-wild-explorers.html
Ben alleen bang dat hij niet zon sterk signaal zal hebben.
Maar dat weet je natuurlijk pas als je hem koopt![]()
![]()
Misschien wordt het tijd voor een smartphone met GPS?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hmm, interessant wel.
Ben alleen bang dat hij niet zon sterk signaal zal hebben.
Maar dat weet je natuurlijk pas als je hem koopt
Kun je vast ook met allerlei apps uitrusten i.v.m. geocaching (zo heeft Garmin bv. OpenCaching).
Geinig dinkie bij Focal... een lantaarnzaklamp (nog een).
But wait... there's more.
Ben benieuwd naar welke uitwerking zoiets heeft...
Jaja, ik weet het... zaklampen... voor de dames is er ook iets bij.
New Arrivals bij PW lijken trouwens gewist? En DX laadt slecht...
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 01-08-2011 19:32:32 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zo zien die zelfmoordenaars er meestal uit net nadat ze zichzelf voor mijn rijdende auto gekatapulteerd hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:21 schreef monkeybrain het volgende:
Deze is toch wel cool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.tinydeal.com/p(...)sc46506-p-37668.html![]()
Stomme drempels.
E_verbuying heeft weer een 1 cent deal; Flat to round adapter
Altijd wel handig: http://www.e_verbuying.com/product16131.htmljaja, en azo...![]()
Neger wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef monkeybrain het volgende:
Dit is echt voor de dames![]()
Echt smerig, ik schijt/pis de bril regelmatig onder![]()
[ afbeelding ]Geen referral hier.![]()
Heb je al een koeienvanger besteld uit China voor MTB'ers ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo zien die zelfmoordenaars er meestal uit net nadat ze zichzelf voor mijn rijdende auto gekatapulteerd hebben.![]()
Stomme drempels.![]()
Dit is best wel opwindend, in tegenstelling tot Chinese lingerie![]()
![]()
![]()
Mijn (allereerste) DX pakketje is al 12 dagen in Guanghzhou. De laatste 5 dagen staat er 'departure from outward office of exchange'. Betekent dit dat het al onderweg is?![]()
Ja, op dat moment gaat hij het vliegtuig in dan duurt het +- 6/7 dagen voordat hij in nederland is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef rcco het volgende:
Mijn (allereerste) DX pakketje is al 12 dagen in Guanghzhou. De laatste 5 dagen staat er 'departure from outward office of exchange'. Betekent dit dat het al onderweg is?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hoe zit dit bij BIC? Als mijn pakketje als verzonden is gemarkeerd zal hij dan ook die dag op het vliegtuig gaan?
2011-07-25 13:10:25 Dispatched
Wel leuk die foto ook van het pakketje![]()
![]()
Nee, dat kan nog dagen duren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Martijn93 het volgende:
Hoe zit dit bij BIC? Als mijn pakketje als verzonden is gemarkeerd zal hij dan ook die dag op het vliegtuig gaan?
2011-07-25 13:10:25 Dispatched
Wel leuk die foto ook van het pakketje![]()
Laatste een keer 2 LED-spots GU10 gekocht, maar die geven met hun 4,5W, net zoveel licht als een normale 35W! En dezelfde kleur.![]()
![]()
Maar die tekst staat er dus al 5 dagen. Ik neem aan dat de vliegreis niet 5/6/7 dagen duurt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, op dat moment gaat hij het vliegtuig in dan duurt het +- 6/7 dagen voordat hij in nederland is.![]()
Ik heb eigenlijk een beetje het idee dat mijn pakje nog helemaal niet onderweg is, maar ergens in een donker hoekje van een enorme loods ergens in Guanghzhou ligt.![]()
![]()
![]()
Omdat 'ie bazig blijft:
Linkje? Heb er al verschillende gekocht. Allemaal te koel (blauw) licht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef Goddelijker het volgende:
Laatste een keer 2 LED-spots GU10 gekocht, maar die geven met hun 4,5W, net zoveel licht als een normale 35W! En dezelfde kleur.jaja, en azo...![]()
http://cgi.ebay.nl/2-x-WA(...)&hash=item3369fa60ccquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:00 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Linkje? Heb er al verschillende gekocht. Allemaal te koel (blauw) licht.![]()
Heeft iemand al points van Buyincoins gekregen die eerst op pending stonden? Ik heb het idee dat het weer niet helemaal goed gaan.![]()
Bedanktquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/2-x-WA(...)&hash=item3369fa60ccjaja, en azo...![]()
Een order staat al sinds donderdag (28 jul) op "Packing".
Denken jullie dat ik die voor de 18e aug (Lowlands) binnen heb?![]()
Moeilijk te zeggen... zeker als je er geen details bij geeft. Al is er vaak sowieso geen pijl op te trekken.
In ieder geval kun je het beste bij de webshops customer service navragen hoe het ervoor staat.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat voor detail zijn er dan nog nodig? Ik heb het 7/21/2011 besteld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:11 schreef shiznuts het volgende:
Moeilijk te zeggen... zeker als je er geen details bij geeft. Al is er vaak sowieso geen pijl op te trekken.
In ieder geval kun je het beste bij de webshops customer service navragen hoe het ervoor staat.
Het zijn 6 items, en deze iPhone batterij zou ik graag asap willen hebben.
1500mAh Rechargeable External Battery Back Case for iPhone 4 - Red![]()
Even een vraagje aan de kenners hier.
Stel ik bestel 3 stuks van deze tegelijk:
http://www.dealextreme.co(...)play-toy-mario-29892
Dan is dat bij elkaar richting de 40 $, dit in acht nemend tezamen genomen met het gewicht van bijna een kilo,zal de douane dan problemen opleveren?
Of wordt dit gewoon doorgelaten/ door de vingers gezien?Fedor, the last emporer...![]()
Zoals welke webshop bijvoorbeeld en welk item het zou gaan.De afhandeling en ervaringen zijn bij elke webshop weer anders natuurlijk....
Je kunt ze 1. ook los bestellen. 2. Ik denk dat je daarvoor niet bepaald in de problemen zult komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef sharpshooter85 het volgende:
Dan is dat bij elkaar richting de 40 $, dit in acht nemend tezamen genomen met het gewicht van bijna een kilo,zal de douane dan problemen opleveren?
Of wordt dit gewoon doorgelaten/ door de vingers gezien?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Owh, oeps.. DX.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Zoals welke webshop bijvoorbeeld en welk item het zou gaan.De afhandeling en ervaringen zijn bij elke webshop weer anders natuurlijk....
![]()
![]()
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.quote:[[..]
Je kunt ze 1. ook los bestellen. 2. Ik denk dat je daarvoor niet bepaald in de problemen zult komen.
Zodoende dat ik de 3 exemplaren graag tegelijk bestel.Fedor, the last emporer...![]()
Ah, kej.quote:De voorraadstatus staat i.i.g. op 'Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)'. Dat is DealExtremes voor 'we hebben ze op dit ogenblik niet en het is niet bekend wanneer ze er wel weer zijn'. Ze hebben je hele order 'packaging' gegeven als status, maar dit geldt vaak voor de gehele order. Aangezien je zegt meerdere items te hebben besteld kan het zijn dat ze wachten op een bepaald product(en die) dat niet op voorraad is (zijn), maar de rest van je order al bij elkaar gesprokkeld is voor verzending. Mogelijk dat het te lang duurt voor iets binnen is en dan doen ze 'split shipping'.
In ieder geval navragen! Ik heb zelf een order geannuleerd omdat 'ie een ruime maand na bestelling nog altijd niet verstuurd was en er geen uitzicht was op wanneer 'ie weer op voorraad zou komen. Vandaag kreeg ik ook een mailtje dat een bestelling van 7/7 eindelijk eens op de bus gedaan is... kun je nagaan. Maar ik weet dat DX de langzaamste van alle is en kijk ook nooit online in m'n account daar. Gewoon geduld hebben. En dat is nu net kut als je voor een bepaalde datum iets wil hebben.Dat is de 'price you have to pay' voor risicospreiding. In hoeverre dat er überhaupt is, want serieus waar vraag ik me af hoe moeilijk gedaan kan worden over drie speeltjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.
Zodoende dat ik de 3 exemplaren graag tegelijk bestel.
Okay, dankje voor het verduidelijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, kej.De voorraadstatus staat i.i.g. op 'Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season)'. Dat is DealExtremes voor 'we hebben ze op dit ogenblik niet en het is niet bekend wanneer ze er wel weer zijn'. Ze hebben je hele order 'packaging' gegeven als status, maar dit geldt vaak voor de gehele order. Aangezien je zegt meerdere items te hebben besteld kan het zijn dat ze wachten op een bepaald product(en die) dat niet op voorraad is (zijn), maar de rest van je order al bij elkaar gesprokkeld is voor verzending. Mogelijk dat het te lang duurt voor iets binnen is en dan doen ze 'split shipping'.
In ieder geval navragen! Ik heb zelf een order geannuleerd omdat 'ie een ruime maand na bestelling nog altijd niet verstuurd was en er geen uitzicht was op wanneer 'ie weer op voorraad zou komen. Vandaag kreeg ik ook een mailtje dat een bestelling van 7/7 eindelijk eens op de bus gedaan is... kun je nagaan. Maar ik weet dat DX de langzaamste van alle is en kijk ook nooit online in m'n account daar. Gewoon geduld hebben. En dat is nu net kut als je voor een bepaalde datum iets wil hebben.![]()
Heb al wel paar orders gedaan bij DX en wel een keertje split-shipping gehad.
Alleen die orders zijn al van een tijdje terug. En nu dus geen ervaring met de tijd dat het inneemt.
En ze staan allemaal op "Typically ships in 4 to 7 days" of korter.
En zou inderdaad graag snel die batterij willen hebben. Dan kan ik ook even testen of het was is.
Ik heb een berichtje gestuurd naar de customer service. En ben benieuwd of ze me kunnen helpen.![]()
Voor die 3 dollar verschil zou ik mooi 3 pakjes doen ipv 1, al is het risico misschien niet heel groot, op zo'n bedrag doen die 3 dollar er niet meer zoveel toe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:36 schreef sharpshooter85 het volgende:
Of wordt dit gewoon doorgelaten/ door de vingers gezien?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bulkrate is ook 1,70 dus dan spaar je echt maar een paar centen uit. Lijkt me het risico niet waardquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:42 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Als ik ze los bestel kom ik niet in aanmerking voor de bulkrate korting.
Zodoende dat ik de 3 exemplaren graag tegelijk bestel.![]()
Het scheelt met bulkkorting $3.40. Dat is toch zo'n 9 procent.
(Je zou het ook al bijna 4 gratis LED pigs kunnen zien)
Fedor, the last emporer...![]()
Staat op de track en trace:
2011 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-08-02
bel je naar de TNT ja dit pakketje is nog niet in Nederland, probeer het vrijdag nog maar een keer. Vervolgens licht hij een dag later bij de deur. Maar aangezien er morgen en overmorgen niemand thuis is. (en de postbode de niet thuismelding vaak vergeet af te geven). Moet ik de T&T wel even hebben om hem vrijdag te laten afleveren.
ja, ze vergeten tegenwoordig wel erg vaak een briefje achter te laten geloof ik..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Bij ons wordt het vaak achter een plantenbak of in het schuurtje gelegd...die achter ons huis staat...
[ Bericht 32% gewijzigd door Iemand91 op 02-08-2011 12:40:12 ]![]()
Onze vaste postbode niet, maar de vakantiekrachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef mickeyD het volgende:
ja, ze vergeten tegenwoordig wel erg vaak een briefje achter te laten geloof ik..
BIC bestelling van 25 juli is zojuist binnen gekomen
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girl![]()
![]()
Net een smsje van mijn zus, pakketje binnen. Kan wel raden wat het isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:47 schreef RobertNL het volgende:
Staat op de track en trace:
2011 arrival at delivery office NETHERLANDS NETHERLANDS 2011-08-02
bel je naar de TNT ja dit pakketje is nog niet in Nederland, probeer het vrijdag nog maar een keer. Vervolgens licht hij een dag later bij de deur. Maar aangezien er morgen en overmorgen niemand thuis is. (en de postbode de niet thuismelding vaak vergeet af te geven). Moet ik de T&T wel even hebben om hem vrijdag te laten afleveren.
![]()
![]()
Welke Mp3 had je besteld? en is het goede kwaliteit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Martijn93 het volgende:
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girl![]()
echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Net een smsje van mijn zus, pakketje binnen. Kan wel raden wat het is![]()
![]()
ik heb zo'n vermoeden dat die van mij nu ook wel snel komt.
maar BIC is dus wel snel?
want dan ga ik daar ook ff rondkijken
niet meer![]()
http://www.buyincoins.com(...)ip-product-1972.html
Zou deze nou echt werken?
Deze neem ik sws http://www.buyincoins.com(...)ell-product-783.html![]()
niet meer![]()
http://www.buyincoins.com(...)rd-product-1320.htmlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke Mp3 had je besteld? en is het goede kwaliteit?
Tjah wat is goede kwaliteit? Ik denk dat het voor die prijs goed te noemen is, er zitten oordopjes bij en een usb kabel waarmee hij opgeladen wordt en je er nummers op kunt zetten.
De oordopjes zijn natuurlijk zeer goedkoop, maar de mp3 speler zelf is volgensmij van redelijke kwaliteit.![]()
whaha, dat was bij mij ook al , vond het maar apartquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:50 schreef Martijn93 het volgende:
Mp3 speler en zonnekap.
Direct mooie muziek op de mp3 speler celine dion - i'm alive en aqua - barbie girlThe sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do![]()
Binnenkort kijken voor een 9+ inch Portable DVD Player voor op school etc. in tussen uren en treinen naar het werk.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
koop dan gewoon een tabletquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
Binnenkort kijken voor een 9+ inch Portable DVD Player voor op school etc. in tussen uren en treinen naar het werk.![]()
![]()
2nd that motion.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvdsquote:[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Android tablets ftw..avi/.mkv/.mov/.mpg/etc. tot 720p (op de single cores).
Ik heb niet eens dvd's, alles in digitaal formaat op een USB-HDD/stickje/kaartje.
Veel compacter ook. Bovendien kun je er dan mee internetten, apps: spelletjes e.d.
Maar hey, zulke producten zouden niet bestaan als er geen markt voor was, dus doe je ding.
ik heb het ook niet over een ipadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvds.. android ftw idd
![]()
![]()
Bovendien kosten dvd's nagenoeg niets meer en zijn ze snel te wisselen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb een iPad 2 gehad en die vond ik te weinig toevoegen icm een iPhone 4. Het omzetten van videobestanden vond ik ook minder. En een DVD erin pleuren en draaien werkt nog steeds geweldig, helemaal met RW dvds
Flashgeheugen is bijvoorbeeld veel duurder, daar heb je geen 4GB voor 50 cent.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat LED-varkentjes het nieuwe officiële wereldwijde betaalmiddel waren en de euro en dollar gevallen waren![]()
![]()
Ik was de droom alweer vergeten tot ik dit topic zag![]()
Mijn pakketje is vandaag (dinsdag) in Nederland aangekomen. Hoelang duurt het ongeveer tot ik het pakketje thuis heb?![]()
' You know you've had to much chinese webtopics when' ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat LED-varkentjes het nieuwe officiële wereldwijde betaalmiddel waren en de euro en dollar gevallen waren![]()
![]()
Ik was de droom alweer vergeten tot ik dit topic zag
There are only 151 Pokémon.![]()
Heb je die ervaringen wel gelezenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)top-cooling-pad-2591
Zojuist besteld![]()
![]()
Hehe inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
' You know you've had to much chinese webtopics when' ....Het ergste is nog dat ik mezelf in m'n droom wel 10x verteld heb dat ik het in dit topic moest melden aan jullie
![]()
Ben trouwens voor m'n flipperkast op zoek naar een klein motortje op batterijen (of zonlicht, maar liever batterijen) die ongeveer 10-20x per minuut ronddraait. Ik vind wel deze: http://cgi.ebay.com/Tail-(...)0dadf#ht_2134wt_1344 Maar die draaien volgens mij veel sneller? Weet iemand met een r/c heli dat toevallig, en of ze met meer gewicht vanzelf langzamer draaien of helemaal stilvallen?![]()
Met wat geluk deze week nog wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:09 schreef rcco het volgende:
Mijn pakketje is vandaag (dinsdag) in Nederland aangekomen. Hoelang duurt het ongeveer tot ik het pakketje thuis heb?Ik weet wel heel zeker dat die sneller draait, anders draait de hele heli snel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hehe inderdaadHet ergste is nog dat ik mezelf in m'n droom wel 10x verteld heb dat ik het in dit topic moest melden aan jullie
![]()
Ben trouwens voor m'n flipperkast op zoek naar een klein motortje op batterijen (of zonlicht, maar liever batterijen) die ongeveer 10-20x per minuut ronddraait. Ik vind wel deze: http://cgi.ebay.com/Tail-(...)0dadf#ht_2134wt_1344 Maar die draaien volgens mij veel sneller? Weet iemand met een r/c heli dat toevallig, en of ze met meer gewicht vanzelf langzamer draaien of helemaal stilvallen?![]()
Daar was ik al bang voor. Heb nu een verkoper van een ander motortje gemaild, maar meestal hebben die er zelf ook niet zoveel verstand van dat ze een nuttig antwoord gevenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Met wat geluk deze week nog wel.
[..]
Ik weet wel heel zeker dat die sneller draait, anders draait de hele heli snel...![]()
![]()
Tja, misschien ligt het toerental ook wel aan hoeveel volt of ampere je dat ding levert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Heb nu een verkoper van een ander motortje gemaild, maar meestal hebben die er zelf ook niet zoveel verstand van dat ze een nuttig antwoord geven
Bovenstaande was het eerste wat mij naar binnen schoot maar misschien ligt het dus ook wel wat genuanceerder.![]()
vroeg me af....
Als je iets redelijks duur bestelt van bv www.aliexpress.com waar je dus ook wel wat contact kan hebben met de seller..wat is dan nog handig om te vragen wat betreft verzending en het niet/wel onderscheppen op "schiphol"?
Ik kan me voorstellen dat dit nog verschilt per leveranciers zoals Chinese Post of DHL (bijna 100% controle begreep ik)
Ik hoor wel eens het juist wel erop laten zetten van de verzendkosten? En het vragen of er een lager bedrag op de doos gezet kan worden?
Op mijn chineze "troep" pakjes staat meestal een paar dollar maar weet dus niet hoe het gaat met hogere bedragen doorgaans.
wat jullie?![]()
Wat moet je vragen? als het daar bij de douane is kan je er weinig aan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:57 schreef kloink het volgende:
vroeg me af....
Als je iets redelijks duur bestelt van bv www.aliexpress.com waar je dus ook wel wat contact kan hebben met de seller..wat is dan nog handig om te vragen wat betreft verzending en het niet/wel onderscheppen op "schiphol"?Klopt, TNT heeft een steekproef controle (veel zware/grote pakketjes), terweil DHL netjes alles inkaard.quote:Ik kan me voorstellen dat dit nog verschilt per leveranciers zoals Chinese Post of DHL (bijna 100% controle begreep ik)Nee dit doen wij niet want dat mag nietquote:Ik hoor wel eens het juist wel erop laten zetten van de verzendkosten? En het vragen of er een lager bedrag op de doos gezet kan worden?![]()
Meestal zetten die chinezen er zelf een lager bedrag op (al vraag je om een hoger bedrag)
quote:Op mijn chineze "troep" pakjes staat meestal een paar dollar maar weet dus niet hoe het gaat met hogere bedragen doorgaans.
wat jullie?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik zoek het review topic van de producten uit China
[gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ah, het dealextreme review topic dus![]()
Andere TT zou beter zijn dan alleen DX![]()
![]()
een china webshop verslaving tot daar aan toe, maar als je erover droomt mag je toch wel eens even achter je oren krabben hoe sad jouw leven wel niet isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef 08gnoT. het volgende:
![]()
Ik was de droom alweer vergeten tot ik dit topic zag![]()
Jij droomt alleen rationeel en intellectueel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
een china webshop verslaving tot daar aan toe, maar als je erover droomt mag je toch wel eens even achter je oren krabben hoe sad jouw leven wel niet is![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
een china webshop verslaving tot daar aan toe, maar als je erover droomt mag je toch wel eens even achter je oren krabben hoe sad jouw leven wel niet isSoms heb je gewoon dromen die nergens op slaan
![]()
niks gewendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
een china webshop verslaving tot daar aan toe, maar als je erover droomt mag je toch wel eens even achter je oren krabben hoe sad jouw leven wel niet isWhen all else fails, you always have delusion.![]()
Super sexy hoor 08gnoT![]()
Dan zitten wij wel goed als varkens de nieuwe betaalmiddel worden![]()
Ik wil de flipperkast weleens zien![]()
![]()
vandaag m'n whisky flask gekregen![]()
gisteren m'n inklaringskosten van tablet geweest gekregen![]()
33euro erbij![]()
![]()
Tablets worden tegenwoordig heel vaak aangehouden via de normale airmail..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef Syphixx het volgende:
vandaag m'n whisky flask gekregen![]()
gisteren m'n inklaringskosten van tablet geweest gekregen![]()
33euro erbij
of had je het via een andere methode laten versturen?![]()
'gratis' via dhl ( jup zegt genoeg )quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tablets worden tegenwoordig heel vaak aangehouden via de normale airmail..
of had je het via een andere methode laten versturen?![]()
![]()
Via een 'pneumatic tube terminal' zou wel vetjes zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tablets worden tegenwoordig heel vaak aangehouden via de normale airmail..
of had je het via een andere methode laten versturen?
Gisteren trouwens Q5 LED Focusable Romisen van Lightake binnengekregen. Mooie flood, scherpe beam. Niet al te krachtig, maar perfect voor het gebruik met 1 x AA in verschillende omstandigheden en voor fotografie (vanwege de flood).
Vandaag kwam weer een shirt binnen (na deze geruime tijd al te hebben, nu ook deze) van de Panda. Verrassend goed spul.Dat niemand wil luisteren naar wat je te zeggen hebt is nog tot daar aan toe, maar als je op FOK! een hatecomment achterlaat mag je toch wel eens even achter je oren krabben hoe sad jouw leven wel niet isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
een china webshop verslaving tot daar aan toe, maar als je erover droomt mag je toch wel eens even achter je oren krabben hoe sad jouw leven wel niet is![]()
Ik zit een beetje heen en weer te mailen met ene Jelly van Zarmark, maar ben toch een beetje achterdochtig. Goede ervaringen met Zarmark hier?![]()
Zarmark![]()
Zal niet slechter zijn dan elke andere Chinese handelaar maar ik zal het nooit meer gebruiken.![]()
Zarmark... natuurlijk run by Jack, de oudgediende van DealExtreme die meerdere opzetjes heeft. Zijn genoeg mensen die hem een held vinden en helpt bij het verkrijgen van items die je ziet op Taobao. Natuurlijk is Zarmark niet de enige die dat doet, zoals je uit de OP en de linkjes daarin kunt opmaken. Van wat ik voorbij heb zien komen is het prima in orde.De verzendkosten vallen geloof ik soms alleen duur uit wat het in sommige gevallen dan weer oninteressant maakt iets te kopen.
Note however: ik heb nog nooit iets van Taobao besteld of persoonlijk zelf zaken gedaan met Jack/Zarmark.Joepie91 zweert erbij, toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Zarmark![]()
Zal niet slechter zijn dan elke andere Chinese handelaar maar ik zal het nooit meer gebruiken.
2 pakketjes binnengekregen van DX.
17 juli besteld, gister waren ze van de post aan de deur.
Zo'n 16 dagen dus, met die levertijd ben ik best tevreden. Alles keurig ingepakt en in prima verpakkingen aangekomen.
1 pakketje met diverse Mario productjes, als cadeau'tje voor me zwager.
1 pakketje met make-up (voor me dame'tje),
een mini bestuurbaar auto'tje
(voor het kind, ikzelf dus..) en een digital hanging scale.
De ervaring van het uitpakken van het pakketje is leuk, hoewel je al weet wat erin zit.
Fedor, the last emporer...![]()
makeup uit china? en dan nog goedkoop ook?
ik zou echt bang zijn voor huidziektes ofzo
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:02 schreef vwdlo het volgende:
Ik zit een beetje heen en weer te mailen met ene Jelly van Zarmark, maar ben toch een beetje achterdochtig. Goede ervaringen met Zarmark hier?Zarmark:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Zarmark![]()
Zal niet slechter zijn dan elke andere Chinese handelaar maar ik zal het nooit meer gebruiken.![]()
Inmiddels heb ik een hele waslijst aan producten besteld bij zarmark.
Dit heb ik dan niet via hun geautomatiseerde systeem gedaan, maar gewoon onderhandelen via de email/skype met jack/jelly.
Zarmark hanteert nog gewoon de 16$/KG, en is daardoor niet al te duur met verzendkosten.
en volgens jelly hanteren ze nu ook ipv de eerder 20% fee, nog maar 10% fee.
voor mij is zarmark/jack/jelly dus nummer 1 qua aankopen via Taobao![]()
Kan nog wel een weekje of 2 durenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef nathan3020 het volgende:
Ik heb 21 Juli besteld, (bij Dealextreme) nu staat er nog steeds waiting for supplier..
Shiz, had jij ook moeite met het afstellen van je great wall? of zijn dat gewoon mijn geweldige stuurkunstenKrijg het niet voor elkaar om hem bijna stil te laten hangen.
Vooral het opstijgen was de 1e keer een beetje eng, dat ding leek net een bestuurbare auto toen ik een klein beetje gas gaf (gladde vloer).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah, het is dus niet zo dat het waarschijnlijk niet komt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan nog wel een weekje of 2 duren
Shiz, had jij ook moeite met het afstellen van je great wall? of zijn dat gewoon mijn geweldige stuurkunstenKrijg het niet voor elkaar om hem bijna stil te laten hangen.
Vooral het opstijgen was de 1e keer een beetje eng, dat ding leek net een bestuurbare auto toen ik een klein beetje gas gaf (gladde vloer).![]()
3/4 weken kan heel normaal zijn bij DX, vooral als je een item uit de new arrivals hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ah, het is dus niet zo dat het waarschijnlijk niet komt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hier valt het hele ding stil zodra de staartmotor moet gaan draaien om een of andere reden.Ik heb al geïnformeerd 'wat iesch deze?'.
Hij heeft de staartmotor nodig bij veel 'gas' om de torque op te vangen (de hoofdrotor draait een kant op, daardoor wil de hele heli eigenlijk de andere kant op draaien), zodra ik dus veel gas geef en de staartrotor gaat draaien (wat 'ie kort probeert en langzaam ook op gang komt) powered dat hele ding down. Ook als je bij laag gas dus de staartrotor wil gebruiken om langs de topas te draaien.Het lichtje brandt/De heli doet het pas weer als je de verbinding met de accu verbreekt en deze daarna weer aansluit, maar genoeg gas geven om airborne te geraken kan dus niet.
![]()
Iemand enig idee waar zon kabel te koop is?
Het is een kabel voor GPS devices. (o.a. de Garmin Extrex H en de Geko serie.)
Of wie weet hoe zon kabel heet?![]()
Ik wacht normaal rustig op m'n pakketjes, maar ik ben nu op vakantie... Ik heb iets gekocht via zarmark, alleen de status blijft al sinds de 17e(!) staan op: Passed China Customs... Weet iemand of dit het laatste stadium is of dat ik een claim moet leggen bij paypal? Ik heb namelijk maar 40 dagen, en nadat ik thuis ben zijn die 40 dagen voorbij.... Ik kan dus niet checken of het er is, aangezien ik het buitenland verblijf...![]()
Case aanmaken, dan krijg je 20 dagen om het op te lossen met de verkoper, heb je het pakketje bij terugkomst nog niet = claim/contact. Zoja dan stop je de case.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef jopiede het volgende:
Ik wacht normaal rustig op m'n pakketjes, maar ik ben nu op vakantie... Ik heb iets gekocht via zarmark, alleen de status blijft al sinds de 17e(!) staan op: Passed China Customs... Weet iemand of dit het laatste stadium is of dat ik een claim moet leggen bij paypal? Ik heb namelijk maar 40 dagen, en nadat ik thuis ben zijn die 40 dagen voorbij.... Ik kan dus niet checken of het er is, aangezien ik het buitenland verblijf...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Past deze ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar zon kabel te koop is?
Het is een kabel voor GPS devices. (o.a. de Garmin Extrex H en de Geko serie.)
Of wie weet hoe zon kabel heet?
eTrex/Geko/eMap cable![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:32 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Past deze ook?
[ afbeelding ]
eTrex/Geko/eMap cable![]()
Is ook met 4 puntjes
Waar haal je dat vandaan?![]()
Info had ik hier vandaan:https://www.syz.com/gps/cables.html
Dure kabels...
http://cgi.ebay.nl/USB-DA(...)&hash=item1e5e58f356![]()
Elektronische shit met speciale aansluitingen![]()
Eplug, buttplug.... branden in hel dat soort fabrikanten.![]()
Ja, echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
En retedure kabels dat het zijn.![]()
Inderdaad, er moet gewoon iets standaards komen wat alle apparaten hebben, net als al die verschillende opladersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Je hebt hem niet perse nodig hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
Maar mensen blijven dat soort apparaten toch kopen (en daarna klagen), het is wat deze wereld
Maar het zou miss iets makkelijk zijn om een hele route uit te stippelen dan het handmatig te doen.
Dus daarom kijk ik of hij ergens goedkoop te vinden is.
En zoniet dan niet.![]()
GPS people... In yo face! phone!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
SAiK SA-15 besteld naar aanleiding van de goede review van Downstar![]()
[gadgets] DealExtreme reviewtopic![]()
k heb mn blauwtand toetsenbordje binnen
beetje vaag ding en is ff wennen met typen.
het pairen/connecten gaat beetje moeilijk maar alstie werkt, werkt ie![]()
er zat een 8cm cd r'etje bij met n manual in Chengels![]()
net als de snelhandleiding op de doosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, je moet er wel een app voor hebben : Bluetooth easy connect| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef marcel-o het volgende:
net als de snelhandleiding op de doosLinkje van het productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, je moet er wel een app voor hebben : Bluetooth easy connect?
![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef marcel-o het volgende:
net als de snelhandleiding op de doosJe had gewoon ook meteen een Desire Z kunnen kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja, je moet er wel een app voor hebben : Bluetooth easy connect
Moet trouwens maar eens op zoek naar een nieuw hoesje/casing voor die van mij.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
SAiK SA-15 besteld naar aanleiding van de goede review van Downstar![]()
[gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ga je echt plezier van/aan beleven! ik weet t zeker!
perfecte lamp die stevig aan voelt op AA batterijen werkt en een geweldige lichtbundel geeft!
hier nog even een foto van de lichtstraal:
En voor de liefhebbers; ook nog 1 van mijn 20 mw laser met nieuwe batterijtjes:
![]()
![]()
Oh ja..laser is altijd lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks
perfecte lamp die stevig aan voelt op AA batterijen werkt en een geweldige lichtbundel geeft!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
was mijn eerste chinese aankoop z'n 4 jaar geledenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja..laser is altijd lachen, en wat doe je er mee..
helemaal niks haha![]()
Verrek, dat ding (laser that is...) moet ik ook nog ergens hebben liggen.
Moet misschien ook maar 'ns wat nieuwe batterijen erin doen...![]()
Die led flashlights zijn idd vet!Chinese Webshops topic #149 With good plice fol you my fliend!quote:ik heb m al meer dan n jaar, toen was de Z er nog nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je had gewoon ook meteen een Desire Z kunnen kopen...
[ afbeelding ]
Moet trouwens maar eens op zoek naar een nieuw hoesje/casing voor die van mij.
Ik heb deze pen: http://www.focalprice.com(...)inter_Pen_Black.html
Ach het is wel grappig, meer ook niet:)![]()
Heb net een mailtje gestuurd naar Buyintaobao , iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze terug reageren ?Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_![]()
Tot 5 MW; echter zijn groene geloof ik sowieso verboden geloof ik..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Martijn93 het volgende:
Tot hoeveel mW zijn lasers in Nederland eigenlijk legaal?:Ois naar mijn weten een 1 mans bedrijfje; gemiddeld duurde het bij mij 3-5 dagen..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef -K03N- het volgende:
Heb net een mailtje gestuurd naar Buyintaobao , iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze terug reageren ?
heb hem daarom maar naar zijn prive msnadres gevraagd, waarop hij nog wel is online is..![]()
Weet iemand nog redelijk goede oordopjes voor een redelijke prijs (in-ear misschien die blijven denk ik beter zitten tijdens het werk)![]()
Alpha Brainwavz, te vinden op mp4nation, misschien kan je wachten op een aanbieding want er zijn wel vaak aanbiedingen voor de alphasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef Martijn93 het volgende:
Weet iemand nog redelijk goede oordopjes voor een redelijke prijs (in-ear misschien die blijven denk ik beter zitten tijdens het werk)![]()
Wat vind je redelijk... geloof dat er mensen best aardig tevreden waren over Kanen oordopjes en merkloze hele goedkope van $3,- ofzo op DX. Wil je een stapje hoger kom je eigenlijk niet om Brainwavz heen, die haal je natuurlijk bij MP4Nation (link in de OP), kijk ook daar op het forum voor de lopende acties.
Ik snap alleen niet waarom jou versie een andere kop heeft, anderen op het web hebben bultjes en jij hebt kuiltjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gehehe
Nederlanders denken altijd dat de hele wereld op ons zit te wachtenquote:Have bought this flashlight also!
( from user CWTCO on ebay for 2.99$ ( shipping cost 6.99$).
Hope to receive it soon!
Thanks for this great review (good quality) and good to understand!
( i am not a expert in flashlights, and my english is not very well)
Greetings from the Netherlands!
Downstar2 1 maand geleden![]()
![]()
Bedankt Monkeybrain, Shiznuts en Downstar, in dat geval zal ik het maar proberen. T gaat gelijk om een order van 160 dollar dus ik ben benieuwd!![]()
![]()
![]()
dit kwam ik net tegen op internet
Iemand was op zoek naar 'langzame' motoren voor een flipperkast?
http://www.dealextreme.co(...)c-geared-motor-91623
http://www.dealextreme.co(...)c-geared-motor-91624
http://www.dealextreme.co(...)c-geared-motor-91627![]()
![]()
Gisteren deze ontvangen:
http://www.buyincoins.com(...)zer-product-765.html
Als je dichtbij ruikt, ruikt het als onweer!![]()
![]()
Bij mij doet die code nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:22 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
dit kwam ik net tegen op internet
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
owh raar, ik had gewoon een screenshot gemaakt en dit stukje eruit geknipt...quote:
maar misschien werkt t alleen bij specifieke heli's?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk het... sowieso... $40,- voor een 3CH heli...Die heb je al voor de helft.
Maar is het ook wat, of heb je zoiets van 'donder op!'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:35 schreef Goddelijker het volgende:
Gisteren deze ontvangen:
[ afbeelding ]
http://www.buyincoins.com(...)zer-product-765.html
Als je dichtbij ruikt, ruikt het als onweer!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zit op mijn werk wel eens op de laptop die vooral gebruikt wordt door mijn baas, nou kom ik ook elke keer dealextreme advertenties van google
Wat een kuttopic :')![]()
Ik durf niet te zeggen of het ook daadwerkelijk werkt, beetje lastig te controleren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:40 schreef shiznuts het volgende:
Ik denk het... sowieso... $40,- voor een 3CH heli...Die heb je al voor de helft.
[..]
Maar is het ook wat, of heb je zoiets van 'donder op!'![]()
![]()
hoe betaal je die inklaringskosten aan dhl ?
heb enkele papiertjes gekregen maar snap er geen reet van... geen overschrijving ofzo bij![]()
![]()
zo', ding maakt ozon(wat je ruikt) van zuurstofquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen of het ook daadwerkelijk werkt, beetje lastig te controleren.
Ozon is kwetsbaar en valt weer uit elkaar naar zuurstof(maar dan schone zonder geurtjes)
het ruikt naar bliksem omdat het met hoogspanning werkt
Klopt, maar mijn auto stinkt niet echt, dus het is een beetje lastig testen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
zo', ding maakt ozon(wat je ruikt) van zuurstof
Ozon is kwetsbaar en valt weer uit elkaar naar zuurstof(maar dan schone zonder geurtjes)
het ruikt naar bliksem omdat het met hoogspanning werkt![]()
![]()
zo, ook maar ff 2 Saik SA15 besteld :-)
kon ze niet laten liggen voor die 7 euro t stuk ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Vanavond dus chili con carne op tafel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:09 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn auto stinkt niet echt, dus het is een beetje lastig testen.
Een kleine update van deze vraag, heb een reactie van Customer Service:quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef Junkie het volgende:
Een order staat al sinds donderdag (28 jul) op "Packing".
Denken jullie dat ik die voor de 18e aug (Lowlands) binnen heb?Maar hij staat na 2 dagen nog op "Packing". Dus ben benieuwd of hij morgen wel wordt verzonden.quote:Dear ...,
Sorry for the trouble and inconvenience we have created for you.
The items in your order are in stock now, and the status of the order is Waiting for Check In, please don't worry, we will ship it out within 1-3 days.
Should you have any other problems, please feel free to contact us again.
We look forward to serving you in the near future.
Best regards,
Anna
En dan nog op tijd (18e aug) binnen is.![]()
Patat Gyros halen met de auto.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vanavond dus chili con carne op tafel.![]()
![]()
Da's vaak dan ook een 'zoethoudertje' (zou Jochem Douwenga zeggen). Gewoon een copy-paste standaard bla-verhaaltje. Zolang je druk blijft uitoefenen komt dat dan wel goed, maar zo'n belofte dat het 'écht binnen 3 dagen' de deur uit is, is vaak weinig waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Een kleine update van deze vraag, heb een reactie van Customer Service:
[..]
Maar hij staat na 2 dagen nog op "Packing". Dus ben benieuwd of hij morgen wel wordt verzonden.
En dan nog op tijd (18e aug) binnen is.
Gewoon blijven informeren.Is alleen maar goed als ze gek van je worden, dan zijn ze eerder geneigd persoonlijk ervoor te zorgen dat het snel afgehandeld wordt.
Whahah nu je het zegt!, dat was mij nog niet opgevallen inderdaad!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:11 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom jou versie een andere kop heeft, anderen op het web hebben bultjes en jij hebt kuiltjes.
Gehehe
[..]
Nederlanders denken altijd dat de hele wereld op ons zit te wachten![]()
de kop van mijn Sa-15 kun je er dan ook niet afdraaien tot aan de lamp:
Het zelf vervangen van t ledje zal dus niet gaan
zo te zien krijgen we dus een andere versie van de SAIK SA-15 ..
maar ben er nog steeds tevreden over
[ Bericht 8% gewijzigd door Downstar op 04-08-2011 13:36:33 ]![]()
die van DX is met 100 lumen Cree P4-WC 2-Mode 100-Lumen
die van ebay met 300 lumen 300 Lm CREE Led 5w 5 Watt
dat is het verschil
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
DX heeft nu ook langzaam draaiende motortjes.. (zie "new arrivals" paar pagina's terug)
wie was er ook weer een flipperkast aan het bouwen?quote:High Torque 80RPM 12V DC Geared Motor new $8.40
free shipping
» DIY Parts & Components
High Torque 30RPM 12V DC Geared Motor new $8.50
free shipping
» DIY Parts & Components
High Torque 5RPM 12V DC Geared Motor new $8.50
free shipping
» DIY Parts & Components
High Torque 60RPM 12V DC Geared Motor new $8.40
free shipping
» DIY Parts & Components
High Torque 10RPM 12V DC Geared Motor new $8.30
free shipping
» DIY Parts & Components
High Torque 15RPM 12V DC Geared Motor newLekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
He bedankt, even kijken. En dat ben ik dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:07 schreef mickeyD het volgende:
DX heeft nu ook langzaam draaiende motortjes.. (zie "new arrivals" paar pagina's terug)
wie was er ook weer een flipperkast aan het bouwen?
[..]![]()
![]()
Ik heb iets besteld bij everbuyin en de status staat op "shipped out". Vervolgens staat er Tracking Number: 30076991825 By HongKongPost. Als ik dan op de link van HongKongPost klik om mijn order te tracken staat er dat er een tracking code nodig is van cijfers en letters, beetje vaag dus.
Is mijn order dan gewoon nog niet verzonden ofzo? Heb namelijk nog geen mail gehad dat hij verzonden is.![]()
Tijdje geleden alweer dat ik wat gekocht heb. Zie nu wat leuks bij BIC.. maar ik hoor verhalen van jullie dat die accounts bij BIC zo vaag zijn, dat je opeens andere accounts en hun orders kan zien.. lijkt me nogal onveilig, zeker als je CC gegevens enzo daar staan
There are only 151 Pokémon.![]()
tracking werkt vaak pas na een paar dagen..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:48 schreef Exocet het volgende:
Ik heb iets besteld bij everbuyin en de status staat op "shipped out". Vervolgens staat er Tracking Number: 30076991825 By HongKongPost. Als ik dan op de link van HongKongPost klik om mijn order te tracken staat er dat er een tracking code nodig is van cijfers en letters, beetje vaag dus.
Is mijn order dan gewoon nog niet verzonden ofzo? Heb namelijk nog geen mail gehad dat hij verzonden is.
sommige shops krijgen van HK post al nummers toegekent, die worden natuurlijk pas actief als HK post ze heeft ingescand als ze daadwerkelijk binnen zijn op het postkantoor ;-)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Laat eens je DIY flipperkast zien. Ik krijg ook gelijk wilde dagdromenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
He bedankt, even kijken. En dat ben ik dus![]()
![]()
![]()
Zó... daar zou ik best een highscore mee kunnen behalen...![]()
Wil je de flipperkast zien of een schaarsgeklede dame die eroverheen hangt?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Laat eens je DIY flipperkast zien. Ik krijg ook gelijk wilde dagdromen![]()
[ afbeelding ]![]()
Het regent hier nu, straks of morgen maak ik wel een paar foto's. Hij begint in werkende staat te raken, maar het ziet er nog wel uit als een ruwe schets en dat is het ook (kaal hout en wat misgeboorde gaten)
Als hij 'klaar' is, haal ik alles eraf om te verven, maak ik er een gelamineerde plaat artwork op en hopelijk zijn de lampjes er tegen die tijd ook.![]()
Je mag er best overheen hangen hoor. Niet voor mij maar voor Shiznuts, want ik ben niet zo'n viespeukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wil je de flipperkast zien of een schaarsgeklede dame die eroverheen hangt?![]()
Het regent hier nu, straks of morgen maak ik wel een paar foto's. Hij begint in werkende staat te raken, maar het ziet er nog wel uit als een ruwe schets en dat is het ook (kaal hout en wat misgeboorde gaten)
Als hij 'klaar' is, haal ik alles eraf om te verven, maak ik er een gelamineerde plaat artwork op en hopelijk zijn de lampjes er tegen die tijd ook.![]()
Ik kijk weleens rond op fora waar ze oude flipperkasten restaureren of een elektronische maken met 2 lcd schermen. Ik ben wel nieuwsgierig
De Franse krijgsgevangene bij DX is dunner en kleiner dan de Chinese dames![]()
Een opblaasband is zeker populair in China. Ik zou echt nooit in Chinees water zwemmen, 1 grote chemische bende.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: