SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel even nieuwsgierig...is deze net zo makkelijk te vliegen als een "normale" 3 kanaals? En wat is het extra nut van het vierde kanaal? Zoek al een tijdje een opvolger voor mijn 3kanaals die NET weer even een stapje verder gaat met techniek.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens m'n Great Wall 9958 4CH heli bij het postkantoor opgehaald. Leuk dingetje, kleiner dan gedacht. Helaas hebben ze het toch nog voor elkaar gekregen niet mijn gewenste en bestelde kleur (rood/wit/zwart) op te sturen maar een gele (gelukkig tenminste dan niet die paarse). Ach ja.
Ik meteen ff uitproberen... krijg ik de heli zelf (die trouwens in real life kleiner aandoet dan de filmpjes en foto's) wel aan de praat, maar de zender wilde niet aan na het plaatsen van de 4 batterijen achter het klepje. Ik andere batterijen proberen... nog niet. Dus ik bekijk die controller wat nader, zie ik wat over het hoofd? Zit er op de handvaten zelf ook nog twee covers waar een batterij onder moest.
Werken doet het wel, hij reageert lekker vlot, misschien iets te vlot voor in een woonkamertje. Controls waren even wennen, ze hebben de 4CH zo ingericht dat het moment om de top-as nu met links wordt bewerkstelligd (waar het 'gas' zit) en het moment om de langs-as met rechts (waar ook de 'pitch', de beweging om de dwars-as mee wordt gecontroleerd). Eigenlijk moet ik 'em buiten ff proberen. 2.4Ghz, dus dat werkt vast wel.
Oh lol, net met m'n Walkera 4CH gechecked, de controls kloppen ook wel.Ik moet maar eens vaker vliegen.
Neuh. Je kunt er in principe mee vliegen zoals een echte heli dat doet (een echte heli draait niet alleen bochtjes door horizontaal te blijven en z'n neus in de andere richting te zitten en dan wat voorwaartse pitch erbij doet, zoals bij een 3CH).quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:25 schreef kloink het volgende:
[..]
wel even nieuwsgierig...is deze net zo makkelijk te vliegen als een "normale" 3 kanaals? En wat is het extra nut van het vierde kanaal? Zoek al een tijdje een opvolger voor mijn 3kanaals die NET weer even een stapje verder gaat met techniek.
ze hebben ook zat leds...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand nog een Chinese webshop met (goedkope) horloges? DealExtreme heeft er wel een zooi, maar dat zijn bijna allemaal mechanische apparaten.
Ik heb nu ook 2 van die mechanische. Na een dag lopen ze een minuut of 3 out-of-sync. Liever met batterij dus!
Focal heeft sinds kort een eigen horlogesite met Chinese huismerken als IK en Sinobi.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand nog een Chinese webshop met (goedkope) horloges? DealExtreme heeft er wel een zooi, maar dat zijn bijna allemaal mechanische apparaten.
Ik heb nu ook 2 van die mechanische. Na een dag lopen ze een minuut of 3 out-of-sync. Liever met batterij dus!
Dat is mijn stijl dan weer niet!quote:
Thanks, naar zoiets was ik op zoek!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Focal heeft sinds kort een eigen horlogesite met Chinese huismerken als IK en Sinobi.
Natuurlijk hebben veel van de in de OP genoemde sites wel horloges...
(Zelf nog altijd blij met m'n Curren 8012 (black)).
idd de coupons/recommenders deden het bij mij ook niet..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:54 schreef UncleSam het volgende:
Nou de site van BIC doet het, alleen de coupons werken niet meer
Ik heb een Ohsen, blijft perfect op tijd. Zit wel een ledje in, maar alleen als je hem aanzet als achtergrondverlichting (7 kleuren, kun je zelf instellen). Verder is het een gewoon klokje.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat is mijn stijl dan weer niet!
[..]
Thanks, naar zoiets was ik op zoek!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Wie heeft hier ervaring met die led fietslampjes die op beweging gaan? Hoe scherp zijn die afgesteld, maw hoe snel beginnen ze te knipperen? Bij een klein tikje al?
Ze accepteren vast ook wel contant en transactie via bankoverschrift als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef bobbernaut het volgende:
hmm ik moet wat bestellen van DX, maar echt geen zin in om paypal te doen etc xD
Ff hier kijken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:42 schreef revpolen het volgende:
whoeii me china tablet is binnen,
hij is 7 inch wat ongeveer de helft van me ipad is..
moet wennen aan androit maar opzich.. best wel relax met gamen!
enkel wil ik nu wat spellen downloaden van de store, is deze in het chinees..
iemand idee hoe wat werkt?
gaat om deze..
http://www.pandawill.com/(...)r-camera-silver.html
is iig wel met alu case
al met al.. niet ontevreden over de "probeer tablet"
maar toch blijf ik liever me echte ipad hebben! deze is leuk voor "er bij"
Ik had al een paar filmpjes bekeken ja maar vond dat lastig inschatten. Deze lijkt wel wat duidelijker, dat hij inderdaad al bij een klein tikje begint te knipperen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:34 schreef shiznuts het volgende:
Is vast wel een joetoepvoorbeeld van te vinden?
@dit, Ben dah dih nie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |