SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes). Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
fipo en is dit goed gedaan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
TopMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik vond dit een best wel indrukwekkende prijs voor de telefoon: http://promotion.focalpri(...)paign=FP_BCP_INDEX01
Alhoewel ik hem niet ga kopen![]()
ik snap dit niet echt http://www.dealextreme.com/partnerprogram/
en de DX points zijn altijd uitverkocht ¬.¬Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mooie telefoon!! De kwaliteit alleen?? Wie o wie bestelt em en deelt zijn ervaringen met ons?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vond dit een best wel indrukwekkende prijs voor de telefoon: http://promotion.focalpri(...)paign=FP_BCP_INDEX01
Alhoewel ik hem niet ga kopen![]()
ik ben idd benieuwd naar ervaringenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Mooie telefoon!! De kwaliteit alleen?? Wie o wie bestelt em en deelt zijn ervaringen met ons?![]()
Als je ziet hoe hard hij drukt voor die Facebook App, en als hij de "terug" knop indrukt duurt het lang (voor zover ik kan zien). Wel een mooie ding voor die prijsquote:![]()
Points zijn nooit uitverkocht, de rewards wel, echter je kan ook vragen of een product kan worden bijgevoegd met bijbetaling van points, bij een eerdere bestelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef bobbernaut het volgende:
ik snap dit niet echt http://www.dealextreme.com/partnerprogram/
en de DX points zijn altijd uitverkocht ¬.¬![]()
Die phone doet me een beetje denken aan de Meizu M9, de iPhone en de Samsung Galaxy S.
Het voornaamste met die Chinahandy's is echter dat ze vaak dualSIM en erg goedkoop zijn...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dealextreme.com/PartnerProgram/BBSMarket.dx
Toch jammer dat dat niet mag, aangezien de linkjes naar dx toch wel gepost worden. Zolang er niet méér links gepost worden, zou er best een leuk extraatje inzitten voor de vaste club
Don't worry, ik referral niet![]()
![]()
Trouwens m'n Great Wall 9958 4CH heli bij het postkantoor opgehaald. Leuk dingetje, kleiner dan gedacht. Helaas hebben ze het toch nog voor elkaar gekregen niet mijn gewenste en bestelde kleur (rood/wit/zwart) op te sturen maar een gele (gelukkig tenminste dan niet die paarse). Ach ja.
Ik meteen ff uitproberen... krijg ik de heli zelf (die trouwens in real life kleiner aandoet dan de filmpjes en foto's) wel aan de praat, maar de zender wilde niet aan na het plaatsen van de 4 batterijen achter het klepje. Ik andere batterijen proberen... nog niet. Dus ik bekijk die controller wat nader, zie ik wat over het hoofd? Zit er op de handvaten zelf ook nog twee covers waar een batterij onder moest.
Werken doet het wel, hij reageert lekker vlot, misschien iets te vlot voor in een woonkamertje. Controls waren even wennen, ze hebben de 4CH zo ingericht dat het moment om de top-as nu met links wordt bewerkstelligd (waar het 'gas' zit) en het moment om de langs-as met rechts (waar ook de 'pitch', de beweging om de dwars-as mee wordt gecontroleerd). Eigenlijk moet ik 'em buiten ff proberen. 2.4Ghz, dus dat werkt vast wel.
Oh lol, net met m'n Walkera 4CH gechecked, de controls kloppen ook wel.Ik moet maar eens vaker vliegen.
[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 29-07-2011 13:57:59 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Laat dan djennie het doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:09 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.com/PartnerProgram/BBSMarket.dx
Toch jammer dat dat niet mag, aangezien de linkjes naar dx toch wel gepost worden. Zolang er niet méér links gepost worden, zou er best een leuk extraatje inzitten voor de vaste club
Don't worry, ik referral niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Trouwens m'n Great Wall 9958 4CH heli bij het postkantoor opgehaald. Leuk dingetje, kleiner dan gedacht. Helaas hebben ze het toch nog voor elkaar gekregen niet mijn gewenste en bestelde kleur (rood/wit/zwart) op te sturen maar een gele (gelukkig tenminste dan niet die paarse). Ach ja.
Ik meteen ff uitproberen... krijg ik de heli zelf (die trouwens in real life kleiner aandoet dan de filmpjes en foto's) wel aan de praat, maar de zender wilde niet aan na het plaatsen van de 4 batterijen achter het klepje. Ik andere batterijen proberen... nog niet. Dus ik bekijk die controller wat nader, zie ik wat over het hoofd? Zit er op de handvaten zelf ook nog twee covers waar een batterij onder moest.
Werken doet het wel, hij reageert lekker vlot, misschien iets te vlot voor in een woonkamertje. Controls waren even wennen, ze hebben de 4CH zo ingericht dat het moment om de top-as nu met rechts wordt bewerkstelligd (waar het 'gas' zit) en het moment om de langs-as met links (waar ook de 'pitch', de beweging om de dwars-as mee wordt gecontroleerd). Eigenlijk moet ik 'em buiten ff proberen. 2.4Ghz, dus dat werkt vast wel.Nog maar een paar dagen geduld voordat ik hem heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpje/foto's
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Genuine sennheiser cx55quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:57 schreef EddyAlbena het volgende:
Welke oortjes waren ook alweer goed op DX?![]()
Ik wil m'n laptop graag openmaken maar een aantal schroefjes klikken weer terug nadat ik ze een beetje gedraaid heb met een standaard schroevendraaier. Ik wil op dealextreme een schroevendraaier kopen die dit soort speciale schroefjes kan openen. Wat moet ik dan precies hebben? Nederlandse en Engelse wikipedia pagina's over schroeven zeggen me niet echt veel.When all else fails, you always have delusion.![]()
1.00 EUR = 1.43988 USD
komaan, die republikeinen die 't plafond ni willen verhogen kunnen vast beter dan dit![]()
![]()
Hele mooie telefoon inderdaad, en zeer goede prijs!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:44 schreef ElmoFan het volgende:
Alhoewel ik hem niet ga kopen
MAAAAAR; geen 3g!!!
oftewel geen mobiel internet mogelijk.. wat heb je dan nog aan je smartphone...![]()
Tevens had ik mijn led douchekop + remote binnen een week binnen van Buyincoins![]()
heb mijn broer helaas er niet van kunnen overtuigen om de gewonnen ipad te verkopen en dan voor een android tablet te gaan..
ben nu dus op zoek naar z'n smart cover; denk dat ik deze maar bestel bij BIC:
http://www.buyincoins.com(...)-2-product-4038.html
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 29-07-2011 18:46:48 ]![]()
Torx?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:27 schreef Mirel het volgende:
Ik wil m'n laptop graag openmaken maar een aantal schroefjes klikken weer terug nadat ik ze een beetje gedraaid heb met een standaard schroevendraaier. Ik wil op dealextreme een schroevendraaier kopen die dit soort speciale schroefjes kan openen. Wat moet ik dan precies hebben? Nederlandse en Engelse wikipedia pagina's over schroeven zeggen me niet echt veel.![]()
zijn d'r hier mensen die een beetje verstand hebben van chinese tablets?
ik wil graag een android touchscreen-tablet voor een zacht prijsje.
nu zag ik dit: http://www.dealextreme.co(...)-x210-1ghz-4gb-80782
heeft iemand hier een mening over?
of andere aanraders?![]()
Flytouch 3/superpad 2, is zeker een mooie/goede tablet, wat wil je er mee doen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef Mirjam het volgende:
zijn d'r hier mensen die een beetje verstand hebben van chinese tablets?
ik wil graag een android touchscreen-tablet voor een zacht prijsje.
nu zag ik dit: http://www.dealextreme.co(...)-x210-1ghz-4gb-80782
heeft iemand hier een mening over?
of andere aanraders?
Gewoon op de bank of ''op reis'', wat internetten/boeken/''office'' of spelletjes?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
in wil sowieso graag een android-tablet, ik wil er voornamelijk mee internetten, en spelletjes op spelen.misschien af en toe een fimlpje kijken ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Flytouch 3/superpad 2, is zeker een mooie/goede tablet, wat wil je er mee doen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: