Ik moest 27,** betalen aan de DHL voor mijn Novo8.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:16 schreef marco_sire het volgende:
Ik heb een tablet besteld uit China en krijg nu een aanvraag tot waardebepaling van de inklaringsafdeling van TNT. Ik heb geen idee welke waarde ik er aan toe moeten kennen. Liefst zo laag mogelijk uiteraard maar wil ook gewoon eerlijk zijn. Heeft Tnt enig benul van die waardes? Het gaat om een Novo8.
Stel ik geef ¤150 op, wat zou ik dan moeten bijbetalen?
DHL heeft de 'winkelwaarde' er aan toegekend. Heb toevallig vanmiddag het papier weggegooid waar alles op stond. Dus hij heeft 190$ berekend en daar de BTW (19%) van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:42 schreef marco_sire het volgende:
@goddelijker: Dhl heeft jouw een bedrag opgelegd. Ik moet zelf een waarde toekennen en aan de hand daarvan berekent TNT een bedrag. Geen idee hoe dit te bepalen....?? Welke waarde heeft DHL er aan toegekend??
Enne: bevaltie? Ziet er mooi uit, had jij specifiek om wit gevraagd?
Bedankt voor de inklaringsverduidelijkingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
DHL heeft de 'winkelwaarde' er aan toegekend. Heb toevallig vanmiddag het papier weggegooid waar alles op stond. Dus hij heeft 190$ berekend en daar de BTW (19%) van.
Ja, hij bevalt zeker. En ik wilde inderdaad ook de witte.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 06:12 schreef marco_sire het volgende:
Hahaha shiznuts geeft met zijn antwoorden een ander altijd de indruk dat je je nog meer en beter had moeten verdiepen. Bedankt voor je uitgebreide antwoord (en nog meer vertwijfeling bij mij).
Hoe scoort onderstaande lamp op felheid, prijs/kwaliteit, betrouwbaarheid? Reviews van zelfbenoemde experts liegen er niet om: positief!
http://www.dealextreme.co(...)lack-2-x-18650-91136
Batterijduur durf ik nog niet 100% te zeggen, aangezien ik hem nu echt heel intensief gebruik om alles te testen, dus dat is niet echt een ideale batterijduur.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:39 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Bedankt voor de inklaringsverduidelijking
Hoe bevalt de batterijduur en de touchgevoeligheid?
niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:40 schreef W00fer het volgende:
Protected circuitry batterijen bestaan volgens mij helemaal niet. Seal zit om elke AA batterij.
Wat Shiznuts zo'n beetje zegt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:45 schreef marco_sire het volgende:
@zaklampenfreaks
Waar moet je opletten als je het 'maximale' wilt?
- merk: cree/t6/trustfire/ultrafire? Of skyray (weinig op ebay)?
- 3800 lumen is wel zo'n beetje de beste/verste/sterkste straal?
- batterijen van 3800 mah zijn hiervoor uitermate geschikt (incl lader $5)?
- maakt het merk batterijen nog uit?
Ik welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
kijken jullie eigenlijk nog naar de iboodhunt?
Om deze producten:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:43 schreef keesos het volgende:
Je mag toch max 3 namaakdingen importeren? En waar gaat t om?
@ batterijverhaal.
Ik heb nog een wf501-b zaklamp en daar heb ik paar dagen terug deze batterijen voor gekocht: http://www.tinydeal.com/2(...)v8uisuepvehkr560a6i3
die zijn dus niet protected zeker?
Zet gewoon Shirt of tas, telefoon neer....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Repeating het volgende:
Brief van PostNL gekregen..
Moet de inhoud en waarde opgeven. Maar namaakpoducten kopen uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland. Wat te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |