Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspulquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Berend. het volgende:
Ik wil fake Beats of Dr Dre oortjes
Iemand een linkje? :3
Ik heb ze besteld alleen de aanbieding was die dag alweer voorbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had MP4Nation je niet gemaild, was een nieuwe special met een Neonite, of hoe dat mag heten...
Verder zijn onze Spaanse foracollega's fan van: http://www.zococity.es/default.aspx?c=4&hc=4&s=1&l=2
Ervaring met merkloze shizzle is dat het scherm pixelig is, het menu langzaam navigeert, de opties niet genoegdoenend zijn en de audio tekortschiet.
Sorry, ben lang niet meer in dit topic geweestquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspul
Het vreemde is dat ze daar op Twiekers wel over praten met links en al, terwijl die doorgaans nog veel strikter zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je mag de OP nog eens heeeeel goed doorlezen en meteen nokken met het vragen om namaakspul
Haha gaaf, heb ook serieus naar Teddy gekeken. Uiteindelijk toch voor een grote Shaun the Sheep gekozen, cadeautje voor m'n vriendin (ja we kijken het vaak samenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Keukenweegschaal en mr. beanbeer binnen van DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik heb toch gewoon recht op het product dat ik besteld heb?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef UncleSam het volgende:
Je gaat toch niet claimen voor 1 cent
ja ook al was het niet wat je besteld hebt.. kom op das toch ook best leuk voor n cent.
valt ie ook in slaap als je met je vingers knipt? De beer danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Keukenweegschaal en mr. beanbeer binnen van DX
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe je het wendt of keert, aan het einde van de dag is dat natuurlijk inderdaad zoals het is. Stel je voor je had je verheugd op weet-ik-het-wat. En nu heb je iets voor 1 ct wat je niet wilde, maar dát wàt je voor die 1 ct zou krijgen wil je nog altijd, maar je kunt niet meer gebruikmaken van de 1 ct deal, dus je moeten 'em kopen voor de normale prijs. Mja, dat is dan gewoon spijtig, maar dan hebben zij een fout gemaakt en sta je in je recht. Een Paypal-claim is natuurlijk overdreven, maar een claim bij de webshop zelf van 'Eh, vraagje, ik bestel A en krijg B, hoe lossen we dit op', is natuurlijk iets waar beide partijen waarschijnlijk wel mee tot een mooie oplossing kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb toch gewoon recht op het product dat ik besteld heb?
Ongeacht wat het gekost heeft.![]()
Hun hebben het verkeerd gedaan, niet ik.
Jep thats right, hieronder de emai ldie ik in me inboxje had vannochtendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef monkeybrain het volgende:
Dus mistertao is een portal van BIC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |