quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef sharpshooter85 het volgende:
[..]
Ten eerste is het een cadeau. Ten tweede, al zou het voor mezelf zijn, lekker boeiend.
Als je niets normaals te vertellen hebt, typ dan gewoon niets.
Als dat met het origineel ook kan, waarom niet? Kan het met originele kabel ook niet, dan lijkt het mij hier ook niet meer gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef UncleSam het volgende:
Zou deze kabel naast data transfer ook kunnen opladen?
(Ever buying) http://bit.ly/p11gMz
Oe Es Bee 3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als dat met het origineel ook kan, waarom niet? Kan het met originele kabel ook niet, dan lijkt het mij hier ook niet meer gaan.
Heb zelf een ipad en deze charged ook niet aan USB met originele Apple kabel. Waarom? Omdat een usb poortje niet genoeg stroom kan leveren om te chargen. Stroom die de batterij trekt om te chargen is geloof ik ongeveer evenveel als 4 usb porten zouden moeten kunnen leveren. Weet niet hoe het met de iphone zit, of deze ook meer stroom gebruikt dan 1 poortje kan leveren. Zo ja, sync only.
Ik heb antwoord gehad:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
Was alles wel 'in stock'?
Moet je anders twee aparte testresultaten noteren, die van bestelling -> ontvangst en verzenden -> ontvangst en misschien een vergelijk in statusupdates en de kwaliteit van het op de hoogte houden van de klant.
[..]
Hoe je het wendt of keert, aan het einde van de dag is dat natuurlijk inderdaad zoals het is. Stel je voor je had je verheugd op weet-ik-het-wat. En nu heb je iets voor 1 ct wat je niet wilde, maar dát wàt je voor die 1 ct zou krijgen wil je nog altijd, maar je kunt niet meer gebruikmaken van de 1 ct deal, dus je moeten 'em kopen voor de normale prijs. Mja, dat is dan gewoon spijtig, maar dan hebben zij een fout gemaakt en sta je in je recht. Een Paypal-claim is natuurlijk overdreven, maar een claim bij de webshop zelf van 'Eh, vraagje, ik bestel A en krijg B, hoe lossen we dit op', is natuurlijk iets waar beide partijen waarschijnlijk wel mee tot een mooie oplossing kunnen komen.
Wat bedoelen ze nou?quote:Here is the item White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch
we sent to you.
Vet ding idd, hoewel het eigenlijk niet bijster moeilijk in elkaar zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef kloink het volgende:
sjezus....als ik toch ergens 400 piek had liggen
http://www.helipal.com/t580-quadcopter-body-w-camera-mount.html
check op 5:33 het (prototype) Chinese vrouwtje verbaast kijken :-)
Krijg ik het nu toegestuurd?quote:Here is the item White Original Waterproof Minus Ion Sport Bracelet Watch
we sent to you.
Geen link bijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef UncleSam het volgende:
Het lijkt alsof ze refereren aan een link die bij de reactie zat?
Als er geen link bij staat hebben ze m waarschijnlijk opnieuw verzonden inderdaad.
blijkbaar zijn er zat met liggende gelden:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:14 schreef kloink het volgende:
sjezus....als ik toch ergens 400 piek had liggen
http://www.helipal.com/t580-quadcopter-body-w-camera-mount.html
check op 5:33 het (prototype) Chinese vrouwtje verbaast kijken :-)
Die referrer Tokko1 werkte nog helemaal niet, of er gebeurde helemaal niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef RobertNL het volgende:
Net eerste order via MisterTao gedaanProduct was 7 dollar totaal was 12 dollar incl verzenden.
@gmail.com erachter denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die referrer Tokko1 werkte nog helemaal niet, of er gebeurde helemaal niets.
Die prijzen zijn wel goed hoor ik!
mijn kost 9 dollar ;Pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:14 schreef RobertNL het volgende:
Net eerste order via MisterTao gedaanProduct was 7 dollar totaal was 12 dollar incl verzenden.
zaadjes van vliegenvangplanten erbij??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaklamp saik sa-15 binnen![]()
Alleen rammelen de batterijen.
[ afbeelding ]
Op de foto jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:34 schreef kievit19 het volgende:
[..]
zaadjes van vliegenvangplanten erbij??
Heb geduld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.
Mijn andere bestelling via China post loopt ook vertraging op dan normaal.
Kan het liggen aan de zomerperiode?
Ze waren laatst twee dagen vrij geloof ik. Je moet eens weten wat een shitload er in twee dagen zich wel niet op kan stapelen. Buiten dat. Successen uit het verleden met Chinese webshops bieden geen garantie voor de toekomst. De standaardduur varieert namelijk van zo'n 5 dagen tot wel 3 á 4 weken. Dat je nu een kleine twee weken al moet wachten is dus helemaal geen reden tot paniek, sterker nog, je hebt met je eerdere orders goed geluk gehad, want vaak wil het ook wel eens langer duren dan dat jij nu al wacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.
Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan.
Wist ik het maar. Via eBay gekocht en enige mededeling was 'shipped'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Ayase het volgende:
[..]
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.
Ik kan niet wachten op mijn coole Game Boy n Paul Frank iphone cases1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast je eerste pakketje met trackingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef kloink het volgende:
Even putten uit jullie ervaring..Pakket met china post verstuurd en op de 12e het land verlaten..(heeft chinees nagekeken :-) )
track and trace log:
2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-08-12
hoe lang doet dat kreng er nog over? Ik bedoel..24 uur in het vliegtuig moet genoeg zijn :-) en douane nederland zou ik ook moeten zien in omschrijving.
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Poepoog het volgende:
Fuck he, what the hell is Sjek nu aan het doen.
Jup Mistertao is niet echt snel hier... maaar hij doet het welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
klopt, bij mij rammelen ze ook als malle..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaklamp saik sa-15 binnen![]()
Alleen rammelen de batterijen.
[ afbeelding ]
knikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vast je eerste pakketje met tracking?
Meestal zit hij een dag of 3/4/5 in het vliegtuig/opslag voordat hij hier in Nederland weer wordt ingescand.
Duurt het allemaal lang op het moment?Reken er maar op dat het de komende tijden alleen maar weer langer gaat worden. Zomer is bijna weer voorbij dus mensen hebben weer meer ''tijd'' op pakketjes te bestellen.
![]()
We gaan vast weer langzaam opbouwen richting de 3 weken verzendtijd...![]()
Ik hoop het niet, heb net twee redelijk grote betalingen gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet.
Ow niet Chinees.
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet.
Ow niet Chinees.
Nee, gewoon Android. O nee dat was de telefoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteem
Van de amker van het JooJoo tablet die er een tijd geleden was...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/
48 uur dus volgens hem nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Btw krijg net van Jack berricht dat LT binnen 24 uur weer onlineServers waren gecrashed
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.
Alles duurt nou eenmaal iets langer!
Dat mag allemaal hoor, maar het zijn toch gewoon leugenaars als ze tegen de een wat anders zeggen als tegen de ander.quote:hi i will check your order within 2 days,Due to update our database, it may cause you can't open our website and order system.But Our tech are working on it and try the best to solve the problems within 2 days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |