Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Ayase het volgende:
Iemand hier ook vertragingen bij hongkong post? Ik heb wat spullen besteld vanuit taobao en ze zijn rond 5 augustus verzonden naar Nederland. Meestal heb ik ze altijd binnen 7 dagen binnen, maar echter deze keer niet.
Mijn andere bestelling via China post loopt ook vertraging op dan normaal.
Kan het liggen aan de zomerperiode?
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een horloge dat de 31e Juli verzonden is. Van alles dat later verzonden is is al binnen. Ik kijk het nog een weekje aan.
Wist ik het maar. Via eBay gekocht en enige mededeling was 'shipped'.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef Ayase het volgende:
[..]
Is dat bij Hong Kong post of China post? Want china post duurt bij mij altijd langer.
Ik kan niet wachten op mijn coole Game Boy n Paul Frank iphone cases1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast je eerste pakketje met trackingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:40 schreef kloink het volgende:
Even putten uit jullie ervaring..Pakket met china post verstuurd en op de 12e het land verlaten..(heeft chinees nagekeken :-) )
track and trace log:
2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-08-12
hoe lang doet dat kreng er nog over? Ik bedoel..24 uur in het vliegtuig moet genoeg zijn :-) en douane nederland zou ik ook moeten zien in omschrijving.
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Poepoog het volgende:
Fuck he, what the hell is Sjek nu aan het doen.
Jup Mistertao is niet echt snel hier... maaar hij doet het welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
klopt, bij mij rammelen ze ook als malle..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn zaklamp saik sa-15 binnen![]()
Alleen rammelen de batterijen.
[ afbeelding ]
knikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vast je eerste pakketje met tracking?
Meestal zit hij een dag of 3/4/5 in het vliegtuig/opslag voordat hij hier in Nederland weer wordt ingescand.
Duurt het allemaal lang op het moment?Reken er maar op dat het de komende tijden alleen maar weer langer gaat worden. Zomer is bijna weer voorbij dus mensen hebben weer meer ''tijd'' op pakketjes te bestellen.
![]()
We gaan vast weer langzaam opbouwen richting de 3 weken verzendtijd...![]()
Ik hoop het niet, heb net twee redelijk grote betalingen gedaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal Paypal hem weer genaaid hebben ?
Edit: Mistertao bij jullie ook traag?
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet.
Ow niet Chinees.
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef Koen. het volgende:
Via MP4Nation kwam ik bij deze site uit. Die tablet.
Ow niet Chinees.
Nee, gewoon Android. O nee dat was de telefoon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
alleen hij heeft wel GridOS, onbekend besturingssysteem
Van de amker van het JooJoo tablet die er een tijd geleden was...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://www.tabletworld.nl(...)d-gebaseerde-gridos/
48 uur dus volgens hem nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Btw krijg net van Jack berricht dat LT binnen 24 uur weer onlineServers waren gecrashed
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Tja, ze zijn nier zó snel in china.. crashed server 24 uur? Haha ach...hij komt wel keer weer online.
Alles duurt nou eenmaal iets langer!
Dat mag allemaal hoor, maar het zijn toch gewoon leugenaars als ze tegen de een wat anders zeggen als tegen de ander.quote:hi i will check your order within 2 days,Due to update our database, it may cause you can't open our website and order system.But Our tech are working on it and try the best to solve the problems within 2 days.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |