Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode, gele of blauwe cijfers (zie ook link eerder deze pagina).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
Dat horloge is toch in meerdere kleuren verkrijgbaar?
Of nu alleen in zwart?
Maar die link is toch 1 kleur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode of blauwe cijfers.
Wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Dudeski! Beter kijken.
[ afbeelding ]
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:
Gisterenavond ook een horloge gekocht bij de shop die Shiz poste en vanochtend om 7 uur mailtje dat het verzonden was!
nicequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ook wel een leuk model dit:
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2a0ed97da7
Pas vanaf 31 augustus![]()
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.
Ik ben nog niet in paniek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!
zelfde met dat toen een stuk of 4 mensen dat angry birds tshirt hadden gekocht, 2 mensen hadden 'm binnen 2 weken oid, iemand pas 2 weken daarna.. ook op hetzelfde moment besteld. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
True.
Maar toch een tegenvaller dat ik mijn zaklamp nog niet heb terwijl Mickey-D hem een dag eerder besteld had
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sharpshooter85 het volgende:
Worden er op zaterdag eigenlijk pakketjes bezorgd?
Verwacht er de komende dagen namelijk nog wel wat.
Ik vind dit zulke griezelige dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.
Anyhoezers, maar weer eens kijken wat er zoal nieuw is bij de webshops, is alweer eventjes gelee dat ik ze allemaal heb gechecked op nieuwe grappige dingen. Dit ook bijvoorbeeld:
wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |