Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode, gele of blauwe cijfers (zie ook link eerder deze pagina).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
Dat horloge is toch in meerdere kleuren verkrijgbaar?
Of nu alleen in zwart?
Maar die link is toch 1 kleur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stuk of zes. Ik geloof zwart (niet al te makkelijk te verkrijgen en tegen meerprijs), zilver met zwarte backplate witte cijfers, zilver met witte backplate, zilver met zwarte blackplate en rode of blauwe cijfers.
Wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
Dudeski! Beter kijken.
[ afbeelding ]
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef RobertNL het volgende:
Gisterenavond ook een horloge gekocht bij de shop die Shiz poste en vanochtend om 7 uur mailtje dat het verzonden was!
nicequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ook wel een leuk model dit:
http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item2a0ed97da7
Pas vanaf 31 augustus![]()
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Had ik ook de 31e, maar ik wacht nog steeds.
Ik ben nog niet in paniek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
12 dagen is niet zo lang toch? Hou er wel rekening mee dat de Shiz niet in Nederland woont en daar dus misschien meer ruimte op een vliegtuig naartoe is!
zelfde met dat toen een stuk of 4 mensen dat angry birds tshirt hadden gekocht, 2 mensen hadden 'm binnen 2 weken oid, iemand pas 2 weken daarna.. ook op hetzelfde moment besteld. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
True.
Maar toch een tegenvaller dat ik mijn zaklamp nog niet heb terwijl Mickey-D hem een dag eerder besteld had
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sharpshooter85 het volgende:
Worden er op zaterdag eigenlijk pakketjes bezorgd?
Verwacht er de komende dagen namelijk nog wel wat.
Ik vind dit zulke griezelige dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Iets dat me opgevallen is, is dat deze horloge erg stil is. Normaal maken die klokjes uit Azië altijd zo een wakkerhoudende klereherrie. Deze gelukkig niet. Ik heb m'n bandje zonder pintool maar alvast op maat gemaakt, wat je al niet voor elkaar kunt krijgen met een naald, hamer en tang.
Anyhoezers, maar weer eens kijken wat er zoal nieuw is bij de webshops, is alweer eventjes gelee dat ik ze allemaal heb gechecked op nieuwe grappige dingen. Dit ook bijvoorbeeld:
wtf.
Packaging = inpakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:27 schreef Rijstbal het volgende:
[ afbeelding ]
Betekend dit dat ze mijn pakket nog aan het inpakken zijn of is die al verzonden? Het staat er een beetje onduidelijk
Ja weet ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Packaging = inpakkenpas als daar shipped staat is hij onderweg.
Geen bluetooth muis wel een wireless mouse 2.4 Ghz radio signaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:29 schreef RobertNL het volgende:
Iemand een keer een bluetooth muis gekocht, die ook nog een beetje goed werkt? Er staan er op DX meerderen maar ze hebben allemaal wel een slechte review
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Geen bluetooth muis wel een wireless mouse 2.4 Ghz radio signaal
http://lightake.com/detai(...)ical_Mouse_108-30884
werkt hier prima op windows 7 laptopje
Dacht ik alquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig was
Toch bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dacht ik al; maargoed het is maar een tipje
Chinese Webshops topic #135 Zonder leugensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef knight18 het volgende:
kent iemand goede (chinese) horlogemerken in de trend van shark?
Heb deze ooit gekocht:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wil er graag 1 voor mijn Transformer, aangezien die maar 2 usb poorten heeft dacht ik dat een bluetooth muis wel handig was
Zoiets dus: http://www.dealextreme.co(...)ouse-2-aaa-904416977
I approve this message. (Zelf een Logitech M705 heeft, na jaren telkens nieuwe muisjes gekocht te hebben omdat die goedkope ondingen steeds stukgingen)quote:Wil je een goede muis, ga dan voor een gerenommeerd merk hier in NEderland, of koop dan in ieder geval een muis met een merkje van de china sites. Ik zie op DX Rapoo (Rape You?) nog al eens voorbij komen, allicht hebben die wat degelijke shizzle.
ik heb hier nog steeds een 7 jaar oude logitech mx518 !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I approve this message. (Zelf een Logitech M705 heeft, na jaren telkens nieuwe muisjes gekocht te hebben omdat die goedkope ondingen steeds stukgingen)
*Uche Uchequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:06 schreef Skiet het volgende:
Welke taobao agent is op dit moment het goedkoopste qua fee en shipping prijs?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Skiet het volgende:
Welke agent is op dit moment het beste als het product goedkoop en vrij licht is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb gister wat besteld bij DX maar het is nog niet verzonden?
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb gister wat besteld bij DX maar het is nog niet verzonden?
Ik kon ook niet met iDeal betalen, dus ik vind het een beetje onveilig, ben ik opgelicht??
Ze straffen je omdat je niet hun foto in je UI hebt staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:17 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb vandaag weer een verkeerd product ontvangen, dit was een herzending van een verkeerd ontvangen productGoed zo Pandawill, op naar poging 3
Woensdag ook nog een verkeerde zonnebril ontvangen van FP .
Ben ik nu de enige? Ik krijg aso veel foute zendingen binnen, niet normaal meer.
Zo zeg, 1 hele maand. Heb je reeds Amnesty aangeschreven? Ombudsman ingeschakeld? Hint: niemand kan je hier garanderen dat ie een webshop noemt die het gegarandeerd binnen 1maand op je deurmat bezorgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Repeating het volgende:
Iemand een site voor g-shock's? En niet dealextreme s.v.p... heb daar sinds 7 juli een bestelling staan die nog steeds niet is aangekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |