Persoonlijke aanraders:quote:Op maandag 14 november 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn een beetje de beste sites qua kwaliteit, prijs, leveringstijd en betrouwbaarheid?
Ah, de Renesas Cortex A9. Wel meer voorbij zien komen, op o.a. Aliexpress en MP4Nation. Prijzen al vergeleken?quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Smack-a-jack het volgende:
Nu een deal met mcbub aan 't sluiten voor deze tablet met de awei 900 erbij. moet ze allemaal binnen 5 dagen hebben dan (zal waarschijnlijk morgen de bestelling plaatsen). Ik hou jullie op de hoogte (mocht er iemand geïnteresseerd zijn in china tablets)
voor zover ik weet is die bij mcbub (incl verzenden) het goedkoopst (zeker ook omdat ik onder de naam van m'n bedrijf aan 't onderhandelen ben met die chineesquote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
DealExtreme (DX, vaak erg trage afwikkeling, groot assortiment echter)
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Zoeken: www.chinaprices.us/?q=
Coupons: OpeningsPost (OP), www.retailmenot.com , www.tjoos.com
[..]
Ah, de Renesas Cortex A9. Wel meer voorbij zien komen, op o.a. Aliexpress en MP4Nation. Prijzen al vergeleken?
Bedankt voor je uitgebreide post.quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
Verder:
› Ebay (veel wat op de Chinese shops te koop is, is ook te koop op Ebay, daar hebben de shops last van directe concurrentie, als ze niet laag gaan zitten met hun prijs, staan ze niet als eerste in de resultaten als de prijs van laag naar hoog gefilterd wordt. Truc is echter dat ze de prijs van het item als verzendkosten zetten en je dus eigenlijk biedt op het item voor je verzendkosten. Hoge zekerheidsfactor combi Ebay + Paypal, doorgaans zeer adequate afhandeling)
› Aliexpress (let op: individuele handelaren, kijk of ze Paypal voeren en let op de feedbackscores)
Wij ook niet (ik niet en zie niemand op je eerdere melding ingaan). Wordt door aardig wat door, voor ons, onbekende sites gezocht. De sites die wij voornamelijk kennen, meerdere ervaringen mee hebben en aanbevelen staan in de OP. Maar ze zullen niet voor niks de site ertussen hebben gezet. Gewoon goed opletten of ze Paypal accepteren ook en of de verzendkosten inbegrepen zijn en het item wel legaal is in Nederland. Maar je zult dus zelf even je research moeten doen. Google enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef wesselbraaksma het volgende:
zijn alle websites die op chinaprices staan een beetje te vertrouwen ik ben eigenlijk van plan om iets bij gamesalor.com maar ik weet niet of die site te vertrouwen is
Ik heb al op google gezocht kwam ik er ook niet echt uit ik ga wel wat bestellen en dan laat ik het jullie wel horen ze accepteren wel paypal en het is legaal dus we zien welquote:Op maandag 14 november 2011 18:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wij ook niet (ik niet en zie niemand op je eerdere melding ingaan). Wordt door aardig wat door, voor ons, onbekende sites gezocht. De sites die wij voornamelijk kennen, meerdere ervaringen mee hebben en aanbevelen staan in de OP. Maar ze zullen niet voor niks de site ertussen hebben gezet. Gewoon goed opletten of ze Paypal accepteren ook en of de verzendkosten inbegrepen zijn en het item wel legaal is in Nederland. Maar je zult dus zelf even je research moeten doen. Google enzo.
Die adapters werken wel. Het ligt aan de apparatuur of die de 110 volt van de V.S. aankan. Dat zou je dan per apparaat even moeten checken.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met zoiets? Ik ga binnenkort naar Amerika. Volgens mij werkt dit gewoon met alle apparaten die 100 - 220 V ondersteunen?
http://www.ebay.com/itm/5-XEUROPEAN-EU-US-USA-TRAVEL-PLUG-ADAPTER-Converter-/220671814803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336110ac93#ht_2339wt_1174
Waarom zou je niet gaan voor die Qware tablet pro 2 (3) van de intertoys, die is maar 89 of 99 euro en doet het prima, zelfde specs ook volgens mij!quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Smack-a-jack het volgende:
Nu een deal met mcbub aan 't sluiten voor deze tablet met de awei 900 erbij. moet ze allemaal binnen 5 dagen hebben dan (zal waarschijnlijk morgen de bestelling plaatsen). Ik hou jullie op de hoogte (mocht er iemand geïnteresseerd zijn in china tablets)
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
Iemand ervaring met zoiets? Ik ga binnenkort naar Amerika. Volgens mij werkt dit gewoon met alle apparaten die 100 - 220 V ondersteunen?
http://www.ebay.com/itm/5-XEUROPEAN-EU-US-USA-TRAVEL-PLUG-ADAPTER-Converter-/220671814803?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336110ac93#ht_2339wt_1174
Als je er nog 1 kwijt moet, ik moet er ook nog zo`n 1 hebben!quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
Kun je beter zelf kopen, ben je voordeliger uit.quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je er nog 1 kwijt moet, ik moet er ook nog zo`n 1 hebben!
Shiz, wat moeten we zonder je!quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Persoonlijke aanraders:
Buy in coins (BIC)
MP4Nation (MP4N)
Pandawill (PW)
FocalPrice (FP)
Ever Buying (Ooitkopen)
Lightake (LT)
TinyDeal (TD)
McBub (McBub)
[..]
Verder:
[..]
Ah, de Renesas Cortex A9. Wel meer voorbij zien komen, op o.a. Aliexpress en MP4Nation. Prijzen al vergeleken?
› http://www.anwb.nl/bestem(...)86&themaId=BEST_P_23quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Koen. het volgende:
Niet hetzelfde hè. Is de processor in de 7" een A9? Heeft 'ie ook 512MB (wat toch een vrij fors verschil uitmaakt) en bluetooth?quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef duiten het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gaan voor die Qware tablet pro 2 (3) van de intertoys, die is maar 89 of 99 euro en doet het prima, zelfde specs ook volgens mij!
Beste doppen voor jodelmuziek zijn de Humaneo Earitas.quote:Op maandag 14 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja.
Hey Shiz, kun jij eens een foto plaatsen van je doppen setsStiekem vind ik jou wel heel erg cool met alle setjes
Wat zijn trouwens de beste doppen voor jodelmuziek?
Waar zouden we zijn, zonder de trein?quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Shiz, wat moeten we zonder je!
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef Miniem het volgende:
Kan nergens vinden waar de kleur op te geven, niet bij paypal en niet bij mcbub.
Mcbub maar een livechat berichtje gestuurd..
Ja, sorry, raar dan, want je kan ergens wel een opmerking toevoegen toch??quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie een pagina terug.
Over de Awei 900's.
Zie het nergens op de site.quote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ja, sorry, raar dan, want je kan ergens wel een opmerking toevoegen toch??
't Is daar dan ook nacht.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie het nergens op de site.
Bij het betalen met Paypal zie ik de optie ook nergens.
En nog geen bericht terug gehad..
Had ik ook, emailtje ontvangen vandaag dat het is geregeld.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zie het nergens op de site.
Bij het betalen met Paypal zie ik de optie ook nergens.
En nog geen bericht terug gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |