Oeh die is wel vet. Ik vergeet kijkshop. Nu nog bedenken of ik het de moeite waard vind om horloges in een doos te stoppen i.p.v. een lade.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
15 euro x 1.3 = $19.5
BIj bic: $22.08 (met coupon en recommender): http://www.buyincoins.com(...)se-product-9484.html
Voor minder dan 3 dollar kun je dus 4 horloges extra kwijt.
Vind ik ook niet kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Loll het volgende:
[..]
had het al gedaan voor je reageerde net. Vond dat ik het toch niet kon posten als stam gast
Als iets té mooi is om waar te zijn, moet je maar gewoon aannemen dat het dat ook is.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Let ook op het volgende: er zijn ook genoeg productfoto's die gemanipuleerd worden door middel van photoshop.Dan lijkt een 'b' opeens op een cirkelvormige 'o'. De realiteit is dus anders, het is een 1:1 kopie. Nou ja, qua looks dan, de kwaliteit zal natuurlijk zo'n 1000 keer slechter zijn. Je weet bij zulke producten van tevoren dat ze nep zijn en niet ontworpen zijn met in het achterhoofd de kwaliteit te imiteren, maar puur de looks.
Originele producten zijn nauwelijks tot niet goedkoper te krijgen door ze vanuit het buitenland te laten verzenden. Dat eenzelfde product hier duurder is dan overzees heeft te maken met de lokale belastingen, transport en de kosten die een afdeling van de franchise in Nederland met zich meeneemt. De kostprijs van een origineel product, met verzenden en inklaring, uit het buitenland is dus niet echt attractief. Prijsverschillen zijn niet zo groot dat ze dat verschil behouden na import. Je kunt je daarom ook voorstellen dat artikelen die zo verschillen van de eigenlijke waarde gewoon nep móeten zijn. Alle in de westerse landen bekende merken die in een Chinese webshop voor stuntprijzen worden aangeboden kun je dus eigenlijk vrijwel meteen als imitatie beschouwen (eventueel een goedkoop opgekochte restpartij van een gediscontinueerde productlijn buiten beschouwing gelaten). Het per postorder bestellen van zulke producten is verboden en daar kun je dus inderdaad mee in de problemen komen. Het mag niet, het is het risico niet waard en je koopt ook nog eens prutkwaliteit. Doe jezelf en plezier en laat zulk soort zaken links liggen.
[..]
Ja, wel fijn, ik heb over-ears alleen maar cheap-ass Philips SHP1900, lagen in zo'n grote bak bij de kassa's van Saturn, dacht eens 'neem ik maar mee', maar kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven, maar dat was te verwachten voor die prijs. En mijn ervaring met de on-ear Solo's (official) is wel dat ze top zijn, maar ik heb de neiging ze om m'n oren te zetten i.p.v. erop, da's toch net ff wat aangenamer. Echt goede over-ears zijn dus erg welkom, zeker zolang de Bose QuietComfort 15 nog altijd zo rete duur is (en ik 'em dat niet waard vind). Lookin' fohwad, HM3, come rock my world!quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:57 schreef Koen. het volgende:
Foto's van de HM3 headphone:
Volgens mij heeft die man een behoorlijk groot hoofd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat het zo'n horloge optisch opvult en visueel interessanter maakt om naar te kijken. Wijzertjes vind je vaak op duurdere horloges, dus is het ook een schijn dat 'ie wat luxer is dan je huis-tuin&keuken-horloge. Dat wanneer je een knopje indrukt en ze niet bruikbaar blijken, heeft natuurlijk te maken met de prijs, zulke werkende elementen zouden zo'n horloge complexer en duurder maken. Sowieso zijn al deze horloge eigenlijk voor 'de looks'. Functioneel hoeft alleen de tijd/datum te zijn, wat je ook krijgt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:52 schreef Tjado het volgende:
Serieus, decorative non-functional sub dials zouden echt verboden moeten worden op die china horlogeswie wil er nou vastgelijmde kleine wijzertjes op z'n horloge?
FiiO!quote:
Niet heel veel vertrouwen in. Zo'n plastic glimmend paar oordopjes met een diamandje achterop doet dat nog eens mooi ondersteunen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:07 schreef RobertNL het volgende:
Kanen boxjes: http://offers.dealextreme.com/team.php?id=409
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:25 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat moet ook wel, laatste tijd gaat de euro vaker op en neer dan m'n ex..
Als je de boel gewoon zwart op wit hebt, heb je gewoon een zaak dat je product 'significantly different than subscribed' is, toch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:33 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik ga een mail sturen via hun missing product optie, misschien sturen ze me dan alsnog 2 ballasten, dat zou wel lekker zijn. Verder zet ik er dan gewoon bij als dat niet mogelijk is, ik inderdaad een refund wil.
Er is namelijk ook een ander setje, met ballasten onderweg, dus heb ik iig reserve lampjes :p
Ik denk dat niemand van ons die heeft, en over de speakers zelf staan geen specificaties, kun je alleen op de userreviews(-video's) afgaan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:40 schreef Loll het volgende:
Hoe goed zou deze speaker kunnen speaken![]()
http://www.dealextreme.co(...)dio-3-5mm-jack-47203 Zou je met dit dingetje een beetje hard kunnen of zou het gewoon blik zijn?
En deze http://www.dealextreme.co(...)-control-brown-47200
Het moet hard genoeg zijn om het aso volume te halen in parken zeg maar![]()
Die ziet er wel bazig uit ja en is volgens mij nog erg praktisch ook, zo'n ver-schijner in het midden en twee voor wat dichterbij daarnaast, zie je goed waar je rijdt in ieder geval (and then some).quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
Na lang twijfelen toch voor de driedubbeledwaze lamp gegaan
Ik niet. Ik heb ook meerdere brillen, die liggen gewoon in een kastje bij m'n vele horloges.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Oeh die is wel vet. Ik vergeet kijkshop. Nu nog bedenken of ik het de moeite waard vind om horloges in een doos te stoppen i.p.v. een lade.
Oh, da's dan nasty ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:23 schreef Tjado het volgende:
Ja bij mij is het clipje waar de rotors samenkomen gebroken
Hoe gaat het trimmen bij jou? Bij mij houdt ie toch nog een afwijking, krijg hem niet perfect afgesteld. Bij sommige vluchten hou ik hem echt perfect stil en rustig, en bij de volgende vliegt 'ie in een keer de muur in
(Offtopic: Yup! Waarom hij dan die blonde chick leuk vind...)
Shipping: Not Available to Netherlandsquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wou nog een butane lighter voor vuurwerk kopen; uno, dos, tres?
Gewoon ff zoeken op 'double + lighter' of iets in die richting.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Shipping: Not Available to Netherlands
Iemand een linkje?
nog goedkoperquote:
Maar deal-cool is failliet!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:03 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
nog goedkoper
http://www.deal-cool.com/(...)-With-a-Keychain.htm
maar eentje met een zwart handvat is wel mooier![]()
Ja, dat leek me niet echt handig om nu te gaan linken, inderdaad, met al die troubles.quote:
Lijkt wel bizar kleine vlam uit te komen, niet echt handig met vuurwerk aansteken of in general.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef monkeybrain het volgende:
Tres is de beste aansteker die ik heb![]()
Vol metaal met harde kunststof grip, voelt fantastisch aan als je hem ontsteekt
Valt wel mee... niet veel kleiner dan een normale vlam?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lijkt wel bizar kleine vlam uit te komen, niet echt handig met vuurwerk aansteken of in general.
jongeman vuurwerk steken wij aan met een aansteeklont of een sigaretquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lijkt wel bizar kleine vlam uit te komen, niet echt handig met vuurwerk aansteken of in general.
ja, eerst reageerde hij steeds slechter. 4/5 keer gebeurde er niks bij het indrukken v/h knopje.. Daarna helemaal niks meerquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef shiznuts het volgende:
De meegeleverde batterijen zijn vaak ook niet alles hè. Al nieuwe geprobeerd?
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Loll het volgende:
@shiz daarom had ik het ook weg gehaald. @alle fokkers welke speakers zijn welke speakers zijn tegen redelijke prijs(lees onder de 25¤) aan te raden?
En besteld. Lees alleen net dat er staat "in stock, ships in 2-4 days"quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:55 schreef shiznuts het volgende:
Niet alleen eBay, maar ook chinaprices niet vergeten, hè.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:41 schreef Loll het volgende:
[..]
jongeman vuurwerk steken wij aan met een aansteeklont of een sigaret
Sterker nog, die heb ik besteld, tijdje geleden en is er nog altijd niet.quote:Op zondag 13 november 2011 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En besteld. Lees alleen net dat er staat "in stock, ships in 2-4 days"
[..]![]()
Goede tipquote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/
Als ie d'r maar voor oud/nieuw is.quote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sterker nog, die heb ik besteld, tijdje geleden en is er nog altijd niet.![]()
- Oh, 25e besteld, 29e pas verstuurd, no biggie -
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:03 schreef R2cksson het volgende:
Mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:15 schreef DarkNoize het volgende:
Chinezen kennen een ander 'hakenkruis' dan wij he.
Heb wel eens foto's gezien van Chinese tempels met een zo'n 'hakenkruis' op de gevel.
EDIT
[..]
Ik herinner me nog een mooie animatie:quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:34 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook een mooie geluksring voor mensen met een zonnig karakter... Als dat kruis nou de andere kant op draaide had ik het wel anders genoemd...
quote:
quote:De swastika is ook een van de symbolen die voorkomen op afbeeldingen van de voet van Boeddha. In het Chinese Boeddhisme is de swastika vaak terug te vinden op de borst van Boeddhabeelden.
[..]
De swastika is bij de boeddhisten het symbool voor de zon. In het oude China staat de swastika symbool voor de oriëntering naar de vier windstreken en wordt het gebruikt om het getal tienduizend (een aanduiding voor 'oneindig') weer te geven.
Deze is inderdaad Cool:quote:
nice nice=kopen :-)quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/
www.mp4nation.netquote:Hi All
Its Sunday and we are throwing out some limited use coupons:
Get $70 off Brainwavz B2 with coupon code: 3330d1db58
Brainwavz B2 after coupon just $99.50! Limit 5 uses.
Get $50 off Brainwavz B2 with FiiO E11 Amp with coupon code: 844190d82c
Brainwavz B2 W/ E11 just $149.50 after coupon! Limit 5 uses.
Get $30 off Brainwavz M3 with coupon code: 535235a207
Brainwavz M3 after coupon just $59.50! Limit 10 uses.
All day Ainol Novo8 8" Android Tablet just $189.50! Get one today! (Although product page says white, the color now is black)
Coupons either expire when they have reached their limits or on Monday, whichever first.
Have a great Sunday.
Raz
Link dat ding gewoon aan je CCard, hoef je ook niet te wachten.quote:Op zondag 13 november 2011 11:21 schreef 12koeto het volgende:
ik heb 7 november geld overgemaakt naar mijn paypal rekening en morgen pas staat het erop.
waarom duurt het zo lang?
quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Link dat ding gewoon aan je CCard, hoef je ook niet te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor zover ik kan beoordelen vind ik het een fijn setje. Goed geluid voor $5.
quote:
http://chinaprices.us/?q=reson+speaker / http://chinaprices.us/?q=vibrat+speakerquote:Op zondag 13 november 2011 14:22 schreef shiznuts het volgende:
Eerder 'box'. Ik denk dat 'ie limiteert doordat je 'em echt op een strategisch plek móet zetten en daardoor niet geschikt is voor iedereen. Maar slecht schijnt 'ie allerminst te zijn.Je hebt ook goedkopere meuk die beweert hetzelfde te kunnen.
Heb je een linkje?quote:Op zondag 13 november 2011 16:11 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT #1: zaklamp #1 (3x LED, 3800 lm) is gewonnen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Choobuy koop ik nooit meer 2x zoveel geld en omdat ik het nog niet snapte deed ik er ook lang over. Kreeg geen mail niks van je order is ontvangen ofzo.
Maar ik weet nog wel dat mensen kool aid wouden inporteren. Maar dat ze een goede duitse vervanger hadden gevonden toen. Weet iemand de site nog?
Bonus:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beetje off topic hea, een Amerikaans product en als Duitse vervanger willen. Ik bedoel, gezien dit topic wil je het uit een Chinese webshop hebben, mag ik aannemen?
Was deze zeker? http://www.baleroshop.de/shop-baleroshop.html Beetje zelf zoeken kan geen kwaad natuurlijk. Meester de kunst van de juiste zoekwoorden gebruiken en je schopt het nog ver in je internetleven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |