Ik neem aan dat dat niet kan..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand hoe je een bod moet terug trekken op ebay?
had ik al gedaan, de naaier had allemaal dezelfde producten alleen had ie bij sommige er gewoon verzendkosten bij gezet waardoor hij dubbel zo duur word dan de anderequote:Op zaterdag 3 december 2011 18:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Niet, je kunt een ticket maken als je de winnaar bent dat je het verkeerde item hebt. Meestal kun je dan wel cancelen.
Dus je hebt zitten shoppen op eBay, maar niet opgelet. Niet slimquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
had ik al gedaan, de naaier had allemaal dezelfde producten alleen had ie bij sommige er gewoon verzendkosten bij gezet waardoor hij dubbel zo duur word dan de andere
nee, ik zat te kijken bij free shipping maar waarschijnlijk heb ik daarna in het verkeerde tabblad gekeken ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:07 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Dus je hebt zitten shoppen op eBay, maar niet opgelet. Niet slim
Ow.... Heb al wel een setje anderhalf jaar in beide motors.... knippervrij....quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Duurt maand of 3 dan beginnen die ook te knipperen;-)
ik ja! Zijn inmiddels al aangeschaft maar bedankt om er even aan te denken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:08 schreef shiznuts het volgende:
Was er niet iemand die laatst om magnetronsloffen vroeg?
› http://ichica.nl/
Vroegah toen ik nog heel veel op eBay kocht kon het iig. Je moest dan een reden opgeven (per ongeluk geboden oid) en je mocht het niet te vaak doen. (geen idee wat de represailles waren indien welquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
Volgens mij kan dat wel als het nog meer dan 24 uur voor het einde is...?
quote:Perfect deal: ¤ 59,- ipv ¤ 119,- voor de echte iSpy, de kleinste video-camera ter wereld!
Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.netquote:
Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.quote:Op zondag 4 december 2011 03:36 schreef DarkSavior het volgende:
[..]
Ik heb die ook... voor tien euro gekocht bij samenkopen.netMaar ok, dat is geen 720p kwaliteit, maar toch...
![]()
Ik woon nu trouwens in China. Mensen toch tips voor gadgets die ik ABSOLUUT moet kopen hier.
Zelf ben ik op zoek naar mini surface resonance USB speakers. Zoiets als dit:
http://computerusb.com/in(...)info&products_id=190
quote:親愛的安德烈,
聖回來在國內,
而有一個事情很多東西。
在黑暗中工作是相當的災難,
安德烈一直在尋找一個好燈。
本產品為您提供了大量的光,
因而不少的知名度。
既然你可以不讀
這首詩,只要不持續。
聖和他的助手。
quote:Beste Andre,
Sint is weer in het land,
En er is weer van alles aan de hand.
Werken in het donker is nogal een ramp,
André zocht een goede lamp.
Dit product geeft je een hoop licht,
En daardoor ook een hoop zicht.
Gezien je dit toch niet lezen kan,
Hoeft het gedicht niet zo lang.
Sint en zijn Chinese Pieten.
Translate geeft dit terug (kijk naar de afzenderquote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Even een sinterklaas gedichtje geschreven die bij een Cree zaklamp hoort
[..]
[..]
Jaquote:Op zondag 4 december 2011 14:34 schreef i124Q het volgende:
[..]
Translate geeft dit terug (kijk naar de afzender):
Beste Andre,
St. terug in het land,
En er zijn een heleboel dingen.
Werken in het donker is nogal een ramp,
Andre is op zoek naar een goed licht.
Dit product geeft je een veel licht,
Dus veel van de zichtbaarheid.
Omdat je niet kunt lezen
Dit gedicht, ze niet doorgaan.
Kerstman en zijn assistent.
Ik ben ook paranoïdequote:Op zondag 4 december 2011 14:25 schreef MagischMannetje het volgende:
Zo lange tijd geleden dat ik wat gepost heb in deze reeks. Ik had laatst wat besteld bij zarmark en heb ze verteld dat ik het in 2 pakketten wil, nou blijkt dat ze hem maar in 1 pakket hebben verstuurd. Ik heb zo het gevoel dat de douane dit gaat onderscheppen en ik dus invoerrechten moet betalen etc. maar nou is mijn vraag als je 1 maal gepakt word, krijg ik dan een andere status ofzo? Dat ze dan strenger gaan controleren op mijn pakketten of veranderd er helemaal niks?
En we betalen je in chinese tarievenquote:Op zondag 4 december 2011 10:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij moet juist voor ons scouten!! Op naar die fabrieken met kindertjes, testen van allerlei producten voordat we ze hier aanschaffen. Legio mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |