abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:26:53 #51
198421 ANCT
plus ultra
pi_105102436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Welke waarde had MP4Nation op de enveloppe geschreven? En heb je zelf nog iets moeten nasturen?
De douane stuurde mij ook een brief over de waarde van die hm3, ik heb een paypal rekening teruggestuurd van ¤21,83 :')
kwam vandaag dat pakket terug met een mooi stempel: vrij van belasting :P
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_105103160
pakketje! O+
fff--- verkeerde onderdeel ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:10:30 #53
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_105103813
Nou, zo'n 10" Zenithink tablet van BiC hoef je niet te kopen, ik vind het maar een traag ding, de WIFI is superbrak... Ik ga het een paar dagen afraggen en dan besluiten of ik hem houd of ga terugsturen.

Market wil niks installeren ook, waarschijnlijk teveel chinezentroep erop ofzo...

Eens kijken of de firmware eraf kan.

Edit:

Even voor mijn eigen geheugen noteren wat er niet werkt als hij uit de doos komt, want de site van BiC is natuurlijk weer dood.

Wifi valt continue uit
Multitouch volgens de site, klopt ook niet
GPS fixt niet
Market werkt niet, wil niet downloaden

Ik kom vast nog meer tegen... Tot nu toe zeg ik, waardeloos stuk troep.

[ Bericht 35% gewijzigd door R2cksson op 02-12-2011 21:19:32 ]
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:50:39 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105105746
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef R2cksson het volgende:
Nou, zo'n 10" Zenithink tablet van BiC hoef je niet te kopen, ik vind het maar een traag ding, de WIFI is superbrak... Ik ga het een paar dagen afraggen en dan besluiten of ik hem houd of ga terugsturen.

Market wil niks installeren ook, waarschijnlijk teveel chinezentroep erop ofzo...

Je had een ZT-180? dacht een flytouch III, er is wel een goede rom voor te vinden dacht ik (igg updates, daardoor wordt WIFI beter en de tab sneller))
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105105859
nou, net de oplader met 2 18650's in het stopcontact gedaan. Voor de veiligheid maar in de garage gedaan. :D :')
Zaklamp werd wat slapjes...
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:57:39 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105106208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:52 schreef Iemand91 het volgende:
nou, net de oplader met 2 18650's in het stopcontact gedaan. Voor de veiligheid maar in de garage gedaan. :D :')
Zaklamp werd wat slapjes...
Hier gaat hij er ook alleen maar in de schuur in, als iemand er aan het werk is. Misschien toch maar eens kijken naar een Shiz lader...

Wacht nog steeds op de resend van mijn driver (heet dat ding achterste kapje zo?) van mijn zaklamp is nu al ruim een maand onderweg. Helaas kan ik geen druk meer zetten bij de verkoper voor nog een resend ;(
pi_105106223
Net mijn eerste Priceangels bestelling gedaan. Eerste keer bij een Chinese shop, ben benieuwd!!!

Een wireless PS2-controller en een Usb-kabeltje voor in de auto. Gewoon om te proberen...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:00:45 #58
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105106354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
Net mijn eerste Priceangels bestelling gedaan. Eerste keer bij een Chinese shop, ben benieuwd!!!

Een wireless PS2-controller en een Usb-kabeltje voor in de auto. Gewoon om te proberen...
When you start you can't stop :D
pi_105106988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

When you start you can't stop :D
Mwaa, ik ben redelijk nuchter. Als het troep blijkt te zijn, dan ben ik er ook meteen klaar mee.
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:01:11 #60
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_105109048
Ik ben helemaal gek geworden met shoppen, iets teveel USB-stickjes in leuke vormen gekocht. :D
pi_105110147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben helemaal gek geworden met shoppen, iets teveel USB-stickjes in leuke vormen gekocht. :D
Haha deze moet ik hebben! _O- _O_

Ook maar besloten zon sansa fuze te kopen, weet iemand waar ik goedkoop een 32gb mini sd kan scoren? laagste prijs die ik kan vinden zit toch wel op zon 40 dollar :'(
pi_105110402
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:26 schreef apenkont het volgende:
Ook maar besloten zon sansa fuze te kopen, weet iemand waar ik goedkoop een 32gb mini sd kan scoren? laagste prijs die ik kan vinden zit toch wel op zon 40 dollar :'(
Het goedkoopst
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:39:39 #63
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105110861
quote:
is class 2 genoeg?
  vrijdag 2 december 2011 @ 20:42:49 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105111062
Nee, hier het goedkoopst, class 4 ipv 2 ;)

http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html

Klasse maakt geen reet uit voor je mp3speler.
pi_105112645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef monkeybrain het volgende:
Nee, hier het goedkoopst, class 4 ipv 2 ;)

http://tweakers.net/price(...)ass-4-+-adapter.html

Het zal ook wel, maar met een beetje kijken op tweakers is het direct te vinden. Ook zelf geleerd door ervaring.
'k ga 'ns kijken of China nog leuk PS3 spul heeft, mocht ik er een kopen. :9~

* Iemand91 rent nog eens naar de garage of die niet afgebrand is :% ...
pi_105124586
quote:
Jammer ,had gehoopt dat het veel goedkoper zou zijn vanuit china, maar prijs is dus ongeveer hetzelfde :'(
pi_105126479
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:49 schreef apenkont het volgende:

[..]

Jammer ,had gehoopt dat het veel goedkoper zou zijn vanuit china, maar prijs is dus ongeveer hetzelfde :'(
Ik weet niet of de Aldi acties in België en Nederland een beetje gelijk lopen maar hier in BE is volgende week zaterdag een 32GB kaartje in de aanbieding.

Ik heb al verschillende keren goedkoop bij Mymemory.co.uk kaartjes gekocht maar de aanbieding van de Aldi is toch nog goedkoper.
jaja, en azo...
pi_105126652
Ohh...gister mijn XM-L T6 binnen gehad met ( :X ) 1000 lumen..

Die 1000 lumen zal die nooit halen maar een stoot licht komt er wel uit dat ding! Helaas nog in gebruik met een oude (2400mah) rapidfire terwijl die op high power 3000 trekt dus er kan nog meer uit.

Zeker een aanradertje mocht je voor weinig geld iets zoeken

Hij is te koop bij http://lightake.com/detai(...)ight__1_18650_-43365 (het is immers het chinese webshop topic)

Maar ik had hem voor 20 dollar minder op ebay:

http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649

Let wel op...er zijn verschillende versies te koop die er erg op lijken ook met een verouderde led erin.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het wel
pi_105127001
MediaMarkt dagaanbieding is ook een 32gb sd kaart. KOst 30 euro...
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:37:39 #70
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_105127549
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef R2cksson het volgende:

Edit:

Even voor mijn eigen geheugen noteren wat er niet werkt als hij uit de doos komt, want de site van BiC is natuurlijk weer dood.

Wifi valt continue uit
Multitouch volgens de site, klopt ook niet
GPS fixt niet
Market werkt niet, wil niet downloaden

Ik kom vast nog meer tegen... Tot nu toe zeg ik, waardeloos stuk troep.
Mjah het is geen geheim dat sub 200 euro tablets uit China niet gelijk zijn aan galaxy tabs of ipads hae. Koop zo'n ding alleen als je niet bang bent om zelf te klussen en hobbieen met firmwares. Geen werkende market etc is meer regel dan uitzondering bij die dingen. Van te voren ff inlezen en daarop je keuze baseren lijkt mij niet meer dan normaal, je weet immers dat je geen gerenommeerd westers merk koopt maar een chinees budget ding. Om zo'n ding dan direct af te schrijven bij binnenkomst en 10 minuutjes proberen is dan ook weer ietwat.. Overhaast? Ik rijd een seat, ging ook niet direct na aankoop terug naar de dealer omdat het ding geen ferrari prestaties levert. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:47:45 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105127710
Cyberport888 en cwtco zijn zeker de Ebayshops om te wezen inderdaad op flashlight gebied. :Y Zoek je er een lader bij kan ik je de 'i4 charger' aanbevelen (zoek op Ebay, beste dan een verkoper uitzoeken waarbij je naast 'nu kopen' ook een voorstel kunt doen). Laadt zo'n beetje alles wat je kunt bedenken op, incl. 18650 met LED-statusweergave, automatische herkenning, microcontroller, auto-cut-off, druppelladenmode, enz, etc. _O_

http://www.mymemory.co.uk(...)3-Player-4GB---Black
Trouwens, voor de mensen die niet zonodig een Fuze willen, kwam net in de mail voorbij. ;)

Verder heeft Focal gewoon een order gecancled en refunded, wat ies deesche? Ik vroeg een paar dagen geleden wanneer ze het eens zouden verzenden en het was nog niet op voorraad... betekent niet dat ik geen geduld heb. :P Maar goed, beter zo dan anders. Trouwens wel m'n ES900i in grijs (rood is wel leuk kerstig, maar niet echt mijn kleur) binnen, ook een andere die ik niet zal noemen die ongekende mad bass heeft, maar verder niet klinkt, m'n silver eagle aansteker met LED-zaklampje van Focal en de dubbel jetflame van DX (beide voorgevuld 8)7 ).
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

True story, amigo. Gaat om muziekjes, niet om 1080p raw footage voor een gehackte GH2 met 176Mbit/s. :+

SDHC-kaartjes heb ik nu wel zat. Mis ook alleen nog wat meer capaciteit microSDHC-kaartjes idd. :@
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mjah het is geen geheim dat sub 200 euro tablets uit China niet gelijk zijn aan galaxy tabs of ipads hae. Koop zo'n ding alleen als je niet bang bent om zelf te klussen en hobbieen met firmwares. Geen werkende market etc is meer regel dan uitzondering bij die dingen. Van te voren ff inlezen en daarop je keuze baseren lijkt mij niet meer dan normaal, je weet immers dat je geen gerenommeerd westers merk koopt maar een chinees budget ding. Om zo'n ding dan direct af te schrijven bij binnenkomst en 10 minuutjes proberen is dan ook weer ietwat.. Overhaast? Ik rijd een seat, ging ook niet direct na aankoop terug naar de dealer omdat het ding geen ferrari prestaties levert. ;)
Niet? Als ik een rode auto koop, verwacht ik 0-100 in 2,3 seconden! :(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:55:47 #72
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_105127843
In China zijn die flashdrives inderdaad niet echt veel goedkoper, dank voor de MyMemory tip! :)
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:13:35 #73
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_105128162
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:47 schreef shiznuts het volgende:
Niet? Als ik een rode auto koop, verwacht ik 0-100 in 2,3 seconden! :(
Mijne is zilver. :9

Dus mag toch zeker gelijkwaardige prestaties verwachten. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:54:26 #74
39510 R2cksson
pi_105128946
Als die tablet na de nodige tweaks niet goed werkt gaat hij ook 0-100 in een paar seconden. Richting de bodem van de kliko.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:13:01 #75
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105129309
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:47 schreef shiznuts het volgende:

http://www.mymemory.co.uk(...)3-Player-4GB---Black
Trouwens, voor de mensen die niet zonodig een Fuze willen, kwam net in de mail voorbij. ;)

SDHC-kaartjes heb ik nu wel zat. Mis ook alleen nog wat meer capaciteit microSDHC-kaartjes idd. :@

Archos :N Zodra je denkt dat "Shiz tha biz izzz" verliest hij weer alle respect :{w
Dat ding kan niet eens een bestandje deleten zonder een computer.

32GB MicroSD kaartjes, daar moet je zo lang mogelijk mee wachten. Zijn straks een tientje ^O^

Aldi heeft nu ook de kreupele Chinese webshop netbooks voor weinig _O-

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF10.SHTML
pi_105129349
En nog maar een keer de lader het stopcontact in.
Helaas werkt de multimeter niet anders kon ik de batterijen (en kerstlampjes :{ ) wel testen...
pi_105129455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mijne is zilver. :9
[ afbeelding ]
Dus mag toch zeker gelijkwaardige prestaties verwachten. :D
Dat mag niet meer in nederland
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:30:57 #78
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_105129631
kun je een zaklamp met een
cree led invriezen?
ik wil het invriezen voor mijn
sinterklaas suprise, in een
harde frisdrank fles maar ik weet niet, als hij bevroren is het ledje beschadigt.
BAM dit is 3KB
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:42:16 #79
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105129875
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Archos :N Zodra je denkt dat "Shiz tha biz izzz" verliest hij weer alle respect :{w
Dat ding kan niet eens een bestandje deleten zonder een computer.

32GB MicroSD kaartjes, daar moet je zo lang mogelijk mee wachten. Zijn straks een tientje ^O^

Aldi heeft nu ook de kreupele Chinese webshop netbooks voor weinig _O-
[ afbeelding ]

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF10.SHTML
If you want people to make a choice, you gotta hand 'em some options. ;)
Ik zou er zelf niet voor kiezen, want ondanks proprietry connector heeft de Fuze o.a. wel een scrollwheel en uitbreidbaar geheugen d.m.v. microSDHC-kaartjes (waarvan ik net 2x 16GB Class 4 besteld heb).

:') En die 'notebook' is een regelrechte faal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:45:22 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105129946
Als de lamp waterdicht is zal het ledje geen problemen krijgen, de rest van de lamp is een ander verhaal :P

Niet doen dus...
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:48:24 #81
304381 Loll
pi_105130001
ik maak hem natuurlijk wel water dicht in van die zakjes met sluitrand en tape. Dan zou het toch moeten kunnen. Kwa waterdichtheid? Ik zit alleen met de tempratuur.
BAM dit is 3KB
pi_105130120
DX pakketje na 6 weken binnen.
pi_105131826
Cool, ik kreeg een pakketje van Lightake, wat met SAL (Sea Cargo) was verstuurd, is nog snel binnengekomen! :P
pi_105131896
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef R2cksson het volgende:
Als die tablet na de nodige tweaks niet goed werkt gaat hij ook 0-100 in een paar seconden. Richting de bodem van de kliko.
Geef f dan maar aan mij :p

Ik was al tevreden met een tablet van 47 euro, dus dan zal die van jou zeker niet tegenvallen.

(Of misschien is tie echt zo kut, want bij mij werkte alles prima, had eigenlijk niks te klagen)
pi_105131953
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn die dan wel bruikbaar? Of is het vaak veel minder geheugen dan beloofd?
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:29:22 #87
304381 Loll
pi_105132850
Zaklamp C78-A 3W AA LED Flashlight Lamp Torch

Gekocht voor mijn zusje vanwege sinterklaas op haar verlanglijstje stond goeie zaklamp, dus ik zoeken op FP BIC DX zag ik bij FP een aanbieding deze http://www.focalprice.com(...)amp_Torch_Black.html voor 3,50$ om eerlijk te zijn ik verwachte er niet veel van gewoon een zaklamp alla action. Ik had er 2 gekocht 1 voor mij 1 voor mijn zusje. Zo gezegd zo gedaan.

Kwam er eergisteren een gele envelop door de brievenbus. Opengemaakt batterijen er in een 's avonds experimenteren. Man wat komt daar een licht van ik kan huizen op 500 meter afstand in de gefocuste bundel mateloos irriteren met het licht wat er van afkwam.

Hier een paar home made pic's

Dit is een foto van de wijde licht bundel.

Dit is een foto van de gefocuste licht bundel

Ongeveer 10 centimeter lang

Hier nog een keer het zaklampje in zijn geheel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ Goede bouwkwaliteit
+ Goed licht bundel
+ een gratis touwtje

- nog geen 1 tegengekomen

Excuus voor mijn schrijfstijl dit is een beetje me eerste review. Het was de camera van mijn telefoon het was ff niet anders
BAM dit is 3KB
pi_105133371
Weet iemand hoe het zit met DX shipments van het UK warehouse? Items boven de 22 euro zouden vanuit de UK namelijk ook import/belastingvrij geimporteerd kunnen worden, maar het lijkt me sterk dat DX voor alle producten dit gaat betalen (als zij het importeren bij binnenkomst EU). Ik zou wel vanuit de UK willen bestellen (dat is iets duurder), maar als ik dan alsnog btw en alles moet betalen ben ik duurder uit.
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_105133678
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:29 schreef Loll het volgende:
Zaklamp C78-A 3W AA LED Flashlight Lamp Torch
Kwam er eergisteren een gele envelop door de brievenbus. Opengemaakt batterijen er in een 's Man wat komt daar een licht van ik kan huizen op 500 meter afstand in de gefocuste bundel mateloos irriteren met het licht wat er van afkwam.
Kun je daar 'ns een foto van maken? Ben wel benieuwd :P :9

http://www.tomtop.com/hom(...)ng-instant-tent.html
:D

[ Bericht 52% gewijzigd door Iemand91 op 03-12-2011 15:52:10 ]
pi_105134637
Mijn xenon bestel chaos is eindelijk rond.

Ik heb nu een totaal van

31+16+8+10 dollar betaald

hiervoor heb ik

5 Ballasten
5 goeie bulbs
2 kapotte bulbs

Ik had eerst een set waarvan de lampjes soort van bleven knipperen en ik dacht: ballaste niet goed. Huppa nieuw spul laten versturen. Toen bedacht ik me, hey ik heb nog andere bolletjes hier liggen van andere bestelling. Die geprobeert, en voila lampjes waren gewoon niet goed.

Iig ik heb EINDELIJK goeie xenon in me auto zitten.

De rest wordt lekker een kadootje met kerstmis
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:26:44 #91
39510 R2cksson
pi_105137934
Voor de geinteresseerden:

Deze bij BiC dus.

En nee, ik verwacht bij een Lada geen Ferrari, maar ik verwacht wel dat die Lada door de APK komt en dat de remmen het doen en dat de versnellingsbak het doet etc...
pi_105138472
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:30 schreef Loll het volgende:
kun je een zaklamp met een
cree led invriezen?
ik wil het invriezen voor mijn
sinterklaas suprise, in een
harde frisdrank fles maar ik weet niet, als hij bevroren is het ledje beschadigt.
Ja, dat kan, even in een drugsdealerzakje of 2 zodat het waterdichtblijt.
Led kan er gewoon tegen. Batterij niet!
pi_105138532
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:34 schreef Racer88 het volgende:
Mijn xenon bestel chaos is eindelijk rond.

Ik heb nu een totaal van

31+16+8+10 dollar betaald

hiervoor heb ik

5 Ballasten
5 goeie bulbs
2 kapotte bulbs

Ik had eerst een set waarvan de lampjes soort van bleven knipperen en ik dacht: ballaste niet goed. Huppa nieuw spul laten versturen. Toen bedacht ik me, hey ik heb nog andere bolletjes hier liggen van andere bestelling. Die geprobeert, en voila lampjes waren gewoon niet goed.

Iig ik heb EINDELIJK goeie xenon in me auto zitten.

De rest wordt lekker een kadootje met kerstmis
Duurt maand of 3 dan beginnen die ook te knipperen;-)
pi_105138582
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:26 schreef R2cksson het volgende:

En nee, ik verwacht bij een Lada geen Ferrari, maar ik verwacht wel dat die Lada door de APK komt en dat de remmen het doen en dat de versnellingsbak het doet etc...
Kortom je hebt dus gewoon troep gekocht met een brak scherm.
Nee dank u.
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:51:53 #95
39510 R2cksson
pi_105138702
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:47 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Kortom je hebt dus gewoon troep gekocht met een brak scherm.
Nee dank u.
Maak je maar niet druk dat jij hem krijgt hoor, hij verdwijnt gewoon in de kliko als hij me teveel begint te storen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:16:02 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105139351
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:51 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk dat jij hem krijgt hoor, hij verdwijnt gewoon in de kliko als hij me teveel begint te storen.
Zal je zo even Dm'en, met wat firmware, je hebt helaas wel een versie met mindere hardware dan die met superpad 3 op de doos ipv I I I
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:16:45 #97
39510 R2cksson
pi_105139373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zal je zo even Dm'en, met wat firmware
O+.
pi_105139579
Weet iemand hoe je een bod moet terug trekken op ebay?
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:26:51 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105139641
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef ElmoFan het volgende:
Niet, je kunt een ticket maken als je de winnaar bent dat je het verkeerde item hebt. Meestal kun je dan wel cancelen.
pi_105139743
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef ElmoFan het volgende:
Kan niet.

Bod is bod.
Daarom is het eBay, eBay is bindend.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')