abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 22:31:17 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076058

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 01-12-2011 22:46:07 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 1 december 2011 @ 22:31:54 #2
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_105076106
Wat is er precies nieuw? _O-
wat is dit
  donderdag 1 december 2011 @ 22:32:37 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105076148
quote:
16s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar krijg Groen beeld.. heb Bic een bericht gestuurd

Btw: Chinese Webshops topic #178 Met een nieuw lijstje in de op!
Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.
Check eens met een ander scherm?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:32:52 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076166
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef Dhaha het volgende:
Wat is er precies nieuw? _O-
Niets :')

Maar dacht ben eeven voorbrig met de TT ;) Was namelijk net in PS even wat aan het klussen (voor tracking, en zoekmachine gedeelte aanpassen)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 1 december 2011 @ 22:33:35 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.
Check eens met een ander scherm?
Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik niet ;) (nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
  donderdag 1 december 2011 @ 22:33:54 #6
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105076235
quote:
De link werkt niet, maar ik ga er vanuit dat het gewoon past.

op lego zit namelijk geen patent, en daardoor kan het dus door iedereen worden gemaakt..
zal dus vast passen op echte lego!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:34:43 #7
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_105076312
ik zag het ook al niet _O-
niet meer
  donderdag 1 december 2011 @ 22:35:08 #8
209721 Downstar
Moeimaker
pi_105076350
oeps mezelf gequote ipv edit :)
  donderdag 1 december 2011 @ 22:35:10 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105076354
quote:
16s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik niet ;) (nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
TV?
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!
  donderdag 1 december 2011 @ 22:41:00 #10
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105076783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

TV?
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!
Ja, half... TV/Monitor
Hij zit nu ook gewoon ingeplugd met HDMI, doet het prima.. als ik de splitter ertussen gooi dan krijgtie mooie groene overlay.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek je safari bij Beekse BergenBonprix
  donderdag 1 december 2011 @ 22:43:46 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_105076952
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?
  donderdag 1 december 2011 @ 22:48:10 #12
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105077212
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?
Te veel werk voor wat ik er voor terug zou krijgen, regel wel DVI naar HDMIër.. ;) heb die 2e scherm alleen nog voor films etc... moet prima kunnen dan.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:11:54 #13
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105078632
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

aha. thanks. zijn wel hele vette dingen. hoe hoog kan je ermee komen RanTheMan?
geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijn :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 1 december 2011 @ 23:17:54 #14
168205 ChevyVanDude
Verbanddoos
pi_105078958
Ben benieuwd of draadloze koptelefonen iets is.

Hebben mensen hier al ervaringen mee?
Ben zelf nl. van plan om het volgende te kopen (ik heb al een mp4 speler)

http://www.dealextreme.co(...)-black-2-x-aaa-90277

en om het aan te kunnen sluiten op mn mp4 speler:
http://www.dealextreme.com/p/usb-to-micro-usb-adapter-58818

Niet zo duur....
Verwacht overigens geen top geluid, maar iets wat volgens redelijk moderne maatstaven luistert.
  donderdag 1 december 2011 @ 23:21:20 #15
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105079124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijn :)
wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt? :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:25:58 #16
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105079376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt? :P
Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 1 december 2011 @ 23:27:02 #17
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105079436
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan? :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:30:09 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105079581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 1 december 2011 @ 23:32:34 #19
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105079722
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......
  donderdag 1 december 2011 @ 23:36:13 #20
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_105079894
quote:

witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen :)
Thanks voor de DM, ik lees lang niet alles meer. Gaat allemaal ook zo snel hier. :')
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingSpeel mee met Lucky Day en win!Boek je safari bij Beekse Bergen
  donderdag 1 december 2011 @ 23:37:26 #21
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_105079952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?
denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen mee :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:40:40 #22
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105080121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen mee :P
nou je moest eens weten hoe moeilijk ze deden in de feestwinkel over het vullen van een ballon die ze niet zelf geleverd hebben, konden ze de veiligheid niet garanderen enzo, stom mens :') duurde 8 minuten voordat ze t wilde doen.. grr
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:04:25 #23
-1 #ANONIEM
pi_105081378
Super cool die vis.
Hoe vullen jullie hem? Waar koop je het goede gas?
  vrijdag 2 december 2011 @ 00:45:04 #24
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_105082873
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:

• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).
• En op 02-12 eindelijk, chauffeur is onderweg.

Afgeleverd! (Betalen moet dus aan de deur, rembours he.)

Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/

In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van ¤22 tot ¤150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.

Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend ¤50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = ¤9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = ¤22 betalen aan de postbode.

Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.

Om een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk en nu kan iedereen linken naar mijn post in plaats van de moeite te moeten doen om het weeeeer te moeten uitleggen. Ik hoop in elk geval dat ik dit soort posts niet te vaak hoef te doen!

[ Bericht 7% gewijzigd door R2cksson op 02-12-2011 12:24:14 ]
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:27:57 #25
-1 #ANONIEM
pi_105083789
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......
Helium brand niet..er zal niks gebeuren.
Vul hem met waterstof en het wordt pas echt youtube waardig.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 01:28:37 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:50:32 #26
322763 RanTheMan
Suit Up!
pi_105087217
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef ZetaOS het volgende:
Super cool die vis.
Hoe vullen jullie hem? Waar koop je het goede gas?
gewoon laten vullen bij de feestwinkel :+ :+
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:55:37 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105087347
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef R2cksson het volgende:
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:

• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).

Ik hoop dus dat hij morgen wordt afgeleverd (betalen moet je dan aan de deur), maar om tot nu toe een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk.

Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/

In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van ¤22 tot ¤150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.

Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend ¤50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = ¤9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = ¤22 betalen aan de postbode.

Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.

Anyway, ik vul het nog wel even aan, sowieso zodra het ding is afgeleverd, dan is het voor eens en voor altijd duidelijk.
Goed en duidelijk verhaal, wel jammer dat hij eruit is gevist, bij mij stond het ook wel eens op de doos maar glipte hij er blijkbaar door.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:32:34 #28
-1 #ANONIEM
pi_105088450
Een TNT post.nl medewerker is aangesteld is om voor de Belasting de pakketjes te bekijken.
Helaas tellen ze Dollars altijd als euro's, interne regel bij TNT post.nl om het niet te moeilijk te maken.

Dus heb je het geluk en moet je de inklaring invullen, maak dan ff van dollars euro's anders betaal je teveel, gewoon in word editen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:32:48 #29
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105088455
PriceAngels heeft weeer een 0.01 cent deals...

http://www.priceangels.com/gift-for-you-p108440.html

Voor de geïnterreseerden
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:35:51 #30
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_105088545
Hoe zit het met die 0.01 deals...Bestel er gewoon 100 zou je zeggen maar er zit vast en zeker een limiet van 5 op ofzo :')?
Boek goedkoper bij booking.comKnab - Jouw online bankHoesjes? Casetify!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:37:52 #31
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105088595
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe zit het met die 0.01 deals...Bestel er gewoon 100 zou je zeggen maar er zit vast en zeker een limiet van 5 op ofzo :')?
Limiet is bijna altijd 1..... soms krijg je gewoon überhaupt niet als je meer besteld en anders betaal je voor 10, maar krijg je 1 :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:38:56 #32
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_105088624
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Limiet is bijna altijd 1..... soms krijg je gewoon überhaupt niet als je meer besteld en anders betaal je voor 10, maar krijg je 1 :P
_O-

Niet heel raar natuurlijk. Anders koop je er 1000 voor 10 euro :D Zit je dan met die verzendkosten van :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:48:21 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105088868
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:32 schreef tokko1 het volgende:
PriceAngels heeft weeer een 0.01 cent deals...

http://www.priceangels.com/gift-for-you-p108440.html

Voor de geïnterreseerden
Toch nog iemand die me met kerst een kaartje stuurt... :'(
:D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:52:46 #34
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_105090758
Als je toch bezig bent :P: Geminideal mag je er ook tussen plaatsen bij de vertrouwde webshops. Heb er ook 2 kortingscodes van maar die weet ik niet meer... Die heb ik een aantal topic geleden gepost.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:13:09 #35
310701 Iemand91
pi_105095870
39 dagen geleden batterij gekocht, nog niet binnen; dus via eBay bericht gestuurd:

quote:
It's been 39 days since I've paid for my battery and I still haven't received it yet. If you don't come up with a solution; paypal claim will be made
EDIT: :o in no time bericht terug:
quote:
Hi
I am sorry,resent it to you,could you accept?
The weight of your parcel: 53.5 g
Parcel photo: http://parcel.ywhome.com.cn/p10/20111026***.jpg
Your parcel ID: 20111026081
If you have any question please contact us anytime.
2011-12-2
email:cnebayresource@gmail.com
msn:wxdjoan@hotmail.com
cn-resource
Best Regards
Even

- cn-resource
Wat doen? Afwachten op nieuw pakketje of op dag 44 alsnog paypal claimen?
(aangezien natuurlijk nog steeds niet zeker is of ik wat krijg)

[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 02-12-2011 14:18:34 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:40:56 #36
22450 Poepoog
poepoog
pi_105096869
Altijd beginnen met claimen, duurt toch minimaal 20 dagen voordat het definitief is.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:46:05 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105097040
Ja claimen, zie het maar als een verlenging van de 45 dagen tot 65 dagen :Y
Ze kunnen natuurlijk niets opsturen en dan ben je het haasje.
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:49:24 #38
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_105097150
Net een hdmi adapter voor mijn macbook binnen gekregen. (deze http://www.buyincoins.com(...)ok-product-1286.html)

Werkt met geluid op m'n tv via mijn macbook pro uit 2010. Voor de geïnteresseerde die nog zoiets zochten.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:05:07 #39
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105099701
Wat ik nu toch binnen krijg:

Koste 19,15 aan douane kosten maar dan heb je ook wel wat. Prachtig geluid. Heerlijk licht. En hij past perfect.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:38:23 #40
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105100766
De rode brief op het pakje :'(

Behoorlijk triest dat ze zo'n dure headphone in een bubbelenvelop schuiven. Daar kan toch wel een bruine doos omheen :X

Ik heb vandaag wat ledjes ontvangen.
Ook wat andere zaken maar dat komt niet uit China, militaire hoedjes, t-molding :')
AliExpress - die hebben ALLES!Mailbird - E-mail made beautifulDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:44:04 #41
272834 Eenskijken
Cha
pi_105100944
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:05 schreef Koen. het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Koste 19,15 aan douane kosten maar dan heb je ook wel wat. Prachtig geluid. Heerlijk licht. En hij past perfect.
krijg je een acceptgiro van de douane? :S ik dacht dat je het aan de deur moest betalen..
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:45:38 #42
165020 pindaplukker
eek !
pi_105101004
Ze zijn laatste tijd wel flink op dreef daar bij de douane merk ik! ;(
I are Baboon
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:49:10 #43
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105101150
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

* RobertNL houd zich in

Heb hier al een goede set boxen, maar als ik dit zo zie :9

50% OT, net selectvracht/post aan de deur, Sansa binnen, nu maar testen :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:54:54 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105101369
ledjes, verschillende maten en kleuren, knipperend, rgb alles :)

Batterijen :)

vrijdag 2 december 2011 @ 16:57:59 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105101491
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo'n bazenbak :7 ga ik ook bij de Wibra/Action halen _O_
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:59:42 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105101552
Horlogebanden, wat horloges :)

aansteker :)

China shoppen *O*
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:03:24 #47
-1 #ANONIEM
pi_105101666
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:54 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zoiets moet ik ook even hebben voor mijn ledjes, waar bestel jij je leds eigenlijk?
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:03:25 #48
80184 Kevin1Bravo
Ik!
pi_105101668
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Welke waarde had MP4Nation op de enveloppe geschreven? En heb je zelf nog iets moeten nasturen?
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:08:51 #49
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105101841
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Welke waarde had MP4Nation op de enveloppe geschreven? En heb je zelf nog iets moeten nasturen?
Ik heb zelf de PayPal rekening verstuurd. De waarden volgens MP4Nation was 25 dollar en natuurlijk was het een Gift.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 16:44 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

krijg je een acceptgiro van de douane? :S ik dacht dat je het aan de deur moest betalen..
Nee, gewoon handje contantje aan de deur. Het is een 'Remboursformulier'.

Ik had trouwens een bewakingscamera besteld. Deze kwam maar was kapot. Ik moest daar toen belasting over betalen. Nu wil MP4nation mij een nieuwe sturen. Moet ik dan weer belasting betalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Koen. op 02-12-2011 17:20:28 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:10:56 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105101908
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Zoiets moet ik ook even hebben voor mijn ledjes, waar bestel jij je leds eigenlijk?
Ebay.

halsketting dingen, tig voor 50 cent via 1/2 cent biedingen :D
Mailbird - E-mail made beautifulBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlANWB Verzekeringen
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:26:53 #51
198421 ANCT
plus ultra
pi_105102436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

De douane stuurde mij ook een brief over de waarde van die hm3, ik heb een paypal rekening teruggestuurd van ¤21,83 :')
kwam vandaag dat pakket terug met een mooi stempel: vrij van belasting :P
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')