SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: TradeTang2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!SPOILER: TaoBao2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar krijg Groen beeld.. heb Bic een bericht gestuurd
Btw: Chinese Webshops topic #178 Met een nieuw lijstje in de op!
Nietsquote:
Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.
Check eens met een ander scherm?
De link werkt niet, maar ik ga er vanuit dat het gewoon past.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.tinydeal.com/a(...)i-39309-p-31569.html
is dit compatible met Lego?
TV?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik niet(nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
Ja, half... TV/Monitorquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TV?
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!
Te veel werk voor wat ik er voor terug zou krijgen, regel wel DVI naar HDMIër..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?
geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
aha. thanks. zijn wel hele vette dingen. hoe hoog kan je ermee komen RanTheMan?
wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijn
Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt?
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...
Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan?
uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan?
Thanks voor de DM, ik lees lang niet alles meer. Gaat allemaal ook zo snel hier.quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MOV00618.AVI
witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen
denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen meequote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?
nou je moest eens weten hoe moeilijk ze deden in de feestwinkel over het vullen van een ballon die ze niet zelf geleverd hebben, konden ze de veiligheid niet garanderen enzo, stom mensquote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen mee
Helium brand niet..er zal niks gebeuren.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop