SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 01-12-2011 22:46:07 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar krijg Groen beeld.. heb Bic een bericht gestuurd
Btw: Chinese Webshops topic #178 Met een nieuw lijstje in de op!
Check eens met een ander scherm?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nietsquote:![]()
Maar dacht ben eeven voorbrig met de TTWas namelijk net in PS even wat aan het klussen (voor tracking, en zoekmachine gedeelte aanpassen)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met mijn laptop en de tv bij een vriend thuis. Ook groen beeld.
Check eens met een ander scherm?(nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De link werkt niet, maar ik ga er vanuit dat het gewoon past.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef jimjim1983 het volgende:
http://www.tinydeal.com/a(...)i-39309-p-31569.html
is dit compatible met Lego?
op lego zit namelijk geen patent, en daardoor kan het dus door iedereen worden gemaakt..
zal dus vast passen op echte lego!![]()
TV?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, zomaar ff ander scherm, heb ik niet(nouja, 2e scherm ofcourse, maar deze moet ook werken voordat ik de splitter ga gebruiken)
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja, half... TV/Monitorquote:Op donderdag 1 december 2011 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TV?
En heeft niemand het lijstje nog gezien? Dan heb ik 'm goed verstopt!
Hij zit nu ook gewoon ingeplugd met HDMI, doet het prima.. als ik de splitter ertussen gooi dan krijgtie mooie groene overlay.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Te veel werk voor wat ik er voor terug zou krijgen, regel wel DVI naar HDMIër..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat het aan je videokaart ligt dan. Probeer anders eens een andere pc, kabels en scherm?heb die 2e scherm alleen nog voor films etc... moet prima kunnen dan.
geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
aha. thanks. zijn wel hele vette dingen. hoe hoog kan je ermee komen RanTheMan?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ben benieuwd of draadloze koptelefonen iets is.
Hebben mensen hier al ervaringen mee?
Ben zelf nl. van plan om het volgende te kopen (ik heb al een mp4 speler)
http://www.dealextreme.co(...)-black-2-x-aaa-90277
en om het aan te kunnen sluiten op mn mp4 speler:
http://www.dealextreme.com/p/usb-to-micro-usb-adapter-58818
Niet zo duur....
Verwacht overigens geen top geluid, maar iets wat volgens redelijk moderne maatstaven luistert.![]()
wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geen idee vast hoog, buiten gebruiken lijkt me niet zo'n best plan.. Doordat je in beweging bent blijft hij in de lucht, je kan zelf de balast en balans bepalen, dus zo hoog als je plafonds zijn![]()
![]()
Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel leuk op een feestje. of zou ie ontploffen als ie tegen een hete lamp aankomt?“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Geen idee het is zo'n folie ballon, hetzelfde als die ballonnen in het ziekenhuis weet je wel...![]()
![]()
Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......quote:Op donderdag 1 december 2011 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
weet je niet wat erin gaat? kwam ie opgeblazen aan?“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen meequote:Op donderdag 1 december 2011 23:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Helium valt toch mee met ontbrandingsgevaar?![]()
![]()
nou je moest eens weten hoe moeilijk ze deden in de feestwinkel over het vullen van een ballon die ze niet zelf geleverd hebben, konden ze de veiligheid niet garanderen enzo, stom mensquote:Op donderdag 1 december 2011 23:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
denk eigenlijk van wel ja, anders geven ze die dingen niet aan kleine kinderen meeduurde 8 minuten voordat ze t wilde doen.. grr
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:
• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).
• En op 02-12 eindelijk, chauffeur is onderweg.
Afgeleverd! (Betalen moet dus aan de deur, rembours he.)
Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/
In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van ¤22 tot ¤150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.
Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend ¤50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = ¤9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = ¤22 betalen aan de postbode.
Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.
Om een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk en nu kan iedereen linken naar mijn post in plaats van de moeite te moeten doen om het weeeeer te moeten uitleggen. Ik hoop in elk geval dat ik dit soort posts niet te vaak hoef te doen!
[ Bericht 7% gewijzigd door R2cksson op 02-12-2011 12:24:14 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Helium brand niet..er zal niks gebeuren.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
uiteraard niet, er zit helium in, maar ik weet natuurlijk niet wat er met de ballon gebeurt bij een warme lamp... ga het niet voor je uitproberen ook.......
Vul hem met waterstof en het wordt pas echt youtube waardig.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 01:28:37 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: