hoe ga je hem meenemen naar je werk? Als een ballon met een touwtje aan je fiets?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
En daar is die dan, beetje lastig filmen en sturen tegelijk, maar het werkt best aardig, morgen mee naar mn werk, daar alle ruimte
witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen
Nee, hij zwemt er achter aanquote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef ANCT het volgende:
[..]
hoe ga je hem meenemen naar je werk? Als een ballon met een touwtje aan je fiets?![]()
Of achter in je auto, maar dan zie je niks door je achteruitkijkspiegel
Ik heb 'em in het echt gezien, fucking huge!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef ANCT het volgende:
[..]
hoe ga je hem meenemen naar je werk? Als een ballon met een touwtje aan je fiets?![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]Grats.SPOILER: NietUitChina maar toch besteld:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben voor een stukje gemoedsrust gegaan, was gratis, het is fantasties.
Lachen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
En daar is die dan, beetje lastig filmen en sturen tegelijk, maar het werkt best aardig, morgen mee naar mn werk, daar alle ruimte
witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen
En toch echt wat hij zegt...quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hang dat schilderij nou es iets uit elkaar
[..]In je oor zitten ze alleen niet zo fijn, alsof ze er elk moment uit kunnen vallen, is bij andere oortjes wat minder, vind ze verder wel ok eigenlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Koen. het volgende:
Ook mijn A-Jays binnen (2 keer de one). Ik heb het doosje alleen nog steeds niet open. Sticker verwijderd.
En open. Ik vind het geluid niet heel indrukwekkend. Maar wat een prachtig design.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Nee ik ga het wel gewoon met TNT op laten sturen :p maar kon zelf niet zo snel bedenken hoe ik er mee genaaid zou kunnen worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef shiznuts het volgende:
Als je louche Ali je pakketje laat afgeven, meh... als je gewoon een gecertificeerde postdienst een remboursitem meegeeft, dan zou dat natuurlijk gewoon moeten werken.
Van die stresskippen die onder rembours spullen willen ontvangenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:47 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Nee ik ga het wel gewoon met TNT op laten sturen :p maar kon zelf niet zo snel bedenken hoe ik er mee genaaid zou kunnen worden.
Ja ik weet ook niet wat iet ermee wil bereiken. kost hem 10 euro meer. Maar goed moet ie zelf weten, als hij mij maar niet kan naaien vind ik t bestquote:Op donderdag 1 december 2011 21:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Van die stresskippen die onder rembours spullen willen ontvangenAlsof je daar iets aan hebt als er een baksteen in zit.
Zou je dat lijstje van RobertNL niet eens in de OP zetten?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
In Transit, betekend dat onderweg, of nog steeds op dat distributiecentrum in China?
Nou... http://goo.gl/5qNNKquote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
In Transit, betekend dat onderweg, of nog steeds op dat distributiecentrum in China?
Lijstje? Ik zet 't er wel even bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zou je dat lijstje van RobertNL niet eens in de OP zetten?
Samen met Android TrackChecker en www.packagetrackr.com ?
Dat zou ook handig zijn voor jou lijkt me zo.
Dus hij komt nu vanaf het distributiecentrum naar mijn huisje gevliegt?quote:
Ik weet niet wat het is met die alphas, maar ze blijven de fijnste oortjes die ik ooit heb gehad, ze zitten perfect en het geluid vind ik ook heel aangenaam voor mijn oren, niet hard en schel maar gewoon warm geluid ( nog nooit duurdere doppen gehad dan 30 eypos maar goedquote:Op donderdag 1 december 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Vind de ES900i echt oncomfortabel in mijn oor. Alsof je oor uitgewoond is
Heb gewoon mijn Alpha's weer gepakt.
Toch ook wat fijner geluid op een of andere manier. ES900i is harder.
Toen ik hem had laten "vullen" pastte die ook prima op de achterbank en kon nog prima door de achteruitkijkspiegel kijken...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef ANCT het volgende:
[..]
Affirmitivo (zie je visueel toch ook op ' http://www.packagetrackr.com '?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijstje? Ik zet 't er wel even bij.
[..]
Dus hij komt nu vanaf het distributiecentrum naar mijn huisje gevliegt?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!
[..]
Lijstje.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijstje? Ik zet 't er wel even bij.
waar heb je die besteld?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef RanTheMan het volgende:
jeeh!!! mn airswimmer is binneno zo vet en doet het beter dan verwacht, ff lastig om uit te vogelen hoe het werkt, maar daarna
![]()
![]()
![]()
zal straks eens een filmpje uploaden, echt briljant
denk tinydeal oid, de goedkoopste in iedergeval volgens chinaprices.usquote:
thanks. sunsky is nog goedkoper zie ik, of is die niet te vertrouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
denk tinydeal oid, de goedkoopste in iedergeval volgens chinaprices.us
bij sunsky komen er nog verzendkosten bij!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
thanks. sunsky is nog goedkoper zie ik, of is die niet te vertrouwen?
aha. thanks. zijn wel hele vette dingen. hoe hoog kan je ermee komen RanTheMan?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
bij sunsky komen er nog verzendkosten bij!
Die splitter hoort toch gewoon te werken, is toch een simpel dingquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef tokko1 het volgende:
Vandaag HDMI kabel en HDMI splitter binnen van Buyincoins.. split dispatched, dag na elkaar verscheept.. maar toch samen binnen
Splitter doet het jammergenoeg niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |