Wat zijn dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef monkeybrain het volgende:
Nog meer oordoppen![]()
Gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Gaan we eens even proberenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Doen jullie trouwens ook mee op: http://gaga.aliexpress.com/active.html ?
[ afbeelding ]
Gisteren voor het eerst gemerkt en geprobeerd.Maar zo'n 99%-off deal was binnen een milliseconde weg. Misschien dat iemand anders meer geluk heeft.
link?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
oh, en bij ibood nu een LG 3D Smart TV, een type hoger dan wij hebben, voor een lager bedrag.![]()
Erg mooi ding.
quote:Dear Customer,
Sorry to tell that we had been attacked by our competitors because of our unbeatable price, but we have fixed this problem. We apologize for all of the trouble this may caused.
De website ziet er ook niet uitquote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef RobertNL het volgende:
BIC heeft weer een software upgrade gehad zo te zien
en verder:
[..]
Whehe wat een hilarisch dingquote:Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
En daar is die dan, beetje lastig filmen en sturen tegelijk, maar het werkt best aardig, morgen mee naar mn werk, daar alle ruimte
witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen
Ziet er leuk uit!, wat koste het vullen nu uiteindelijk?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
En daar is die dan, beetje lastig filmen en sturen tegelijk, maar het werkt best aardig, morgen mee naar mn werk, daar alle ruimte
witbiertje, mocht je meekijken, onderweg kom je mn schilderij ook nog tegen
SPOILER: NietUitChina maar toch besteld:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Handvaten voor op de fiets misschienquote:
Na 30 seconde reageert meneer, wah zeg juhh?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef RanTheMan het volgende:
1schilderij hangt ongeveer 1,5 cm uit elkaar, verder uit elkaar is niet mooi want dan lopen de lijnen niet mooi doorquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hang dat schilderij nou es iets uit elkaar
Je vriendin/vrouw(/?) vond 't verder niet spannend zo te zien
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!, wat koste het vullen nu uiteindelijk?6 euroSPOILER: NietUitChina maar toch besteld:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt, al vat t in het echt wel mee, en idd beetje traag in reageren, krijg je met domme vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Handvaten voor op de fiets misschien
[..]
Na 30 seconde reageert meneer, wah zeg juhh?![]()
Maakt wel een herrie zeg, ik dacht eerst dat de groente door de keukenmachine ging
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Trek je ons in twijfelquote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n ES900i's zijn binnenZometeen even luisteren of jullie gelijk hebben
Zwaar leek op 't gebied van oordopjes, maar moest 'n setje hebben voor 't geval datquote:
Gevoel heb ik soms bij mijn Beta's vooral als ik ze vaak in hebquote:Op donderdag 1 december 2011 18:33 schreef Miniem het volgende:
Vind de ES900i echt oncomfortabel in mijn oor. Alsof je oor uitgewoond is
Heb gewoon mijn Alpha's weer gepakt.
Toch ook wat fijner geluid op een of andere manier. ES900i is harder.
JBM? Uche Uche Uchequote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gevoel heb ik soms bij mijn Beta's vooral als ik ze vaak in hebdus ik wissel nu een beetje af tussen:
- JBM
- ES900i
- Beta's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |