abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2011 @ 23:14:28 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104658531

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 21 november 2011 @ 23:14:42 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104658545
Tss, lapo hunters :(
SPOILER
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Ja maar als je 't omrekend.. 23,75:19x100= 125 hebben ze gerekend als prijs dus ( in euros) terwijl er 50$ staat :s 169$ dus omgerekend... Slaat nergens op :s
Nee? http://www.mcbub.com/item(...)e--CN100893--135016/
189 dollar, dus je bent nog 20 dollar gematst :)

SPOILER: Wist je dat:
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 november 2011 @ 23:14:56 #3
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_104658556
Hey, DX heeft een 5% sinterklaaskorting!

:')
pi_104658586
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef witbiertje het volgende:

:o thanks voor de melding!

O-)
  maandag 21 november 2011 @ 23:15:39 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104658601
Naja, ik wilde eigenlijk Negerklaas en spleetoog Piet als TT, maar dat is niet politiek correct }:|
  maandag 21 november 2011 @ 23:18:40 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104658789
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef witbiertje het volgende:

Zes... aww nét het varkentje misgelopen!

(5.5 Robertje heeft 'm gehalveert dus die telt niet mee :P)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 21 november 2011 @ 23:23:25 #7
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104659033
Best leuk die mist!
  maandag 21 november 2011 @ 23:24:47 #8
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104659103
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
Best leuk die mist!
[ afbeelding ]
DAT IS TOCH GEEN LASER HEAH? :o

Mooie zaklamp,, blauwlicht? of lijkt het maar zo..
pi_104659141
quote:
Best leuk die mist!
[ afbeelding ]
ik zou nu wel mn 30mw groene lasertje willen testen, jammer dat hij kapot is

zelfs als er geen mist was kon je die straal tot de wolken zien, moet eigenlijk een nieuwe bestellen
wat is dit
  maandag 21 november 2011 @ 23:27:40 #10
314372 Goddelijker
pi_104659225
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 23:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

DAT IS TOCH GEEN LASER HEAH? :o

Mooie zaklamp,, blauwlicht? of lijkt het maar zo..
Blauwe zaklamp. :Y
  maandag 21 november 2011 @ 23:33:32 #11
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_104659549
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef R2cksson het volgende:

Posting -> Outward office of exchange -> Handed over to Air Carrier -> Arrival at inward office of exchange (=customs) -> Departure from inward office of exchange (in the US you won't have to pay fees, but they still inspect packages) -> Arrival at delivery office (your PO) -> Delivery"

Kan dit (of iets soortgelijks) misschien in de OP? Ik moet dat iedere keer weer opzoeken en ik ben vast niet de enige.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_104659666
quote:
3s.gif Op maandag 21 november 2011 23:33 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed lijstje. Ik ga m even in mn mail opslaan!
  maandag 21 november 2011 @ 23:36:03 #13
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104659677
quote:

[..]

Die is niet volledig ;) en onoverzichtelijk...
Als je even een duidelijke klust met onder elkaar welke statussen er zijn dan zal ik 'm in de op gooien :) Want het is inderdaad handig (Inc vertalingen voor nubs?)
pi_104659710
quote:
Best leuk die mist!
[ afbeelding ]
Die van mij komen verder :6
  maandag 21 november 2011 @ 23:37:22 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104659746
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als ik morgen hoor dat er weer iemand is opgepakt omdat deze of gene met laser scheen.. :p (net ook ff buiten :$ is en blijft te leuk!
  maandag 21 november 2011 @ 23:38:53 #16
314372 Goddelijker
pi_104659829
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die van mij ook, als ik hem niet naar de grond richt.
pi_104660462
:@ Humor/grap is niet goed gevallen ;(
Tokko1 je weet mijn mening daarover:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed :') ) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen :N
  dinsdag 22 november 2011 @ 00:01:29 #18
39510 R2cksson
pi_104660899
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 23:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die is niet volledig ;) en onoverzichtelijk...
Als je even een duidelijke klust met onder elkaar welke statussen er zijn dan zal ik 'm in de op gooien :) Want het is inderdaad handig (Inc vertalingen voor nubs?)

Het is nogal moeilijk om een goede, volledige te vinden. Of ik zoek niet goed...

Edit: http://www.packagetrackr.com

Deze ziet er in elk geval al geinig uit. Nog geen lijstje, maar misschien dat die site er ook tussen kan, als hij tenminste betrouwbare results geeft. Mijn tracking code vertrouw ik namelijk nog niet helemaal. Op de officiele site is de laatste status van 13-11, terwijl deze site 17-11 aangeeft. Beetje vreemd, maar jullie hebben vast meer codes om mee te testen.

[ Bericht 20% gewijzigd door R2cksson op 22-11-2011 00:18:03 ]
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  dinsdag 22 november 2011 @ 00:08:25 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104661216
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:24 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Held _O_ je moet ;m juist wel bij je dragen. Hoe awesome is het als je opeens zo';n oldskool ding uit je jas tovert en ermee kan bellen :D Ik zou het fantastisch vinden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 november 2011 @ 00:13:29 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104661435
quote:

[..]

Dat lijstje klopt niet, bij Chinapost heb je uit mijn hoofd de volgende statusen:
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:01 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Het is nogal moeilijk om een goede, volledige te vinden. Of ik zoek niet goed...
Dit goed genoeg :D?
  dinsdag 22 november 2011 @ 00:18:56 #21
39510 R2cksson
pi_104661646
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat lijstje klopt niet, bij Chinapost heb je uit mijn hoofd de volgende statusen:
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!

[..]

Dit goed genoeg :D?
Voor mij wel, maar hij moet gelikt zijn voor in e OP denk ik.

Probeer http://www.packagetrackr.com eens trouwens. Geeft die betrouwbare resultaten?

Edit: ik heb me er in elk geval ingeschreven. Handig al mn tracking nummers op 1 plek bijhouden met de status er meteen bij. Vooral handig op de telefoon met de mobiele site. We kunnen het altijd nog afschaffen he.

En de Windows sidebar gadget die ze hebben is al helemaal relax. Als ik erop klik dan geeft hij me de status weer.

Jammer dat het niet werkt samen met Package Buddy (Android market). Die pakt de barcodes uit de foto's van BiC! :D! Voor NL barcodes is er Parcels in de Android market. Die heeft PostNL als optie.

Trackchecker doet dan weer ALLES in1 app. Ik probeer ze eens alle drie een tijdje, kijken wat het beste bevalt.

[ Bericht 4% gewijzigd door R2cksson op 22-11-2011 03:07:39 ]
  dinsdag 22 november 2011 @ 00:21:27 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104661733
Typen op een tablet zonder tobo is al lastig genoeg ;) en met een spoiler en wat opsommingstekens kom je vast een eind denk ik :D

DIe van HK post is niet heel speciaal dus die post ik niet ... (staat ook wel op google)
pi_104663817
Na drie dagen is ook de hangeraansluiting van mijn tweede zippo-lucifer afgeknapt. Topspul. 14.gif
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:38:54 #24
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104666041
quote:
Nee? http://www.mcbub.com/item(...)e--CN100893--135016/
189 dollar, dus je bent nog 20 dollar gematst
:') 50$ is niet gelijk aan 169$ dus eigenlijk ben ik voor 119 dollar genaaid :(
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:49:14 #25
97745 Thorical
finding a way
pi_104666263
Hij is binnen en het is een leuk licht koptelefoontje.

dinsdag 22 november 2011 @ 09:51:22 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104666309
:'( Godver, jullie wel. En ik niet en heb 'em al sinds 23 september in bestelling staan. :P
Pokkepost heeft 'em i.p.v. naar Austria, naar Australië gestuurd. De B2 is i.i.g. wel juist onderweg.

- Ah, tenminste iets vandaag, na lang wachten de rode ES900i van Focal -
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:51:49 #27
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104666320
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef Thorical het volgende:
Hij is binnen en het is een leuk licht koptelefoontje.

[ afbeelding ]
Damn, hier nog niet :( Jammer... maar hij zou wel keer moeten komen :)

Zin om even paar kleine foto's met referentie objecten te maken? ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 09:57:51 #28
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_104666436
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 09:51 schreef shiznuts het volgende:
:'( Godver, jullie wel. En ik niet en heb 'em al sinds 23 september in bestelling staan. :P
Pokkepost heeft 'em i.p.v. naar Austria, naar Australië gestuurd. De B2 is i.i.g. wel juist onderweg.

- Ah, tenminste iets vandaag, na lang wachten de rode ES900i van Focal -
waar is je blauw?
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:07:58 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104666652
'k Had de ES700M niet besteld (was inderdaad de aanrader van die ene Ebay-verkoper), m'n kleur niet echt.
Maar misschien dat die er hier binnenkort toch liggen.

In dezen is Ebay duurder... krijgen kun je heel veel modellen op: http://www.mcbub.com/cheap-wholesale/es-earphone/ , de blauwe is tevens verkrijgbaar op: http://www.dealextreme.co(...)k-124cm-cable-105880
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:17:44 #30
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_104666859
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:07 schreef shiznuts het volgende:
'k Had de ES700M niet besteld (was inderdaad de aanrader van die ene Ebay-verkoper), m'n kleur niet echt.
Maar misschien dat die er hier binnenkort toch liggen.

In dezen is Ebay duurder... krijgen kun je heel veel modellen op: http://www.mcbub.com/cheap-wholesale/es-earphone/ , de blauwe is tevens verkrijgbaar op: http://www.dealextreme.co(...)k-124cm-cable-105880
ik bedoel je eigen kleur blauw op fok, niet een blauwe oordop
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:38:23 #31
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104667332
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:39:50 #32
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104667372
quote:
Spijtig :'(

Máár we zullen je nooit uit het chinatopic laten verdwijnen })

(Sowiso is die addctie veel te zwaar om van af te komen :') )
pi_104667386
Shiz moet eigenlijk mod worden van dit topic :P

En wat Tokko zegt ^^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 22 november 2011 @ 10:56:45 #35
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_104667810
Vers van de emailpers

24 november 24 uur lang korting bij Pandawill.

http://www.pandawill.com/(...)_campaign=2011-11-21

Voor $0,01 voor 5 stuks :)

zie ook
Starbucks, waar blijf je
pi_104668652
Heel dat happy hour over 2 dagen is geweldig.

10 inch tablet voor 50 dollar bijvoorbeeld

Zit ik gvd in milaan :(
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:31:49 #37
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104668991
quote:
Opgeruimd staat netjes, geen verleiding meer qua oordoppen kopen :D
Even heel suf misschien, maar is dat een betaalde baan modje zijn?
pi_104669046
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Even heel suf misschien, maar is dat een betaalde baan modje zijn?
Is dat een serieuze vraag? :') :P
Nee, iedereen mod vrijwillig op Fok.
pi_104669724
Horloge besteld bij Tinydeal.

http://www.tinydeal.com/s(...)s-62679-p-46837.html

Met coupon foknltdcoupon5 nog 5% eraf.

Wel mooi en simpel horloge.
Ben benieuwd :)
pi_104670178
Tip: Laat je Chinese horloges niet vallen, die van mij ligt nu letterlijk in 4 stukken :')

Gelukkig verwacht ik er nog 3 nieuwe *O*
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:20:40 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104670671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Miniem het volgende:

[..]

Is dat een serieuze vraag? :') :P
Nee, iedereen mod vrijwillig op Fok.
Als ik zie hoe Shiz tekeer gaat lijkt het wel een betaalde baan ;)
Iemand verdient toch geld met deze website, waarom gratis werken voor iemand w/
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:23:07 #42
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104670752
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Er zitten 300-350 crewleden hier. Stel dat elk crewlid 10 uur per week aan FOK! besteed (ik denk dat het nog wel hoger ligt). Dan ben je per maand 30.000 tot 40.000 euro kwijt. Zoveel wordt er ook weer niet aan FOK! verdient.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:31:58 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104671011
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er zitten 300-350 crewleden hier. Stel dat elk crewlid 10 uur per week aan FOK! besteed (ik denk dat het nog wel hoger ligt). Dan ben je per maand 30.000 tot 40.000 euro kwijt. Zoveel wordt er ook weer niet aan FOK! verdient.
Dat heeft de eigenaar jou wijsgemaakt :D

Dan is dat ook weer duidelijk voor mij :Y
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:55:21 #44
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104671657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat heeft de eigenaar jou wijsgemaakt :D

[ afbeelding ]

Dan is dat ook weer duidelijk voor mij :Y
Prima. Zullen we nu weer OT verder?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 22 november 2011 @ 14:47:44 #45
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_104675687
Mijn HM3 is 19 november 2011 in Nederland aangekomen. Ik ga er vanuit dat ze allemaal in hetzelfde vliegtuig zaten. Vanavond of morgen in huis?
pi_104676831
Mijn HM3 ook, hopelijk snel binnen.
Bij PostNL zeiden ze dat hij bij de inklaring ligt, en ze wachten totdat hij vrijgegeven wordt
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:23:02 #47
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_104676880
Be- Be- Be- Be- Belasting? :-(
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:48:25 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104677826
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Omdat je dan directe invloed kan uitoefenen op iets waar je dagelijks te vinden bent en daarmee je dus jezelf, maar indirect ook anderen helpt, misschien?

Zo was het designen om aan m'n eigen skills te werken in een niet al te kritische omgeving, deel uitmaken van de nieuwsredactie omdat ik als lezer daar zelf de kwaliteit van kon beïnvloeden en PR was ik voor gevraagd en leek me weleens leuk te verkennen. Maar inderdaad begon het te veel op werk te lijken met in het vooruitzicht dat ik deeltijd af ben binnenkort en weer hard aan de bak ga, dan ook tijd om te stoppen. Maar ik ben wel een boel wijzer geworden.

Ik heb het niet zozeer voor FOK! gedaan, maar omdat ik er zelf baat bij had en anderen 'in the proces' kon helpen. Nu heb ik een goede tijd aan m'n designskills kunnen werken, nieuwssectie was ik al een tijdje niet actief, en PR heb ik eens kunnen zien hoe dat gaat. Waar ik nu echter baat bij heb is me richten op andere dingen, waar taken op FOK! geen deel van uitmaken. ;)

Ik ben trouwens nooit een forummoderator geweest. In dit topic in de weer zijn is als user voor de lol en omdat mij bang-for-buck, een hoop cool spul voor de laagst mogelijke prijs, onwijs weet te intrigeren. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 14:47 schreef Koen. het volgende:
Mijn HM3 is 19 november 2011 in Nederland aangekomen. Ik ga er vanuit dat ze allemaal in hetzelfde vliegtuig zaten. Vanavond of morgen in huis?
:Y *O*
  dinsdag 22 november 2011 @ 15:51:34 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104677968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef mits het volgende:
Mijn HM3 ook, hopelijk snel binnen.
Bij PostNL zeiden ze dat hij bij de inklaring ligt, en ze wachten totdat hij vrijgegeven wordt
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:23 schreef Koen. het volgende:
Be- Be- Be- Be- Belasting? :-(
Hij moet daar hoe dan ook langs ;) vaak gebeurt er helemaal niks :D
pi_104678305
Morgen koop ik een xbox 360 de allereerste, deze ondersteunt helaas geen hdmi.
Ben dus op zoek naar een hdmi converter, iemand die me op weg kan helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')