Dat was ikquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.
Behalve dat de rotor is afgebrokenquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?
http://www.fadbus.com/who(...)pter-toy-yellow.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef ANCT het volgende:
Hoe duur is een Syma S107 in China? In Nederland kun je een echte kopen voor 35 euro inc. verzendkosten met maar 3-5 dagen levertijd.
Omdat hij hoopt op een dergelijke reactie incl. links.quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.fadbus.com/who(...)pter-toy-yellow.html
(27 usd... )
Op ebay:
http://www.ebay.com/itm/G(...)21391#ht_4373wt_1163
20 usd..
(Btw,, waaorm kan je dit niet zelf even opzoeken met ebay/chinaprices...?)
Adblocker uitzetten werkte bij mijquote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef Multicolor het volgende:
[quote="shiznuts"]pi_104606863
p.s. Ik kan om de 1 of andere manier niet normaal quoten of 1 van de knopjes gebruiken in m'n tekst-edit, (vetgedrukt, etc.). Moet zelf de BB-codes typen. Ligt dat alleen bij mij?
Ik kon niks vinden op chinaprices.us, en ik heb gelezen dat er ook goede klonen zijn onder een andere naam.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat hij hoopt op een dergelijke reactie incl. links.
Je bent de 3e die dit post.quote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef Vulcanic het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html
Sinterklaas, nu ook in China
omg, ben blij dat we geen buren zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb allerlei ledjes in bestelling staan. 100 stuks in 5 kleuren, 3mm, 5mm, knipper ledjes, regenboog ledjes, rgb met 4 contactjes ledjes, flat tops, diffused. Reuze interessant
quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb allerlei ledjes in bestelling staan. 100 stuks in 5 kleuren, 3mm, 5mm, knipper ledjes, regenboog ledjes, rgb met 4 contactjes ledjes, flat tops, diffused. Reuze interessant
quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef destrovel het volgende:
En DX heeft nu Sinterklaaskorting!
Volgens de chat is dit omdat er een Nederlander en een Belg daar momenteel stage lopen, en zij vonden het wel leuk om wat meer Benelux-tradities naar binnen te brengen
[ link | afbeelding ]
Ik denk zelfs de 4e.quote:
En jij bent de 5e die dit meldtquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef destrovel het volgende:
En DX heeft nu Sinterklaaskorting!
Volgens de chat is dit omdat er een Nederlander en een Belg daar momenteel stage lopen, en zij vonden het wel leuk om wat meer Benelux-tradities naar binnen te brengen
[ link | afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]4
Heeft iemand wel is Wii mics gekocht uit china? (ja ik wel.. maar krijg ze niet werkend)
Spijtig genoeg nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
Sorry
Ben wel de eerste die een plaatje geeft
quote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
Sorry
Ben wel de eerste die een plaatje geeft
Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[Thats what you get when they are two dutch speaking interns working at DX... ]
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaas
Gewoon losse ledjes hoor, voor elektronica doeleinden.quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
omg, ben blij dat we geen buren zijn
Ja, die van PW is onsterfelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?
Ja, maar ze kunnen ook een geautomatiseerd scriptje hebben dat na 24 uur een 'verzonden'-label aan je order hangt, terwijl ze gewoon geen flikker hebben uitgevoerd, of dat ding bij hen niets eens in het magazijn te vinden is. Met een foto weet je in ieder geval dat het item er was, deze is ingepakt en het zinloos is die bij henzelf te laten wachten, neemt alleen maar ruimte in en opgeruimd staat netjes, dus neem aan dat die a.s.a.p. ook echt bij de postdienst belanden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.
Hehe, had ik eerst ook ja.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hij deed het prima, tot die ene crash..Maar ik had ook een andere afstandsbediening erbij dan de meeste van FP hier. Heb alvast een nieuw servomotortje besteld, maar FP kennende duurt dat 3 weken.
edit; Je weet dat er 6 batterijen in de remote moeten heDe mijne deed in het begin ook niets omdat ik de batterij in het linkerhandvat vergeten was
![]()
Ja, het onderstel wil nog weleens uitbreken inderdaad. Vooral de staartvin hier verder. Maar goed, anders doet een drupje secondelijm wonderen. Maar dat doe ik niet, want hij kan beter moeite- en gevolgloos uit elkaar vallen, dan blootstaan aan alle 'stress' en dat er iets knapt of iets.quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Behalve dat de rotor is afgebrokenheb ik ook 2 keer een losse standaard gehad tijdens de vlucht. Hangt het boeltje los aan het elektrodraadje van de accu te zwaaien
Veel klachten is goed voor gezamelijke RMA klachten![]()
Loop je daar dan serieus mee rond?quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik denk zelfs de 4e.
Vandaag is deze aangekomen:
[ link | afbeelding ]
Ben onder de indruk van de kwaliteit! Er zit een knopje op voor aannemen van het gesprek. En opzij zitten volumeknoppen. Ik heb een Android telefoon, de volumeknoppen doen het niet. Misschien dat die knopjes op die i-dingen wel iets doen.
[..]
Dat zeg ik, Gamma (heb je in 3 uur (1200mAh) en 5 uur (1800mAh)).quote:Op maandag 21 november 2011 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Tijdje terug was iemand op zoek/keek naar een oplader voor telefoon. Blokker heeft een Duracell mobiele oplader voor iPhone (e.d.) en apparaten met micro- en mini-USB apparaten voor ¤19,99.
[..]
quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef shiznuts het volgende:
Accu's zijn vaak link, omdat ze niet aan de Europese normen voldoen. Ook sjoemelt de fabrikant/aanbieder met de specificaties en is de capaciteit geringer dan de daadwerkelijke afgave.
Duracell heeft nu ook een noodaccu, hè: http://www.bol.com/nl/p/e(...)011739680/index.html
Minuut of 8/10 maar je kunt de batterijen vervangen, heb er hier 3 dus kan makkelijk 40 min vliegen (Laden duurt een min of 20). Maar of het verstandig is weet ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef rene90 het volgende:
Welk heliktopertje hebben jullie nu allemaal die juist goed werkt? Kan je er een beetje lang mee vliegen dan?
Nee hoor. Ik heb hem zuiver voor het gadget-gehalte gehaald. Die blijft hier thuis lekker in de lade liggen. Hij wordt er pas uitgehaald als mijn vrouw weer eens (een paar uur) met haar moeder belt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Loop je daar dan serieus mee rond?Ik begrijp het nu er niet van.
Met mobiele telefonie wil je alles toch portable houden?
[..]
ik heb er ook 1, een zwarte ofcourse. Enige nadeel van dat ding is dat jij goed hoort, maar degene met wie je belt zich kapot ergert aan de resonatie-buzz.quote:
enkel en alleen uit je vestzakje, vrindquote:Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niet![]()
Was hier iemand nog op zoek naar een "bling" horloge?
Haal bling naar het volgende niveau als je deze op een feestje uit je zak tovert.
waarom niet lekker? als ie op hongkongpost niets laat zien, dan is ie nog niet in het postcircuit. ff paar dagen wachtenquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Het tracken van mijn pakketje gaat niet helemaal lekker. Bij welke site moet ik daarvoor zijn?
Kunnen kan. Willen niet. Lastig hè, bedenken hoe je daar achter zou kunnen komen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef welkominspace het volgende:
ik heb dus laatst wat bij dhgate besteld en dat is inmiddels verzonden enzo.
en het lijkt mij wel een goed systeem maar hoe werkt het nou precies?
want ik heb geen idee van wie ik nou wat gekocht heb, is het nou een verzameling van webshops of kan iedereen die wat te verkopen heeft zich er gewoon bij aansluiten?
iemand die dit voor me kan uitleggen?
› http://www.17track.net/IndexEn.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Het tracken van mijn pakketje gaat niet helemaal lekker. Bij welke site moet ik daarvoor zijn?
En dit:quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is je item überhaupt in aanmerking gekomen voor tracking (meestal gratis bij orders >$15, anders tegen bijbetaling)? Zo ja, hoe lang is het geleden, kan best 3~5 werkdagen duren voor je eens een statusje te pakken hebt en die zijn vrij ongedetailleerd vaak, dus echt wat eraan hebben, doe je ook niet.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef mcwops het volgende:
[..]
waarom niet lekker? als ie op hongkongpost niets laat zien, dan is ie nog niet in het postcircuit. ff paar dagen wachten
www.packagetrackr.comquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
leuk van marsepein of chocolaquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zullen we bij 10 een varkentje verloten?
tokko, heb jij een linkje naar de helicopter die juist goed werkt van pandawill?quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef tokko1 het volgende:
Iemand reclame van DinoDirect ontvangen??
Heb een 'pakketje' met.. niets? Alleen folders ofzo van Dinodirect binnen
Ja, tough die van Foclaprice werkt nu ook prima.. lekker speels net als die van Pandawillquote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
tokko, heb jij een linkje naar de helicopter die juist goed werkt van pandawill?
Thanksquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, tough die van Foclaprice werkt nu ook prima.. lekker speels net als die van Pandawill
(zat draadje los in de remote.. jaj geen claim gezeik) (zal zo ff links posten
, zie hieronder)
Focalprice (paars/geel), Focalprice (zwart/geel), Focalprice (wit/rood)
Pandawill (paars/geel), Pandawill (zwart/geel)
GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINAquote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA
Sunday, November 20, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
Zo gaat ie goed!
Heldquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik denk zelfs de 4e.
Vandaag is deze aangekomen:
[ link | afbeelding ]
Ben onder de indruk van de kwaliteit! Er zit een knopje op voor aannemen van het gesprek. En opzij zitten volumeknoppen. Ik heb een Android telefoon, de volumeknoppen doen het niet. Misschien dat die knopjes op die i-dingen wel iets doen.
Ik had er voor iemand ook een ipad screenprotector bijbesteld en hield mijn hart al vast hoe deze ging aankomen. Wel... ik was blij verrast dat ze de screenprotector in piepschuim hadden verpakt!
En bedanktquote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA
Thursday, October 20, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
én nog niet binnen
(jack heeft even klacht aangemaakt bij ChinaPosthopelijk kan 't gefixt worden.. niet echt normaal dit)
Zelf track ik altijd gewoon via de HKpost of China post site.quote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En bedankt
iig bedankt voor de tracker. Werkt perfect. Die van hongkongpost is ruk.
Nice die DX link..quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf track ik altijd gewoon via de HKpost of China post site.
leuk hoor die tracking pagina's maar die doen niks meer dan de gegevens van de HK post of Chinapost site afhalen en in hun layout zetten.
HK post tracking: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
China post tracking: http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enter
Nog even een aanvulling op de Chinapost tracking, gebruik hierbij niet status maar ITEM tracking, dit geeft meer informatie (staat eerder arrival inward office of exchange)
De codes zijn ook heel makkelijk uit elkaar te houden:
RT114179xxxHK = HK = HongKong post
RA335043xxxCN = CN = China post
Dat RT, RA, RR aan het begin van de zin heeft iets te maken met de verzendmethode, net als je in Nederland bij post NL meerdere beginletters hebt voor aangetekend, verzekerd etc.
Tot slot nog een tip voor de mensen die een excelletje bijhouden:
Voeg aan de tracking een hyperlink toe met http://www.dealextreme.co(...)ber.[HierDeTracking]
Ideaal, het verwijst je direct door naar de goede tracking site(en je hoeft geen codes te typen)
Ja maar als je 't omrekend.. 23,75:19x100= 125 hebben ze gerekend als prijs dus ( in euros) terwijl er 50$ staat :s 169$ dus omgerekend... Slaat nergens op :squote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De kans dat je moest betalen was aanwezig (want DHL) dus daar kun je weinig van zeggen.
Hoop dat ze wel een goede oplossing gaan aanbieden voor de kapotte tablet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |