abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104614202
2 KM-780 headsets, 2 hamburger speakers, 3 iPhone usb kabels en 2 SAT A naar IDE adapters zijn onderweg!
2 Webcams en een usb male to female van 5m zijn ook onderweg.
  zondag 20 november 2011 @ 23:57:21 #202
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104614218
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef jonasr het volgende:
Uhm, wat was weer de new arrival pagina van BIC?
Wat irritant dat die geen linkje op hun site hebben staan naar die pagina :P.
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html

Astublieft ;)
(je kan 'm als favoriet opslaan... of vaak als je buyincoins intype in je browser verschijnt de rest vanzelf ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_104614311
quote:
16s.gif Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html

Astublieft ;)
(je kan 'm als favoriet opslaan... of vaak als je buyincoins intype in je browser verschijnt de rest vanzelf ;)
Ja, ik ga hem opslaan deze keer haha :D.
Dank je..

Arch, elke keer weer zie ik zo dingen (http://www.ooitkopen.com/product78061.html).
Ik weerhoud me er staat van zo iets te kopen, maar het moet er ooit van komen haha.
pi_104615034
Heb m'n beschermhoesje van mijn telefoon nog steeds niet gevonden, echt geen ideeee waar dat ding gebleven kan zijn.
Heb dus maar weer even een nieuwe besteld. Ook meteen eentje voor m'n moeder :P
Eerste bestelling bij EforChina van mij :)
  maandag 21 november 2011 @ 00:28:31 #205
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_104615453
Zijn de brandbare dvd's van de webshops van acceptabele kwaliteit?
This isn't even my final form.
  maandag 21 november 2011 @ 03:47:16 #206
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_104617963
Everbuyi ng zijn ook een setje eikels... heb ik twee dezelfde lampjes gekocht daar, hebben ze een verschillende kleur. Eentje witter dan de andere. Doen ze nu ineens alsof ze gek zijn en geen Engels snappen, zelfs als ik er een foto bij doe... Dat wordt weer een claim ben ik bang.

edit: Ja hoor, alleen bij terugsturen geld terug. Geen refund van mijn shipping costs. Dan maar bij paypal klagen dat ik niks heb gehad.

Dit dus. Zouden 2 dezelfde moeten zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door R2cksson op 21-11-2011 04:02:56 ]
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_104618676
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 03:47 schreef R2cksson het volgende:
Everbuyi ng zijn ook een setje eikels... heb ik twee dezelfde lampjes gekocht daar, hebben ze een verschillende kleur. Eentje witter dan de andere. Doen ze nu ineens alsof ze gek zijn en geen Engels snappen, zelfs als ik er een foto bij doe... Dat wordt weer een claim ben ik bang.

edit: Ja hoor, alleen bij terugsturen geld terug. Geen refund van mijn shipping costs. Dan maar bij paypal klagen dat ik niks heb gehad.

[ afbeelding ]

Dit dus. Zouden 2 dezelfde moeten zijn.
meld ze aan voor de rijdende rechter :9
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 21 november 2011 @ 09:04:57 #208
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104619184
McBub ook al van die idioten.. Ik heb drie keer gezegd dat m´n huisnummer niet op m´n invoice stond 3x! krijg ik net een mailtje van DHL hij woord gestuurd naar de huppeldepuplaan ... in Delft...

dus ik bellen -.-'kunnen ze het office niet bereiken.. Ik hoop dat ik vandaag m'n pakketje heb anders ga ik maar even een hartig woordje spreken met Sarah..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104621896
Iemand had laatst een kalender bij artscow besteld voor 7 dollar.
Wat is die code? en geldt dat nog?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_104622023
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Miniem het volgende:
Eerste link:
http://www.google.nl/sear(...)cc6&biw=1366&bih=643
  maandag 21 november 2011 @ 11:09:02 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104622026
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Miniem het volgende:
Er staan op hun site bij deals vaak wel goede aanbiedingen ;)
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspx die dus :D

Even een crosspost: Amazon black firday deals deze week :D, nu een SD kaart van 16 GB voor 9 pond.

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 21-11-2011 11:15:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_104622255
quote:
Al verlopen helaas.
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.
  maandag 21 november 2011 @ 11:20:04 #213
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104622335
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104622416
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

Al verlopen helaas.
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.
Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
jaja, en azo...
pi_104622483
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
Ok.
  maandag 21 november 2011 @ 11:27:05 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104622550
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
* RobertNL Zet al zijn geld om in dollars en verstuurd het met DHL naar zijn eigen adres

Wie was laatst opzoek naar zoiets: http://www.buyincoins.com(...)v-product-10450.html
pi_104622595
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Heb ik al gedaan ;)
pi_104623011
Ik heb voor jullie een TD coupon geregeld.
Aangezien er de laatste tijd ook geen geldig meer waren via Tsjoos of Retailmenot.

quote:
The discount coupon is foknltdcoupon5 , it is 5% discount coupon ,and one account can only use once during date 11.21-12.31

maandag 21 november 2011 @ 11:43:41 #219
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104623148
Hey TOKKO, even over de copter.

Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.

Als ik met het stickje tegendruk geef blijft ie vrij stabiel, niet erg handig.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten :@

Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
pi_104623434
LED strip van dealextreme binnen,onder mijn bed gemonteerd (keer gezien in een hotel, vond het wel leuk).
  maandag 21 november 2011 @ 12:16:16 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104624212
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Hey TOKKO, even over de copter.

Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.

Als ik met het stickje tegendruk geef blijft ie vrij stabiel, niet erg handig.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten :@

Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht. ;) Zodra je van de grond langzaam begint komt 'ie in wat heet het 'grondeffect'. Actie = actie in tegengestelde richting. Je blaast lucht naar beneden en in de lucht is dat geen probleem. Nabij de vloer/grond echter, wordt de luchtstroming gestopt en opgesplitst. Er ontstaat een onstabiele en drukkende luchtlaag waarin zo'n r/c heli zich niet goed stabiel weet te houden, dit merk je vooral wanneer de accu bijna op is en je met vol gas maar weinig vermogen en niet meer kunt stijgen en 'ie nog net in dat grondeffect kan blijven, maar meer niet.

Dus dat kan het zijn, maar eerder niet een herhalende zelfde beweging. Geeft de controller wel 'bliepjes' als je trimt? Dat zou namelijk moeten. Bedenk ook of je wel de juiste trim gebruikt. Voor elk kanaal (linkse stick: | gas voor hoogte - staart rotor voor asdraaiïng, rechtse stick: | pitch voor voor- en achterwaartse vluchtbeweging - zijwaartse helling (roll)) zijn twee trimknopjes aanwezig. Als iets de neiging heeft zich in een bepaalde richting te bewegen, dan moet je dat tegengaan met een trim in de andere richting. Als het daar niet aan ligt even kijken of er bijvoorbeeld geen haren of draden in de rotors zijn geraakt. Houdt ook even de helikopter vast in de hand en geef een paar keer vol gas en dan weer nul gas. Ook op half gas even kijken of alle besturing wel uitwerking heeft en de boel zich verstelt wanneer je de controls bedient. Als iets niet reageert, kun je daar de boosdoener identificeren. Haal anders ook ff het kapje eraf en kijk of alles goed vast zit. Eventueel kun je een 5ct-muntstuk (of 1ct/2ct/10ct) op de heli plakken ter balancering. ;)

RMA werd bij mij moeilijk over gedaan, ik moest 'em maar terugsturen of laten repareren.. Ja, leuk, zo'n pakket terugsturen, zonder dat zij de kosten van de shipment overnemen. ;( (Had een elektronisch defect bij die van Focal (en was verkeerde kleur, was specifiek het artikelnummer van de rode met zwart/wit) waardoor de staartrotor indien aangesproken door de control unit de hele heli lam legde). Gelukkig bij PW een tweede met korting weten te halen, die is echt enorm vergeeflijk, verslavend en perfect. Misschien binnenkort eens m'n 808 #11 HD onder hangen en in het parkje om de hoek vliegen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2011 @ 12:36:42 #222
128384 mcwops
gat in je glas
pi_104624819
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING :D
toch? -O-
o ja...en binnen 1 week bij mij thuisbezorgd hihi :P
Ik laat DX ff links liggen.

btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_104624846
Kan je www.3vcash.nl ook gebruiken bij paypal om je account te verifieren? Hij wilt best wel vaak nog uitgestelde bank betaling doen, begin ik me een beetje aan te ergeren. Als ik dan deze toevoeg zou ik toch "vertrouwder" zijn en zullen ze gewoon directe afschrijvingen doen?

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING :D
toch? -O-

btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
Even op ebay gekeken: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3efbfdf313
  maandag 21 november 2011 @ 12:42:56 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104625024
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
toch? -O-
Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen. :{
quote:
Chinese Webshops topic #163 Grote vriendjes met de postbode!
http://www.ebay.com/sch/i(...)0&gbr=1&_ssn=dayxmas
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2011 @ 12:48:47 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104625195
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen. :{
Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto maken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')