SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Even mijn revieuw uit het vorige topic aan het einde nog een keer posten![]()
Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!
Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)
(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
en mij! ik heb nog nooit kerst gevierd in m'n leven en dan komt er ineens een hele schoonfamilie bijquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef i124Q het volgende:
#175 Waar we met z'n allen opzoek gaan naar kerstcadeau's voor 12koetoik schiet in de stress 0.o
edit: zijn die brainwavz nou echt 59 dollar waard? wat voegen ze toe dan? ik heb laatst voor 20 eu sony oordopjes bij de mediamarkt gehaald. zijn die nu echt veel slechter?
edit2: "In Transit from GUANGZHOU to THE NETHERLANDS as of Wednesday, November 16" denkje dat hij al in NL is?
[ Bericht 3% gewijzigd door Smack-a-jack op 18-11-2011 10:30:06 ]Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Thanks voor al deze sites! Ben heel erg bekend met DealExtreme, bestel elke week wel wat. Je hebt gewoon leuke gadgets die je in nederland niet kan krijgen of die zwaar overpriced zijn. Helaas zijn de 200mm lasers wel van DealExtreme af.![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Daar doen ze je een plezier mee, want lasers > 5 mW mogen niet zomaar in Nederland.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:25 schreef Gerjann93 het volgende:
Thanks voor al deze sites! Ben heel erg bekend met DealExtreme, bestel elke week wel wat. Je hebt gewoon leuke gadgets die je in nederland niet kan krijgen of die zwaar overpriced zijn. Helaas zijn de 200mm lasers wel van DealExtreme af.Wat mij betreft net niet, maar voor $24,50 zeker wel (destijds tijdens een actie).quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
edit: zijn die brainwavz nou echt 59 dollar waard? wat voegen ze toe dan? ik heb laatst voor 20 eu sony oordopjes bij de mediamarkt gehaald. zijn die nu echt veel slechter?Tenzij je echt into bass bent en dat je 'main thing' is. Zelf ben ik toch meer van de allrounders, die het beste van alle werelden combineert.
De HM3 en B2 zijn onderweg sinds gisteren zegt tracking. De ene code is onderweg naar Oostenrijk, de andere Australië. Ik hoop niet dat ze de Australia/Austria(No kangaroos)-mistake gemaakt hebben.(upd: wel dus)
Yay, de Chinese follow-up van de Amazons Black Friday.
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 18-11-2011 10:50:27 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een rubberen kutquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst
weet iemand wat?
het liefst onder 20 euro
Vraag maar na bij monkeybrain.![]()
Voor wie? wat vind diegene leuk? Ik heb zo'n watch-tools set besteld voor m'n schoonpa.. (ex-juwelier of in ieder geval dat neem ik aan).quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst
weet iemand wat?
het liefst onder 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:38 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
m'n schoonpa.. (ex-juwelier of in ieder geval dat neem ik aan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan begrijpen dat je me niet zo goed kan volgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik was niet degene met opbergboxen voor m'n oortjes hoor, lees pagina 2 nog eens na... Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openen . En 'herrie stoppers'? Weetje, jij bent echt vaak heel slecht te volgen.![]()
[..]
Hier kon ik ook niet veel wijs uit...
Anyhoezers. Hier een relaxt nummer voor je Beta/M2/...
Put the bass to the test.![]()
Maar to the point, Dan was de doos van monkeybrain.
Maar met die herrie stopppers bedoelde ik die oranje foam achtige dingen die je ook bij de landmacht dagen krijgt weet je wel![]()
Die zag ik dus allemaal in die doos zitten en k was wel erg nieuwschrierig waar die dingen voor zijn in combinatie met oordopjes .BAM dit is 3KB![]()
Nou...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:41 schreef Loll het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je me niet zo goed kan volgen![]()
Maar to the point, Dan was de doos van monkeybrain.
Maar met die herrie stopppers bedoelde ik die oranje foam achtige dingen die je ook bij de landmacht dagen krijgt weet je wel![]()
Die zag ik dus allemaal in die doos zitten en k was wel erg nieuwschrierig waar die dingen voor zijn in combinatie met oordopjes .quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Tjado het volgende:
Hebben jullie die Comply foam tips gewoon van comply zelf? Of is er ook een China variant?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef Raznov het volgende:
Comply's koop ik tegenwoordig via ebay, geen china variant van gevonden en afaik gebruiken ze bij die brainwavz ook degene van comply zelf. Zijn niet heel goedkoop ($6 voor 1 setje) tov de goedkopere earphones, maar normaal gesproken zet je dat soort tips dan ook op de duurdere setjes.
Denk trouwens dat ik weer eens naar Praxis moet voor een nieuwe box.
It works, because of herbs:quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay~ http://www.complyfoam.com/pages/Technology.htmlquote:Comply Foam Tips are made with high-tech, viscoelastic polyurethane foam. This heat-sensitive, breathable foam conforms to the dynamic shape of the ear canal, providing a perfect in-ear fit. The foams passive noise-reduction technology seals out unwanted ambient sound and funnels pure music directly into the ear canal, without leaking bass.
Thirty times softer than the silicone used on ordinary, factory-supplied earbuds, Comply Foam Tips are extraordinarily comfortable, reducing irritation and fatigue and leaving listeners with clear, crisp sound.
Update: Ha!Als je gewoon bescheiden en met common sense een 1ct deal bestelt...quote:Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 18-11-2011 12:08:10 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand een macbook pro dp - hdmi kabel besteld waarbij je ook geluid over hdmi krijgt. Heb er hier namelijk een liggen die dat helaas niet ondersteund.![]()
Welke macbook heb je? Niet alle mac's ondersteunen audio over de display port.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef teknu het volgende:
Iemand een macbook pro dp - hdmi kabel besteld waarbij je ook geluid over hdmi krijgt. Heb er hier namelijk een liggen die dat helaas niet ondersteund.
(appeltje -> over deze mac -> meer info)
Al die taalnazi's hier...![]()
s'il vous plaît
review (dus zonder u)Tja, dat werkt wel. Maar die lampjes van LT worden pas leuk als je er tig van hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Als je gewoon bescheiden en met common sense een 1ct deal bestelt...![]()
Ik wacht op eentje..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:40 schreef ElmoFan het volgende:
imeand ervaring met DHL express uit hongkong?Alle rechten voorbehouden.
Een week geleden een bestelling geplaatst bij DX, is de status nog steeds "Packaging"Het product staat wel op voorraad. Mijn bestelling ga ik annuleren, bestel het wel ergens anders..
De klaagbaak is een machine.![]()
Duhh, bij DX moet je alleen willen bestellen als ze een uniek product hebben. En zelfs dan is het vaak makkelijker om via taobao te kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:57 schreef Multivitamine het volgende:
Een week geleden een bestelling geplaatst bij DX, is de status nog steeds "Packaging"Het product staat wel op voorraad. Mijn bestelling ga ik annuleren, bestel het wel ergens anders..
Dx is sloom en slecht.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:57 schreef Multivitamine het volgende:
Een week nog maar? en op Packaging kun je niet annuleren toch
?
Hij stond bij mij 10 dagen op packaging toen zag ik de tracking.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nee, die optie bieden ze mij niet. Maar via PayPal open ik dan wel een geschil.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]Een week nog maar? en op Packaging kun je niet annuleren toch
?
Hij stond bij mij 10 dagen op packaging toen zag ik de tracking.De klaagbaak is een machine.![]()
Bestel dan uberhaupt niet in China... Wat nu als het meer dan 2 weken onderweg is, open je dan ook een geschil?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:14 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nee, die optie bieden ze mij niet. Maar via PayPal open ik dan wel een geschil.
Het staat op packaging, volgende week is het vast wel verzonden, zoniet dan zoek je even contact met ze voordat je een geschil aanmaakt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Waar maak jij je druk om?quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bestel dan uberhaupt niet in China... Wat nu als het meer dan 2 weken onderweg is, open je dan ook een geschil?
Het staat op packaging, volgende week is het vast wel verzonden, zoniet dan zoek je even contact met ze voordat je een geschil aanmaakt.De klaagbaak is een machine.![]()
Nouja, snap zijn punt wel.
Het is bekend dat het niet zo snel gaat bij dx
Uberhaupt uit china gaat niet snel.
Bijv BIC wat over t algemeen snel gaat, is mijn pakket toch na 2 weken en 6 dagen nog niet binnen. Bij anderen vaak al binnen een week, dusja...
Geduld is schone zaak bij chinashopping![]()
Klopt. Veel hangt af van de post.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:50 schreef Racer88 het volgende:
Nouja, snap zijn punt wel.
Het is bekend dat het niet zo snel gaat bij dx
Uberhaupt uit china gaat niet snel.
Bijv BIC wat over t algemeen snel gaat, is mijn pakket toch na 2 weken en 6 dagen nog niet binnen. Bij anderen vaak al binnen een week, dusja...
Geduld is schone zaak bij chinashopping
Men bestelling bij bic die 4dagen later was verzonden, was er 2 dagen vroeger.
Voor de mensen die nog geen es900i's hadden besteld;
http://www.focalprice.com(...)_12M_Cable_Grey.html
Goedkoper als bij mcbub?!
(http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/)
Iemand al de 100i's geprobeert? (http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL102689--136682/ of pakje goedkoper bij focal => http://www.focalprice.com(...)_12M_Cable_Blue.html)![]()
net gister gekocht :Squote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef jonasr het volgende:
[..]
Klopt. Veel hangt af van de post.
Men bestelling bij bic die 4dagen later was verzonden, was er 2 dagen vroeger.
(http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/)
Iemand al de 100i's geprobeert? (http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL102689--136682/ of pakje goedkoper bij focal => http://www.focalprice.com(...)_12M_Cable_Blue.html)maja wel kleur keuze bij mcbub
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Arch, sorry net telaat haha.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:34 schreef mergbot het volgende:
[..]
net gister gekocht :Smaja wel kleur keuze bij mcbub
Ja, maar bij focal wel redelijk neutrale kleur.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die 100's zich tov de 900i's verhouden?
Want, volgens mcbub zijn de 100's toch stukje duurder, maar op focal is het verschil amper te merken, nu kan ik weer niet kiezen (:.
Haja, voor ik et vergeet te vragen. Iemand die een betrouwbare comply-eartip seller weet?![]()
Wat voor vage berichten zit user Loll hier neer te plempen?:
quote:Ook mijn lampje van LT is verzonden. Game on!quote:![]()
![]()
dat sloeg op een post van shiz. En dat van die muts dat was al in het vorige topic. Maar ben met je eens het was allemaal beetje vaag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef Iemand91 het volgende:
Wat voor vage berichten zit user Loll hier neer te plempen?:
[..]
[..]
Ook mijn lampje van LT is verzonden. Game on!BAM dit is 3KB![]()
whooooehoee
Eerste ip camera binnen van MP4nation!
12de verzonden, en na 6 dagen dus al binnen!![]()
![]()
zul je zien dat die van lightake er lang over doet, die is via chinapost geloof ik en deze was via Hongkongpost met postzegels op mijn pakketje.![]()
Gvd, eergister op Mcbub zwarte ES900i's besteld, maar die blijken niet op voorraad dus kan nog even duren totdat ze worden verzonden. Nu zijn de bij Focalprice goedkoper en waarschijnlijk wél op voorraadquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef jonasr het volgende:
[..]
(http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/)![]()
![]()
HKP is vaak sneller dan CP.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:49 schreef Downstar het volgende:
whooooehoee
Eerste ip camera binnen van MP4nation!
12de verzonden, en na 6 dagen dus al binnen!![]()
![]()
zul je zien dat die van lightake er lang over doet, die is via chinapost geloof ik en deze was via Hongkongpost met postzegels op mijn pakketje.![]()
![]()
Ook mijn lampje is verzonden!
Ook wacht ik nog op een pakketje van BIC. Zit wat spul in voor kerst
Pakketje van TinyDeal moet ook nog komen, zit een ketting met daaraan een saxophoon met een klokje in, ook voor kerst.
Én ik wacht ook nog op hoesjes voor iPod touch, daar wacht ik al langer op en is ook al geresent...![]()
![]()
Dat horloge dat in het vorige topic langskwam, wat is dat nou voor een ding? In de eBay ad zie ik waarschuwingen dat er nepdingen worden verkocht van dat ding. En laat nou net die verkoper in Hong Kong zitten..
Anyone?
http://www.ebay.nl/itm/17(...)id=p3984.m1497.l2648Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ik heb net de ES900i's besteld op focalprice. Laatste 3 bestellingen duurde allemaal 3 weken hopelijk gaat het dit keer iets sneller.![]()
![]()
Oké...
De IP camera heeft zijn bouwkwaliteit test met een ruime voldoende behaald
Onbenullig als ik ben blijf ik achter het netwerk kabeltje hangen, de camera maakt een vrije val van z'n 70 cm op een laminaat vloer.. even paniek..
maar om niks, ding werkt nog prima en geen schade!
![]()
Die is gewoon echt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:43 schreef Skv het volgende:
Dat horloge dat in het vorige topic langskwam, wat is dat nou voor een ding? In de eBay ad zie ik waarschuwingen dat er nepdingen worden verkocht van dat ding. En laat nou net die verkoper in Hong Kong zitten..
Anyone?
http://www.ebay.nl/itm/17(...)id=p3984.m1497.l2648MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
heb jij die? is het zwart nog steeds zwart?quote:Alle rechten voorbehouden.
ben de naam kwijt van dat geluidsdoosje met die gekke naam (uh...weeho ???) die je op een tafel of kartonnen doos moet 'plakken' zodat ie mooi de bass resoneert
.
heb t deze week voorbij zien komen, maar weet niet meer waar...zelfs niet meer of t op Fok was
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Zegt me niets.. heb hier mee gelezen afgelopen 50+ topicsquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef mcwops het volgende:
ben de naam kwijt van dat geluidsdoosje met die gekke naam (uh...weeho ???) die je op een tafel of kartonnen doos moet 'plakken' zodat ie mooi de bass resoneert
.
heb t deze week voorbij zien komen, maar weet niet meer waar...zelfs niet meer of t op Fok wasmaar dat niet voorbij zien komen
(Klinkt toch ook wel interresant!![]()
)
Setje doppen voor als ik ze nodig heb, altijd handig.quote:Ik heb net de ES900i's besteld op focalprice."If you're not a manc, you're a wank"![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef mcwops het volgende:
.
heb t deze week voorbij zien komen, maar weet niet meer waar...zelfs niet meer of t op Fok was2 topics geleden pagina 8 ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zegt me niets.. heb hier mee gelezen afgelopen 50+ topicsmaar dat niet voorbij zien komen
)
Chinese Webshops topic #173 Waar onze heldere lichten schijnen
oftewel http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/
ik volg deze topics pas een maandje
Alle rechten voorbehouden.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
[..]
2 topics geleden pagina 8 ofzo
ik volg deze topics pas een maandje![]()
![]()
zat er dichtbij
Wowee
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Ja maar is dát het.. oke had ik niet helemaal in gedachte :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
[..]
2 topics geleden pagina 8 ofzo
ik volg deze topics pas een maandje![]()
(mja ik heb gefaald)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb nog zo'n VibeHolic kastje. Heel klein dingetje die je bijv. op een doosje of broodtrommel zet zodat er een redelijk geluid uit de klankkast komt. Ligt hier ook maar weg te stoffen eigenlijk![]()
![]()
Ben even mijn Xears aan het testen met verschillende muziekjes... Shiz die dubsteb die gepost werd door jou.. best lekker jah!
(en Eww wat lastig, ze zijn wel iets duurder maar ook wel echt goed, maar moet ze nog even goed inspelen en testen voor dr een revieuw kan komen)
Heb ze ook net besteld, met couponcode'tje erop; RMA8OFF (-8%), lekker stukje goedkoper als mcbub.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:45 schreef teknu het volgende:
Ik heb net de ES900i's besteld op focalprice. Laatste 3 bestellingen duurde allemaal 3 weken hopelijk gaat het dit keer iets sneller.
Coupon = - US$ 0.63 = US$ 7.19![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef ebutyouyou het volgende:
[..]
misschien iets van FiiO dat je bedoelt? ik weet ook niet echt wat je nu bedoeltNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
iemand enig idee hoe lang een pakje in transit blijft?staat erquote:GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA
Wednesday, November 16, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGEAlle rechten voorbehouden.
Is het een groot/klein pakketje,,, valt over het algemeen echt weinig over te zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef Smack-a-jack het volgende:
iemand enig idee hoe lang een pakje in transit blijft?
[..]
staat er
Pakketje van Dx vorrige week besteld nu al binnen.. heli's 20e shipped nóg niet binnen(2 bij elkaar = groot pakket,, blijkbaar TERING langzaam
)
Waarom geilt iedereen hier op die helikoptertjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Is het een groot/klein pakketje,,, valt over het algemeen echt weinig over te zeggen.
Pakketje van Dx vorrige week besteld nu al binnen.. heli's 20e shipped nóg niet binnen(2 bij elkaar = groot pakket,, blijkbaar TERING langzaam
)
Zie ze nogal vaak voorbij komen haha.
![]()
Waarom heb ik 9 paar in-ears liggen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen hier op die helikoptertjesZie ze nogal vaak voorbij komen haha.
.
Is ook zo iets.
Mensen zijn nu eenmaal gevoelig voor verslavingen.
![]()
ik snap dat ook niet zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen hier op die helikoptertjesZie ze nogal vaak voorbij komen haha.
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
ik snap dit niet helemaal is die mp3 speler nu 1 cent? http://www.priceangels.com/daily-deals.htmlBAM dit is 3KB![]()
Hmm, het lijkt alsof je 10% korting koopt...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:24 schreef Loll het volgende:
ik snap dit niet helemaal is die mp3 speler nu 1 cent? http://www.priceangels.com/daily-deals.html
Vind het beetje onduidelijk eigenlijk...Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Jah, heb me dat ook eens afgevraagd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt alsof je 10% korting koopt...
Vind het beetje onduidelijk eigenlijk...
Je koopt dus 10% korting.
Ik geloof ook dat je hem aan 1 cent krijgt, als je een vriend hem aanbied ofz?![]()
ow oke thnx! maare http://www.priceangels.co(...)rd--4GB--s70508.html dit kan toch nooit voor zo weinig geld. http://www.priceangels.co(...)ory-Card-s70519.html hier nog z'n 1BAM dit is 3KB![]()
Tuurlijk kan het, het is chinaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jah, heb me dat ook eens afgevraagd.
Je koopt dus 10% korting op de verschillende artikelen (dus je gaat meer als 1cent betalen).
Ik geloof ook dat je hem aan 1 cent krijgt, als je een vriend hem aanbied ofz?.
Maar hou er rekening mee, het is geen OEM uiteraard.
En de schrijf/lees prestaties zullen een heleboel lager liggen wss.
Daarbij, je ook niet blind staren op reviews.
Negatieve worden dikwijls verwijderen, of men voegt zelf reviews toe.![]()
Tip voor eForchina shoppers: coupon: chinaprices_ru is 7% off, en betaal in Canadese Dollars, deze koers is net iets gunstiger dan die van zijn grote broer;)![]()
mensen die een Shark watch hebben...
Zat net even op focalprice te kijken kwam ik deze tegen:
http://www.focalprice.com(...)ED_Watch_Yellow.html
http://www.focalprice.com(...)s_LED_Watch_Red.html
http://www.focalprice.com(...)LED_Watch_White.html
http://www.focalprice.com(...)_LED_Watch_Blue.html
Mja...
EDIT: heb de site van Weide gevonden. Een paar van de modellen komen me bekend voor. Wie was er eerst?
EDIT2: als bovenstaande link niet meer naar een pagina met productfoto's zou leiden, klik dan links in het menu op 'LED Series' en kies dan pagina 3.
[ Bericht 12% gewijzigd door thecuriousone op 18-11-2011 22:42:28 ]jaja, en azo...![]()
Ik zoek een tweede kleine speaker die kapot kan gaan is deze aan te raden? http://www.priceangels.co(...)k--Black-s77601.htmlBAM dit is 3KB![]()
Ik denk dat die wel kapot kan gaan ja...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Loll het volgende:
Ik zoek een tweede kleine speaker die kapot kan gaan![]()
![]()
Vandaag mijn ES900i binnen gekregen. Voor dat geld erg mooie in-ears. Voelt kwalitatief goed aan. Geluid is vrij zwaar, de bass is vrij aanwezig, maar een leuk setje voor erbij. Bijgeleverde hoesje is alleen aan de kleine kant.![]()
uhh dat moet de wowee speaker zijn geweest.
[ Bericht 2% gewijzigd door Loll op 18-11-2011 22:19:58 ]BAM dit is 3KB![]()
Kun je die items van 0.01$ gewoon meerdere keren bestellen? ( in theorie: ja )
Maar krijg je ze ook verzonden?![]()
Nee, betaal je wel voor meer cent..quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Kun je die items van 0.01$ gewoon meerdere keren bestellen? ( in theorie: ja )
Maar krijg je ze ook verzonden?En krijg je er een geleverd.
Krijg je sytem erros/cancels.. etc. dan krijg je er 0.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
U think it's drugs?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel kapot kan gaan ja...Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb 'm besteld. Maar daarna ook een nieuwe 2.1 set van de MediaMarkt dagaanbieding van vandaag. Ik ga even kijken of die 2.1set wat voor mij is, gebruik ik die meer dan dat andere ding dan mag je mijne wel overnemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef mcwops het volgende:
.
heb t deze week voorbij zien komen, maar weet niet meer waar...zelfs niet meer of t op Fok was
-edit- Die nieuwe 2.1-set is voor bij mijn pc, dus dan zou ik mijn oude geluidsset van mijn pc in de keuken neerzetten, waar ik die Wowee voor heb gekocht eigenlijk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ik vind die Sharks wel grappig voor erbij. Heb nu een klokje van een pietsie meer geld, maar zo nu en dan afwissen is ook wel leuk. Iemand ervaringen met de kwaliteit van die dingen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef thecuriousone het volgende:
[ afbeelding ]
Mja...
EDIT: heb de site van Weide gevonden. Een paar van de modellen komen me bekend voor. Wie was er eerst?
EDIT2: als bovenstaande link niet meer naar een pagina met productfoto's zou leiden, klik dan links in het menu op 'LED Series' en kies dan pagina 3.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:36 schreef Loll het volgende:
[..]
dat sloeg op een post van shiz. En dat van die muts dat was al in het vorige topic. Maar ben met je eens het was allemaal beetje vaag.Nou ja, simpelweg 'out of nothing' halfbakken Frans gaan lopen lullen en dan 'alsjeblieft' zeggen.quote:
Ik weet niet hoe we dat nu weer op moeten vatten dan?
Jawel joh.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zegt me niets.. heb hier mee gelezen afgelopen 50+ topicsmaar dat niet voorbij zien komen
)
Heb ik het toch over gehad, jung!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef Loll het volgende:
@shiz daarom had ik het ook weg gehaald. @alle fokkers welke speakers zijn welke speakers zijn tegen redelijke prijs(lees onder de 25¤) aan te raden?quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's your lucky day: http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/quote:Op zondag 13 november 2011 15:21 schreef shiznuts het volgende:
Crossposting.
[..]
[..]
http://chinaprices.us/?q=reson+speaker / http://chinaprices.us/?q=vibrat+speakerDie bedoelde ik.
Kwam trouwens op de site van onze Spaanse vrienden deze tegen: FiiO N3 Speakerset.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef tokko1 het volgende:
Ben even mijn Xears aan het testen met verschillende muziekjes... Shiz die dubsteb die gepost werd door jou.. best lekker jah!
(en Eww wat lastig, ze zijn wel iets duurder maar ook wel echt goed, maar moet ze nog even goed inspelen en testen voor dr een revieuw kan komen)
Is bekend ja...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:45 schreef thecuriousone het volgende:
[ afbeelding ]
Mja...
EDIT2: als bovenstaande link niet meer naar een pagina met productfoto's zou leiden, klik dan links in het menu op 'LED Series' en kies dan pagina 3.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is de rip-off Titina... met de omgekeerde koo. Ik heb je een paar posts terug al op de juiste gewezen ... ughm: Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken! .
Zie je trouwens ook op de Chinese webshops, ongenaamd, maar op de afbeeldingen onder 'WEIDE' op het klokje. Ook bij titina_koo, zal ff nadenken of ik deze neem: http://www.ebay.com.au/it(...)&hash=item27ba696345 .
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.gadgetknaller.(...)obot-Kit-p-1822.html
Die heb ik pas ontvangen van BIC voor een paar dollar. Prut verder, zonnecelletje geeft niet genoeg energie om het motortje te laten draaien.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb 'm besteld. Maar daarna ook een nieuwe 2.1 set van de MediaMarkt dagaanbieding van vandaag. Ik ga even kijken of die 2.1set wat voor mij is, gebruik ik die meer dan dat andere ding dan mag je mijne wel overnemen.
-edit- Die nieuwe 2.1-set is voor bij mijn pc, dus dan zou ik mijn oude geluidsset van mijn pc in de keuken neerzetten, waar ik die Wowee voor heb gekocht eigenlijk.![]()
Nice, was dat op mijn aanraden, of had je het zelf in de smiezen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel kapot kan gaan ja...![]()
Ze mogen goed betalen, maar ik zou niet mee doen aan die medische proeven.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
verdomme heb het ff nagezocht ik met mijn duffe kop svp neerzetten= alstublieft had natuurlijk merci moeten moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, simpelweg 'out of nothing' halfbakken Frans gaan lopen lullen en dan 'alsjeblieft' zeggen.
Ik weet niet hoe we dat nu weer op moeten vatten dan?![]()
[..]
Jawel joh.Heb ik het toch over gehad, jung!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is bekend ja...
[..]BAM dit is 3KB![]()
Ik heb 'm uit mijn dagaanbiedingen-app op mijn iPhone geloof ik!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]Nice, was dat op mijn aanraden, of had je het zelf in de smiezen?
[..]![]()
Ze mogen goed betalen, maar ik zou niet mee doen aan die medische proeven.
![]()
Die check ik elke nacht even. Daardoor koop ik veel te veel rommel.
-edit- nee toch niet uit mijn app, waarschijnlijk dus tóch van jouw post. Dank!
Stomme iBood. Heb nu deze twee binnen een week gekocht:
En ik héb al een 2.1 set, een stereo-installatie, een iPhonedock met speakers en een set active noice cancelling headphones.
Maar beide nieuwe aanschaffen worden overal behoorlijk positief gereviewd.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
M'n HM3's zijn al uit Honkong vertrokken.
The item (RT107134786HK) left Hong Kong for its destination on 16-Nov-2011![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef Thorical het volgende:
The item (RT107134786HK) left Hong Kong for its destination on 16-Nov-2011![]()
![]()
![]()
Vaag, bij Lightake iets besteld met DHL shipping. Lijkt op het oog een gewone tracking code als alle andere. Ben benieuwd hoe dit gaat. Kan hem ook nergens tracken.
Vaag er staat bij Carrier nu China Post. Dat gaat niet goed lijkt mij.![]()
Geen .nl e-mailadressen gewonnen bij BIC's prijzenfestijn:
http://www.buyincoins.com/pages/lp/winner-list.html![]()
Eh, weinig mensen hebben maar een .nl als Nederlander zijnde hoor. Iedereen zit zo'n beetje achter een hotmail.com of gmail.com .Opvallend veel Russen en Amerikanen trouwens.
Ik hoop dat het nog goed gaat komen met mijn HM3's.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:39 schreef Thorical het volgende:
The item (RT107134786HK) left Hong Kong for its destination on 16-Nov-2011
Postagentschap heeft ze richting Australia gestuurd i.p.v. Austria.![]()
Vorige bestellingen zijn nog nooit misgegaan door die mess-up (Austria, no kangaroos!) en de B2 is wel gewoon goed geadresseerd onderweg. Hopelijk komen ze er 'along the way' bij de post achter dat er geen Vienna is in Australië.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
godver -.-' ik krijg als ik geluk heb m'n pakketje dinsdag pashij is net uit hong kong, wacht op een vliegtuig, morgen zal die waarschijnlijk aankomen, dan nog een dagje op schiphol chillen
poepchinees beweerde dat hij 'm maandag had verzonden.. nou mooi niet! DHL is 3-5 dagen.. dat word geen 75 tablets bestellen "voor m'n bedrijf"
@shiz
ze zullen 'm in australie waarschijnlijk wel terugsturen.. gebeurt vast vaker
Wat is het format?quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:53 schreef Skiet het volgende:
Vaag, bij Lightake iets besteld met DHL shipping. Lijkt op het oog een gewone tracking code als alle andere. Ben benieuwd hoe dit gaat. Kan hem ook nergens tracken.
Vaag er staat bij Carrier nu China Post. Dat gaat niet goed lijkt mij.
Ding dong postDealextreme, Wii controler + JBM MJ800 oordopen
[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 19-11-2011 11:59:48 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Maar hoes de kwalitiet? Want ik verwachtte er niet al te veel van.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welke Wii controller heb je? Zelf heb ik deze onlangs binnen. Ik heb hem nog niet getest: vanmiddag even doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat is het format?
Ding dong postDealextreme, Wii controler + JBM MJ800 oordopen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]I am just a dreamer, but you are just a dream![]()
http://www.dealextreme.co(...)roller-for-wii-14237quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Welke Wii controller heb je? Zelf heb ik deze onlangs binnen. Ik heb hem nog niet getest: vanmiddag even doen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
krediet crisis is hier iij toegeslagen nu
mag niks meer bestellen van vrouw lief.. ( ze noemde het zelfs verslaving)
vandaag toch nog wel geel pakketje aan de deur gehad! en verwacht er nog 2
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
iemand trouwens al eens zoiets tegen gekomen?
https://removebeforefligh(...)-Flight-keyring.html
had er 1 besteld ( bij NL bedrijf/deze website )en kreeg de melding verzonden..
nu 2 weken later is hij er nog niet.. ( denk dus dat hij wel uit china komt.. maar waar vandaan!?Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Waarom laat je je onderdrukken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:35 schreef revpolen het volgende:
krediet crisis is hier iij toegeslagen nu
mag niks meer bestellen van vrouw lief.. ( ze noemde het zelfs verslaving)
vandaag toch nog wel geel pakketje aan de deur gehad! en verwacht er nog 2
This isn't even my final form.![]()
is ook eigenbelang he( + ben de 1e adres op aflevering van de postbode.. ) elke ochtend 8 uur s'morgens DING DONG!!! en ja ik werk laat in de avond/nacht.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ebay staat er vol mee ('flight tag'). Op Schiphol ook wel te halen bij zo'n shop, of een luchtvaart(hobby)shop (zit een grote in Lelystad).quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:40 schreef revpolen het volgende:
iemand trouwens al eens zoiets tegen gekomen?
https://removebeforefligh(...)-Flight-keyring.html
had er 1 besteld ( bij NL bedrijf/deze website )en kreeg de melding verzonden..
nu 2 weken later is hij er nog niet.. ( denk dus dat hij wel uit china komt.. maar waar vandaan!?Maar als de Chinezen ze ook hebben wil ik er ook wel een paar. Ik heb nu zo'n mountaineersclimberhaakchainding aan m'n tassen hangen ter herkenning. Zal us ff zoeken.
Maandag weer m´n salaris binnen tijd voor aankopen. Ik heb eigenlijk niks meer nodig, ik dacht aan die Awei´s en een mini-HDMI-->HDMI kabel iemand nog iets leuks tegen gekomen wat ik MOET hebben?
trouwens ik herhaal m'n vraag van 2 topics geleden maar weer eens..
op die R/C helikoptertjes, L.trim en R.trim wat betekent dat? als ik daarop druk gaatie dan geen rondjes meer om z'n eigen as draaien?
Left trim en Right trim inderdaad. Je moet je helikopter 'aftrimmen', zodat 'ie zo goed als neutraal hovert wanneer je geen inputs geeft. Neigt 'ie met de klok mee te draaien (rechts), dan tik je een paar keer L. trim in ter compensatie.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:26 schreef Smack-a-jack het volgende:
Maandag weer m´n salaris binnen tijd voor aankopen. Ik heb eigenlijk niks meer nodig, ik dacht aan die Awei´s en een mini-HDMI-->HDMI kabel iemand nog iets leuks tegen gekomen wat ik MOET hebben?
trouwens ik herhaal m'n vraag van 2 topics geleden maar weer eens..
op die R/C helikoptertjes, L.trim en R.trim wat betekent dat? als ik daarop druk gaatie dan geen rondjes meer om z'n eigen as draaien?
Oordopjes, horloges, r/c spul, spyspul, camera's, camera accessoires, accessoires voor je phone/tablet, usb-gadgets. Ga gewoon 2x per week ff kijken bij de 'New arrivals' van de stores.Kom je vanzelf leuke dingen tegen.
Vandaag (ondanks de lage koers) maar even wat dollars kopen. Als ze de persen hier in Europa aan zetten dan kan dat best wel eens een goed idee zijn
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Gvd ben ik opeens mijn beschermhoesje van mijn telefoon kwijt die ik 3 weken geleden binnen heb gekregen van Sunsky. Echt geen idee waar ik dat ding gelaten heb. Leg hem altijd op dezelfde plek maar vorige week met m'n zatte kop dus ergens anders blijkbaar. Die is dus kwijt
Ondertussen heeft Mcbub mijn zwarte ES900i's verzonden![]()
![]()
Doen t miss prima, maar uit een stukje karton komt nog beter geluid dan die oordopjes...quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef Racer88 het volgende:
Die 1 cent oordopjes van ever-buying doen t prima, alleen let wel de kabeltjes zijn heul erg kort![]()
Moet je ff searchen, een topic (of twee) geleden ging het daar nog over.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef 12koeto het volgende:
weet iemand goede xenon koplampen voor de auto?
Dr word de laatste tijd wel heeeeeel veel gevraagd , wat nog geen 1 á 2 topics geleden uitgebreid is besproken..![]()
Even een snelle overview van de jbl800
- iets meer bass dan de 900i
-vergeljkbare middentonen (ala braimwavz beta)
- hoge tonen mogen iets helderder.
- goede bouwkwaliteit
- mooi hoesje.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
.ik heb topic nummer 173 door gezocht en ik heb niks gevonden over xenon lampen hoor.quote:Moet je ff searchen, een topic (of twee) geleden ging het daar nog over.
ik bedoel xenon koplampen he en geen zaklamp
[ Bericht 99% gewijzigd door 12koeto op 19-11-2011 15:59:56 ]![]()
er is in de laatste 10 topics toch wel in 7 over gepraat denk ik. Gewoon even topic openen en ctrl + f op xenonquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:41 schreef 12koeto het volgende:
.
[..]
ik heb topic nummer 173 door gezocht en ik heb niks gevonden over xenon lampen hoor.
ik bedoel xenon koplampen he en geen zaklamp
Topic 171 heeft goddelijker er wel wat over gepost.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
´t is weer weekend.. geen pakketjes dus voor mij deze week
ik heb een vraag,
deze lampen
zijn toch hetzelfde als [http://www.dealextreme.co(...)4021?r=50898530]deze[/url]?
[ Bericht 17% gewijzigd door 12koeto op 19-11-2011 17:07:36 ]![]()
Waarom zijn beide links met recommender?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:02 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraag,
deze lampen
zijn toch hetzelfde als [http://www.dealextreme.co(...)4021?r=50898530]deze[/url]?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
via chinaprices misschienquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom zijn beide links met recommender?![]()
Duhquote:Even niet aan gedacht dat die dat nu ook doen.
die tweede zijn sterker. Hebben een extra voedingsbron.. dat denk ik iigquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:02 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraag,
deze lampen
zijn toch hetzelfde als [http://www.dealextreme.co(...)4021?r=50898530]deze[/url]?
Hallo,
Ik las hierover ; http://www.priceangels.com/daily-deals.html een paar pagina's terug, maar werd er niet echt duidelijk uit... Kan ik nou echt die tablet of mp3 speler voor 0.01 dollar cent bestellen, of zit er een adder onder het gras? (sorry als ik een domme vraag stel).![]()
omdat recomenders nu ook aan de china prices links zitten is het dan niet verstandig om ze te gedogen als ze via de users gaan? het lijkt me nu moeilijk om alles nu te gaan controleren. En tegen spammers is gwn een hele simple maatregel te bedenken nl. definitiefe ban. (sorry voor alle spel fouten zit op mijn telefoon)BAM dit is 3KB![]()
dit heb ik een paar paginas geleden nog gevraagd, maar je koopt gwn een coupon by the way.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:00 schreef joe23 het volgende:
Hallo,
Ik las hierover ; http://www.priceangels.com/daily-deals.html een paar pagina's terug, maar werd er niet echt duidelijk uit... Kan ik nou echt die tablet of mp3 speler voor 0.01 dollar cent bestellen, of zit er een adder onder het gras? (sorry als ik een domme vraag stel).BAM dit is 3KB![]()
neeee... is dit geshopped?
edit. jawel dus
dat lijkt niet eens op 't origineel
neemt niet weg dat ik me niet kan voorstellen hoe je met een strak gezicht kan zeggen dat dat een echte is.. Zelfs op namaak stoppen ze die fake dials
[ Bericht 32% gewijzigd door Smack-a-jack op 19-11-2011 18:27:31 ]Alle rechten voorbehouden.
Inderdaad, om het nog eens duidelijk te stellen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:01 schreef Loll het volgende:
[..]
dit heb ik een paar paginas geleden nog gevraagd, maar je koopt gwn een coupon by the way.
Je koopt voor 1cent een kortings coupon die je kan gebruiken op de aangegeven spullen.
Dus een serieuze adder onder het mosDies is wss van "Goud"quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef ebutyouyou het volgende:
uhh ik neem aan dat deze niet van echt goud is
http://www.priceangels.co(...)e-Golden-s96629.html. Gewoon laagje kleur erover is ie
.
&
- Small dials are not working!
Ook een mooi zicht dan![]()
![]()
onder het mos?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:27 schreef jonasr het volgende:
[..]
Inderdaad, om het nog eens duidelijk te stellen.
Je koopt voor 1cent een kortings coupon die je kan gebruiken op de aangegeven spullen.
Dus een serieuze adder onder het mos
[..]
Dies is wss van "Goud". Gewoon laagje kleur erover is ie
.
&
- Small dials are not working!
Ook een mooi zicht dan![]()
een rolex voor 25 dollar
mag niet haal die link wegAlle rechten voorbehouden.
Hmz, heb ik kopersbescherming als iemand mij via paypal een invoice stuurt?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
eBay waarschuwt wel om geen transacties buiten eBay zelf te doen. Zou verder ook puur eigen belang kunnen zijn. Maar volgens mij heb je geen kopersbescherming van PayPal zelf. Wel gewoon claim maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:29 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, heb ik kopersbescherming als iemand mij via paypal een invoice stuurt?![]()
Zie punt 13.2.d: http://goo.gl/QiaWtThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ik heb een vraag voor iemand die van autos afweet.
wat is het verschil met:
deze
http://www.dealextreme.co(...)000k-4021?r=88474882
en deze
http://www.dealextreme.co(...)air-58944?r=88474882
ze zijn tog allebei 6000k en dus dezelfde sterkte licht?
of is er een verschil met de lampen?![]()
Bij die van 12,40 zitten geen ballasten, die je dus wel nodig hebt als je ze niet zelf hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:25 schreef 12koeto het volgende:
ik heb een vraag voor iemand die van autos afweet.
wat is het verschil met:
deze
http://www.dealextreme.co(...)000k-4021?r=88474882
en deze
http://www.dealextreme.co(...)air-58944?r=88474882
ze zijn tog allebei 6000k en dus dezelfde sterkte licht?
of is er een verschil met de lampen?
Bij de eerste zitten wel ballasten maar die set is veeeeeer overpriced.
Kijk eens op dhgate. Heb eergisteren mijn xenon binnen gekregen voor 23 euro's.
Zaten dezelfde bolletjes en ballasten bij als op de plaatjes van je dx link.
En verder, zet je 2 links neer van verschillende fittingen. H11 en H7.
Dus kort gezegd, volgens mij heb je geen idee wat je aan het zoeken bent :p![]()
Ja slimpie, maar dan moet je wel weten welke fitting je hebt.
Dus H1, H4, H7, en zo zijn er nog wel meer. Dat is voor iedere auto anders
Die blauwe van je filmpje zijn wel 10.000 k (Dat staat voor de kleur)
Als je dat nou eens uitzoekt. Kan je het in 1 keer goed bestellen
Edit: Vertel anders even welke auto je hebt.Zo wilde ik het m nog niet zeggen, maar je hebt wel gelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:09 schreef Miniem het volgende:
@12kuto je hebt geen idee waar je over praat en wat je moet hebben. Schaf het dan gwn niet aan.![]()
![]()
ik heb mercedes clk
dus je moet weten welke fitting je hebt
en dan kan je bestellen he?
wel van zelfde fitting![]()
Dat zal waarschijnlijk H7 zijn, en de kleur die je moet hebben is 10.000K als je die van je filmpje wilt.
Je kan het beste een koplamp bolletje eruit halen en kijken welke het is.
Want ik ben niet 100% zeker of t H7 is.
Ik heb het iig hier besteld:
Dhgate
Verder weet ik niet of het een storing op je dashboard computer zal geven, maar dat kun je beter op een mercedes forum vragen.![]()
ik wil 6000k
ik vraag wel aan garage welke gfitting ik heb
en die ballast, zijn die speciaaal voor xenon lampen?![]()
Zonder die ballasten, geen xenon. De ballasten starten de xenon lampen op. Aan 2 losse bolletjes heb je dus niksquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:45 schreef 12koeto het volgende:
ik wil 6000k
en die ballast, zijn die speciaaal voor xenon lampen?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:45 schreef 12koeto het volgende:
ik wil 6000k
en die ballast, zijn die speciaaal voor xenon lampen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef 12koeto het volgende:
oke
als ik die lampen heb,
ik laat wel een garage inbouwenquote:![]()
![]()
![]()
Wil je een garage in je auto?
Voor ome Sam is niks te gek! Hij regelt het voor je!
Heeft iemand een idee waar ik een Nederlands woorden- en/of spellingsboek kan kopen? Ik heb al op chinaprices gekeken...![]()
Ik zit te denken aan een kerstcadeau voor 12koeto...![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef i124Q het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een Nederlands woorden- en/of spellingsboek kan kopen? Ik heb al op chinaprices gekeken...![]()
Ik zit te denken aan een kerstcadeau voor 12koeto...
Krijg net een mailtje met een aankondiging van een superwaanzinnig nieuw product.
Oh Toys'r'us, you're too funny.
Guys!
Ik heb een coupon code geregeld voor lightake.com
6 procent korting expired op 19 mei 2012
coupon code: Iamjack
Ik kreeg dus opeens een mailtje van jack terug, met een verwijzing dat hij de jack was van de FAQ? Maar die werkte toch bij Zarmark?
![]()
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.quote:Op zondag 20 november 2011 09:41 schreef rene90 het volgende:
Guys!
Ik heb een coupon code geregeld voor lightake.com
6 procent korting expired op 19 mei 2012
coupon code: Iamjack
Ik kreeg dus opeens een mailtje van jack terug, met een verwijzing dat hij de jack was van de FAQ? Maar die werkte toch bij Zarmark?
Enne.. 6% is leuk en alles, maar het loont vaak (ook in dit geval) ff te kijken op:
› www.retailmenot.com , en
› www.tjoos.comThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie het inderdaad, nou dan kan je beter die 7 procent pakken met couponcode retailmenot, niet handig om die gewoon in de OP te zetten dan?quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.
Enne.. 6% is leuk en alles, maar het loont vaak (ook in dit geval) ff te kijken op:
› www.tjoos.com![]()
Bij DX maar weer eens een keychain besteld, voor 2,50 dollar kan ik ze niet laten liggen
There are only 151 Pokémon.![]()
Kunnen we niet gwoon allerlei kortingscodes combineren? Dat je zeg maar bij 1 shop 150% korting krijgt? Zou nml af en toe wel gerechtvaardigd zijn als je ziet wat een crap er vandaan komt (dat je geld toe krijgt zeg maar.quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.
› www.tjoos.com)
Ik heb trouwens m'n mening over die Chinese "sturen we gratis met je order mee" verrassings- thee bijgesteld. Aan de posts van sommige users hier te zien, hebben ze ietwat teveel van die gratis meegestuurde thee gesampeled, en was die thee zwaar loodhoudend of zo.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
of bewijs of zo?quote:[..]
Aan de posts van sommige users hier te zien, hebben ze ietwat teveel van die gratis meegestuurde thee gesampeled, en was die thee zwaar loodhoudend of zo.Starbucks, waar blijf je![]()
Nog even gekletst met Jack, hij zegt dat de coupons van retailmenot over een paar dagen verlopen. Dus dan hebben we in ieder geval een alternatief.![]()
Een collega had iets gehoord over een leuk robotje van 25 dollar, iemand een idee waar ze mogelijk op kan doelen?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nopes. Maar probeer eens www.chinaprices.us/?q=robot en stel in $20 - $30 ofzo (Wall-E?).The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Thanks, zal zoiets geweest zijn: http://tinyurl.com/7djmaj6quote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Nopes. Maar probeer eens www.chinaprices.us/?q=robot en stel in $20 - $30 ofzo (Wall-E?).🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
chinaprices en dan iPhone casequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Fifut het volgende:
Iemand toevallig een linkje naar hele mooie iphone 4 hoesjes?![]()
![]()
Hij vraagt of WIJ mooie iPhone hoesjes kennen. Chinaprices is niet altijd een antwoord met zijn 639 pagina's. Ik heb zelf deze maar ik heb 'm er na 1 week afgehaald. Ik denk dat een iPhone niet gemaakt is voor een hoesje. Misschien hoog uit zo iets.Of misschien gewoon een bumper.quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Koen. op 20-11-2011 15:04:14 ]![]()
Stomme TinyDeal.. Als ik een enquete in zou vullen kreeg ik een $20 coupon. Ik die enquete ingevuld, krijg ik dit:
Thank you very much for taking time to finishing our questionnaire. You have won the following $20 coupon codes and you can use them anytime within the valid time.
1)
$6 Off for Purchase of $100 or More (except for Special Offers)
Coupon Code: surv8413mFmyy
2)
$14 Off for Purchase of $200 or More (except for Special Offers)
Coupon Code: surv8413dwGOvv
Expired Date: 2012-05-18
Dus voor iemand die van plan is >$100 te besteden mag die coupon gebruiken![]()
![]()
Tsja ik had hetzelfde bij mcbub ... krijg ik 5 coupon codes voor 5 dollar, mag ik ze alleen gebruiken bij bestellingen boven de honderd dollar... dus als iemand die wil? holla at me...
mn tablet is in Leipzig!!! ik zei dat ik m voor zondag wilde en dat is ze niet gelukt dus ik ga die `grote` bestelling niet meer plaatsen..Alle rechten voorbehouden.
had je serieus verwacht dat die coupons zomaar te gebruiken waren vanaf 0 dollar? valt me nog mee dat ze die codes meteen geven hoor. in europa had je eerst nog lid moeten worden van iets oid
quote:![]()
Jep.. Cause again, a reply where i was like:WTF
Iemand ervaring met goedkope USB-flashdrives van 8GB of meer? Ik zat te denken aan maximaal ¤ 12,00 per stuk, maar dan moeten ze wel bruikbaar zijn.....Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand ervaring met goedkope USB-flashdrives van 8GB of meer? Ik zat te denken aan maximaal ¤ 12,00 per stuk, maar dan moeten ze wel bruikbaar zijn.....
http://tweakers.net/price(...)gen-stick-drive.html
Ze zijn hier gewoon goedkoper...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Wow, wist niet dat die dingen al zo goedkoop te vinden waren. Die Kingstons kosten geen drol.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.
Ze zijn hier gewoon goedkoper...Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Vaak ook omdat capaciteit bij die chinese varianten vaak gefaked is. Koop 2 sticks uit dezelfde serie, eentje van 4 GB, eentje van 16GB, trek van de 16 GB variant de firmware af en flash die op de 4 GB variant en tadaa, je hebt 2 16 GB sticks. Nadeel is alleen dat het niet helemaal goed gaat als je daadwerkelijk 16GB probeert te schijven op die 4 GB stick, maar dat is dan het probleem van de westerse klant.. Voordeel is dat Windows um wel herkend alszijnde 16GB stick, dus met een beetje mazzel komt die Westerse klant er pas achter als zijn paypal claim periode voorbij is, waarna je de Chinese vermoorde onschuld kan spelen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.
Ze zijn hier gewoon goedkoper....
Tja, met dit soort gedachten in het achterhoofd is het altijd wijs om goed na te denken over de wijzen waarop je besodemieterd kunt worden door onze Chinese vrienden....quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vaak ook omdat capaciteit bij die chinese varianten vaak gefaked is. Koop 2 sticks uit dezelfde serie, eentje van 4 GB, eentje van 16GB, trek van de 16 GB variant de firmware af en flash die op de 4 GB variant en tadaa, je hebt 2 16 GB sticks. Nadeel is alleen dat het niet helemaal goed gaat als je daadwerkelijk 16GB probeert te schijven op die 4 GB stick, maar dat is dan het probleem van de westerse klant.. Voordeel is dat Windows um wel herkend alszijnde 16GB stick, dus met een beetje mazzel komt die Westerse klant er pas achter als zijn paypal claim periode voorbij is, waarna je de Chinese vermoorde onschuld kan spelen..
Ik heb inmiddels 2 16gb sticks besteld voor 30 euro, gewoon bij Zercom.... In mijn eigen stad!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Verdomme, ik realiseer me nu dat mijn pakketje via DHL komt en duurder is dan 22 euro. Nu moet ik gaan hopen dat de douane lui is en niet naar mijn kleine pakje gaat kijken
Het gaat hier om een C apple peel trouwens
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 16:56:07 ]![]()
Is hij onder de 45eu?quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef ElmoFan het volgende:
Verdomme, ik realiseer me nu dat mijn pakketje via DHL komt en duurder is dan 22 euro. Nu moet ik gaan hopen dat de douane lui is en niet naar mijn kleine pakje gaat kijken
Ze
Het gaat hier om een C apple peel trouwensAlle rechten voorbehouden.
De grootte is niet groter dan 15x5x10 denk ik, dat bedoel ik met kleinquote:, ik overigens niet extra betaald voor DHL, was gewoon gratis shipping
![]()
Is een keer 65 dollar bestelling via dhl ontvangen zonder gedoe zaten schoenen inquote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De grootte is niet groter dan 15x5x10 denk ik, dat bedoel ik met klein, ik overigens niet extra betaald voor DHL, was gewoon gratis shipping
![]()
Bestelling bij fadbus is onderweg. Ik ontvang wel een pickegg mailtjeEens kijken of deze shop wel de juiste kleur kan sturen om mijn dennenappel aansteker collectie compleet te maken
De Awei 800 geeft best een goed geluid voor dat geld. De Chinees stuurt me een nieuwe op omdat het volume ongelijk is rechts-links. Wilde hij eerst $3 refunden of $3 bijbetalen, gelijk de ijzeren Nelson erop![]()
![]()
![]()
Het is afwachtenquote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is een keer 65 dollar bestelling via dhl ontvangen zonder gedoe zaten schoenen in![]()
![]()
Zeua, ik krijg heel veel xenon voor erg weinig geld.
Eerste set van Dhgate geinstalleerd en het licht flikkerde , dus gelijk boos mailtje, dus nu is er nog een ballast + bulb onderweg. Maar het lag dus aan hoe ik het aangesloten hadtotaal
Miniinthebox had ik alleen 2 bulbs geleverd, ticket aangemaakt, en nu zijn ook de ballsten onderweg
Totale kosten:
23,- + 5,- Dhgate
12,75 Miniinthebox
Heb dus voor 40 euro
5 ballasten en 5 bulbs![]()
Allemaal H4 setjes 6000k
1 in me auto, 1 gaat in de motor dan, en 2 als reserve![]()
![]()
Toch maar weer een zaklamp kopen nadat mijn vorige is "opgebrand" ....iemand nog tips of recent iets moois gekocht?
Natuurlijk hoe meer lumen de beter...en eurootje of 40 mag ie wel kosten.![]()
En jij wil Xenon bestellen en aansluiten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef 12koeto het volgende:
waarom had je ticket aangemaakt?
waren ze niet goed?![]()
Omdat hij geen ballast had en hij dacht bij die andere dat ze het niet deden.
Staat er toch duidelijk.![]()
yep, werkt best wel goed, laad je tel alleen niet helemaal op maar toch wel een paar uur extra plezier iig.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Fifut het volgende:
Iemand ervaring met dit dingetje? http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EURAlle rechten voorbehouden.
Accu's zijn vaak link, omdat ze niet aan de Europese normen voldoen. Ook sjoemelt de fabrikant/aanbieder met de specificaties en is de capaciteit geringer dan de daadwerkelijke afgave.
Duracell heeft nu ook een noodaccu, hè: http://www.bol.com/nl/p/e(...)011739680/index.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet specifiek met die, maar ik zou voor eentje gaan die je moet verbinden met kabel, deze is eigenlijk te zwaar om eronder te klikken en dan krijg je een hefboomeffect. Er zijn trouwens ook wel verlengkabeltjes voor die aansluiting, dat kan ook nog goedquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Fifut het volgende:
Iemand ervaring met dit dingetje? http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR![]()
Kan dit (of iets soortgelijks) misschien in de OP? Ik moet dat iedere keer weer opzoeken en ik ben vast niet de enige.quote:Posting -> Outward office of exchange -> Handed over to Air Carrier -> Arrival at inward office of exchange (=customs) -> Departure from inward office of exchange (in the US you won't have to pay fees, but they still inspect packages) -> Arrival at delivery office (your PO) -> DeliveryIk gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Dus!Tegra 2 sweetness in een 7" capacitive tablet at PW.
Fullsized USB-slot zit er ook op.
Hmm, ze hebben nu ook de ZT-280 C91.
En eentje bij Fadbus met 1024x768 capacitief scherm in de specials.
[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 20-11-2011 23:11:37 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zou idd maar z'n auto naar de garage brengen en zeggen dat zij alles doenquote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
En jij wil Xenon bestellen en aansluiten.![]()
Omdat hij geen ballast had en hij dacht bij die andere dat ze het niet deden.
Staat er toch duidelijk.
Ff iets anders,
Ben vandaag is naar beverwijk gegaan naar de bazaar. Voor de eerste keer in me leven. En wie zag ik daar lopen Barbie van oh oh cherso. Hoe bedoel je stereotype :p
Iig, veel mensen daar doen ook aan chinashopping denk ik, zag er genoeg liggenalleen wel voor 5 of 6 keer de prijs
Vond het allemaal machtig leuk om te zien, maar kopen zal ik niet doen.
Enige waar ik wel tijd spendeerde was de game-tentjes. En ik heb een SNES Scope gekochtze vroegen nog normale prijzen waar op MP vaak meer voor gevraagd wordt
![]()
![]()
Dan vraag ik me toch echt af wat je betaald hebt.quote:Enige waar ik wel tijd spendeerde was de game-tentjes. En ik heb een SNES Scope gekochtze vroegen nog normale prijzen waar op MP vaak meer voor gevraagd wordt
Die dingen zijn namelijk werkelijk niets waard.
(heb hier nog zo'n 12 scope spellen liggen voor de snes...)
Waren er verder veel retrogames en dergelijken te vinden btw?Fedor, the last emporer...![]()
Ehm 5 euro..... wtf do i care van de waardeIk heb weer wat te doen
Waren wel retro games. Zag ook nog de oude atari's. En er was een knaap die een soort museum had gemaakt met de oudste games ofzo. Maar ik ben er niet in geweest.
Waren wel een stuk of 4 tentjes die ik heb gezien met games e.d.![]()
Uhm, wat was weer de new arrival pagina van BIC?
Wat irritant dat die geen linkje op hun site hebben staan naar die pagina.
![]()
2 KM-780 headsets, 2 hamburger speakers, 3 iPhone usb kabels en 2 SAT A naar IDE adapters zijn onderweg!
2 Webcams en een usb male to female van 5m zijn ook onderweg.![]()
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.htmlquote:Op zondag 20 november 2011 23:40 schreef jonasr het volgende:
Uhm, wat was weer de new arrival pagina van BIC?
Wat irritant dat die geen linkje op hun site hebben staan naar die pagina.
Astublieft
(je kan 'm als favoriet opslaan... of vaak als je buyincoins intype in je browser verschijnt de rest vanzelf
Ja, ik ga hem opslaan deze keer hahaquote:Op zondag 20 november 2011 23:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com/pages/products_new.html
Astublieft
(je kan 'm als favoriet opslaan... of vaak als je buyincoins intype in je browser verschijnt de rest vanzelf.
Dank je..
Arch, elke keer weer zie ik zo dingen (http://www.ooitkopen.com/product78061.html).
Ik weerhoud me er staat van zo iets te kopen, maar het moet er ooit van komen haha.![]()
Heb m'n beschermhoesje van mijn telefoon nog steeds niet gevonden, echt geen ideeee waar dat ding gebleven kan zijn.
Heb dus maar weer even een nieuwe besteld. Ook meteen eentje voor m'n moeder![]()
Eerste bestelling bij EforChina van mij![]()
![]()
Everbuyi ng zijn ook een setje eikels... heb ik twee dezelfde lampjes gekocht daar, hebben ze een verschillende kleur. Eentje witter dan de andere. Doen ze nu ineens alsof ze gek zijn en geen Engels snappen, zelfs als ik er een foto bij doe... Dat wordt weer een claim ben ik bang.
edit: Ja hoor, alleen bij terugsturen geld terug. Geen refund van mijn shipping costs. Dan maar bij paypal klagen dat ik niks heb gehad.
Dit dus. Zouden 2 dezelfde moeten zijn.
[ Bericht 17% gewijzigd door R2cksson op 21-11-2011 04:02:56 ]Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
meld ze aan voor de rijdende rechterquote:Op maandag 21 november 2011 03:47 schreef R2cksson het volgende:
Everbuyi ng zijn ook een setje eikels... heb ik twee dezelfde lampjes gekocht daar, hebben ze een verschillende kleur. Eentje witter dan de andere. Doen ze nu ineens alsof ze gek zijn en geen Engels snappen, zelfs als ik er een foto bij doe... Dat wordt weer een claim ben ik bang.
edit: Ja hoor, alleen bij terugsturen geld terug. Geen refund van mijn shipping costs. Dan maar bij paypal klagen dat ik niks heb gehad.
[ afbeelding ]
Dit dus. Zouden 2 dezelfde moeten zijn.![]()
![]()
McBub ook al van die idioten.. Ik heb drie keer gezegd dat m´n huisnummer niet op m´n invoice stond 3x! krijg ik net een mailtje van DHL hij woord gestuurd naar de huppeldepuplaan ... in Delft...
dus ik bellen -.-'kunnen ze het office niet bereiken.. Ik hoop dat ik vandaag m'n pakketje heb anders ga ik maar even een hartig woordje spreken met Sarah..Alle rechten voorbehouden.
Eerste link:quote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Miniem het volgende:
Iemand had laatst een kalender bij artscow besteld voor 7 dollar.
Wat is die code? en geldt dat nog?
http://www.google.nl/sear(...)cc6&biw=1366&bih=643![]()
Er staan op hun site bij deals vaak wel goede aanbiedingenquote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Miniem het volgende:
Iemand had laatst een kalender bij artscow besteld voor 7 dollar.
Wat is die code? en geldt dat nog?
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspx die dus
Even een crosspost: Amazon black firday deals deze week, nu een SD kaart van 16 GB voor 9 pond.
[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 21-11-2011 11:15:53 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Al verlopen helaas.quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Eerste link:
http://www.google.nl/sear(...)cc6&biw=1366&bih=643
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.![]()
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..Alle rechten voorbehouden.
Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al verlopen helaas.
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.jaja, en azo...![]()
Ok.quote:Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..![]()
* RobertNL Zet al zijn geld om in dollars en verstuurd het met DHL naar zijn eigen adresquote:Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..
Wie was laatst opzoek naar zoiets: http://www.buyincoins.com(...)v-product-10450.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 21 november 2011 11:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.![]()
![]()
Ik heb voor jullie een TD coupon geregeld.
Aangezien er de laatste tijd ook geen geldig meer waren via Tsjoos of Retailmenot.quote:The discount coupon is foknltdcoupon5 , it is 5% discount coupon ,and one account can only use once during date 11.21-12.31![]()
Hey TOKKO, even over de copter.
Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.
Als ik met het stickje tegendruk geef blijft ie vrij stabiel, niet erg handig.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten
Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.![]()
LED strip van dealextreme binnen,onder mijn bed gemonteerd (keer gezien in een hotel, vond het wel leuk).![]()
![]()
Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht.quote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten
Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.Zodra je van de grond langzaam begint komt 'ie in wat heet het 'grondeffect'. Actie = actie in tegengestelde richting. Je blaast lucht naar beneden en in de lucht is dat geen probleem. Nabij de vloer/grond echter, wordt de luchtstroming gestopt en opgesplitst. Er ontstaat een onstabiele en drukkende luchtlaag waarin zo'n r/c heli zich niet goed stabiel weet te houden, dit merk je vooral wanneer de accu bijna op is en je met vol gas maar weinig vermogen en niet meer kunt stijgen en 'ie nog net in dat grondeffect kan blijven, maar meer niet.
Dus dat kan het zijn, maar eerder niet een herhalende zelfde beweging. Geeft de controller wel 'bliepjes' als je trimt? Dat zou namelijk moeten. Bedenk ook of je wel de juiste trim gebruikt. Voor elk kanaal (linkse stick: | gas voor hoogte - staart rotor voor asdraaiïng, rechtse stick: | pitch voor voor- en achterwaartse vluchtbeweging - zijwaartse helling (roll)) zijn twee trimknopjes aanwezig. Als iets de neiging heeft zich in een bepaalde richting te bewegen, dan moet je dat tegengaan met een trim in de andere richting. Als het daar niet aan ligt even kijken of er bijvoorbeeld geen haren of draden in de rotors zijn geraakt. Houdt ook even de helikopter vast in de hand en geef een paar keer vol gas en dan weer nul gas. Ook op half gas even kijken of alle besturing wel uitwerking heeft en de boel zich verstelt wanneer je de controls bedient. Als iets niet reageert, kun je daar de boosdoener identificeren. Haal anders ook ff het kapje eraf en kijk of alles goed vast zit. Eventueel kun je een 5ct-muntstuk (of 1ct/2ct/10ct) op de heli plakken ter balancering.
RMA werd bij mij moeilijk over gedaan, ik moest 'em maar terugsturen of laten repareren.. Ja, leuk, zo'n pakket terugsturen, zonder dat zij de kosten van de shipment overnemen.(Had een elektronisch defect bij die van Focal (en was verkeerde kleur, was specifiek het artikelnummer van de rode met zwart/wit) waardoor de staartrotor indien aangesproken door de control unit de hele heli lam legde). Gelukkig bij PW een tweede met korting weten te halen, die is echt enorm vergeeflijk, verslavend en perfect. Misschien binnenkort eens m'n 808 #11 HD onder hangen en in het parkje om de hoek vliegen.
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING![]()
toch?![]()
o ja...en binnen 1 week bij mij thuisbezorgd hihi![]()
Ik laat DX ff links liggen.
btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Kan je www.3vcash.nl ook gebruiken bij paypal om je account te verifieren? Hij wilt best wel vaak nog uitgestelde bank betaling doen, begin ik me een beetje aan te ergeren. Als ik dan deze toevoeg zou ik toch "vertrouwder" zijn en zullen ze gewoon directe afschrijvingen doen?Even op ebay gekeken: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3efbfdf313quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING![]()
toch?![]()
Ik laat DX ff links liggen.
btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?![]()
Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
toch?![]()
Ik laat DX ff links liggen.Chinese Webshops topic #163 Grote vriendjes met de postbode!quote:btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
› http://www.ebay.com/sch/i(...)0&gbr=1&_ssn=dayxmasThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen.
@Shiz ook van BIC?
Ik wacht ook nog op iets van 25-10.
Had al een berichtje gestuurd maar ze zeggen dat ik geduld moet hebben.
Normaal is het er veel sneller though![]()
![]()
Dat dan weer niet, BIC is awesome (alleen zo weinig nieuwe producten telkens, dus móet je wel elders kijken).
DealExtreme...en ook Focal is momenteel ff langzaam. Items zitten nu in de 3 - 4 weken-periode. Sommige andere items komen wel gewoon binnen zo'n twee weken binnen, dus het seizoen wil ik nu nog niet blamen, maar het lijkt er wel op. Random shipping delays.
Mja, het rare is dat ik van Priceangels en van Bic zelf wel de producten op normale levertijd binnen kreeg. Alleen die order van 25-10 nietMiss wel bij douane ofzo
![]()
![]()
Hier was DX zeer snel bij 2 orders. Maar de laatste order daar staat alweer een 12 dagen gezellig op order recievedquote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat dan weer niet, BIC is awesome (alleen zo weinig nieuwe producten telkens, dus móet je wel elders kijken).
DealExtreme...en ook Focal is momenteel ff langzaam. Items zitten nu in de 3 - 4 weken-periode. Sommige andere items komen wel gewoon binnen zo'n twee weken binnen, dus het seizoen wil ik nu nog niet blamen, maar het lijkt er wel op. Random shipping delays.
Uhm, als je echt goed geprobeerd hebt te trimmen kan ik er weinig aan doen hé!quote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
(mijn FP editie is inmidddels ook binnen.. maar remote werkt niet ._. Dus die gaat ook RMA)
Mijn originele van Pandawill doet het nog wel okee, beetje onstabiel soms :p maar dat is voor mij juist de challengeCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copterquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht.Zodra je van de grond langzaam begint komt 'ie in wat heet het 'grondeffect'. Actie = actie in tegengestelde richting. Je blaast lucht naar beneden en in de lucht is dat geen probleem. Nabij de vloer/grond echter, wordt de luchtstroming gestopt en opgesplitst. Er ontstaat een onstabiele en drukkende luchtlaag waarin zo'n r/c heli zich niet goed stabiel weet te houden, dit merk je vooral wanneer de accu bijna op is en je met vol gas maar weinig vermogen en niet meer kunt stijgen en 'ie nog net in dat grondeffect kan blijven, maar meer niet.
Dus dat kan het zijn, maar eerder niet een herhalende zelfde beweging. Geeft de controller wel 'bliepjes' als je trimt? Dat zou namelijk moeten. Bedenk ook of je wel de juiste trim gebruikt. Voor elk kanaal (linkse stick: | gas voor hoogte - staart rotor voor asdraaiïng, rechtse stick: | pitch voor voor- en achterwaartse vluchtbeweging - zijwaartse helling (roll)) zijn twee trimknopjes aanwezig. Als iets de neiging heeft zich in een bepaalde richting te bewegen, dan moet je dat tegengaan met een trim in de andere richting. Als het daar niet aan ligt even kijken of er bijvoorbeeld geen haren of draden in de rotors zijn geraakt. Houdt ook even de helikopter vast in de hand en geef een paar keer vol gas en dan weer nul gas. Ook op half gas even kijken of alle besturing wel uitwerking heeft en de boel zich verstelt wanneer je de controls bedient. Als iets niet reageert, kun je daar de boosdoener identificeren. Haal anders ook ff het kapje eraf en kijk of alles goed vast zit. Eventueel kun je een 5ct-muntstuk (of 1ct/2ct/10ct) op de heli plakken ter balancering.![]()
Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.Het trimmen werkt prima als ie om zijn as tolt en voor gas ook. Maar voor het rechter pookje doet het weinig. Ik ga wel een RMA aanvragen, beetje jokken dat ie gewoon kapot is anders gaat het niets wordenquote:Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uhm, als je echt goed geprobeerd hebt te trimmen kan ik er weinig aan doen hé!
(mijn FP editie is inmidddels ook binnen.. maar remote werkt niet ._. Dus die gaat ook RMA)
Mijn originele van Pandawill doet het nog wel okee, beetje onstabiel soms :p maar dat is voor mij juist de challenge![]()
![]()
Bij die cheap heli's met twee rotors heb je dat effect veel minder.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copter![]()
Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.
Twee rotors heffen elkaars effect op(voor het grootste gedeelte)
En die éne niet...Dat maakt het tricky
De laatste keer dat ik naar jou ga luisterenquote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij die cheap heli's met twee rotors heb je dat effect veel minder.
Twee rotors heffen elkaars effect op(voor het grootste gedeelte)
En die éne niet...Dat maakt het tricky
![]()
Maar het is duidelijk een stunt copter ALS je hem kan besturen.![]()
Ik was eens aan het kijken naar die AIR SWIMMERS, maar op deal extreem lijken er 2 de zelfde te staan voor verschillende prijzen.
Deze en Deze kan iemand verschil ontdekken?
Ik heb trouwens 4 keer die Creative Credit Card LED Pocket Light van de centen actie van vrijdag geprobeerd te bestellen maar heb 3keer 1 cent terug gekregen op mijn pay pal. hebben andere dit ook?![]()
Ja ik had het ook wel, zijn er nu 2 verzonden volgens mij. 1 naar mijn eigen adres en één voor iemand anders. Die zijn volgens mij ook de deur uitquote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Boppos het volgende:
Ik was eens aan het kijken naar die AIR SWIMMERS, maar op deal extreem lijken er 2 de zelfde te staan voor verschillende prijzen.
Deze en Deze kan iemand verschil ontdekken?
Ik heb trouwens 4 keer die Creative Credit Card LED Pocket Light van de centen actie van vrijdag geprobeerd te bestellen maar heb 3keer 1 cent terug gekregen op mijn pay pal. hebben andere dit ook?![]()
![]()
waarom kan ik me code niet tracken?
mijn code begint met rr en als ik wil tracken voer ik de code in en een vertificatie code,
maar hij doet niet?![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copter![]()
Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.
[..]
Het trimmen werkt prima als ie om zijn as tolt en voor gas ook. Maar voor het rechter pookje doet het weinig. Ik ga wel een RMA aanvragen, beetje jokken dat ie gewoon kapot is anders gaat het niets worden![]()
Gd luck on the RMA-shizzle dan.
Is je item überhaupt in aanmerking gekomen voor tracking (meestal gratis bij orders >$15, anders tegen bijbetaling)? Zo ja, hoe lang is het geleden, kan best 3~5 werkdagen duren voor je eens een statusje te pakken hebt en die zijn vrij ongedetailleerd vaak, dus echt wat eraan hebben, doe je ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef 12koeto het volgende:
waarom kan ik me code niet tracken?
mijn code begint met rr en als ik wil tracken voer ik de code in en een vertificatie code,
maar hij doet niet?
mijn zus wou een kleedje bestellen van mistertao en stond op dat het 10,41 was
maar de uiteindelijke prijs was 30
ik ben ni zo gewoon met bestellen van spullen uit china maar dacht dat verzendingskosten altijd inbegrepen waren en nu moest ik ook op gewicht betalen.![]()
Mister Tao is dan ook geen China Webshop. Het is een tussen'persoon' voor artikelen die aangeboden worden op Taobao door handelaars.
Bovendien zijn er ook andere Chinese webshops waar je moet oppassen met verzenden, in feite staat er overal waar free shipping voor geldt 'free shipping' bij. Op sites als DinoDirect erg tricky want sommige artikelen wel, sommige niet. Nooit zomaar iets aannemen in ieder geval en altijd lezen wat er staat.
Tablet binnen gekregen, meteen een boos mailtje naar DHL en naar mcbub gestuurd. DHL heeft 23,75 btw gerekend (Alleen btw.. ipv 7 euro.) overigens is dat ding ook nog eens kapot... gvd..Alle rechten voorbehouden.
Dat vond ik dus juist wel mee vallen. De ene helft is overprijsd. Maar de andere helft was vaak even duur, soms zelfs goedkoper als de chinezen. Wat me dan soms doet afvragen of de chineesjes toch niet iets meer verdienen dan ik oorspronkelijk dacht.quote:Iig, veel mensen daar doen ook aan chinashopping denk ik, zag er genoeg liggenalleen wel voor 5 of 6 keer de prijs
Zoals die kleine afstandsbestuurbare auto'tjes... lagen daar voor 5 euro, nog niet bij de chineesjes gevonden voor die prijs. Verder kun je op de zwarte markt nog altijd handelen, vooral als je er 10 koopt, wat bij de chineesjes tot nu toe nooit gelukt is. En je hebt het spul tenminste meteen. En een dagje uit..
![]()
Ik heb die chinese tablets ook wel bekeken, maar ik moet zeggen dat ik ze redelijk duur vind. Je kunt hier in NL ook wel leuke tablets rond de 200 euro krijgen:quote:pi_104606863
Dus!Tegra 2 sweetness in een 7" capacitive tablet at PW.
Fullsized USB-slot zit er ook op.
Hmm, ze hebben nu ook de ZT-280 C91.
En eentje bij Fadbus met 1024x768 capacitief scherm in de specials.
http://tweakers.net/price(...)hannspad-sn10t1.html
Die hannspad had ik toendertijd voor 180 euro gekocht. 10,1 inch, capactive touchscreen, Dual core A9 processor (1ghz), valt custom firmware op te zetten (Honeycomb) en gewoon Nederlandse garantie!
Dus tsjah, als ik dezelfde specs wil van een chinese tablet, betaal ik op z'n minst evenveel. Waarom zou ik dan eigenlijk een chinese halen? Lijkt me niet ideaal kwa garantie, en de kwaliteit heb ik stiekem ook een vraagteken bij.
p.s. Ik kan om de 1 of andere manier niet normaal quoten of 1 van de knopjes gebruiken in m'n tekst-edit, (vetgedrukt, etc.). Moet zelf de BB-codes typen. Ligt dat alleen bij mij?![]()
De kans dat je moest betalen was aanwezig (want DHL) dus daar kun je weinig van zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Smack-a-jack het volgende:
Tablet binnen gekregen, meteen een boos mailtje naar DHL en naar mcbub gestuurd. DHL heeft 23,75 btw gerekend (Alleen btw.. ipv 7 euro.) overigens is dat ding ook nog eens kapot... gvd..
Hoop dat ze wel een goede oplossing gaan aanbieden voor de kapotte tablet.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://chinaprices.us?q=r(...)glue&from=7.85&to=14quote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef Multicolor het volgende:
[..]
Dat vond ik dus juist wel mee vallen. De ene helft is overprijsd. Maar de andere helft was vaak even duur, soms zelfs goedkoper als de chinezen. Wat me dan soms doet afvragen of de chineesjes toch niet iets meer verdienen dan ik oorspronkelijk dacht.
Zoals die kleine afstandsbestuurbare auto'tjes... lagen daar voor 5 euro, nog niet bij de chineesjes gevonden voor die prijs. Verder kun je op de zwarte markt nog altijd handelen, vooral als je er 10 koopt, wat bij de chineesjes tot nu toe nooit gelukt is. En je hebt het spul tenminste meteen. En een dagje uit..
Vanaf 7.85...
En 10 krijg je er dan zeker wel goedkoper. Want bulkdiscount.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zie er niet echt het voordeel in?quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto maken![]()
Het feit dat er écht een pakketje is, al dan niet op transport is beter dan 0 zekerheid dat er iets verzonden is..quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik zie er niet echt het voordeel in?
Dat ze dus gewoon de status veranderne en pas twee weken later inpakken en shippen. De kan is veel groter dat hij snel verzonden wordt als hij al 'ingepakt' is
Na een kleine crash (<1 meter hoog tegen de grond) staat één van de servo's op mijn 9958 heli ineens verkeerd in de neutrale stand, weet iemand hoe je dit kan fixen
plaatje van de onderkant
In neutraal trekt hij nu meteen de neus omlaag, het 'blokje' van de rechterservo waar de stuurstang aan zit hoort neutraal hoger te zitten, zoals bij de linker lijkt me. Als je nu vooruit stuurt duwt hij hem te ver door en blijft dat blokje onderin vastzitten. De tandwieltjes zitten zo strak op elkaar dat ik die niet handmatig omhoog krijg/durf.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het feit dat er écht een pakketje is, al dan niet op transport is beter dan 0 zekerheid dat er iets verzonden is..
Dat ze dus gewoon de status veranderne en pas twee weken later inpakken en shippen. De kan is veel groter dat hij snel verzonden wordt als hij al 'ingepakt' is![]()
Hij deed het prima, tot die ene crash..quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?Maar ik had ook een andere afstandsbediening erbij dan de meeste van FP hier. Heb alvast een nieuw servomotortje besteld, maar FP kennende duurt dat 3 weken.
edit; Je weet dat er 6 batterijen in de remote moeten heDe mijne deed in het begin ook niets omdat ik de batterij in het linkerhandvat vergeten was
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 21-11-2011 15:37:57 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat was ikquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt., zeker weten doe ik het niet, maar het verklaard wel wat
Maar heb niet het idee dat BIC dit doet bij kleine pakketjes, aangezien die pakketjes meestal 12 dagen onderweg zijn. Bij mijn GPS (groter pakketje) had ik wel dit idee (tracking bleef zeer lang op ''posting'' staanMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Behalve dat de rotor is afgebrokenquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?heb ik ook 2 keer een losse standaard gehad tijdens de vlucht. Hangt het boeltje los aan het elektrodraadje van de accu te zwaaien
Veel klachten is goed voor gezamelijke RMA klachten![]()
![]()
Hoe duur is een Syma S107 in China? In Nederland kun je een echte kopen voor 35 euro inc. verzendkosten met maar 3-5 dagen levertijd.¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ![]()
http://www.fadbus.com/who(...)pter-toy-yellow.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef ANCT het volgende:
Hoe duur is een Syma S107 in China? In Nederland kun je een echte kopen voor 35 euro inc. verzendkosten met maar 3-5 dagen levertijd.
(27 usd... )
Op ebay:
http://www.ebay.com/itm/G(...)21391#ht_4373wt_1163
20 usd..
(Btw,, waaorm kan je dit niet zelf even opzoeken met ebay/chinaprices...?)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Omdat hij hoopt op een dergelijke reactie incl. links.quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.fadbus.com/who(...)pter-toy-yellow.html
(27 usd... )
Op ebay:
http://www.ebay.com/itm/G(...)21391#ht_4373wt_1163
20 usd..
(Btw,, waaorm kan je dit niet zelf even opzoeken met ebay/chinaprices...?)![]()
Adblocker uitzetten werkte bij mijquote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef Multicolor het volgende:
[quote="shiznuts"]pi_104606863
p.s. Ik kan om de 1 of andere manier niet normaal quoten of 1 van de knopjes gebruiken in m'n tekst-edit, (vetgedrukt, etc.). Moet zelf de BB-codes typen. Ligt dat alleen bij mij?![]()
![]()
Ik kon niks vinden op chinaprices.us, en ik heb gelezen dat er ook goede klonen zijn onder een andere naam.quote:Op maandag 21 november 2011 16:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Omdat hij hoopt op een dergelijke reactie incl. links.¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ![]()
Tijdje terug was iemand op zoek/keek naar een oplader voor telefoon. Blokker heeft een Duracell mobiele oplader voor iPhone (e.d.) en apparaten met micro- en mini-USB apparaten voor ¤19,99.
Oh, en Plentyparts heeft een 30-40 lumen, 3 watt, 3xAAA Cree lampje voor ¤21,90!![]()
![]()
![]()
Je bent de 3e die dit post.quote:Op maandag 21 november 2011 17:00 schreef Vulcanic het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html
Sinterklaas, nu ook in ChinaCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb allerlei ledjes in bestelling staan. 100 stuks in 5 kleuren, 3mm, 5mm, knipper ledjes, regenboog ledjes, rgb met 4 contactjes ledjes, flat tops, diffused. Reuze interessant![]()
![]()
omg, ben blij dat we geen buren zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb allerlei ledjes in bestelling staan. 100 stuks in 5 kleuren, 3mm, 5mm, knipper ledjes, regenboog ledjes, rgb met 4 contactjes ledjes, flat tops, diffused. Reuze interessant
quote:Op maandag 21 november 2011 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb allerlei ledjes in bestelling staan. 100 stuks in 5 kleuren, 3mm, 5mm, knipper ledjes, regenboog ledjes, rgb met 4 contactjes ledjes, flat tops, diffused. Reuze interessant
Met dit in je woonkamer opgehangen:
EDIT: slome kutshipping van eBay verkoper.Dingen van 1,5 weken later komen nog eerder binnen
[ Bericht 11% gewijzigd door Iemand91 op 21-11-2011 19:42:08 ]![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef destrovel het volgende:
En DX heeft nu Sinterklaaskorting!
Volgens de chat is dit omdat er een Nederlander en een Belg daar momenteel stage lopen, en zij vonden het wel leuk om wat meer Benelux-tradities naar binnen te brengen
[ link | afbeelding ]4
Heeft iemand wel is Wii mics gekocht uit china? (ja ik wel.. maar krijg ze niet werkend)
Ik denk zelfs de 4e.quote:
Vandaag is deze aangekomen:
Ben onder de indruk van de kwaliteit! Er zit een knopje op voor aannemen van het gesprek. En opzij zitten volumeknoppen. Ik heb een Android telefoon, de volumeknoppen doen het niet. Misschien dat die knopjes op die i-dingen wel iets doen.
Ik had er voor iemand ook een ipad screenprotector bijbesteld en hield mijn hart al vast hoe deze ging aankomen. Wel... ik was blij verrast dat ze de screenprotector in piepschuim hadden verpakt!
Vandaag ook nog een horloge van ebay ontvangen. Er zat een briefje bij met een url: http://www.justgobuy.com (ze hebben ook Weide klokjes)En jij bent de 5e die dit meldtquote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef destrovel het volgende:
En DX heeft nu Sinterklaaskorting!
Volgens de chat is dit omdat er een Nederlander en een Belg daar momenteel stage lopen, en zij vonden het wel leuk om wat meer Benelux-tradities naar binnen te brengen
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 21-11-2011 18:30:07 (link toegevoegd) ]jaja, en azo...![]()
Sorryquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef tokko1 het volgende:
[..]4
Heeft iemand wel is Wii mics gekocht uit china? (ja ik wel.. maar krijg ze niet werkend)
Ben wel de eerste die een plaatje geeft
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!![]()
Spijtig genoeg nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
Sorry
Ben wel de eerste die een plaatje geeft![]()
Was hier iemand nog op zoek naar een "bling" horloge?
Haal bling naar het volgende niveau als je deze op een feestje uit je zak tovert.jaja, en azo...![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:30 schreef destrovel het volgende:
[..]
Sorry
Ben wel de eerste die een plaatje geeftChinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[Thats what you get when they are two dutch speaking interns working at DX... ]
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaasCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Gewoon losse ledjes hoor, voor elektronica doeleinden.quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
omg, ben blij dat we geen buren zijn
De snoeren met 200 ledjes 18 meter lang met flikker modes heb ik al 2 jaar liggen in elke kleurKunnen binnenkort weer uit het vet worden gehaald
![]()
![]()
Ja, die van PW is onsterfelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?Zeker nu ik hem verslaafd heb.
Echt tof.
Die van Focal was meteen problemen.Opsturen was geen optie (kosten) en hoe-de-wie-de-fak ga ik een heli repareren laten? Dus gedoemd tot afplukmodelleske.
Ja, maar ze kunnen ook een geautomatiseerd scriptje hebben dat na 24 uur een 'verzonden'-label aan je order hangt, terwijl ze gewoon geen flikker hebben uitgevoerd, of dat ding bij hen niets eens in het magazijn te vinden is. Met een foto weet je in ieder geval dat het item er was, deze is ingepakt en het zinloos is die bij henzelf te laten wachten, neemt alleen maar ruimte in en opgeruimd staat netjes, dus neem aan dat die a.s.a.p. ook echt bij de postdienst belanden.quote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.Hehe, had ik eerst ook ja.quote:Op maandag 21 november 2011 15:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hij deed het prima, tot die ene crash..Maar ik had ook een andere afstandsbediening erbij dan de meeste van FP hier. Heb alvast een nieuw servomotortje besteld, maar FP kennende duurt dat 3 weken.
edit; Je weet dat er 6 batterijen in de remote moeten heDe mijne deed in het begin ook niets omdat ik de batterij in het linkerhandvat vergeten was
![]()
Duurde een minuutje voor ik 'em doorhad (lees ook verder nooit instructies)
Ja, het onderstel wil nog weleens uitbreken inderdaad. Vooral de staartvin hier verder. Maar goed, anders doet een drupje secondelijm wonderen. Maar dat doe ik niet, want hij kan beter moeite- en gevolgloos uit elkaar vallen, dan blootstaan aan alle 'stress' en dat er iets knapt of iets.quote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Behalve dat de rotor is afgebrokenheb ik ook 2 keer een losse standaard gehad tijdens de vlucht. Hangt het boeltje los aan het elektrodraadje van de accu te zwaaien
Veel klachten is goed voor gezamelijke RMA klachten
Loop je daar dan serieus mee rond?quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik denk zelfs de 4e.
[ link | afbeelding ]
Ben onder de indruk van de kwaliteit! Er zit een knopje op voor aannemen van het gesprek. En opzij zitten volumeknoppen. Ik heb een Android telefoon, de volumeknoppen doen het niet. Misschien dat die knopjes op die i-dingen wel iets doen.
[..]Ik begrijp het nu er niet van.
Met mobiele telefonie wil je alles toch portable houden?Dat zeg ik, Gamma (heb je in 3 uur (1200mAh) en 5 uur (1800mAh)).quote:Op maandag 21 november 2011 17:04 schreef Iemand91 het volgende:
Tijdje terug was iemand op zoek/keek naar een oplader voor telefoon. Blokker heeft een Duracell mobiele oplader voor iPhone (e.d.) en apparaten met micro- en mini-USB apparaten voor ¤19,99.
[..]quote:Op zondag 20 november 2011 21:39 schreef shiznuts het volgende:
Accu's zijn vaak link, omdat ze niet aan de Europese normen voldoen. Ook sjoemelt de fabrikant/aanbieder met de specificaties en is de capaciteit geringer dan de daadwerkelijke afgave.
Duracell heeft nu ook een noodaccu, hè: http://www.bol.com/nl/p/e(...)011739680/index.htmlThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Welk heliktopertje hebben jullie nu allemaal die juist goed werkt? Kan je er een beetje lang mee vliegen dan?![]()
Minuut of 8/10 maar je kunt de batterijen vervangen, heb er hier 3 dus kan makkelijk 40 min vliegen (Laden duurt een min of 20). Maar of het verstandig is weet ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef rene90 het volgende:
Welk heliktopertje hebben jullie nu allemaal die juist goed werkt? Kan je er een beetje lang mee vliegen dan?
Nee hoor. Ik heb hem zuiver voor het gadget-gehalte gehaald. Die blijft hier thuis lekker in de lade liggen. Hij wordt er pas uitgehaald als mijn vrouw weer eens (een paar uur) met haar moeder belt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Loop je daar dan serieus mee rond?Ik begrijp het nu er niet van.
Met mobiele telefonie wil je alles toch portable houden?
[..]jaja, en azo...![]()
hehe, zo'n hoorn had ik ooit met Sinterklaas aan een vriend gegeven. Ik denk niet dat hij 'm ook maar 1 keer heeft gebruikt![]()
![]()
ik heb er ook 1, een zwarte ofcourse. Enige nadeel van dat ding is dat jij goed hoort, maar degene met wie je belt zich kapot ergert aan de resonatie-buzz.quote:Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
enkel en alleen uit je vestzakje, vrindquote:Op maandag 21 november 2011 18:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Spijtig genoeg niet![]()
Was hier iemand nog op zoek naar een "bling" horloge?
Haal bling naar het volgende niveau als je deze op een feestje uit je zak tovert.
ik heb dus laatst wat bij dhgate besteld en dat is inmiddels verzonden enzo.
en het lijkt mij wel een goed systeem maar hoe werkt het nou precies?
want ik heb geen idee van wie ik nou wat gekocht heb, is het nou een verzameling van webshops of kan iedereen die wat te verkopen heeft zich er gewoon bij aansluiten?
iemand die dit voor me kan uitleggen?
niet meer![]()
Het tracken van mijn pakketje gaat niet helemaal lekker. Bij welke site moet ik daarvoor zijn?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
waarom niet lekker? als ie op hongkongpost niets laat zien, dan is ie nog niet in het postcircuit. ff paar dagen wachtenquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Het tracken van mijn pakketje gaat niet helemaal lekker. Bij welke site moet ik daarvoor zijn?Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Kunnen kan. Willen niet. Lastig hè, bedenken hoe je daar achter zou kunnen komen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef welkominspace het volgende:
ik heb dus laatst wat bij dhgate besteld en dat is inmiddels verzonden enzo.
en het lijkt mij wel een goed systeem maar hoe werkt het nou precies?
want ik heb geen idee van wie ik nou wat gekocht heb, is het nou een verzameling van webshops of kan iedereen die wat te verkopen heeft zich er gewoon bij aansluiten?
iemand die dit voor me kan uitleggen?
Nou, vooruit dan, zal ik je lichtelijk op weg helpen?
› http://goo.gl/PRdeV
Maare, dat had je ook zelf kunnen uit kunnen vogelen hè.› http://www.17track.net/IndexEn.htmlquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Het tracken van mijn pakketje gaat niet helemaal lekker. Bij welke site moet ik daarvoor zijn?
› http://www.packagetrackr.com/En dit:quote:Op maandag 21 november 2011 13:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is je item überhaupt in aanmerking gekomen voor tracking (meestal gratis bij orders >$15, anders tegen bijbetaling)? Zo ja, hoe lang is het geleden, kan best 3~5 werkdagen duren voor je eens een statusje te pakken hebt en die zijn vrij ongedetailleerd vaak, dus echt wat eraan hebben, doe je ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef mcwops het volgende:
[..]
waarom niet lekker? als ie op hongkongpost niets laat zien, dan is ie nog niet in het postcircuit. ff paar dagen wachtenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
www.packagetrackr.comquote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
Het tracken van mijn pakketje gaat niet helemaal lekker. Bij welke site moet ik daarvoor zijn?![]()
leuk van marsepein of chocolaquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Zullen we bij 10 een varkentje verloten?met sinterklaaskorting van DX (want dat hebben ze weet je!)
Iemand reclame van DinoDirect ontvangen??
Heb een 'pakketje' met.. niets? Alleen folders ofzo van Dinodirect binnen
tokko, heb jij een linkje naar de helicopter die juist goed werkt van pandawill?quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef tokko1 het volgende:
Iemand reclame van DinoDirect ontvangen??
Heb een 'pakketje' met.. niets? Alleen folders ofzo van Dinodirect binnen![]()
Ja, tough die van Foclaprice werkt nu ook prima.. lekker speels net als die van Pandawillquote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
tokko, heb jij een linkje naar de helicopter die juist goed werkt van pandawill?
(zat draadje los in de remote.. jaj geen claim gezeik) (zal zo ff links posten
, zie hieronder)
Focalprice (paars/geel), Focalprice (zwart/geel), Focalprice (wit/rood)
Pandawill (paars/geel), Pandawill (zwart/geel)
[ Bericht 15% gewijzigd door tokko1 op 21-11-2011 22:11:25 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Thanksquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, tough die van Foclaprice werkt nu ook prima.. lekker speels net als die van Pandawill
(zat draadje los in de remote.. jaj geen claim gezeik) (zal zo ff links posten
, zie hieronder)
Focalprice (paars/geel), Focalprice (zwart/geel), Focalprice (wit/rood)
Pandawill (paars/geel), Pandawill (zwart/geel)![]()
![]()
GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA
Sunday, November 20, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
Zo gaat ie goed!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINAquote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Sunday, November 20, 2011
Zo gaat ie goed!
Thursday, October 20, 2011
én nog niet binnen
(jack heeft even klacht aangemaakt bij ChinaPosthopelijk kan 't gefixt worden.. niet echt normaal dit)
Heldquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ik denk zelfs de 4e.
[ link | afbeelding ]
Ik had er voor iemand ook een ipad screenprotector bijbesteld en hield mijn hart al vast hoe deze ging aankomen. Wel... ik was blij verrast dat ze de screenprotector in piepschuim hadden verpakt!je moet ;m juist wel bij je dragen. Hoe awesome is het als je opeens zo';n oldskool ding uit je jas tovert en ermee kan bellen
Ik zou het fantastisch vinden.
En bedanktquote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Thursday, October 20, 2011
én nog niet binnen
(jack heeft even klacht aangemaakt bij ChinaPosthopelijk kan 't gefixt worden.. niet echt normaal dit)
iig bedankt voor de tracker. Werkt perfect. Die van hongkongpost is ruk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
NETHERLANDS
Tuesday, November 15, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE.
Vind dit al best lang duren, meestal word hij na een week veranderd in "Arrival in Inward office of exchange" oid.![]()
Zelf track ik altijd gewoon via de HKpost of China post site.quote:Op maandag 21 november 2011 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En bedankt
iig bedankt voor de tracker. Werkt perfect. Die van hongkongpost is ruk.
leuk hoor die tracking pagina's maar die doen niks meer dan de gegevens van de HK post of Chinapost site afhalen en in hun layout zetten.
HK post tracking: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
China post tracking: http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enter
Nog even een aanvulling op de Chinapost tracking, gebruik hierbij niet status maar ITEM tracking, dit geeft meer informatie (staat eerder arrival inward office of exchange)
De codes zijn ook heel makkelijk uit elkaar te houden:
RT114179xxxHK = HK = HongKong post
RA335043xxxCN = CN = China post
Dat RT, RA, RR aan het begin van de zin heeft iets te maken met de verzendmethode, net als je in Nederland bij post NL meerdere beginletters hebt voor aangetekend, verzekerd etc.
Tot slot nog een tip voor de mensen die een excelletje bijhouden:
Voeg aan de tracking een hyperlink toe met http://www.dealextreme.co(...)ber.[HierDeTracking]
Ideaal, het verwijst je direct door naar de goede tracking site(en je hoeft geen codes te typen)
Nice die DX link..quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelf track ik altijd gewoon via de HKpost of China post site.
leuk hoor die tracking pagina's maar die doen niks meer dan de gegevens van de HK post of Chinapost site afhalen en in hun layout zetten.
HK post tracking: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
China post tracking: http://intmail.183.com.cn(...)tion.do?action=Enter
Nog even een aanvulling op de Chinapost tracking, gebruik hierbij niet status maar ITEM tracking, dit geeft meer informatie (staat eerder arrival inward office of exchange)
De codes zijn ook heel makkelijk uit elkaar te houden:
RT114179xxxHK = HK = HongKong post
RA335043xxxCN = CN = China post
Dat RT, RA, RR aan het begin van de zin heeft iets te maken met de verzendmethode, net als je in Nederland bij post NL meerdere beginletters hebt voor aangetekend, verzekerd etc.
Tot slot nog een tip voor de mensen die een excelletje bijhouden:
Voeg aan de tracking een hyperlink toe met http://www.dealextreme.co(...)ber.[HierDeTracking]
Ideaal, het verwijst je direct door naar de goede tracking site(en je hoeft geen codes te typen)
Gebruik Packagetracker meer om bij te houden welke trackings ik allemaal nog heb lopenAls ze der zijn archive ik ze .. zo klaar
Ja maar als je 't omrekend.. 23,75:19x100= 125 hebben ze gerekend als prijs dus ( in euros) terwijl er 50$ staat :s 169$ dus omgerekend... Slaat nergens op :squote:Op maandag 21 november 2011 14:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De kans dat je moest betalen was aanwezig (want DHL) dus daar kun je weinig van zeggen.
Hoop dat ze wel een goede oplossing gaan aanbieden voor de kapotte tablet.Alle rechten voorbehouden.
Ik wil weleens een Chinees zien geschminkt als Zwarte Piet![]()
Nieuwe TT, waar de Chinese Pieten zijn losgebroken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: