quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef i124Q het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een Nederlands woorden- en/of spellingsboek kan kopen? Ik heb al op chinaprices gekeken...![]()
Ik zit te denken aan een kerstcadeau voor 12koeto...
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.quote:Op zondag 20 november 2011 09:41 schreef rene90 het volgende:
Guys!
Ik heb een coupon code geregeld voor lightake.com
6 procent korting expired op 19 mei 2012
coupon code: Iamjack
Ik kreeg dus opeens een mailtje van jack terug, met een verwijzing dat hij de jack was van de FAQ? Maar die werkte toch bij Zarmark?
Ik zie het inderdaad, nou dan kan je beter die 7 procent pakken met couponcode retailmenot, niet handig om die gewoon in de OP te zetten dan?quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.
Enne.. 6% is leuk en alles, maar het loont vaak (ook in dit geval) ff te kijken op:
› www.retailmenot.com , en
› www.tjoos.com
Kunnen we niet gwoon allerlei kortingscodes combineren? Dat je zeg maar bij 1 shop 150% korting krijgt? Zou nml af en toe wel gerechtvaardigd zijn als je ziet wat een crap er vandaan komt (dat je geld toe krijgt zeg maar.quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.
Enne.. 6% is leuk en alles, maar het loont vaak (ook in dit geval) ff te kijken op:
› www.retailmenot.com , en
› www.tjoos.com
of bewijs of zo?quote:[..]
Aan de posts van sommige users hier te zien, hebben ze ietwat teveel van die gratis meegestuurde thee gesampeled, en was die thee zwaar loodhoudend of zo.
Thanks, zal zoiets geweest zijn: http://tinyurl.com/7djmaj6quote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Nopes. Maar probeer eens www.chinaprices.us/?q=robot en stel in $20 - $30 ofzo (Wall-E?).
chinaprices en dan iPhone casequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Fifut het volgende:
Iemand toevallig een linkje naar hele mooie iphone 4 hoesjes?
Hij vraagt of WIJ mooie iPhone hoesjes kennen. Chinaprices is niet altijd een antwoord met zijn 639 pagina's. Ik heb zelf deze maar ik heb 'm er na 1 week afgehaald. Ik denk dat een iPhone niet gemaakt is voor een hoesje. Misschien hoog uit zo iets.Of misschien gewoon een bumper.quote:
quote:
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand ervaring met goedkope USB-flashdrives van 8GB of meer? Ik zat te denken aan maximaal ¤ 12,00 per stuk, maar dan moeten ze wel bruikbaar zijn.....
Wow, wist niet dat die dingen al zo goedkoop te vinden waren. Die Kingstons kosten geen drol.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.
http://tweakers.net/price(...)gen-stick-drive.html
Ze zijn hier gewoon goedkoper...
Vaak ook omdat capaciteit bij die chinese varianten vaak gefaked is. Koop 2 sticks uit dezelfde serie, eentje van 4 GB, eentje van 16GB, trek van de 16 GB variant de firmware af en flash die op de 4 GB variant en tadaa, je hebt 2 16 GB sticks. Nadeel is alleen dat het niet helemaal goed gaat als je daadwerkelijk 16GB probeert te schijven op die 4 GB stick, maar dat is dan het probleem van de westerse klant.. Voordeel is dat Windows um wel herkend alszijnde 16GB stick, dus met een beetje mazzel komt die Westerse klant er pas achter als zijn paypal claim periode voorbij is, waarna je de Chinese vermoorde onschuld kan spelen.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.
http://tweakers.net/price(...)gen-stick-drive.html
Ze zijn hier gewoon goedkoper...
Tja, met dit soort gedachten in het achterhoofd is het altijd wijs om goed na te denken over de wijzen waarop je besodemieterd kunt worden door onze Chinese vrienden....quote:Op zondag 20 november 2011 16:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Vaak ook omdat capaciteit bij die chinese varianten vaak gefaked is. Koop 2 sticks uit dezelfde serie, eentje van 4 GB, eentje van 16GB, trek van de 16 GB variant de firmware af en flash die op de 4 GB variant en tadaa, je hebt 2 16 GB sticks. Nadeel is alleen dat het niet helemaal goed gaat als je daadwerkelijk 16GB probeert te schijven op die 4 GB stick, maar dat is dan het probleem van de westerse klant.. Voordeel is dat Windows um wel herkend alszijnde 16GB stick, dus met een beetje mazzel komt die Westerse klant er pas achter als zijn paypal claim periode voorbij is, waarna je de Chinese vermoorde onschuld kan spelen..
Is hij onder de 45eu?quote:Op zondag 20 november 2011 16:55 schreef ElmoFan het volgende:
Verdomme, ik realiseer me nu dat mijn pakketje via DHL komt en duurder is dan 22 euro. Nu moet ik gaan hopen dat de douane lui is en niet naar mijn kleine pakje gaat kijken
Ze
Het gaat hier om een C apple peel trouwens
De grootte is niet groter dan 15x5x10 denk ik, dat bedoel ik met kleinquote:
Is een keer 65 dollar bestelling via dhl ontvangen zonder gedoe zaten schoenen inquote:Op zondag 20 november 2011 17:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De grootte is niet groter dan 15x5x10 denk ik, dat bedoel ik met klein, ik overigens niet extra betaald voor DHL, was gewoon gratis shipping
Het is afwachtenquote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Is een keer 65 dollar bestelling via dhl ontvangen zonder gedoe zaten schoenen in
En jij wil Xenon bestellen en aansluiten.quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef 12koeto het volgende:
waarom had je ticket aangemaakt?
waren ze niet goed?
yep, werkt best wel goed, laad je tel alleen niet helemaal op maar toch wel een paar uur extra plezier iig.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Fifut het volgende:
Iemand ervaring met dit dingetje? http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
Niet specifiek met die, maar ik zou voor eentje gaan die je moet verbinden met kabel, deze is eigenlijk te zwaar om eronder te klikken en dan krijg je een hefboomeffect. Er zijn trouwens ook wel verlengkabeltjes voor die aansluiting, dat kan ook nog goedquote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Fifut het volgende:
Iemand ervaring met dit dingetje? http://www.focalprice.com(...)ck.html?Currency=EUR
Kan dit (of iets soortgelijks) misschien in de OP? Ik moet dat iedere keer weer opzoeken en ik ben vast niet de enige.quote:Posting -> Outward office of exchange -> Handed over to Air Carrier -> Arrival at inward office of exchange (=customs) -> Departure from inward office of exchange (in the US you won't have to pay fees, but they still inspect packages) -> Arrival at delivery office (your PO) -> Delivery
Ik zou idd maar z'n auto naar de garage brengen en zeggen dat zij alles doenquote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
En jij wil Xenon bestellen en aansluiten.![]()
Omdat hij geen ballast had en hij dacht bij die andere dat ze het niet deden.
Staat er toch duidelijk.
Dan vraag ik me toch echt af wat je betaald hebt.quote:Enige waar ik wel tijd spendeerde was de game-tentjes. En ik heb een SNES Scope gekochtze vroegen nog normale prijzen waar op MP vaak meer voor gevraagd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |