quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef i124Q het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik een Nederlands woorden- en/of spellingsboek kan kopen? Ik heb al op chinaprices gekeken...![]()
Ik zit te denken aan een kerstcadeau voor 12koeto...
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.quote:Op zondag 20 november 2011 09:41 schreef rene90 het volgende:
Guys!
Ik heb een coupon code geregeld voor lightake.com
6 procent korting expired op 19 mei 2012
coupon code: Iamjack
Ik kreeg dus opeens een mailtje van jack terug, met een verwijzing dat hij de jack was van de FAQ? Maar die werkte toch bij Zarmark?
Ik zie het inderdaad, nou dan kan je beter die 7 procent pakken met couponcode retailmenot, niet handig om die gewoon in de OP te zetten dan?quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.
Enne.. 6% is leuk en alles, maar het loont vaak (ook in dit geval) ff te kijken op:
› www.retailmenot.com , en
› www.tjoos.com
Kunnen we niet gwoon allerlei kortingscodes combineren? Dat je zeg maar bij 1 shop 150% korting krijgt? Zou nml af en toe wel gerechtvaardigd zijn als je ziet wat een crap er vandaan komt (dat je geld toe krijgt zeg maar.quote:Op zondag 20 november 2011 09:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jack is in allerlei zaakjes verwikkelt heur.
Enne.. 6% is leuk en alles, maar het loont vaak (ook in dit geval) ff te kijken op:
› www.retailmenot.com , en
› www.tjoos.com
of bewijs of zo?quote:[..]
Aan de posts van sommige users hier te zien, hebben ze ietwat teveel van die gratis meegestuurde thee gesampeled, en was die thee zwaar loodhoudend of zo.
Thanks, zal zoiets geweest zijn: http://tinyurl.com/7djmaj6quote:Op zondag 20 november 2011 12:29 schreef shiznuts het volgende:
Nopes. Maar probeer eens www.chinaprices.us/?q=robot en stel in $20 - $30 ofzo (Wall-E?).
chinaprices en dan iPhone casequote:Op zondag 20 november 2011 14:42 schreef Fifut het volgende:
Iemand toevallig een linkje naar hele mooie iphone 4 hoesjes?
Hij vraagt of WIJ mooie iPhone hoesjes kennen. Chinaprices is niet altijd een antwoord met zijn 639 pagina's. Ik heb zelf deze maar ik heb 'm er na 1 week afgehaald. Ik denk dat een iPhone niet gemaakt is voor een hoesje. Misschien hoog uit zo iets.Of misschien gewoon een bumper.quote:
quote:
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.quote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand ervaring met goedkope USB-flashdrives van 8GB of meer? Ik zat te denken aan maximaal ¤ 12,00 per stuk, maar dan moeten ze wel bruikbaar zijn.....
Wow, wist niet dat die dingen al zo goedkoop te vinden waren. Die Kingstons kosten geen drol.quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Dat spul bestel ik nooit bij Chinezen of buitenlanders eigenlijk.
http://tweakers.net/price(...)gen-stick-drive.html
Ze zijn hier gewoon goedkoper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |