quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef mcwops het volgende:
ben de naam kwijt van dat geluidsdoosje met die gekke naam (uh...weeho ???) die je op een tafel of kartonnen doos moet 'plakken' zodat ie mooi de bass resoneert
.
heb t deze week voorbij zien komen, maar weet niet meer waar...zelfs niet meer of t op Fok was
2 topics geleden pagina 8 ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:05 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zegt me niets.. heb hier mee gelezen afgelopen 50+ topicsmaar dat niet voorbij zien komen
(Klinkt toch ook wel interresant!![]()
)
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
[..]
2 topics geleden pagina 8 ofzo
Chinese Webshops topic #173 Waar onze heldere lichten schijnen
oftewel http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/
ik volg deze topics pas een maandje![]()
Ja maar is dát het.. oke had ik niet helemaal in gedachte :pquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
[..]
2 topics geleden pagina 8 ofzo
Chinese Webshops topic #173 Waar onze heldere lichten schijnen
oftewel http://www.ibood.com/nl/n(...)bwoofer_technologie/
ik volg deze topics pas een maandje![]()
Heb ze ook net besteld, met couponcode'tje erop; RMA8OFF (-8%), lekker stukje goedkoper als mcbub.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:45 schreef teknu het volgende:
Ik heb net de ES900i's besteld op focalprice. Laatste 3 bestellingen duurde allemaal 3 weken hopelijk gaat het dit keer iets sneller.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:44 schreef ebutyouyou het volgende:
[..]
misschien iets van FiiO dat je bedoelt? ik weet ook niet echt wat je nu bedoelt
staat erquote:GUANGZHOU, GUANGDONG, CHINA
Wednesday, November 16, 2011
DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE
Is het een groot/klein pakketje,,, valt over het algemeen echt weinig over te zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef Smack-a-jack het volgende:
iemand enig idee hoe lang een pakje in transit blijft?
[..]
staat er
Waarom geilt iedereen hier op die helikoptertjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Is het een groot/klein pakketje,,, valt over het algemeen echt weinig over te zeggen.
Pakketje van Dx vorrige week besteld nu al binnen.. heli's 20e shipped nóg niet binnen(2 bij elkaar = groot pakket,, blijkbaar TERING langzaam
)
Waarom heb ik 9 paar in-ears liggen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen hier op die helikoptertjesZie ze nogal vaak voorbij komen haha.
ik snap dat ook niet zoquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom geilt iedereen hier op die helikoptertjesZie ze nogal vaak voorbij komen haha.
Hmm, het lijkt alsof je 10% korting koopt...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:24 schreef Loll het volgende:
ik snap dit niet helemaal is die mp3 speler nu 1 cent? http://www.priceangels.com/daily-deals.html
Jah, heb me dat ook eens afgevraagd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt alsof je 10% korting koopt...
Vind het beetje onduidelijk eigenlijk...
Tuurlijk kan het, het is chinaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:28 schreef jonasr het volgende:
[..]
Jah, heb me dat ook eens afgevraagd.
Je koopt dus 10% korting op de verschillende artikelen (dus je gaat meer als 1cent betalen).
Ik geloof ook dat je hem aan 1 cent krijgt, als je een vriend hem aanbied ofz?
Ik denk dat die wel kapot kan gaan ja...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Loll het volgende:
Ik zoek een tweede kleine speaker die kapot kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |