Dit topic wordt nu ook steeds meer ebayquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/170609602209
Zolang het maar uit China komt / goedkoop isquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit topic wordt nu ook steeds meer ebay?
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Tjado het volgende:
M'n Awei's binnen, de ES-800m zien er goed uit en klinken ook echt prima! Vind die flat cable ook wel fijn.
De ES-Q5 zien er ook goed uit, maar had een defect oortje, en er zat geen opbergzakje bij
[ afbeelding ]
Gelijk maar een ticket gestuurd naar McBub voor een refund.
Met KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.quote:Main Feature:
CPU: ARM 11 1GHz
RAM: 512M DDR2
Storage: 8GB
Support TF card extend 16GB max
Display: 10.1 inch TFT LCD resistive touch panel 1024*600
Camera: 2.0 Mega Pixel
Battery: 3600mAh
Networking: Wifi 802.11 b/g/n
Support 1080P Video
Bij de ES-800m zit wel een opbergzakje, en op de doos van die ES-Q5 staat dit:quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?
jaquote:Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
is dealextreme nog steeds zo traag?
ok, dan vermijd ik die nog ff.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja
laatst ook weer, 50 dagen na het plaatsen van de bestelling stond ie nog steeds op "collecting". Dus ik even vragen wat er aan de hand is, keurig antwoord dat ze wachten op de leverancer (in feite kopen ze tijden geen kut in). Ik stuurde terug dat ik een ander product ervoor in de plaats wilde, wat iets duurder was, gelijk de volgende dag nieuwe bestelling geplaatst, die na 3 dagen shipped was.
Moral of the story: altijd klagen, ze zijn bang om je te verliezen.
voor professionals? wat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dan vermijd ik die nog ff.
ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?
het lullige is dat dealextreme wel goeie producten levert
iemand ervaring met dhgate.com btw?
gewijzigd op * enzo
ik zit in de inbraakbeveiliging en moet oa camera's enzo hebben maar ook trainingsmateriaal als lockpicks en sloten enzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Dhaha het volgende:
[..]
voor professionals? wat moet je hebben dan?
inbraakbeveiligingquote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit in de inbraakbeveiliging en moet oa camera's enzo hebben maar ook trainingsmateriaal als lockpicks en sloten enzo.
ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaanquote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
inbraakbeveiliging
en die spullen krijg je niet van je baas? of ga je een eigen inbraakbeveiligingsbedrijf oprichten?
wat een excuus, diefje
Probeer het eens via Allbuy, daar kun je terecht voor grotere aantallen/bedragen (is van DX)quote:Op donderdag 17 november 2011 01:52 schreef welkominspace het volgende:
heb DX een mail gestuurd dat ik er wel voor een flink bedrag wil bestellen maar alleen als ik de garantie krijg van snelle levering.
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:21 schreef Ridocar het volgende:
Bij LighTake hebben ze 'refurbished' blackberries. Wat zijn dat voor dingen?
Echte, opgelapte, tweedehands telefoons? Want zo komen ze op mij over...
heb ik net een 7 inch van mcbub voor wat duurder gehaald -.-' heb ik wel een capacative touch.. is toch wel wat fijnerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef R2cksson het volgende:
http://www.ever buying.com/product95654.html
[..]
Met KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.
Ik "refurbish" zelf ook. Het is niet meer dan toestel naar fabrieks settings zetten, buiten huls vervangen, en indien nodig scherm vervangen. Evt nog andere defecte hardware vervangen and thats it.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:21 schreef Ridocar het volgende:
Bij LighTake hebben ze 'refurbished' blackberries. Wat zijn dat voor dingen?
Echte, opgelapte, tweedehands telefoons? Want zo komen ze op mij over...
Meeste bestellingen heb ik bij DHgate gedaan. Je kunt tracken op de site, en DHGate bemiddels als er iets fout gaat en de tegenpartij wil je niet helpen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dan vermijd ik die nog ff.
ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?
het lullige is dat dealextreme wel goeie producten levert
iemand ervaring met dhgate.com btw?
gewijzigd op * enzo
Ik heb dit werk voor KPN gedaan een jaar of tien geleden. En iedereen maar denken dat hij met een nieuw telefoontje loopt. Het waren gewoon toestellen die onder garantie waren teruggestuurd, nieuw microfoontje of oortje of jog-dialtje erin en klaar. Alleen waterschade kwam er niet doorheen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik "refurbish" zelf ook. Het is niet meer dan toestel naar fabrieks settings zetten, buiten huls vervangen, en indien nodig scherm vervangen. Evt nog andere defecte hardware vervangen and thats it.
dat heeft vodafone ook bij mij geflikt. Daarom hebben ze nu een rechtzaak aan hun broekquote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb dit werk voor KPN gedaan een jaar of tien geleden. En iedereen maar denken dat hij met een nieuw telefoontje loopt. Het waren gewoon toestellen die onder garantie waren teruggestuurd, nieuw microfoontje of oortje of jog-dialtje erin en klaar. Alleen waterschade kwam er niet doorheen.
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen. En als je telefoon het toch gewoon doet tot je weer een andere hebt, wat is dan het probleem? Ik geloof niet dat ze het bij Samsung of Apple of Nokia veel anders doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat heeft vodafone ook bij mij geflikt. Daarom hebben ze nu een rechtzaak aan hun broek
het probleem is meer dat ze me eerst probeerden op te lichten voor 325 euro (dat ik dan (contant want kan niet via systeem!) erbovenop zou moeten betalen want de s2 was volgens meneer 730 euro ipv de 550 die overal staat voor het losse toestel) vervolgens sturen ze me 2 maanden later een telefoon op met een kapot scherm en zonder batterijcover of toebehoren.. met de belofte me te bellen als die cover binnen is.. nu zijn we al bijna een half jaar verder.. ik betaal niet voor niks die verzekering ik verwacht dat als er bij mij ingebroken word ik binnen een redelijke tijd (lees 2 weken) een toestel of een leentoestel krijg.. en niet een tweedehands flutding..quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen. En als je telefoon het toch gewoon doet tot je weer een andere hebt, wat is dan het probleem? Ik geloof niet dat ze het bij Samsung of Apple of Nokia veel anders doen.
Dat gaat zo nu en dan wel eens mis. Heb het ook twee keer gehad. Dan moet je dus een ticket aanmaken en daar weer op wachten. Ik hoop dat je de tijd hebt!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef 12koeto het volgende:
Oorspronkelijke transactie
Datum Soort Status Gegevens Bedrag
16 nov 2011 Betaling Aan dealextreme Voltooid ... -$27,37 USD
Verwante transacties
Datum Soort Status Gegevens Bedrag
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤20,88 EUR
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $27,37 USD
Bedrijfsnaam:
dealextreme (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)
E-mail:
sales@dealextreme.com
ik had een betaling aan dx overgemaakt en paypal heeft het afgeschreven en verwerkt,
maar als ik op dx kijk in mijn account,
zie ik geen bevestiging van dat ik besteld heb ofzo?
is dit normaal?
Ben je ingelogd onder hetzelfde e-mailadres als je paypaladres?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef 12koeto het volgende:
[..]
ik had een betaling aan dx overgemaakt en paypal heeft het afgeschreven en verwerkt,
maar als ik op dx kijk in mijn account,
zie ik geen bevestiging van dat ik besteld heb ofzo?
is dit normaal?
je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 11:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben je ingelogd onder hetzelfde e-mailadres als je paypaladres?
Dat wil het nog weleens zijn, namelijk.
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef monkeybrain het volgende:
Pickegg is nu fadbus![]()
Wie verzint al die debiele namen, Mcbub is ook zo'n siteStoppen ze soms Chinese namen in googletranslate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
tomtop is wel een goede zaakquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef R2cksson het volgende:
www.tomtop.com
Iemand bekend met deze? Blijkbaar heb ik via Ebay daar iets besteld, ik ben benieuwd.
wow flinke aanbieding, zette me aan het twijfelenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
aGEpMM/s640/IMG_20111116_161225.jpg]afbeelding[/url] ]
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html
Komt nog wel een kleine review aan
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel![]()
een dag later:quote:hi,friend,
ok,if we have not sent to you,we will send the black to you.
thanks
Nu maar hopen dat ik geen roze krijgquote:hi,friend,
so sorry for this matter,we have already sent to you,we can't change for you.
thanks
Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef mcwops het volgende:
voor de fun, deze zojuist besteld![]()
wind powered
btw: die BIC product reviews (in Russisch en 'engrish') zijn zoooo ongeloofwaardig.![]()
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)
quote:
Wil je die op je fiets monteren? Lijkt me dat het niet hard genoeg "waait" als je gewoon normaal tempo fietst..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef mcwops het volgende:
voor de fun, deze zojuist besteld![]()
wind powered
btw: die BIC product reviews (in Russisch en 'engrish') zijn zoooo ongeloofwaardig.![]()
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |