Er staan op hun site bij deals vaak wel goede aanbiedingenquote:Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Miniem het volgende:
Iemand had laatst een kalender bij artscow besteld voor 7 dollar.
Wat is die code? en geldt dat nog?
Al verlopen helaas.quote:Op maandag 21 november 2011 11:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Eerste link:
http://www.google.nl/sear(...)cc6&biw=1366&bih=643
Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.quote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Al verlopen helaas.
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.
Ok.quote:Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..
* RobertNL Zet al zijn geld om in dollars en verstuurd het met DHL naar zijn eigen adresquote:Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 21 november 2011 11:23 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
quote:The discount coupon is foknltdcoupon5 , it is 5% discount coupon ,and one account can only use once during date 11.21-12.31
Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht.quote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Hey TOKKO, even over de copter.
Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.
Als ik met het stickje tegendruk geef blijft ie vrij stabiel, niet erg handig.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten
Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
Even op ebay gekeken: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3efbfdf313quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING![]()
toch?![]()
o ja...en binnen 1 week bij mij thuisbezorgd hihi![]()
Ik laat DX ff links liggen.
btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen.quote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING![]()
toch?![]()
o ja...en binnen 1 week bij mij thuisbezorgd hihi![]()
Ik laat DX ff links liggen.
Chinese Webshops topic #163 Grote vriendjes met de postbode!quote:btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen.
Hier was DX zeer snel bij 2 orders. Maar de laatste order daar staat alweer een 12 dagen gezellig op order recievedquote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat dan weer niet, BIC is awesome (alleen zo weinig nieuwe producten telkens, dus móet je wel elders kijken).
DealExtreme...en ook Focal is momenteel ff langzaam. Items zitten nu in de 3 - 4 weken-periode. Sommige andere items komen wel gewoon binnen zo'n twee weken binnen, dus het seizoen wil ik nu nog niet blamen, maar het lijkt er wel op. Random shipping delays.
Uhm, als je echt goed geprobeerd hebt te trimmen kan ik er weinig aan doen hé!quote:Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:
Hey TOKKO, even over de copter.
Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.
Als ik met het stickje tegendruk geef blijft ie vrij stabiel, niet erg handig.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten
Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copterquote:Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht.Zodra je van de grond langzaam begint komt 'ie in wat heet het 'grondeffect'. Actie = actie in tegengestelde richting. Je blaast lucht naar beneden en in de lucht is dat geen probleem. Nabij de vloer/grond echter, wordt de luchtstroming gestopt en opgesplitst. Er ontstaat een onstabiele en drukkende luchtlaag waarin zo'n r/c heli zich niet goed stabiel weet te houden, dit merk je vooral wanneer de accu bijna op is en je met vol gas maar weinig vermogen en niet meer kunt stijgen en 'ie nog net in dat grondeffect kan blijven, maar meer niet.
Dus dat kan het zijn, maar eerder niet een herhalende zelfde beweging. Geeft de controller wel 'bliepjes' als je trimt? Dat zou namelijk moeten. Bedenk ook of je wel de juiste trim gebruikt. Voor elk kanaal (linkse stick: | gas voor hoogte - staart rotor voor asdraaiïng, rechtse stick: | pitch voor voor- en achterwaartse vluchtbeweging - zijwaartse helling (roll)) zijn twee trimknopjes aanwezig. Als iets de neiging heeft zich in een bepaalde richting te bewegen, dan moet je dat tegengaan met een trim in de andere richting. Als het daar niet aan ligt even kijken of er bijvoorbeeld geen haren of draden in de rotors zijn geraakt. Houdt ook even de helikopter vast in de hand en geef een paar keer vol gas en dan weer nul gas. Ook op half gas even kijken of alle besturing wel uitwerking heeft en de boel zich verstelt wanneer je de controls bedient. Als iets niet reageert, kun je daar de boosdoener identificeren. Haal anders ook ff het kapje eraf en kijk of alles goed vast zit. Eventueel kun je een 5ct-muntstuk (of 1ct/2ct/10ct) op de heli plakken ter balancering.
Het trimmen werkt prima als ie om zijn as tolt en voor gas ook. Maar voor het rechter pookje doet het weinig. Ik ga wel een RMA aanvragen, beetje jokken dat ie gewoon kapot is anders gaat het niets wordenquote:Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uhm, als je echt goed geprobeerd hebt te trimmen kan ik er weinig aan doen hé!
(mijn FP editie is inmidddels ook binnen.. maar remote werkt niet ._. Dus die gaat ook RMA)
Mijn originele van Pandawill doet het nog wel okee, beetje onstabiel soms :p maar dat is voor mij juist de challenge
Bij die cheap heli's met twee rotors heb je dat effect veel minder.quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copter![]()
Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.
De laatste keer dat ik naar jou ga luisterenquote:Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Bij die cheap heli's met twee rotors heb je dat effect veel minder.
Twee rotors heffen elkaars effect op(voor het grootste gedeelte)
En die éne niet...Dat maakt het tricky
Ja ik had het ook wel, zijn er nu 2 verzonden volgens mij. 1 naar mijn eigen adres en één voor iemand anders. Die zijn volgens mij ook de deur uitquote:Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Boppos het volgende:
Ik was eens aan het kijken naar die AIR SWIMMERS, maar op deal extreem lijken er 2 de zelfde te staan voor verschillende prijzen.
Deze en Deze kan iemand verschil ontdekken?
Ik heb trouwens 4 keer die Creative Credit Card LED Pocket Light van de centen actie van vrijdag geprobeerd te bestellen maar heb 3keer 1 cent terug gekregen op mijn pay pal. hebben andere dit ook?
quote:Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copter![]()
Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.
[..]
Het trimmen werkt prima als ie om zijn as tolt en voor gas ook. Maar voor het rechter pookje doet het weinig. Ik ga wel een RMA aanvragen, beetje jokken dat ie gewoon kapot is anders gaat het niets worden![]()
Is je item überhaupt in aanmerking gekomen voor tracking (meestal gratis bij orders >$15, anders tegen bijbetaling)? Zo ja, hoe lang is het geleden, kan best 3~5 werkdagen duren voor je eens een statusje te pakken hebt en die zijn vrij ongedetailleerd vaak, dus echt wat eraan hebben, doe je ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef 12koeto het volgende:
waarom kan ik me code niet tracken?
mijn code begint met rr en als ik wil tracken voer ik de code in en een vertificatie code,
maar hij doet niet?
Dat vond ik dus juist wel mee vallen. De ene helft is overprijsd. Maar de andere helft was vaak even duur, soms zelfs goedkoper als de chinezen. Wat me dan soms doet afvragen of de chineesjes toch niet iets meer verdienen dan ik oorspronkelijk dacht.quote:Iig, veel mensen daar doen ook aan chinashopping denk ik, zag er genoeg liggenalleen wel voor 5 of 6 keer de prijs
Ik heb die chinese tablets ook wel bekeken, maar ik moet zeggen dat ik ze redelijk duur vind. Je kunt hier in NL ook wel leuke tablets rond de 200 euro krijgen:quote:pi_104606863
Dus!Tegra 2 sweetness in een 7" capacitive tablet at PW.
Fullsized USB-slot zit er ook op.
Hmm, ze hebben nu ook de ZT-280 C91.
En eentje bij Fadbus met 1024x768 capacitief scherm in de specials.
De kans dat je moest betalen was aanwezig (want DHL) dus daar kun je weinig van zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Smack-a-jack het volgende:
Tablet binnen gekregen, meteen een boos mailtje naar DHL en naar mcbub gestuurd. DHL heeft 23,75 btw gerekend (Alleen btw.. ipv 7 euro.) overigens is dat ding ook nog eens kapot... gvd..
http://chinaprices.us?q=r(...)glue&from=7.85&to=14quote:Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef Multicolor het volgende:
[..]
Dat vond ik dus juist wel mee vallen. De ene helft is overprijsd. Maar de andere helft was vaak even duur, soms zelfs goedkoper als de chinezen. Wat me dan soms doet afvragen of de chineesjes toch niet iets meer verdienen dan ik oorspronkelijk dacht.
Zoals die kleine afstandsbestuurbare auto'tjes... lagen daar voor 5 euro, nog niet bij de chineesjes gevonden voor die prijs. Verder kun je op de zwarte markt nog altijd handelen, vooral als je er 10 koopt, wat bij de chineesjes tot nu toe nooit gelukt is. En je hebt het spul tenminste meteen. En een dagje uit..
Ik zie er niet echt het voordeel in?quote:Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto maken
Het feit dat er écht een pakketje is, al dan niet op transport is beter dan 0 zekerheid dat er iets verzonden is..quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik zie er niet echt het voordeel in?
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Het feit dat er écht een pakketje is, al dan niet op transport is beter dan 0 zekerheid dat er iets verzonden is..
Dat ze dus gewoon de status veranderne en pas twee weken later inpakken en shippen. De kan is veel groter dat hij snel verzonden wordt als hij al 'ingepakt' is
Hij deed het prima, tot die ene crash..quote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?
Dat was ikquote:Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.
Behalve dat de rotor is afgebrokenquote:Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill
Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |