abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 november 2011 @ 11:09:02 #211
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104622026
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:04 schreef Miniem het volgende:
Iemand had laatst een kalender bij artscow besteld voor 7 dollar.
Wat is die code? en geldt dat nog?
Er staan op hun site bij deals vaak wel goede aanbiedingen ;)
http://www.artscow.com/promote/fcfs.aspx die dus :D

Even een crosspost: Amazon black firday deals deze week :D, nu een SD kaart van 16 GB voor 9 pond.

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 21-11-2011 11:15:53 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_104622255
quote:
Al verlopen helaas.
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 november 2011 @ 11:20:04 #213
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104622335
gvd... DHL maakt van 50$ 50 euro alsof 't niets is..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104622416
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef Miniem het volgende:

[..]

Al verlopen helaas.
Hopelijk komt er nog een leuke aanbieding.
Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
jaja, en azo...
pi_104622483
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
Ok.
  maandag 21 november 2011 @ 11:27:05 #216
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104622550
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
* RobertNL Zet al zijn geld om in dollars en verstuurd het met DHL naar zijn eigen adres

Wie was laatst opzoek naar zoiets: http://www.buyincoins.com(...)v-product-10450.html
pi_104622595
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:23 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Zoals ik toen ook heb gemeld; Maak een account op de site en schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Heb ik al gedaan ;)
pi_104623011
Ik heb voor jullie een TD coupon geregeld.
Aangezien er de laatste tijd ook geen geldig meer waren via Tsjoos of Retailmenot.

quote:
The discount coupon is foknltdcoupon5 , it is 5% discount coupon ,and one account can only use once during date 11.21-12.31

maandag 21 november 2011 @ 11:43:41 #219
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104623148
Hey TOKKO, even over de copter.

Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.

Als ik met het stickje tegendruk geef blijft ie vrij stabiel, niet erg handig.
Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten :@

Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
pi_104623434
LED strip van dealextreme binnen,onder mijn bed gemonteerd (keer gezien in een hotel, vond het wel leuk).
  maandag 21 november 2011 @ 12:16:16 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104624212
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:

Ik krijg dat ding dus niet afgesteld. De copter blijft maar naar zijwaarts rechts vliegen als ik hem hoover over de grond. Het drukken op de knopjes lijkt niet te werken.

Het sturen is echt lastig, super felle reactie heeft dat ding. Zelfs met het kinderslot is het nog zweten :@

Weet jij misschien hoe ik dit moet oplossen? Anders gooi ik er een RMA tegenaan.
Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht. ;) Zodra je van de grond langzaam begint komt 'ie in wat heet het 'grondeffect'. Actie = actie in tegengestelde richting. Je blaast lucht naar beneden en in de lucht is dat geen probleem. Nabij de vloer/grond echter, wordt de luchtstroming gestopt en opgesplitst. Er ontstaat een onstabiele en drukkende luchtlaag waarin zo'n r/c heli zich niet goed stabiel weet te houden, dit merk je vooral wanneer de accu bijna op is en je met vol gas maar weinig vermogen en niet meer kunt stijgen en 'ie nog net in dat grondeffect kan blijven, maar meer niet.

Dus dat kan het zijn, maar eerder niet een herhalende zelfde beweging. Geeft de controller wel 'bliepjes' als je trimt? Dat zou namelijk moeten. Bedenk ook of je wel de juiste trim gebruikt. Voor elk kanaal (linkse stick: | gas voor hoogte - staart rotor voor asdraaiïng, rechtse stick: | pitch voor voor- en achterwaartse vluchtbeweging - zijwaartse helling (roll)) zijn twee trimknopjes aanwezig. Als iets de neiging heeft zich in een bepaalde richting te bewegen, dan moet je dat tegengaan met een trim in de andere richting. Als het daar niet aan ligt even kijken of er bijvoorbeeld geen haren of draden in de rotors zijn geraakt. Houdt ook even de helikopter vast in de hand en geef een paar keer vol gas en dan weer nul gas. Ook op half gas even kijken of alle besturing wel uitwerking heeft en de boel zich verstelt wanneer je de controls bedient. Als iets niet reageert, kun je daar de boosdoener identificeren. Haal anders ook ff het kapje eraf en kijk of alles goed vast zit. Eventueel kun je een 5ct-muntstuk (of 1ct/2ct/10ct) op de heli plakken ter balancering. ;)

RMA werd bij mij moeilijk over gedaan, ik moest 'em maar terugsturen of laten repareren.. Ja, leuk, zo'n pakket terugsturen, zonder dat zij de kosten van de shipment overnemen. ;( (Had een elektronisch defect bij die van Focal (en was verkeerde kleur, was specifiek het artikelnummer van de rode met zwart/wit) waardoor de staartrotor indien aangesproken door de control unit de hele heli lam legde). Gelukkig bij PW een tweede met korting weten te halen, die is echt enorm vergeeflijk, verslavend en perfect. Misschien binnenkort eens m'n 808 #11 HD onder hangen en in het parkje om de hoek vliegen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2011 @ 12:36:42 #222
128384 mcwops
gat in je glas
pi_104624819
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING :D
toch? -O-
o ja...en binnen 1 week bij mij thuisbezorgd hihi :P
Ik laat DX ff links liggen.

btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_104624846
Kan je www.3vcash.nl ook gebruiken bij paypal om je account te verifieren? Hij wilt best wel vaak nog uitgestelde bank betaling doen, begin ik me een beetje aan te ergeren. Als ik dan deze toevoeg zou ik toch "vertrouwder" zijn en zullen ze gewoon directe afschrijvingen doen?

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
heb nu al 2x in 2 weken meegemaakt dat BIC binnen 1 dag 'dispatched' ..AMAZING :D
toch? -O-

btw. zoek een UV-lamp die VanGeuswordtiknietvrolijkvan gebruikte in vakantieappartementen enzo. kwam die niet laatst voorbij hier?
Even op ebay gekeken: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item3efbfdf313
  maandag 21 november 2011 @ 12:42:56 #224
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104625024
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef mcwops het volgende:
toch? -O-
Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen. :{
quote:
Chinese Webshops topic #163 Grote vriendjes met de postbode!
http://www.ebay.com/sch/i(...)0&gbr=1&_ssn=dayxmas
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 november 2011 @ 12:48:47 #225
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104625195
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, ik heb het idee dat ze bij sommige shops tegenwoordig snel te status veranderen, maar het ondertussen niet opsturen. Ik wacht al een eeuwigheid op diverse spullen. :{
Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto maken :D
pi_104625256
@Shiz ook van BIC?
Ik wacht ook nog op iets van 25-10.

Had al een berichtje gestuurd maar ze zeggen dat ik geduld moet hebben.
Normaal is het er veel sneller though :P
  maandag 21 november 2011 @ 12:53:00 #227
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104625324
Dat dan weer niet, BIC is awesome (alleen zo weinig nieuwe producten telkens, dus móet je wel elders kijken). :P

DealExtreme... :r en ook Focal is momenteel ff langzaam. Items zitten nu in de 3 - 4 weken-periode. Sommige andere items komen wel gewoon binnen zo'n twee weken binnen, dus het seizoen wil ik nu nog niet blamen, maar het lijkt er wel op. Random shipping delays. -O-
pi_104625373
Mja, het rare is dat ik van Priceangels en van Bic zelf wel de producten op normale levertijd binnen kreeg. Alleen die order van 25-10 niet :N Miss wel bij douane ofzo :P
  maandag 21 november 2011 @ 12:57:46 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104625461
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat dan weer niet, BIC is awesome (alleen zo weinig nieuwe producten telkens, dus móet je wel elders kijken). :P

DealExtreme... :r en ook Focal is momenteel ff langzaam. Items zitten nu in de 3 - 4 weken-periode. Sommige andere items komen wel gewoon binnen zo'n twee weken binnen, dus het seizoen wil ik nu nog niet blamen, maar het lijkt er wel op. Random shipping delays. -O-
Hier was DX zeer snel bij 2 orders. Maar de laatste order daar staat alweer een 12 dagen gezellig op order recieved
  maandag 21 november 2011 @ 13:16:09 #230
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104626112
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:43 schreef monkeybrain het volgende:

Uhm, als je echt goed geprobeerd hebt te trimmen kan ik er weinig aan doen hé!

(mijn FP editie is inmidddels ook binnen.. maar remote werkt niet ._. Dus die gaat ook RMA)
Mijn originele van Pandawill doet het nog wel okee, beetje onstabiel soms :p maar dat is voor mij juist de challenge
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 21 november 2011 @ 13:24:31 #231
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104626403
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik start 'em altijd vanuit de hand in de lucht. ;) Zodra je van de grond langzaam begint komt 'ie in wat heet het 'grondeffect'. Actie = actie in tegengestelde richting. Je blaast lucht naar beneden en in de lucht is dat geen probleem. Nabij de vloer/grond echter, wordt de luchtstroming gestopt en opgesplitst. Er ontstaat een onstabiele en drukkende luchtlaag waarin zo'n r/c heli zich niet goed stabiel weet te houden, dit merk je vooral wanneer de accu bijna op is en je met vol gas maar weinig vermogen en niet meer kunt stijgen en 'ie nog net in dat grondeffect kan blijven, maar meer niet.

Dus dat kan het zijn, maar eerder niet een herhalende zelfde beweging. Geeft de controller wel 'bliepjes' als je trimt? Dat zou namelijk moeten. Bedenk ook of je wel de juiste trim gebruikt. Voor elk kanaal (linkse stick: | gas voor hoogte - staart rotor voor asdraaiïng, rechtse stick: | pitch voor voor- en achterwaartse vluchtbeweging - zijwaartse helling (roll)) zijn twee trimknopjes aanwezig. Als iets de neiging heeft zich in een bepaalde richting te bewegen, dan moet je dat tegengaan met een trim in de andere richting. Als het daar niet aan ligt even kijken of er bijvoorbeeld geen haren of draden in de rotors zijn geraakt. Houdt ook even de helikopter vast in de hand en geef een paar keer vol gas en dan weer nul gas. Ook op half gas even kijken of alle besturing wel uitwerking heeft en de boel zich verstelt wanneer je de controls bedient. Als iets niet reageert, kun je daar de boosdoener identificeren. Haal anders ook ff het kapje eraf en kijk of alles goed vast zit. Eventueel kun je een 5ct-muntstuk (of 1ct/2ct/10ct) op de heli plakken ter balancering. ;)

Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copter }:|

Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.

quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 13:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Uhm, als je echt goed geprobeerd hebt te trimmen kan ik er weinig aan doen hé!

(mijn FP editie is inmidddels ook binnen.. maar remote werkt niet ._. Dus die gaat ook RMA)
Mijn originele van Pandawill doet het nog wel okee, beetje onstabiel soms :p maar dat is voor mij juist de challenge
Het trimmen werkt prima als ie om zijn as tolt en voor gas ook. Maar voor het rechter pookje doet het weinig. Ik ga wel een RMA aanvragen, beetje jokken dat ie gewoon kapot is anders gaat het niets worden :')
  maandag 21 november 2011 @ 13:27:53 #232
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104626497
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat alles had ik al gedaan. Maar die goedkopere copter kon gewoon van de grond opstijgen, super stabiel. Dit ding zwabert alle kanten op, best wel een kut copter }:|

Er staat op de doos dat het een gyro is maar ik betwijfel of het wel zo is. Ik had nog een silverlit copter voor 10 euro gekocht en dat tolde net zo rond, zonder gyro.
Bij die cheap heli's met twee rotors heb je dat effect veel minder.

Twee rotors heffen elkaars effect op ;) (voor het grootste gedeelte)
En die éne niet... :) Dat maakt het tricky :P
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 21 november 2011 @ 13:28:44 #233
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104626517
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 13:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bij die cheap heli's met twee rotors heb je dat effect veel minder.

Twee rotors heffen elkaars effect op ;) (voor het grootste gedeelte)
En die éne niet... :) Dat maakt het tricky :P
De laatste keer dat ik naar jou ga luisteren :W :P
Maar het is duidelijk een stunt copter ALS je hem kan besturen.
  maandag 21 november 2011 @ 13:35:23 #234
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_104626751
Ik was eens aan het kijken naar die AIR SWIMMERS, maar op deal extreem lijken er 2 de zelfde te staan voor verschillende prijzen.
Deze en Deze kan iemand verschil ontdekken?

Ik heb trouwens 4 keer die Creative Credit Card LED Pocket Light van de centen actie van vrijdag geprobeerd te bestellen maar heb 3keer 1 cent terug gekregen op mijn pay pal. hebben andere dit ook?
pi_104626966
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:35 schreef Boppos het volgende:
Ik was eens aan het kijken naar die AIR SWIMMERS, maar op deal extreem lijken er 2 de zelfde te staan voor verschillende prijzen.
Deze en Deze kan iemand verschil ontdekken?

Ik heb trouwens 4 keer die Creative Credit Card LED Pocket Light van de centen actie van vrijdag geprobeerd te bestellen maar heb 3keer 1 cent terug gekregen op mijn pay pal. hebben andere dit ook?
Ja ik had het ook wel, zijn er nu 2 verzonden volgens mij. 1 naar mijn eigen adres en één voor iemand anders. Die zijn volgens mij ook de deur uit ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_104627096
waarom kan ik me code niet tracken?
mijn code begint met rr en als ik wil tracken voer ik de code in en een vertificatie code,
maar hij doet niet?
  maandag 21 november 2011 @ 13:49:46 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104627257
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Het trimmen werkt prima als ie om zijn as tolt en voor gas ook. Maar voor het rechter pookje doet het weinig. Ik ga wel een RMA aanvragen, beetje jokken dat ie gewoon kapot is anders gaat het niets worden :')
-O- Gd luck on the RMA-shizzle dan.
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:44 schreef 12koeto het volgende:
waarom kan ik me code niet tracken?
mijn code begint met rr en als ik wil tracken voer ik de code in en een vertificatie code,
maar hij doet niet?
Is je item überhaupt in aanmerking gekomen voor tracking (meestal gratis bij orders >$15, anders tegen bijbetaling)? Zo ja, hoe lang is het geleden, kan best 3~5 werkdagen duren voor je eens een statusje te pakken hebt en die zijn vrij ongedetailleerd vaak, dus echt wat eraan hebben, doe je ook niet. ;)
pi_104627313
mijn zus wou een kleedje bestellen van mistertao en stond op dat het 10,41 was
maar de uiteindelijke prijs was 30
ik ben ni zo gewoon met bestellen van spullen uit china maar dacht dat verzendingskosten altijd inbegrepen waren en nu moest ik ook op gewicht betalen.
  maandag 21 november 2011 @ 13:58:53 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104627618
Mister Tao is dan ook geen China Webshop. Het is een tussen'persoon' voor artikelen die aangeboden worden op Taobao door handelaars.

Bovendien zijn er ook andere Chinese webshops waar je moet oppassen met verzenden, in feite staat er overal waar free shipping voor geldt 'free shipping' bij. Op sites als DinoDirect erg tricky want sommige artikelen wel, sommige niet. Nooit zomaar iets aannemen in ieder geval en altijd lezen wat er staat. ;)
  maandag 21 november 2011 @ 14:43:20 #240
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104629420
Tablet binnen gekregen, meteen een boos mailtje naar DHL en naar mcbub gestuurd. DHL heeft 23,75 btw gerekend (Alleen btw.. ipv 7 euro.) overigens is dat ding ook nog eens kapot... gvd..
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104629490
quote:
Iig, veel mensen daar doen ook aan chinashopping denk ik, zag er genoeg liggen :') alleen wel voor 5 of 6 keer de prijs :')
Dat vond ik dus juist wel mee vallen. De ene helft is overprijsd. Maar de andere helft was vaak even duur, soms zelfs goedkoper als de chinezen. Wat me dan soms doet afvragen of de chineesjes toch niet iets meer verdienen dan ik oorspronkelijk dacht.

Zoals die kleine afstandsbestuurbare auto'tjes... lagen daar voor 5 euro, nog niet bij de chineesjes gevonden voor die prijs. Verder kun je op de zwarte markt nog altijd handelen, vooral als je er 10 koopt, wat bij de chineesjes tot nu toe nooit gelukt is. En je hebt het spul tenminste meteen :P. En een dagje uit..
pi_104629982
quote:
pi_104606863
Dus! :o Tegra 2 sweetness in een 7" capacitive tablet at PW.
Fullsized USB-slot zit er ook op.

Hmm, ze hebben nu ook de ZT-280 C91.

En eentje bij Fadbus met 1024x768 capacitief scherm in de specials.
Ik heb die chinese tablets ook wel bekeken, maar ik moet zeggen dat ik ze redelijk duur vind. Je kunt hier in NL ook wel leuke tablets rond de 200 euro krijgen:

http://tweakers.net/price(...)hannspad-sn10t1.html

Die hannspad had ik toendertijd voor 180 euro gekocht. 10,1 inch, capactive touchscreen, Dual core A9 processor (1ghz), valt custom firmware op te zetten (Honeycomb) en gewoon Nederlandse garantie!

Dus tsjah, als ik dezelfde specs wil van een chinese tablet, betaal ik op z'n minst evenveel. Waarom zou ik dan eigenlijk een chinese halen? Lijkt me niet ideaal kwa garantie, en de kwaliteit heb ik stiekem ook een vraagteken bij.

p.s. Ik kan om de 1 of andere manier niet normaal quoten of 1 van de knopjes gebruiken in m'n tekst-edit, (vetgedrukt, etc.). Moet zelf de BB-codes typen. Ligt dat alleen bij mij?
  maandag 21 november 2011 @ 14:56:49 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104629996
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Smack-a-jack het volgende:
Tablet binnen gekregen, meteen een boos mailtje naar DHL en naar mcbub gestuurd. DHL heeft 23,75 btw gerekend (Alleen btw.. ipv 7 euro.) overigens is dat ding ook nog eens kapot... gvd..
De kans dat je moest betalen was aanwezig (want DHL) dus daar kun je weinig van zeggen.

Hoop dat ze wel een goede oplossing gaan aanbieden voor de kapotte tablet.
  maandag 21 november 2011 @ 14:58:13 #244
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104630052
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:45 schreef Multicolor het volgende:
[..]

Dat vond ik dus juist wel mee vallen. De ene helft is overprijsd. Maar de andere helft was vaak even duur, soms zelfs goedkoper als de chinezen. Wat me dan soms doet afvragen of de chineesjes toch niet iets meer verdienen dan ik oorspronkelijk dacht.

Zoals die kleine afstandsbestuurbare auto'tjes... lagen daar voor 5 euro, nog niet bij de chineesjes gevonden voor die prijs. Verder kun je op de zwarte markt nog altijd handelen, vooral als je er 10 koopt, wat bij de chineesjes tot nu toe nooit gelukt is. En je hebt het spul tenminste meteen :P. En een dagje uit..
http://chinaprices.us?q=r(...)glue&from=7.85&to=14
Vanaf 7.85... ;)
En 10 krijg je er dan zeker wel goedkoper. Want bulkdiscount.
pi_104630207
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voordeel bij BIC is dan wel dat ze een foto maken :D
Ik zie er niet echt het voordeel in?
  maandag 21 november 2011 @ 15:04:01 #246
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104630288
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik zie er niet echt het voordeel in?
Het feit dat er écht een pakketje is, al dan niet op transport is beter dan 0 zekerheid dat er iets verzonden is.. ;)
Dat ze dus gewoon de status veranderne en pas twee weken later inpakken en shippen. De kan is veel groter dat hij snel verzonden wordt als hij al 'ingepakt' is ;)
pi_104630766
Na een kleine crash (<1 meter hoog tegen de grond) staat één van de servo's op mijn 9958 heli ineens verkeerd in de neutrale stand, weet iemand hoe je dit kan fixen :?

plaatje van de onderkant

In neutraal trekt hij nu meteen de neus omlaag, het 'blokje' van de rechterservo waar de stuurstang aan zit hoort neutraal hoger te zitten, zoals bij de linker lijkt me. Als je nu vooruit stuurt duwt hij hem te ver door en blijft dat blokje onderin vastzitten. De tandwieltjes zitten zo strak op elkaar dat ik die niet handmatig omhoog krijg/durf.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 21 november 2011 @ 15:21:44 #248
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104631020
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill :P

Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_104631056
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Het feit dat er écht een pakketje is, al dan niet op transport is beter dan 0 zekerheid dat er iets verzonden is.. ;)
Dat ze dus gewoon de status veranderne en pas twee weken later inpakken en shippen. De kan is veel groter dat hij snel verzonden wordt als hij al 'ingepakt' is ;)
Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.
pi_104631283
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:
Volgends mij komen die heli's van FP van heeel andere Batch dan die van Pandawill :P

Zoals eerder vermeld doet de FP editie van mij ook niets (ivm remote die niet werkt), en mijn pandawill prima :p En bij iedereen crasht die FP editie.. maar shiz jou panda editie doet het toch ook prima?
Hij deed het prima, tot die ene crash.. :P Maar ik had ook een andere afstandsbediening erbij dan de meeste van FP hier. Heb alvast een nieuw servomotortje besteld, maar FP kennende duurt dat 3 weken.

edit; Je weet dat er 6 batterijen in de remote moeten he :+ De mijne deed in het begin ook niets omdat ik de batterij in het linkerhandvat vergeten was :@

[ Bericht 8% gewijzigd door Cerbie op 21-11-2011 15:37:57 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 21 november 2011 @ 15:45:40 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104632010
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 15:22 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat die bedrijven hun pakketjes brengen naar bedrijven die van die dan "laadruimte" inkopen voor pakketjes en op die manier schaalvoordelen behalen. Dus ingepakt of niet, ik denk toch dat het uiteindelijke wachten bij de post of de "pakketjesverzamelaar" ligt.
Dat was ik :D, zeker weten doe ik het niet, maar het verklaard wel wat ;)

Maar heb niet het idee dat BIC dit doet bij kleine pakketjes, aangezien die pakketjes meestal 12 dagen onderweg zijn. Bij mijn GPS (groter pakketje) had ik wel dit idee (tracking bleef zeer lang op ''posting'' staan
  maandag 21 november 2011 @ 15:57:02 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104632468
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2011 15:21 schreef tokko1 het volgende:

Behalve dat de rotor is afgebroken :'( heb ik ook 2 keer een losse standaard gehad tijdens de vlucht. Hangt het boeltje los aan het elektrodraadje van de accu te zwaaien :')

Veel klachten is goed voor gezamelijke RMA klachten *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')