SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 15-11-2011 11:33:38 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zo, kan ik er iig niet van beticht worden geen originele TT te hebben bedacht en de topicnummering geupfucked te hebben.
Thnx Skippy_ball!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb 2 van die angry bird horloges gekocht op chinabuyeKomen vast nog wel een keer van pas voor een kutcadeautje voor iemand. Alleen werkte de kortingscode niet van FOK
![]()
![]()
Pagina 2 van de folder van Media Markt Rijswijk:quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef rene90 het volgende:
Ik heb 2 van die angry bird horloges gekocht op chinabuyeKomen vast nog wel een keer van pas voor een kutcadeautje voor iemand. Alleen werkte de kortingscode niet van FOK
Gear4 PG542G Angry Bird speaker voor ¤69.![]()
Talking about wasting money...![]()
Nieuw topic, tijd om de balans op te maken, wat is er onderweg?quote:Store
Item / Order / Shipment
MP4Nation
› Brainwavz HM3 / 23.09.2011 / 14.11.2011
› Brainwavz B2 / 13.11.2011 / 14.11.2011
Focalprice
› AWEI ES900i (Red) / 28.10.2011 / 01.11.2011
› Sonun headphone / 07.11.2011 / 10.11.2011
Ever buying
› Kanen KM-780 headphone / 25.10.2011 / 29.10.2011
› SF-920 condenser microphone / 28.10.2011 / 01.11.2011
DealExtreme
› Honest double flame jet lighter / 25.10.2011 / 26.10.2011
Aliexpress
› 808 Keychain Cam #3 / 30.10.2011 / 31.10.2011The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En mensen kopen ditquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pagina 2 van de folder van Media Markt Rijswijk:
[ afbeelding ]
Gear4 PG542G Angry Bird speaker voor ¤69.![]()
Talking about wasting money...... Die horloges waren dan nog 1.40 per stuk
![]()
![]()
Ik las het jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Of mensen dat kopen?
Eerste fysieke Angry Birds-winkel geopend![]()
![]()
Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingenquote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Nieuw topic, tijd om de balans op te maken, wat is er onderweg?
[..]![]()
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen![]()
![]()
waar haal je die 1-2 cent deals vandaan dan, toch onvoorstelbaarquote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingen![]()
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen![]()
![]()
Ebay, wel een hoop rotzooi hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
waar haal je die 1-2 cent deals vandaan dan, toch onvoorstelbaar![]()
Ik zou niet anders verwachten voor zo een bedrag inclusief verzending.quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ebay, wel een hoop rotzooi hoor.![]()
Ze versturen ook 1 punaise of 1 elastiekje voor 1 centquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou niet anders verwachten voor zo een bedrag inclusief verzending.
Een bubbelenvelop voor 1 cent is ook goedkoop![]()
![]()
Naar wat?quote:
Is het alweer bijna Mardi Gras?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingen![]()
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen
Wat moet je met al die troepjes?
Maar ja, post is wel altijd leuk ja. Alleen dan zo'n desillusie als je iets tof verwacht en dat je dan dagen na elkaar teleurgesteld wordt met je 1ct-dingetjes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn Focalprice Heli is er nogsteeds niet,, en die awei's ook al gecannceled
Lekker bezig Focal! Morgen even klagen!
En heli's van Lightake (2 stk.) shipped op de 20e met tracking is nóg niet in nederlandblegh
(mooie klaagpost!)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik kon die awei ook al niet vinden op focalprice? Uit assortiment misschien.quote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef tokko1 het volgende:
Mijn Focalprice Heli is er nogsteeds niet,, en die awei's ook al gecannceled
Lekker bezig Focal! Morgen even klagen!
En heli's van Lightake (2 stk.) shipped op de 20e met tracking is nóg niet in nederlandblegh
(mooie klaagpost!)![]()
Ik heb nu 3 horloges gekocht via diverse websites. Nu heb ik mijn vriendin toegezegd, 'zoek maar wat horloges uit'. Nu heeft ze er 5 gezien (3 tot 6 dollar) op een website. Ik kan ze in een keer bestellen, maar is de kans dan groot dat ze bij de douane 'kosten' rekenen, omdat je er zoveel koopt?
![]()
Ja, vermoed het wel.. alleen het plaatje bij m'n order is nog zichtbaarquote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kon die awei ook al niet vinden op focalprice? Uit assortiment misschien.
Rest van de sporen is uitgewist!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Out of stock. De oranje (hup-holland-hup) is er nog.quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, vermoed het wel.. alleen het plaatje bij m'n order is nog zichtbaar
Rest van de sporen is uitgewist!Split shipping is altijd handiger. Al was het maar omdat je dan niet hoeft te wachten als sommige nog niet op voorraad zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Koe_Boy het volgende:
Ik heb nu 3 horloges gekocht via diverse websites. Nu heb ik mijn vriendin toegezegd, 'zoek maar wat horloges uit'. Nu heeft ze er 5 gezien (3 tot 6 dollar) op een website. Ik kan ze in een keer bestellen, maar is de kans dan groot dat ze bij de douane 'kosten' rekenen, omdat je er zoveel koopt?
En inderdaad omdat een bulkzending van horloges er verdacht uitziet (kosten waarschijnlijk niet, maar het oponthoud is een beetje onnodig). (Let op, als je meerdere items op Ebay bij dezelfde koper los besteld doet deze het vaak wel allemaal bij elkaar).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Apart verzenden geen optie? Risico spreiding.quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Koe_Boy het volgende:
Welke site had ze de horloges gezien?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ever buying, maar ik heb er inmiddels 3 besteld (1 order). De andere 2 doe ik aan het eind van de week wel. Ik zie het wel. Heeft geen haast, zolang het maar geen extra kosten met zich mee brengt, want het moet wel goedkoop blijvenquote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Apart verzenden geen optie? Risico spreiding.
Welke site had ze de horloges gezien?.
![]()
Een, twee.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef ebutyouyou het volgende:
wat is ook alweer de link voor de centdeals op ebay
thnx alvast
Oh, dat is geen cent, maar alles onder 1 euro.![]()
Hoe je de kleur kan opgeven bij Mcbubquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar wat?![]()
[..]
Is het alweer bijna Mardi Gras?
Wat moet je met al die troepjes?
Maar ja, post is wel altijd leuk ja. Alleen dan zo'n desillusie als je iets tof verwacht en dat je dan dagen na elkaar teleurgesteld wordt met je 1ct-dingetjes.![]()
![]()
thnx!quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een, twee.
Oh, dat is geen cent, maar alles onder 1 euro.![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Heeft misschien iemand een idee waar je zoiets kan kopen? Alleen dan zonder zo'n raar blauw ding ertussen?![]()
![]()
wat is het überhauptquote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef mits het volgende:
Heeft misschien iemand een idee waar je zoiets kan kopen? Alleen dan zonder zo'n raar blauw ding ertussen?
[ afbeelding ]?
![]()
Oh, dát.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe je de kleur kan opgeven bij McbubZie vorig topic:
quote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is daar dan ook nacht.
Ik kijk ff (wilde toch zo'n bruine al ook. Focals rode is er nog altijd niet).
- Hum true, je kunt wel afhaken bij Paypal en teruggaan naar de site, dan maak je een ticket aan en zeg je dat je doorgaat met de betaaloptie (die dan openstaat) wanneer ze kunnen garanderen dat je een bepaalde kleur toegestuurd krijgt. Of dat, wanneer je al betaald hebt en je anders graag je order zou willen cancelen.-
Ah, was er ook niet zoiets als Cyber Monday?quote:
Ik volg in elk geval wel al braaf de dagdeals.Deze maand een fleecemuts van Bench en een Sandisk Extreme Video SDHC Class 10 30MB/s 32GB gekocht.
Ja, joh, die dingen heb je altijd bij de kermis en het circus. Van die dingen waar kinderen om lopen te janken, pappie en mammie de knip opentrekken en dat kind voor 5 minuten de bek houdt en daarna gauw uitgespeeld is.quote:Beetje net zo'n item als die shuttle/flight lightjes en ballen.
en die 'dingen' hebben vast ook een naamquote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, dát.Zie vorig topic:
[..]
[..]
Ah, was er ook niet zoiets als Cyber Monday?
Ik volg in elk geval wel al braaf de dagdeals.Deze maand een fleecemuts van Bench en een Sandisk Extreme Video SDHC Class 10 30MB/s 32GB gekocht.
[..]
Ja, joh, die dingen heb je altijd bij de kermis en het circus. Van die dingen waar kinderen om lopen te janken, pappie en mammie de knip opentrekken en dat kind voor 5 minuten de bek houdt en daarna gauw uitgespeeld is.Beetje net zo'n item als die shuttle/flight lightjes en ballen.
? ben wel eens benieuwd wat het is / kan
![]()
Gewoon een ticket maken na de betaling, ging bij mij gewoon goed. Betaling etc stoppen hoeft echt niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe je de kleur kan opgeven bij McbubMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Deze gok ik:quote:Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die 'dingen' hebben vast ook een naam? ben wel eens benieuwd wat het is / kan
Zoekterm: http://www.youtube.com/re(...)t+flash+toy+spinning
Maar ja $19,95 incl shipping uit Amerika.
http://chinaprices.us/?q=led+toy misschien daar ergens te vinden onder zo een zoekterm.
- Ebay bedacht ik me vast ook wel:
› http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item519bcfb5c6
› http://www.ebay.com/itm/N(...)dhash=item519bcfb5c6
› http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item484034a85e
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 15-11-2011 01:01:36 (Upd) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Kwam net voorbij wel een geinige ('k zag deze namelijk):quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef portabel het volgende:
AUB meer links naar wat jullie kopen of zien. Mn creditcard moet gebruikt worden
http://chinaprices.us/?q=ice+gun+tray
Ter afwisseling van http://chinaprices.us/?q=ice+titanic misschien.
Niet bij deal-cool halen natuurlijk...
Die paper models zijn ook wel leuk (vanwege laatste Titanic-link laatste zoekactie):
http://www.aliexpress.com/fm-store/403832The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Potverdorie, dat Titanic ship van papierquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kwam net voorbij wel een geinige ('k zag deze namelijk):
http://chinaprices.us/?q=ice+gun+tray
Ter afwisseling van http://chinaprices.us/?q=ice+titanic misschien.
Niet bij deal-cool halen natuurlijk...
Die paper models zijn ook wel leuk (vanwege laatste Titanic-link laatste zoekactie):
http://www.aliexpress.com/fm-store/403832![]()
![]()
Wat je krijg/maakt zal wel heel wat minder zijn:quote:The following photo is the model which has recolored ,some parts have changed by wood and metal.If you want to make the model look better,you should find these materials.
The model does not contain the minipeople on it.
[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 15-11-2011 01:23:34 ]![]()
mcbub is te gek haha, ik heb ze een beetje geil gemaakt met een bedrijfsorder, m'n eerdere orders zijn met EMS verstuurd (gratis) en de rest word met DHL verstuurd haha plus nog een coupon voor m'n volgende bestelling.Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Koop ik een elastiekje voor 1 cent, word ik overboden![]()
Welke sukkel gaat nu 4 cent bieden terwijl er 10 andere zijn voor 1 cent![]()
![]()
Nadeel van zo'n ding is dat ie niet alleen beschermd tegen "big brother die in het geheim onze pasjes uitleest"quote:maar je ook niet meer je OV kaart in je portemonnee kan laten zitten om um tegen dat apparaat te persen met een PIEP als gevolg :-)
![]()
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Uhm. Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?Common sense is my super power. What's yours?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?![]()
Handige Jopie denkt Chinezen te kunnen flessen met gratis DHL. Vervolgens krijg hij gegarandeerd een dikke rekening van de douane![]()
![]()
Ja, bij DHL moet je gewoon de douane kosten betalen over wat er op de slip staatquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?
Dus als je hun vraagt 25 usd er op te zettten betaal je vaak geen belasting bij DHL
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
een cadeau is tog tot 45 eu belastingvrij?Alle rechten voorbehouden.
Nee, ja,, écht cadeau welquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
een cadeau is tog tot 45 eu belastingvrij?
Maar dat is dit niet, en vaak weet DHL dat wel
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ook voor het eerst er voor gekozen om iets met DHL te laten verzenden. Ben benieuwd hoe snel het is en hoeveel ik zal moeten betalen.![]()
![]()
haha ik heb die chinees overgehaald een bedrag van 44,99 neer te zetten en het in pakpapier te zetten en erop te schrijven gefeliciteerd met jullie vijftig jaar samenzijn :$ als DHL dan ook nog kosten rekent pik ik het gewoon niet:Pquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:06 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nee, ja,, écht cadeau wel
Maar dat is dit niet, en vaak weet DHL dat welAlle rechten voorbehouden.
Ok dat is wel lol... ben benieuwd hoe het gaat aflopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:15 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
haha ik heb die chinees overgehaald een bedrag van 44,99 neer te zetten en het in pakpapier te zetten en erop te schrijven gefeliciteerd met jullie vijftig jaar samenzijn :$ als DHL dan ook nog kosten rekent pik ik het gewoon niet:P![]()
Ik had even een ticket aangemaakt op chinabuye omdat die coupon code niet werkt, nu denken ze dat jullie een soort klantenservice in Nederland zijn ofzoquote:Dear friend ,
Thank you for your reply yes you can use the coupon in our website enjoy some discount .
you can contact with the Topicreeks: Chinese Webshops to resolve it or if you want to buy some items plesae tell me the the quality if you have a large quantity we can directly provide the coupon to you ,thanks.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Ik had even een ticket aangemaakt op chinabuye omdat die coupon code niet werkt, nu denken ze dat jullie een soort klantenservice in Nederland zijn ofzo
[..]![]()
![]()
![]()
ik kan niet wachten tot de DHL bezorger er isdie chinezen zijn zó goedgelovig
Alle rechten voorbehouden.
Haha lekker makkelijk :pquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Ik had even een ticket aangemaakt op chinabuye omdat die coupon code niet werkt, nu denken ze dat jullie een soort klantenservice in Nederland zijn ofzo
[..]![]()
welke heb je besteld? Ik was laatst ook naar een goede aluminium pasjeshouder op zoek, heb uiteindelijk een visitekaartjeshouder besteld en vergeten waar ik naar op zoek was.quote:I got soul, but I'm not a soldier![]()
Bol.comquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:44 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Is er een site die binnen 2 weken levert?![]()
Nee, effe serieus, BuyInCoins als je geluk hebt![]()
![]()
Hier ook nog niet binnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:43 schreef Syphixx het volgende:
ben ik de enige die de great wall 9958 nog niet gekregen heeft van FP ?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
In reply op Shiz, een topicje terug:
En met mijn copmply's <3 (S-400's)
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...
[ Bericht 52% gewijzigd door Raznov op 15-11-2011 14:04:26 ]![]()
Of jij bent zo gigantisch slim LolxLol.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Smack-a-jack het volgende:
ik kan niet wachten tot de DHL bezorger er isdie chinezen zijn zó goedgelovig
![]()
Lampjes bij Sunsky op 6-11 besteld, vandaag binnen. In een doosje verzonden!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:44 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Is er een site die binnen 2 weken levert?
http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=212625
http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=210818
Vind ik wel rap gedaan.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Voor nu zeg ik de 800m van Awei (mcbub) maar hoor ook veel positieve verhalen over de 900's.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef Helly het volgende:
Ik heb m'n Brainwawz Alpha's van de aanbieding alweer gesloopt.
Wat is nu de beste optie onder 10¤?![]()
Die kan ik niet vinden op mcbub.com?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:14 schreef Raznov het volgende:
[..]
Voor nu zeg ik de 800m van Awei (mcbub) maar hoor ook veel positieve verhalen over de 900's.![]()
![]()
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef Helly het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden op mcbub.com?
of
http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
In reply op Shiz, een topicje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met mijn copmply's <3 (S-400's)
[ afbeelding ]
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...
[ afbeelding ]![]()
En hoe bevallen ze?
De zucht naar bang-for-buck is gevaarlijk.Gave box wel, is een idee inderdaad.
Staat een post over oordopjes hier:quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef Helly het volgende:
Ik heb m'n Brainwawz Alpha's van de aanbieding alweer gesloopt.
Wat is nu de beste optie onder 10¤?
[gadgets] DealExtreme reviewtopic
Ik geef me zelf 4 weken en er staat hier ook zo'n box voor klein handig China spulquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]![]()
En hoe bevallen ze?
De zucht naar bang-for-buck is gevaarlijk.Gave box wel, is een idee inderdaad.
E900i <3quote:
Review over de ES800M wordt niks, ga ze weggeven, dus wil ze niet gebruiken.
Wel komt deze week nog een review over de bluetooth muziek ontvanger.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Je krijgt probably een pakketje met de text erop:quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:15 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
haha ik heb die chinees overgehaald een bedrag van 44,99 neer te zetten en het in pakpapier te zetten en erop te schrijven gefeliciteerd met jullie vijftig jaar samenzijn :$ als DHL dan ook nog kosten rekent pik ik het gewoon niet:P
恭喜你他妈的相同的丑陋的母狗,现在超过50年的从荷兰!
Want zulke zaken kun je wel aan die Chinezen toevertrouwen!Common sense is my super power. What's yours?
en die 'dingen' hebben vast ook een naam? ben wel eens benieuwd wat het is / kan
[/quote]
Ja volgens mij heten ze doodlers, maar echt ver kom je er niet mee, maargoed de post eronder heeft me genoeg geholpen, dankje!![]()
Neen. Wegens telecommunicatiewet.Sowieso een beetje paranoïde... of je moet jezelf belangrijk vinden.quote:GPS jammers zijn producten waarmee het GPS signaal van navigatie systemen en gps volgsystemen wordt geblokkeerd, als het ware een stoorzender. In eerste instantie zijn deze producten bedoeld als beveiliging tegen gps trackers, zodat het niet mogelijk is een bepaalde auto te volgen. Daar deze producten een bepaald zendvermogen hebben welke volgens de Nederlandse wetgeving te hoog is, zijn deze producten illegaal en zullen deze bij ontdekking door de politie in beslag worden genomen.
Is dus eerder spul voor dieven die niet naar Polen getrackt willen worden.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Je waarschuwing komt te laatquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...en er zijn nog veel meer dozen...
![]()
![]()
Wie kent hem niet Petey Piranha Plant van Mario![]()
Alleen op Ebay heb ik hem kunnen vinden, bij chinaprices geen zoekresultaten.
Op Ebay was $14,- de goedkoopste: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a6c74655c
Kan iemand hem nog ergens anders vinden?![]()
![]()
Ik krijg gelijk PM's over mijn doos (shiz dus)![]()
Brainwavz alpha
Brainwavz m1
Brainwavz proalpha
Meelectronics m9
Meelectronics m6 (fantastische pasvorm)
Kanen md61
Kanen md72
Ahm, ik heb zo'n beetje alle Kanen gehad, Dr drol, Kos sparkplugs.
Weet je gelijk waarom ik Shiz zijn doppen gekte leuk vind, alleen probeer ik ermee te stoppen![]()
![]()
Comply's koop ik tegenwoordig via ebay, geen china variant van gevonden en afaik gebruiken ze bij die brainwavz ook degene van comply zelf. Zijn niet heel goedkoop ($6 voor 1 setje) tov de goedkopere earphones, maar normaal gesproken zet je dat soort tips dan ook op de duurdere setjes.
Denk trouwens dat ik weer eens naar Praxis moet voor een nieuwe box.
![]()
Iemand die mij kan uit leggen hoe dat werkt bij Ebay (onder 1 euro spullen)
Soms zie je dingen die je voor 1 cent kan kopen, maar hoe zit het dan met de verzending?![]()
Soms staat er free shipping bij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:04 schreef zerokil het volgende:
Iemand die mij kan uit leggen hoe dat werkt bij Ebay (onder 1 euro spullen)
Soms zie je dingen die je voor 1 cent kan kopen, maar hoe zit het dan met de verzending?[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:09 schreef Mirjam het volgende:
d'r had toch ooit iemand ene ebay-linkje voor al die zut onder 1 euro?
heeft iemand die voor me?quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef ebutyouyou het volgende:
wat is ook alweer de link voor de centdeals op ebay
thnx alvastquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een, twee.
Oh, dat is geen cent, maar alles onder 1 euro.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mijn Aluma wallet is al een tijdje verzonden.. ben benieuwd naar de qualiteit. Mijn vader had hem op zo'n dagdeal site gezien in nederland, voor maar 15 euro!!
Even gezocht en voor 3-4 euro eentje gevonden
Wil BIC mij een 5usd refund geven terwijl hij mij 6,50 heeft gekost...Je kan -screen protector -troep doen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef Mirjam het volgende:
hmm, die link is vnl. voor stylus en screen-protector dingen![]()
Loon is weer binnen dus kan het eigenlijk weer niet laten om iets te bestellen![]()
Nou wou ik de ES900i's bestellen na de goede verhalen van RobertNL. Heeft het dan nog een meerwaarde om de ES800M's erbij te bestellen of niet? Ben vooral opzoek naar een goede bass, dus ES900i zou voldoende moeten zijn.
Vind de XKDUN CK-700 maar tegenvallen als ik eerlijk ben![]()
![]()
Zou gewoon alleen de ES900I doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:15 schreef DarkNoize het volgende:
Loon is weer binnen dus kan het eigenlijk weer niet laten om iets te bestellen![]()
Nou wou ik de ES900i's bestellen na de goede verhalen van RobertNL. Heeft het dan nog een meerwaarde om de ES800M's erbij te bestellen of niet? Ben vooral opzoek naar een goede bass, dus ES900i zou voldoende moeten zijn.
Vind de XKDUN CK-700 maar tegenvallen als ik eerlijk ben
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoamquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Tjado het volgende:
Hebben jullie die Comply foam tips gewoon van comply zelf? Of is er ook een China variant?![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay![]()
![]()
Pandawill happyhourquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef zerokil het volgende:
Zijn er nog meer sites van die super goedkopen aanbiedingen/acties behalve Ebay?
Everbuy ing groupdeals
Ahappy group deals
Chinaprices.us en dan niks invullen en op zoeken drukken
Allemaal al 100den keren voorbij gekomen![]()
Bedankt. En dan na 't betalen een berichtje sturen over de kleur als ik het goed heb begrepen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou gewoon alleen de ES900I doen
Moet natuurlijk wel gewoon de zwarte hebben![]()
![]()
Mja, weet niet of dat helemaal de bedoeling is hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay
Zelf vind ik het maar ondingen. Bass klinkt ook beter met de silicon tips vind ik.SPOILER: Speciaal voor monkeybrainOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Affirmativo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Bedankt. En dan na 't betalen een berichtje sturen over de kleur als ik het goed heb begrepen?
Moet natuurlijk wel gewoon de zwarte hebbenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Hoe krijg je je doos zo mooi kaal en glad? En goedgevuld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg gelijk PM's over mijn doos (shiz dus)![]()
http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.htmlquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Potverdorie, dat Titanic ship van papier![]()
![]()
Wat je krijg/maakt zal wel heel wat minder zijn:
[..]
Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(![]()
idd, anders kon ik nog wel een Titanic bestellen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef jopiede het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.html
Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(
I wish you a happy shopping! Every day a good mood ^ _ ^
Met die foto eronder![]()
![]()
PortaPro <3 (zo heerlijk retro look maar een machtig geluid voor dat geld, had hem in usa gekocht voor 30 dollar)quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha wat een gek, fantastisch
Ik ga zo een Koss portapro bestellen![]()
![]()
Net gekocht voor ¤23,01 bij mymemory, niks mis met jaren 80 design.
Ik ben een hippe vogel en draag zoiets met stijl![]()
![]()
even serieus:
PayPal
Totaalbedrag:
¤22,46 EUR
Kostenbedrag:
¤0,00 EUR
Nettobedrag:
¤22,46 EUR
Datum:
7 nov 2011
Tijdstip:
15:06:43 CET
Status:
Bezig met verwerking (Verwachte clearingdatum: 14 nov 2011)Hulp
Voor directe betalingen en snellere ontvangst van goederen kunt u een bankrekening toevoegen.U kunt ook een verlopen creditcard bijwerken die al in het dossier staat.
Onderwerp:
Bankrekening
Overschrijven naar:
abnamro Bankrekening (Bevestigd) x-
DIT KAN TOCH NIET OF IS DIT NORMAAL?
en ik heb het nog steeds niet!!!![]()
Je kan een prepaid creditcard aanvragen en dan met Ideal geld op zettenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef 12koeto het volgende:
is er geen optie voor snellere overschrijvingen?
Én daarna je prepaid creditcard aan PP koppelen, daarmee betalen
Wel naar Oostenrijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef jopiede het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.html
Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(
En zou wel geinig zijn, maar ik ben bang dat alles op wit papier is en je zelf de boel moet kleuren.
Beh... op YouTube wel wat video's te vinden met 'paper craft -dit-' of 'paper craft -dat', zo kwam ik wel een coole tegen van een Audi R8:Die van Amazon? Ik pikte laatst iets erover op via onze Spaanse vrienden weer eens...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha wat een gek, fantastisch
Ik ga zo een Koss portapro bestellen
Ach so. Kweet niet. Ben dan meer van de looks á la Beats en de HM3.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef monkeybrain het volgende:
Net gekocht voor ¤23,01 bij mymemory, niks mis met jaren 80 design.
Ik ben een hippe vogel en draag zoiets met stijlKun je niet gewoon beter ervoor zorgen dat je gewoon periodiek geld stort op je Paypal en die dus niet 'deplete'?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan een prepaid creditcard aanvragen en dan met Ideal geld op zetten
Én daarna je prepaid creditcard aan PP koppelen, daarmee betalenLijkt me minder omslachtig. Zou toch binnen 1 ~ 5 dagen rond moeten zijn, heb je er maar een keer last van. Dat het nu nog niet binnen is na die verstreken tijd zou wel aanleiding zijn om én bij de bank verhaal te halen en bij Paypal.
Misschien ergens iets niet helemaal 100% AB.
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 15-11-2011 20:28:23 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat kost verzenden vanuit Oostenrijk naar NL?quote:![]()
![]()
En waren hier een tijdje geleden geen mensen die naar laser lampjes zochten?![]()
![]()
![]()
Ik moest een keer een camera terugsturen naar iBood Duitsland... met gewone post 13 euro, 16 euro met UPS (wegens defect (hotpixels) dus op hun kosten, dus met UPS).quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat kost verzenden vanuit Oostenrijk naar NL?![]()
![]()
En waren hier een tijdje geleden geen mensen die naar laser lampjes zochten?![]()
Was nou niet wat je zegt bizar groot of zwaar. Maar ik ben ook zes keer per jaar in NL (moet het wel in de koffer passen).
Hoop dat het al die tokkies afschrikt.Idioten.
Over lampjes gesproken... zou dit wat zijn?
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moest een keer een camera terugsturen naar iBood Duitsland... met gewone post 13 euro, 16 euro met UPS (wegens defect (hotpixels) dus op hun kosten, dus met UPS).Was nou niet wat je zegt bizar groot of zwaar. Maar ik ben ook zes keer per jaar in NL (moet het wel in de koffer passen).
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deedquote:Hoop dat het al die tokkies afschrikt.Idioten.
) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.quote:![]()
Best wel duur het verzenden van een paar papiertjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?
[..]
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen
[..]
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.
http://www.aliexpress.com(...)del-wholesalers.html
Deze kan voor de ChinaShop addicts niet ontbereken:
Misschien er nog een paar ledjes in zetten?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
http://chinaprices.us?q=p(...)irt%20-canopy%20-bedquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef groggy het volgende:
weet iemand een plek waar je posters kan bestellen in china?
Wel 19 stuks, je kan het eens op Ebay proberen
Is er hier nog iemand die een account heeft bij BuyInCoins en ook orders, berichten en dat soort dingen van andere klanten kan zien?Volgens mij heeft de site wat problemen
![]()
![]()
Ja gebeurt wel vakerquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Yngwie het volgende:
Is er hier nog iemand die een account heeft bij BuyInCoins en ook orders, berichten en dat soort dingen van andere klanten kan zien?Volgens mij heeft de site wat problemen
![]()
Leuke russen met Lingerie setjes enzo. Kon vroeger ook heeel gemakkelijk de foto's van anderen zien
Ja, zit nu in een of andere order van een Italiaan (Vito D'Autilio) die die onder andere "Sexy Fashion Cleavage Crystal Tie Belly Chain" besteld heeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel vaker![]()
Leuke russen met Lingerie setjes enzo. Kon vroeger ook heeel gemakkelijk de foto's van anderen zien![]()
![]()
Ga maar eens zo'n simpel ding kopen denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Best wel duur het verzenden van een paar papiertjes
Misschien er nog een paar ledjes in zetten?Leuke hobby voor de winter.
Die verzendkosten zijn aso helaas. En minimaal 3 afnemen. Anders had denk ik wel zo'n RPG besteld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ga maar eens zo'n simpel ding kopen denk ikLeuke hobby voor de winter.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."![]()
Mijn helikopter is vandaag eindelijk binnengekomen
Hij is uit de doos slecht getrimmed, morgen maar eens mee aan de slag buiten
Er zit een iets andere afstandsbediening in de doos dan op de foto (een batterij-aansluiting onderop ipv een USB, verder hetzelfde), ook in het boekje staat de controller zoals op de foto van FP. Er zit wel een USB-kabeltje bij, maar daar zit zo te zien geen indicatielampje op.
[ Bericht 12% gewijzigd door Cerbie op 16-11-2011 00:21:33 ]Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Ik heb alleen een mobieltje bij de hand, wacht even
De poort onderop is anders. Het is een Mode 2 (throttle links)
De sticker eronder heeft wel een USB-poort afgebeeld
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Ja, links is westers. Gas rechts is oosters.
Maar idd een rare poort daar.Da's nie zoals het zou moeten (heb vrouwtjes USB-socket).
Ledje zit in het USB-aansluitstuk, zodra je die in je gepowerde computer hebt met de accu erop gaat 'ie aan. Wanneer 'ie vol is, gaat 'ie uit.
- Moet je daar misschien zonder kabeltje meteen de accu inpluggen? -The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vreemd idd. En je oplaad kabeltje is wel usb? Het lampje zou aan moeten gaan als je hem in je PC stopt.
Op zich gebruik je het opladen via je remote toch niet vaak denk ik, maar blijft vreemd. Als je klaagt krijg je misschien wel korting![]()
![]()
Ah ja, rood lampje in de USB-stekker.
In die poort past de accu, voelt wel erg breekbaar aan. Maar ik had hem al voor de kortingsprijs, het werkt dus ik zal niet klagen
Ditquote:Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef Poepoog het volgende:
Waarom geloof ik nooit dat die dingen werken.
Doet die alleen maar wep encryptie? Er is toch ook WPA ofzo, correct me if im wrong.Wat een kuttopic :')![]()
Wep, en WPA dacht ik, maar niet die nieuwe WPA2 ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dit
Doet die alleen maar wep encryptie? Er is toch ook WPA ofzo, correct me if im wrong.
Hier in de straat is een kwart gewoon WEP, stuk of 5 stations dus die ik op mijn laptop ontvang.
De rest WPA en WPA 2![]()
Rot trouwens op met je refferer linksquote:
[ Bericht 69% gewijzigd door kanovinnie op 16-11-2011 12:16:13 ]![]()
Als je die links terugzet, dan zonder een refferer link.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ding Hackt automatisch Wifi verbindingen, je hoeft dus niet in Linux te rommelen.
Ding aanzetten, 15min wachten en klaar!
En dat voor ¤55,55, ze staan op eBay voor 130 en meer!
Video!!!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het is toch veel leuker om dat met Linux te doen... Zo is het hele sport element eraf.
En ik geloof ook niet echt dat zoiets automatisch werkt, iedere verbinding heeft toch weer een custom aanpak nodig, dat speelt zo'n ding niet klaar.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Ik heb toch even die chinees een mailtje gestuurd;quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?
[..]
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen
[..]
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.
alice zhou: H,friend,
the model could send to you via china post air mail.Could you buy the model in the ali express system?
Zal nog wel eff replyen wat 1 nou kost incl shipping naar nederland :-)
edit; heb er ook nog even bijgezet of die dingen nou al gekleurd zijn of dat we het zelf moeten doen ;-)
[ Bericht 4% gewijzigd door jopiede op 16-11-2011 07:53:12 ]![]()
Zelfde hier, die wist niet wat hem overkwam al die aandachtquote:Op woensdag 16 november 2011 07:47 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb toch even die chinees een mailtje gestuurd;
alice zhou: H,friend,
the model could send to you via china post air mail.Could you buy the model in the ali express system?
Zal nog wel eff replyen wat 1 nou kost incl shipping naar nederland :-)
Haha, ik heb weer reactie:quote:Op woensdag 16 november 2011 07:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde hier, die wist niet wat hem overkwam al die aandacht
Hi,friend:
This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.
We print the model parts ,using the Ink-jet printer .
you should pay about 6 dollor for the transport fee.
The models has color.
Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over heb![]()
![]()
Kan je niet zelf gewoon printen, vast wel te vinden z'n vour puzzel voor Rocket Launchers... ;Pquote:Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Haha, ik heb weer reactie:
Hi,friend:
This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.
The models has color.
Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over heb
Origama Rocket of whateverCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
3D printerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan je niet zelf gewoon printen, vast wel te vinden z'n vour puzzel voor Rocket Launchers... ;P
Origama Rocket of whatever![]()
![]()
Inkjet en lijm is niet zo'n handige combi...quote:Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hi,friend:
The models has color.
Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over heb
Zelf printen met een laser voor contrasten en dan met verf werkt mss beter...Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Haha, een groot aantal van die modellen kun je gratis downloaden bij Canonquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Misschien er nog een paar ledjes in zetten?(Ik kan het weten want ik ben met dat doodshoofdaapje en die chimpansee bezig voor een surprise
) Canon heeft nog veel meer en grotere/mooiere modellen nog.
![]()
Oh! ik had in dubai laatst een chinees r/c helikoptertje gekocht helemaal vergeten dat aan jullie te vragen.. er staan dus 2 knopjes op l.trim en r. trim wat betekent dat? en hoe fix ik t als hij hele tijd rondjes om z'n eigen as draait? Danke.
edit: zie nu pas alle spelfouten... leef er maar voor een keer mee heren want ik heb de hele nacht crisis gehad op kantoor en spelling kan me op dit moment echt niet interesseren..
[ Bericht 22% gewijzigd door Smack-a-jack op 16-11-2011 12:21:49 ]Alle rechten voorbehouden.
Fuck.Dat haat ik nou, hè. Loop je een heel verhaal te typen, druk je per ongeluk ergens op, verlaat de browser het huidige scherm, ga je meteen terug, is je hele boel weg.
Zo'n invoerveld hoort m'n tekst eigenlijk gewoon te cachen zoals op menig andere site.
Goed. As I was saying...Ah thanks.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hi,friend:
The models has color.
Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over hebDan was m'n puntje van zorg, dat je dan witte vellen met zwarte lijntjes zou krijgen. Maar als het al in kleur is... misschien zit er wat leuks bij dat gebruikt kan worden als prop tijdens een photo- of videoshoot. Ik ben niet zo van het knutselen en er, behalve decoratieve functie, dan niks aan hebben. Zitten dingen bij die je zo 1-2-3 niet van plastic modellen zou onderscheiden. Ook wel leuke maskers voor halloween volgend jaar misschien.
Goed. Volgende punt, postbode was er.
Kanen KM-780 headset (headphone met mic) en SF-920 condenser microphone. Beide afzonderlijk rond het einde van vorige maand besteld bij Ooitkopen. Duurde elk 4 dagen om eens verstuurd te worden en het was er daarna in zo'n twee weken.
De Kanen KM-780 biedt geen verrassingen. Verwacht geen bassmonster of geweldige soundstage, de KM-780 ontbreekt het gewoon wat aan warmte, diepte, details, nuance en pit. Zelfde voor de microfoon, die doet z'n werk, maar voegt weinig bijzonders toe. Deze headset richt zich dan ook niet specifiek op de muziekenthousiasteling. De headset leent zich prima voor VOIP-bellen en eventueel (online) multiplayergaming.Met een amp als de FiiO E5 om deze headset aan te drijven is er echter nog redelijk wat van te maken.
Van de SF-920 condenser microphone had ik aardig wat verwachtingen. Dat vanwege de opvallend niet zo crappy shiny plastic look, de tripod met houder en vooral de kabelaansluiting, die daadwerkelijk gebaseerd is op de microfoonstandaard met een drie-pins-plug (naar 3.5mm jack voor je line-in). Net even kort aangesloten op de line-in van de Zoom H1 en live vergeleken met de Zoom H1-kwaliteit, die van de SF-920 en de mic van de KM-780. De opname is mono to stereo-output en de levels zijn instelbaar met een draaiwieltje. Hoewel ik voor deze prijs niet veel geloof van de 'noise cancellation'-specificaties doet de microfoon toch een verdacht goed werk static/ruis tot een minimum te houden en pikt ook weinig tot geen achtergrond geluiden op. De sensitiviteit/het bereik is verder een stuk minder dan de H1, dus het is zaak dat je de microfoon goed richten en plaatsen moet. Wat minder vol, diep dan de H1, pakt lage (bassige) tonen wat moeilijker op, maar daar is de prijs dan ook naar. Een goede mic denk ik voor VOIP-bellen, maar vooral voiceoverwerk en misschien zelfs ook interviews. Echt goed beoordelen kan ik het eigenlijk pas na wat verschillende opnames te hebben gemaakt, ik heb het nu puur ff live getest met de KM-780 headset op en vergeleken met diens mic en die van de H1.
Then in other news... kon deze eagle lighter niet weerstaan (ook in de smaak 'goud').The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Zijn er security camera's the koop waarvan ik de beelden met mijn iphone kan bekijken?
En ze moeten ook met mijn imac kunnen samenwerken. Dat zou fijn zijn.
(gezocht maar niet gevonden)![]()
Moet je beter zoeken. Bijv op IP camera. Of wireless camera.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef fliert het volgende:
Zijn er security camera's the koop waarvan ik de beelden met mijn iphone kan bekijken?
En ze moeten ook met mijn imac kunnen samenwerken. Dat zou fijn zijn.
(gezocht maar niet gevonden)![]()
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.
Een tip voor de verslaafden hier; lees ook eens de folders van winkels als Blokker, Xenos e.d. Daar staan ook vaak van die leuke of onzinnige dingen die wel passen bij dit topic; zoals bij de Blokker deze week een USB lampje voor ¤1,49, of een multi-hobby-boordinges-ding met 60 accessoires voor ¤9,99.![]()
Er is niks illigaals aan dit product.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.
Net als een keukenmes, gaat pas mis bij misbruik.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 13:08:14 ]![]()
Klopt, heb ik ook al een paar gehad dat ik uit China wat ongein besteld had en dat ik het vlak daarna bij de Action zag liggen (of een vergelijkbaar dinge). En maar een fractie duurder ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Iemand91 het volgende:
Een tip voor de verslaafden hier; lees ook eens de folders van winkels als Blokker, Xenos e.d. Daar staan ook vaak van die leuke of onzinnige dingen die wel passen bij dit topic; zoals bij de Blokker deze week een USB lampje voor ¤1,49, of een multi-hobby-boordinges-ding met 60 accessoires voor ¤9,99.![]()
er is zoiezo niets illegaals aan netwerken kraken getuige deze rechterlijke uitspraak:quote:Op woensdag 16 november 2011 13:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er is niks illigaals aan dit product.
Net als een keukenmes, gaat pas mis bij misbruik.
http://zoeken.rechtspraak(...)=BP7080&u_ljn=BP7080Alle rechten voorbehouden.
Ja, want één uitspraak in één specifieke zaak is meteen reden om er je eigen conclusies aan te verbinden...quote:Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
er is zoiezo niets illegaals aan netwerken kraken getuige deze rechterlijke uitspraak:
http://zoeken.rechtspraak(...)=BP7080&u_ljn=BP7080Hoe dan ook. Op FOK! is FOK!s wil wet. Dus lijkt me sowieso een loze discussie verder.quote:Het ontvangen van vrije signalen uit de ether is niet verboden, tenzij je een "bijzondere inspanning" moet leveren om de signalen te kunnen interpreteren.
Wordt "een bijzondere inspanning" geleverd, of een niet toegestane ontvanginrichting gebruikt, dan is er echter toch sprake van strafbaar afluisteren. Een bijzondere inspanning kan bijvoorbeeld zijn het afluisteren van de encryptie-sleutel of het zich voordoen als de werkelijke ontvanger (denk aan het spoofen of vervalsen van een MAC-adres).Lekker duidelijk ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:34 schreef 12koeto het volgende:
Wat was de link alweer van de ene horloge armbanden ofzo?Bedoelde je soms:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef RobertNL het volgende:
[..]
www.chinaprices.us (zoeken op watch)
www.watchyear.com (hele site vol horloges)
www.ebay.com (shark watch, julius, infantry)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
› http://chinaprices.us/?q=watch+pin+toolquote:Op woensdag 16 november 2011 13:48 schreef 12koeto het volgende:
nee, dat was zon apparaat om de band van de horloges te verkleinen ofzo?
› http://chinaprices.us/?q=watch+remover
› http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m301&gbr=1The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Jeuh!!quote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaas
Negerklaas bij DX, straks gaat de VN Sinterklaas verbieden als de wereld ziet waarmee wij bezig zijn![]()
![]()
www.mistertao.com werkt bij mij niet? Gister deed hij het maar heel erg traag, eergister deed hij het ook helemaal niet... Meerdere mensen met dit probleem?![]()
Doet het hier gewoon.. maar Mistertao is inderdaad gewoon slooomquote:Op woensdag 16 november 2011 14:09 schreef joe23 het volgende:
www.mistertao.com werkt bij mij niet? Gister deed hij het maar heel erg traag, eergister deed hij het ook helemaal niet... Meerdere mensen met dit probleem?
Zoals ik zei, er zijn genoeg gerechtelijke uitspraken te vinden over steekpartijen met het keukenmes van je moeder.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
er is zoiezo niets illegaals aan netwerken kraken getuige deze rechterlijke uitspraak:
http://zoeken.rechtspraak(...)=BP7080&u_ljn=BP7080
Dit product is prima legaal te gebruiken als AP of cliënt van je eigen netwerk, misbruiken door te gaan kraken is niet verplicht.
Snap je wat ik bedoel te zeggen?
Ben trouwens mijn netwerk wachtwoord kwijt, met deze wifi adapter heb ik hem zo weer gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 15:18:47 ]![]()
Bi(g/c) pakketje binnen foto's volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html
Komt nog wel een kleine review aan
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel
[ Bericht 28% gewijzigd door RobertNL op 16-11-2011 16:39:45 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Linkje? Meer info?
Heb ik 6 horloges besteld, 2 blauwe, 2 witte en 2 zwarte, krijg ik geleverd:
2 blauwe, 2 witte en 2 oranje...!
![]()
Ja, ga vanavond even proberen met het kaartje uit een TomTom van iemand anders. Zou moeten werkenquote:![]()
Vis is bij BIC in de aanbieding: http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
(met coupon en recommender vast de goedkoopste)
[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 16-11-2011 16:52:30 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Zojuist m'n nieuwe Shark Watch binnen gekregen, hopelijk valt hier niet 'n knopje van af
2 Mooie horloges, eentje voor als ik wat "ruigere" dingen ga ondernemen en eentje voor de "luxe"
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Sla ik net een foldertje open van een electronica zaakje hier in het dorp![]()
Spy sleutelhanger cams voor ¤40, Cree zaklampjes voor ¤25, Auto-usb-opladers voor ¤10 etc. enz.
Owja, IP-Camera: ¤160
[ Bericht 14% gewijzigd door DarkNoize op 16-11-2011 18:22:49 ]![]()
Er mag op dit forum ook geen alchohol verkocht worden. En dat mag ook in Nederland. En dat hackding valt ook onder de dingen die we hier liever niet zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
http://zoeken.rechtspraak(...)=BP7080&u_ljn=BP7080Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Iemand die toevallig zo'n auto kacheltje (om je ruiten te ontdooien) om een site heeft zien staan?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Prijs was omgerekend 30 euro, maar niet door de douane uitgekozen om onderzocht te worden (en dus ''geluk'').quote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef 12koeto het volgende:
hoe heb je die binnen gekregen robert?
de invoer is toch tot 22 euro?Heel veel zit bij BIC niet in een doos. Maakt mij persoonlijk weinig uit, zolang het netjes in bubbelplastic zit gebeurd er niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een link naar dat WIFI apparaatje? Dat product is natuurlijk volledig legaal en het zou volstrekt idioot zijn als daarover niet gesproken mag worden.
Vis van BIC zit niet in een mooie retail doos. Dat is me die paar dollar wel waard.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb weer even een paar onzinnige doch leuke dingen gekocht
http://www.dealextreme.co(...)ta-hdd-adapter-37953
BILLY MAYS HERE WITH A WONDERFUL NEW PRODUCT!1!!
http://www.dealextreme.co(...)tch-repair-pen-52276
http://www.dealextreme.co(...)butane-lighter-32998
Ik vind deze aansteker wel heel tof!
http://www.dealextreme.co(...)butane-lighter-21740
Echt koeienleer!
http://www.dealextreme.co(...)-buckle-black-101181
Tot over een maandje
Mijn gitaar is ook eindelijk bij de douane.. Het is een Gibson ES-335 "replica" en ik heb hem opgegeven als relatiegeschenk en decoratiestuk. Dat hij dus niet speelbaar is hoop ik de indruk mee te wekken dat het geen namaak is o.i.d. . Anders hoop ik toch hooguit 50 euro te moeten betalen..![]()
Nogmaals:En:quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er mag op dit forum ook geen alchohol verkocht worden. En dat mag ook in Nederland. En dat hackding valt ook onder de dingen die we hier liever niet zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Is dat een dreigement naar mij toe?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.quote:![]()
Als jij dat zo opvat dan is er iets niet in orde met je.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat een dreigement naar mij toe?![]()
Hoi Skietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.
Je kan ook altijd zo heerlijk met vooroordelen komen
Kano was heel resoluut omdat ik achter de schermen op zijn vraag of het legaal was, heel resoluut zei: nee dat lijkt mij niet, want je hebt je netwerk afgeschermd, dus lijkt mij niet dat een ander dan zichzelf toegang mag forceren.
en met die boodschap ging kano hier zijn modtaken uitoefenen.
maar mijn reactie was voorbarig, want ik ging zoeken op het Almachtige Internet en zag dat een rechter van het Hof begin dit jaar heeft geoordeeld dat het (vooralsnog) niet illegaal is.
Dus mijn excuses, ook aan kano, voor mijn snelle conclusietrekking.
Je mag er hier dus gewoon over praten en zulks
lolwut![]()
Top. Goed van je dat je daar op terug komt. Nu kan ik met een gerust hart mijn kogelbiefstuk in de pan gooien.
Ben benieuwd of zo een apparaat ook goed werkt. Denk dat ik hem wel ga bestellen, gewoon om eens te proberen.![]()
Over dit apparaat.quote:
http://www.eforchina.com/(...)Xu4cqCs6sQ_2TNF5B7gg
Hiermee kan je de veiligheid van je netwerk testen. Voor zover ik heb kunnen zien voor WPA en WEP sleutels.
Zaak is, net als met sommige andere producten die hier besproken worden, dat je er verantwoord mee om gaat. Gebruik het dus voor je eigen netwerk en bij mensen die toestemming gegeven hebben om het op hun netwerk te testen.
Ondanks dat er een uitspraak is gedaan zou ik toch voorzichtig zijn.![]()
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.quote:
Ga zo even een filmpje van de navi maken, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
Smakelijk etenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Skiet het volgende:
Top. Goed van je dat je daar op terug komt. Nu kan ik met een gerust hart mijn kogelbiefstuk in de pan gooien.
Ben benieuwd of zo een apparaat ook goed werkt. Denk dat ik hem wel ga bestellen, gewoon om eens te proberen.
Tja kano twijfelde, ik was kort door de bocht. Mea Culpa.lolwut![]()
Even offtopic... maar wtf Louis van Gaal algemeen directeur bij Ajax. Haha die zag ik even niet aankomen.![]()
Iemand die ruitenverwarmer al gevonden? Heb vanmorgen 10 minuten in de auto zitten wachten tot de voorruit ontdooid was.![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/A(...)90346e#ht_2328wt_934 ?
laat maar shippen alleen naar US maar ebay: (universal) windshield defrosterAlle rechten voorbehouden.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.
Ga zo even een filmpje van de navi maken, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
![]()
![]()
ze hebben geen chocolade lettersquote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaas
There are only 151 Pokémon.![]()
Hmz de nieuwe kaarten willen niet zo als ik wil morgen weer een dagquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.
kun je link geven van die horloge?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n nieuwe Shark Watch binnen gekregen, hopelijk valt hier niet 'n knopje van af
2 Mooie horloges, eentje voor als ik wat "ruigere" dingen ga ondernemen en eentje voor de "luxe"![]()
Hmm, heb nu een track and trace nummer, maar die website van DX wilt neit echt meewerken.
Dat wordt dus nog even 10 dagen wachten tot het er is
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/170609602209quote:Op woensdag 16 november 2011 21:57 schreef portabel het volgende:
[..]
kun je link geven van die horloge?"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Dit topic wordt nu ook steeds meer ebayquote:Op woensdag 16 november 2011 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/170609602209?
![]()
M'n Awei's binnen, de ES-800m zien er goed uit en klinken ook echt prima! Vind die flat cable ook wel fijn.
De ES-Q5 zien er ook goed uit, maar had een defect oortje, en er zat geen opbergzakje bij
Gelijk maar een ticket gestuurd naar McBub voor een refund.![]()
Zolang het maar uit China komt / goedkoop isquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dit topic wordt nu ook steeds meer ebay?
![]()
![]()
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Tjado het volgende:
M'n Awei's binnen, de ES-800m zien er goed uit en klinken ook echt prima! Vind die flat cable ook wel fijn.
De ES-Q5 zien er ook goed uit, maar had een defect oortje, en er zat geen opbergzakje bij
[ afbeelding ]
Gelijk maar een ticket gestuurd naar McBub voor een refund.![]()
http://www.ever buying.com/product95654.htmlMet KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.quote:Main Feature:
CPU: ARM 11 1GHz
RAM: 512M DDR2
Storage: 8GB
Support TF card extend 16GB max
Display: 10.1 inch TFT LCD resistive touch panel 1024*600
Camera: 2.0 Mega Pixel
Battery: 3600mAh
Networking: Wifi 802.11 b/g/n
Support 1080P VideoIk gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Bij de ES-800m zit wel een opbergzakje, en op de doos van die ES-Q5 staat dit:quote:Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?
Die Hop Pocket lijkt mij wel een opbergzakje of niet?Maargoed, de klacht is ook meer omdat ze kapot zijn dan omdat er geen zakje bij zit
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
is dealextreme nog steeds zo traag?
laatst ook weer, 50 dagen na het plaatsen van de bestelling stond ie nog steeds op "collecting". Dus ik even vragen wat er aan de hand is, keurig antwoord dat ze wachten op de leverancer (in feite kopen ze tijden geen kut in). Ik stuurde terug dat ik een ander product ervoor in de plaats wilde, wat iets duurder was, gelijk de volgende dag nieuwe bestelling geplaatst, die na 3 dagen shipped was.
Moral of the story: altijd klagen, ze zijn bang om je te verliezen.wat is dit![]()
ok, dan vermijd ik die nog ff.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja
laatst ook weer, 50 dagen na het plaatsen van de bestelling stond ie nog steeds op "collecting". Dus ik even vragen wat er aan de hand is, keurig antwoord dat ze wachten op de leverancer (in feite kopen ze tijden geen kut in). Ik stuurde terug dat ik een ander product ervoor in de plaats wilde, wat iets duurder was, gelijk de volgende dag nieuwe bestelling geplaatst, die na 3 dagen shipped was.
Moral of the story: altijd klagen, ze zijn bang om je te verliezen.
ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?
het lullige is dat dealextreme wel goeie producten levert
iemand ervaring met dhgate.com btw?
gewijzigd op * enzoniet meer![]()
voor professionals? wat moet je hebben dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dan vermijd ik die nog ff.
ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?
gewijzigd op * enzowat is dit![]()
ik zit in de inbraakbeveiliging en moet oa camera's enzo hebben maar ook trainingsmateriaal als lockpicks en sloten enzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Dhaha het volgende:
[..]
voor professionals? wat moet je hebben dan?niet meer![]()
inbraakbeveiligingquote:Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zit in de inbraakbeveiliging en moet oa camera's enzo hebben maar ook trainingsmateriaal als lockpicks en sloten enzo.
en die spullen krijg je niet van je baas? of ga je een eigen inbraakbeveiligingsbedrijf oprichten?
wat een excuus, diefjewat is dit![]()
ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaanquote:Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
inbraakbeveiliging
en die spullen krijg je niet van je baas? of ga je een eigen inbraakbeveiligingsbedrijf oprichten?
wat een excuus, diefje
ik een diefje
ik heb een lopend bedrijf met personeel man
niet meer![]()
heb DX een mail gestuurd dat ik er wel voor een flink bedrag wil bestellen maar alleen als ik de garantie krijg van snelle levering.niet meer![]()
Bij LighTake hebben ze 'refurbished' blackberries. Wat zijn dat voor dingen?
Echte, opgelapte, tweedehands telefoons? Want zo komen ze op mij over...Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
Probeer het eens via Allbuy, daar kun je terecht voor grotere aantallen/bedragen (is van DX)quote:Op donderdag 17 november 2011 01:52 schreef welkominspace het volgende:
heb DX een mail gestuurd dat ik er wel voor een flink bedrag wil bestellen maar alleen als ik de garantie krijg van snelle levering.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:21 schreef Ridocar het volgende:
Echte, opgelapte, tweedehands telefoons? Want zo komen ze op mij over...![]()
kut..heb ik net een 7 inch van mcbub voor wat duurder gehaald -.-' heb ik wel een capacative touch.. is toch wel wat fijnerquote:Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef R2cksson het volgende:
http://www.ever buying.com/product95654.html
[..]
Met KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.
Ik "refurbish" zelf ook. Het is niet meer dan toestel naar fabrieks settings zetten, buiten huls vervangen, en indien nodig scherm vervangen. Evt nog andere defecte hardware vervangen and thats it.quote:Op donderdag 17 november 2011 06:21 schreef Ridocar het volgende:
Echte, opgelapte, tweedehands telefoons? Want zo komen ze op mij over...Meeste bestellingen heb ik bij DHgate gedaan. Je kunt tracken op de site, en DHGate bemiddels als er iets fout gaat en de tegenpartij wil je niet helpen.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ok, dan vermijd ik die nog ff.
gewijzigd op * enzo
Je betaald aan dhgate, en pas als jij het zegt, sluizen hun het geld door naar de verkoper.
Belangrijk is wel dat je oplet op de verkopers ervaringen.![]()
Ik heb dit werk voor KPN gedaan een jaar of tien geleden. En iedereen maar denken dat hij met een nieuw telefoontje loopt. Het waren gewoon toestellen die onder garantie waren teruggestuurd, nieuw microfoontje of oortje of jog-dialtje erin en klaar. Alleen waterschade kwam er niet doorheen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Ik "refurbish" zelf ook. Het is niet meer dan toestel naar fabrieks settings zetten, buiten huls vervangen, en indien nodig scherm vervangen. Evt nog andere defecte hardware vervangen and thats it.Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
dat heeft vodafone ook bij mij geflikt. Daarom hebben ze nu een rechtzaak aan hun broekquote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb dit werk voor KPN gedaan een jaar of tien geleden. En iedereen maar denken dat hij met een nieuw telefoontje loopt. Het waren gewoon toestellen die onder garantie waren teruggestuurd, nieuw microfoontje of oortje of jog-dialtje erin en klaar. Alleen waterschade kwam er niet doorheen.
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen. En als je telefoon het toch gewoon doet tot je weer een andere hebt, wat is dan het probleem? Ik geloof niet dat ze het bij Samsung of Apple of Nokia veel anders doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
dat heeft vodafone ook bij mij geflikt. Daarom hebben ze nu een rechtzaak aan hun broekIk gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
het probleem is meer dat ze me eerst probeerden op te lichten voor 325 euro (dat ik dan (contant want kan niet via systeem!) erbovenop zou moeten betalen want de s2 was volgens meneer 730 euro ipv de 550 die overal staat voor het losse toestel) vervolgens sturen ze me 2 maanden later een telefoon op met een kapot scherm en zonder batterijcover of toebehoren.. met de belofte me te bellen als die cover binnen is.. nu zijn we al bijna een half jaar verder.. ik betaal niet voor niks die verzekering ik verwacht dat als er bij mij ingebroken word ik binnen een redelijke tijd (lees 2 weken) een toestel of een leentoestel krijg.. en niet een tweedehands flutding..quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen. En als je telefoon het toch gewoon doet tot je weer een andere hebt, wat is dan het probleem? Ik geloof niet dat ze het bij Samsung of Apple of Nokia veel anders doen.
Oja en de manier waarop ze je behandelen als je daar een telefoon komt halen die betaald is notabene.. alsof ik ze beroof..
maar we dwalen af..
CHINA!
heb net m'n naam op m'n zippo gezet met die engraver pen van BIC. Beetje moeilijk om onder de knie te krijgen maar hij werkt wel leuk!Alle rechten voorbehouden.
Oorspronkelijke transactie
Datum Soort Status Gegevens Bedrag
16 nov 2011 Betaling Aan dealextreme Voltooid ... -$27,37 USD
Verwante transacties
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤20,88 EUR
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $27,37 USD
Bedrijfsnaam:
dealextreme (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)
E-mail:
sales@dealextreme.com
ik had een betaling aan dx overgemaakt en paypal heeft het afgeschreven en verwerkt,
maar als ik op dx kijk in mijn account,
zie ik geen bevestiging van dat ik besteld heb ofzo?
is dit normaal?![]()
Dat gaat zo nu en dan wel eens mis. Heb het ook twee keer gehad. Dan moet je dus een ticket aanmaken en daar weer op wachten. Ik hoop dat je de tijd hebt!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef 12koeto het volgende:
Oorspronkelijke transactie
16 nov 2011 Betaling Aan dealextreme Voltooid ... -$27,37 USD
Verwante transacties
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤20,88 EUR
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $27,37 USD
Bedrijfsnaam:
dealextreme (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)
E-mail:
sales@dealextreme.com
ik had een betaling aan dx overgemaakt en paypal heeft het afgeschreven en verwerkt,
is dit normaal?Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Ben je ingelogd onder hetzelfde e-mailadres als je paypaladres?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef 12koeto het volgende:
[..]
is dit normaal?
Dat wil het nog weleens zijn, namelijk.
Soms duurt het ene paar dagen voor de bestelling in je account staat, even afwachte dus.
Veder goed punt van shiznuts.![]()
Pickegg is nu fadbus![]()
Wie verzint al die debiele namen, Mcbub is ook zo'n siteStoppen ze soms Chinese namen in googletranslate
![]()
![]()
je hebt gelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 11:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben je ingelogd onder hetzelfde e-mailadres als je paypaladres?
Dat wil het nog weleens zijn, namelijk.
wat kan ik nu doen?![]()
Een account aanmaken bij DX met je Paypal-emailadres.
Als het goed is, staan je orders daar dan gewoon bij.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef monkeybrain het volgende:
Pickegg is nu fadbus![]()
Wie verzint al die debiele namen, Mcbub is ook zo'n siteStoppen ze soms Chinese namen in googletranslate
Die Sjienezen ook. Paypal mot ze niet meer en wat doen ze, ze gaan verder onder een andere noemer.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
Komt me vaag ergens bekend voor. Maar ja, er zijn ook zoveel Chinashops.
Zo heb ik via Ebay (onder andere namen) ook al gekocht van o.a. Newfrog en Topons.
De shops zelf zijn vaak alleen duurder dan Ebay en de vast orde uit de OpeningsPost. Op Ebay moeten ze toch echt de prijzen drukken om in de search rap gevonden te worden door kopers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
tomtop is wel een goede zaakquote:Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef R2cksson het volgende:
www.tomtop.com
Iemand bekend met deze? Blijkbaar heb ik via Ebay daar iets besteld, ik ben benieuwd.
( ebay ervaring ook, normale shop nog nooit wat gekocht)![]()
[quote]Op donderdag 17 november 2011 12:10 schreef shiznuts het volgende:
Een account aanmaken bij DX met je Paypal-emailadres.
Als het goed is, staan je orders daar dan gewoon bij.
gedaan,
maar ik zie geen order![]()
Hmm.. mkai, awkward.
Dan ff contact opnemen met support onder vermelding van je Paypal transactie ID.
Je krijgt ter bevestiging van Paypal altijd een mailtje. Daar zit een transactiecode bij (17 characters bestaande uit mix letters/cijfers), als het goed is hebben ze daar genoeg aan om de boel te kunnen achterhalen.
wow flinke aanbieding, zette me aan het twijfelenquote:Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
aGEpMM/s640/IMG_20111116_161225.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Ik heb ook de ES900i besteld, en meteen gevraagd of ze de zwarte konden sturen, krijg ik dit terug:een dag later:quote:hi,friend,
ok,if we have not sent to you,we will send the black to you.
thanksNu maar hopen dat ik geen roze krijgquote:hi,friend,
so sorry for this matter,we have already sent to you,we can't change for you.
thanks
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ![]()
voor de fun, deze zojuist besteld![]()
wind powered
btw: die BIC product reviews (in Russisch en 'engrish') zijn zoooo ongeloofwaardig.![]()
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef mcwops het volgende:
wind powered
btw: die BIC product reviews (in Russisch en 'engrish') zijn zoooo ongeloofwaardig.![]()
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)
Op Buyincoins is het het zelfde verhaal alleen dan erger + ze plaatsten ook zelf reviews. Daar kijk ik bij BIC dan ook helemaal niet meer naar. Producten zijn gewoon goed over het algemeen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Die greatwall 9958 heli heeft trouwens geen failsafe voor als het signaal wegvalt
*ziet hem rechtdoor de heg in vliegen
"eBay" heeft weer weer snel geleverd; vorige week donderdag besteld, nu net binnen:
(zelfde verpakking en inhoud als bij anderen die die Beanie besteld hebben?)
Ze proberen je te paaien met die thee![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik die thee ga drinken; China en etenswaren
En nog steeds geen 1865023 na betalen
quote:
[ Bericht 74% gewijzigd door Iemand91 op 17-11-2011 16:36:53 ]![]()
Wil je die op je fiets monteren? Lijkt me dat het niet hard genoeg "waait" als je gewoon normaal tempo fietst..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef mcwops het volgende:
wind powered
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)![]()
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.
Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.
Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.![]()
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.
[ Bericht 36% gewijzigd door monkeybrain op 17-11-2011 17:06:28 ]![]()
Zelfde verpakking en ook 'n zakje thee bij mijn muts toen inderdaad. Fijn mutske trouwens, heerlijk over je oren heen
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Kan ik beamen;quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef monkeybrain het volgende:
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.
Ik hoor(de) iedereen nu klagen over de Kanen KM780 headset.. ( laatste voorbeeld is shiz van vorige week)
Terwijl mijne echt prima ding is, Ook heb ik een kennis dezelfde van lightake laten bestellen..
en het is inderdaad een wereld van verschil :|
Mijne zal dus vast van een andere batch komen ofzo..![]()
Nee hoor. Ik ben ervan overtuigd dat in dat geval het voornamelijk afhangt van persoonlijke standaard en smaak. Dat is de voornaamste reden dat iedereen oordopjes of een headphone/-set anders ervaart. Ik heb trouwens nergens geklaagd ook, ik zei juist dat ik precies had gekregen wat ik verwachtte en 'em mooi ga gebruiken voor (in-game of VOIP) voicechats. Maar als ik m'n oren en m'n beleving een plezier wil doen luister ik naar muziek met iets dat daarin weer uitblinkt.
In andere gevallen, waar de klacht gewoon nawijsbaar is, zoals het gebruik van ander materiaal, zal het inderdaad aan het feit kunnen liggen dat het een andere batch is. Soms maakt de fabrikant de keuze kosten te drukken door ander materiaal te gebruiken in de vervaardiging van het product. Ook kan het zijn dat de kwaliteit beter wordt omdat er kinderziektes uit worden gehaald.Them Chinese know their tea, dacht ik altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ze proberen je te paaien met die thee![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik die thee ga drinken; China en etenswaren
[..]Is volgens mij goed te zuipen heur.
Damn, ik wil ook die Gloabl Position System (quote:Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel![]()
) maar ik ben bang dat ik weet waarom ie zo cheap is. De WinCe varint/winmobile die hier op draait is eigenlijk dood. TomTom heeft bijvoorbeeld nog wel versies uitgebracht voor WinMo/CE 6 en 6.5. maar eik. is dit door Microsoft vervangen door Windows Phone 7. Op de GSM markt zie je het al, check bijv. deze review uit 2010:
http://tweakers.net/revie(...)artphone-nu-nog.html
Zelf cabjes installeren zal er niet bij zijn voor WinPhone 7:
http://answers.microsoft.(...)00-8ff0-4cc715ae1f83
Dus eik is het ding helemaal niet futureproof.is misschien ook wel de reden dat GPS apparaatjes met Android erop nog steeds vrij duur zijn in verhouding.
Vandaag zijn de helm "luidsprekertjes" aangekomen.
Eerste snelle indruk is wel positief. Als je een helm hebt met een open ruimte aan de oren (shoei bijvoorbeeld) dan gebruik je de dubbelzijdige plakband. Heb je een helm die ook bekleed is aan de oren (zoals die van mij) dan verwijder je de dubbelzijdige plakband en duw je de klittenband gewoon tegen je bekleding aan. Bij mij blijft dat mooi zitten. Aan de hand van deze foto van BIC (daar wel ongeveer $1 duurder dan suntekstore) is het misschien wat duidelijker wat ik bedoel. Het "wollige" gedeelte van de klittenband heeft dus aan de achterkant dubbelzijdige plakband:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluidskwalitiet ga ik niet over oordelen. Ik ga het enkel gebruiken om via bluetooth navigatie instructies te ontvangen.jaja, en azo...![]()
Ik wilde al reageren, "hey, een vangrailklevertje!", maar toen las ik de laatste zin in je post. Good for you dat je het alleen daarvoor gaat gebruiken. Muziek op op de motor is een no-go lijkt mij.quote:Common sense is my super power. What's yours?
zeg dat niet te hardquote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef Multicolor het volgende:
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.
Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.
Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.http://www.buyincoins.com(...)m-product-10080.html
enne voor de lucht zwemmer fans![]()
De Nemo is bij bic in de aanbieding
BAM dit is 3KB![]()
Heb weleens zo een lockpick setje besteld. Bakte er niks van en ben er maar mee gestopt. Misschien was het ook niet het juiste setje voor de Nederlandsche Bank.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaan
ik een diefje
ik heb een lopend bedrijf met personeel man
Overigens zie ik niet in waarom iemand met een lopend bedrijf en personeel geen diefje kan zijn. Maar dat terzijde.![]()
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.
Gebruik ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.quote:Veel beoefenaars noemen lockpicking een kunst, omdat er veel subtiliteit voor nodig is en heel veel gevoel voor detail. Lockpicken heeft ervoor gezorgd dat veel hobbyisten sloten zien als een uitdaging, de verslaving die succes in sloten openen geeft is te vergelijken met een kick als iemand een puzzel oplost.
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 17-11-2011 20:48:34 (correctie bezit -> gebruik (voor pro. doeleinde) ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Er zijn toernooien en competities rond dit onderwerp en de setjes worden gewoon verkocht op websites als samenkopen.net. Lijkt me niet dat je daar een vergunning voor moet hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.
Bezit ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.
[..]
Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.![]()
Heb die zippo-lucifer-hanger van BIC ook binnen. Wel een geinig dingetje, werkt wel redelijk. Had er direct maar twee besteld omdat ik de kwaliteit niet vertrouwde. Gelukkig maar, want ik heb per ongeluk de eerste helemaal in de fik gestoken, waardoor het oogje voor de sleutelhanger er af smolt. Nu heb ik de andere er maar aan gehangen.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Yeh, booiiiii!Shark Black-watchclub.
Lightake heeft weer een 0.01 cent deal voor de geinterreseerdenSPOILER: Coupon codeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Via de email nieuwsbrief)
[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 17-11-2011 21:53:00 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik vraag me trouwens af of er nu met de feestdagen weer in zicht (Kerst, sinterklaas) of er ook strengere controles zullen zijn voor pakketjes uit China.. is dat bekend uit andere jaren?Ook hoi !![]()
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)![]()
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html
serieus?
Gaan die amerikanen hier niet over trippen?Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Had ik ook maar je kan via "order tracking" checken of alles goed is doorgekomen. Order ID staat in je paypal bevestigingsmail.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef CraHeX het volgende:
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)jaja, en azo...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html
serieus?
Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CraHeX het volgende:
Great tokko1! Ik bestel hem nu ook, bedankt voor de tip![]()
Pff, BIC is snel & goede producten.. Maar ik bestel nooit meer iets te samen daar, alles netjes apart. Ook de kleinste dingen xD.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.
Op Buyincoins is het het zelfde verhaal alleen dan erger + ze plaatsten ook zelf reviews. Daar kijk ik bij BIC dan ook helemaal niet meer naar. Producten zijn gewoon goed over het algemeen.
Ze pleuren gewoon alles bij elkaar (eartips,kabels,...) niet echt ideaal..
Dus, voor alles een aparte brief, de postbode zal ook weer tevreden zijn!
mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would it work?
Dan geef ik die in de feestdagen aan iedereen weg haha.
[ Bericht 7% gewijzigd door jonasr op 17-11-2011 23:19:05 ]![]()
Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogtquote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef thethoryd het volgende:
Misschien lukt het wel met verschillende accounts aanmaken.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen?.
![]()
Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:quote:Op donderdag 17 november 2011 23:55 schreef jonasr het volgende:
[..]
Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogt.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen?.
Haha zal eens proberen xD.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:
20 = 19 cent xD. You never know.
mm, maar in paypal zie je dan dit;
1.
o Item number: CP_Q1118716017
o Item price: $0,09
o Quantity: 1
Krijg je er eentje, moet je wel 9cent betalen![]()
![]()
![]()
Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!
Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)
(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-11-2011 00:17:45 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nette reviewquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!
[ afbeelding ]
Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
[ afbeelding ]
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)
(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
[ link | afbeelding ]plaats hem ook nog even in het DX review topic
Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Anders zou ik zeggen. De soundstage van de Beta's is breder, klinkt wat ruimtelijker en gedetailleerder. De M2 heeft op zijn beurt weer alles wat je nodig hebt om je ruimschoots in je basskick te voorzien.
Nette rev, tokkie.
Vooral 'anders'.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nette reviewplaats hem ook nog even in het DX review topic
Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''
Deze zijn kwalitatief echt een stapje hoger, Aluminium etc.. Qua geluid ook echt anders minder echte details zoals de Beta's hebben maar wel echte lekkere bas sound. Beta's zijn ook meer voor thuis en in rustige omgeving.. sluiten minder af enzo
Heb ook nog wat Xears liggen waar de revieuw binnenkort ook wel klaar komtDan zal ik daarna wel is een overall vergelijking gaan klussen!
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?BAM dit is 3KB![]()
Ik was niet degene met opbergboxen voor m'n oortjes hoor, lees pagina 2 nog eens na... Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openen . En 'herrie stoppers'? Weetje, jij bent echt vaak heel slecht te volgen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Loll het volgende:
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?
Hier kon ik ook niet veel wijs uit...quote:
Anyhoezers. Hier een relaxt nummer voor je Beta/M2/...
Put the bass to the test.
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.
Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?
Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijtHelaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
![]()
ES900i soms?quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef jopiede het volgende:
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.
Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?
Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijtHelaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.
Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro.
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss.
Heb zelf op dit moment vaak 2 setjes oordopjes mee 1 voor op de fiets (de Xears) en de beta's/awei's voor het lopen en in de trein. De laatste 2 hebben best veel last van de wind, daar de Xears dat veel minder hebben. Maar het geluid van de Awei/beta's vind ik weer beter waardoor ik die in de trein prefereerTrue that...quote:Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ES900i soms?Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.
Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro.
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Thanks Eric,quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Speciaal voor Rene90 (e.v.a.)
[ afbeelding ]
Ga even kijken of het misschien leuk voor kerst is![]()
![]()
Blijkbaar wel, 10 in het mandje gedaan, couponcode toegevoegd en 10 cent afgerekendquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:09 schreef rene90 het volgende:
Kan je die 0.01 deal ook vaker bestellen?![]()
![]()
Mja, verwacht niet dat die bestelling zal worden gehonoreerd. Normaal staat bij zulke acties dat er per persoon/account maar 1 stuk georderd mag worden en dat per twee weken. Zoals deze: ever buying.com/product37531.html
Maar goed, proberen kun je altijd.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik denk dat het feest niet door gaat:quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb er 8 besteld, leuk voor surprise oid
11/18/2011 6:54:54 AM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
11/18/2011 6:55:43 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/18/2011 8:53:20 AM Collecting Products Now Processing.
11/18/2011 11:28:04 AM Cancelled system error, cancelled.![]()
Of gewoon éénquote:
Budget? Categorie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:13 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst.
weet iemand wat?![]()
haha thanks voor die 1 cent dealsallebei maar meteen besteld :$
@12koeto wat voor iets zoek je dan precies?
ps.:
Chinese Webshops topic #175 Nog een paar weekjes wachten tot de HM3!Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: