abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104367236

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

En hier een link om direct wereldwijd Ebay af te zoeken.

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 15-11-2011 11:33:38 ]
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  maandag 14 november 2011 @ 20:13:51 #2
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 14 november 2011 @ 20:18:05 #3
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_104367584
Zo, kan ik er iig niet van beticht worden geen originele TT te hebben bedacht en de topicnummering geupfucked te hebben. :')

Thnx Skippy_ball! :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_104367691
Ik heb 2 van die angry bird horloges gekocht op chinabuye :') Komen vast nog wel een keer van pas voor een kutcadeautje voor iemand. Alleen werkte de kortingscode niet van FOK :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_104368218
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef rene90 het volgende:
Ik heb 2 van die angry bird horloges gekocht op chinabuye :') Komen vast nog wel een keer van pas voor een kutcadeautje voor iemand. Alleen werkte de kortingscode niet van FOK :')
Pagina 2 van de folder van Media Markt Rijswijk:

Gear4 PG542G Angry Bird speaker voor ¤69. :')
Talking about wasting money...
pi_104368425
Nieuw topic, tijd om de balans op te maken, wat is er onderweg? :P
quote:
Store
Item / Order / Shipment

MP4Nation
› Brainwavz HM3 / 23.09.2011 / 14.11.2011
› Brainwavz B2 / 13.11.2011 / 14.11.2011

Focalprice
› AWEI ES900i (Red) / 28.10.2011 / 01.11.2011
› Sonun headphone / 07.11.2011 / 10.11.2011

Ever buying
› Kanen KM-780 headphone / 25.10.2011 / 29.10.2011
› SF-920 condenser microphone / 28.10.2011 / 01.11.2011

DealExtreme
› Honest double flame jet lighter / 25.10.2011 / 26.10.2011

Aliexpress
› 808 Keychain Cam #3 / 30.10.2011 / 31.10.2011
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104368455
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Pagina 2 van de folder van Media Markt Rijswijk:
[ afbeelding ]
Gear4 PG542G Angry Bird speaker voor ¤69. :')
Talking about wasting money...
En mensen kopen dit :')... Die horloges waren dan nog 1.40 per stuk :P
Top 5 China producten
pi_104368481
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104368504
Al onderzoek gedaan shiz? :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_104368522
quote:
Ik las het ja :')
Top 5 China producten
  maandag 14 november 2011 @ 20:34:21 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104368624
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Nieuw topic, tijd om de balans op te maken, wat is er onderweg? :P

[..]

Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingen :D
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen :Y
pi_104368674
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingen :D
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen :Y
waar haal je die 1-2 cent deals vandaan dan, toch onvoorstelbaar :')
Top 5 China producten
  maandag 14 november 2011 @ 20:35:30 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104368724
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

waar haal je die 1-2 cent deals vandaan dan, toch onvoorstelbaar :')
Ebay, wel een hoop rotzooi hoor.
pi_104368782
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ebay, wel een hoop rotzooi hoor.
Ik zou niet anders verwachten voor zo een bedrag inclusief verzending.
Top 5 China producten
  maandag 14 november 2011 @ 20:37:06 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104368834
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zou niet anders verwachten voor zo een bedrag inclusief verzending.
Ze versturen ook 1 punaise of 1 elastiekje voor 1 cent ~O>
Een bubbelenvelop voor 1 cent is ook goedkoop :P
  maandag 14 november 2011 @ 20:41:48 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104369242
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Miniem het volgende:
Al onderzoek gedaan shiz? :P
Naar wat? :o :@
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Is het alweer bijna Mardi Gras? :9
Wat moet je met al die troepjes?
Maar ja, post is wel altijd leuk ja. Alleen dan zo'n desillusie als je iets tof verwacht en dat je dan dagen na elkaar teleurgesteld wordt met je 1ct-dingetjes. :+
  maandag 14 november 2011 @ 20:53:44 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104370128
Mijn Focalprice Heli is er nogsteeds niet,, en die awei's ook al gecannceled :(
Lekker bezig Focal! Morgen even klagen!

En heli's van Lightake (2 stk.) shipped op de 20e met tracking is nóg niet in nederland :P blegh

(mooie klaagpost!)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_104370271
quote:
16s.gif Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef tokko1 het volgende:
Mijn Focalprice Heli is er nogsteeds niet,, en die awei's ook al gecannceled :(
Lekker bezig Focal! Morgen even klagen!

En heli's van Lightake (2 stk.) shipped op de 20e met tracking is nóg niet in nederland :P blegh

(mooie klaagpost!)
Ik kon die awei ook al niet vinden op focalprice? Uit assortiment misschien.
Top 5 China producten
pi_104370338
Ik heb nu 3 horloges gekocht via diverse websites. Nu heb ik mijn vriendin toegezegd, 'zoek maar wat horloges uit'. Nu heeft ze er 5 gezien (3 tot 6 dollar :P) op een website. Ik kan ze in een keer bestellen, maar is de kans dan groot dat ze bij de douane 'kosten' rekenen, omdat je er zoveel koopt?
  maandag 14 november 2011 @ 20:57:28 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104370401
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik kon die awei ook al niet vinden op focalprice? Uit assortiment misschien.
Ja, vermoed het wel.. alleen het plaatje bij m'n order is nog zichtbaar :P
Rest van de sporen is uitgewist!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 14 november 2011 @ 21:00:29 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104370633
quote:
16s.gif Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, vermoed het wel.. alleen het plaatje bij m'n order is nog zichtbaar :P
Rest van de sporen is uitgewist!
Out of stock. De oranje (hup-holland-hup) is er nog. :)
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Koe_Boy het volgende:
Ik heb nu 3 horloges gekocht via diverse websites. Nu heb ik mijn vriendin toegezegd, 'zoek maar wat horloges uit'. Nu heeft ze er 5 gezien (3 tot 6 dollar :P) op een website. Ik kan ze in een keer bestellen, maar is de kans dan groot dat ze bij de douane 'kosten' rekenen, omdat je er zoveel koopt?
Split shipping is altijd handiger. Al was het maar omdat je dan niet hoeft te wachten als sommige nog niet op voorraad zijn. ;) En inderdaad omdat een bulkzending van horloges er verdacht uitziet (kosten waarschijnlijk niet, maar het oponthoud is een beetje onnodig). (Let op, als je meerdere items op Ebay bij dezelfde koper los besteld doet deze het vaak wel allemaal bij elkaar).
pi_104371996
Jammer dat de 15% van lightake niet meer werkt! Maar alsnog wel goedkoop.
  maandag 14 november 2011 @ 21:36:29 #23
48067 neo2000
pi_104373559
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Koe_Boy het volgende:
Apart verzenden geen optie? Risico spreiding. ;)

Welke site had ze de horloges gezien?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_104374476
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Apart verzenden geen optie? Risico spreiding. ;)

Welke site had ze de horloges gezien?
ever buying, maar ik heb er inmiddels 3 besteld (1 order). De andere 2 doe ik aan het eind van de week wel. Ik zie het wel. Heeft geen haast, zolang het maar geen extra kosten met zich mee brengt, want het moet wel goedkoop blijven :P.
pi_104375763
wat is ook alweer de link voor de centdeals op ebay :@
thnx alvast
pi_104375880
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef ebutyouyou het volgende:
thnx alvast
Een, twee.

Oh, dat is geen cent, maar alles onder 1 euro.
pi_104376154
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Naar wat? :o :@

[..]

Is het alweer bijna Mardi Gras? :9
Wat moet je met al die troepjes?
Maar ja, post is wel altijd leuk ja. Alleen dan zo'n desillusie als je iets tof verwacht en dat je dan dagen na elkaar teleurgesteld wordt met je 1ct-dingetjes. :+
Hoe je de kleur kan opgeven bij Mcbub ;)
pi_104376241
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Een, twee.

thnx!
  maandag 14 november 2011 @ 22:32:28 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104377449
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_104378337
Heeft misschien iemand een idee waar je zoiets kan kopen? Alleen dan zonder zo'n raar blauw ding ertussen?

pi_104378833
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef mits het volgende:
Heeft misschien iemand een idee waar je zoiets kan kopen? Alleen dan zonder zo'n raar blauw ding ertussen?

[ afbeelding ]
wat is het überhaupt :P?
  maandag 14 november 2011 @ 23:03:21 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104379142
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oh, dát. :P Zie vorig topic:
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

't Is daar dan ook nacht.
Ik kijk ff (wilde toch zo'n bruine al ook. Focals rode is er nog altijd niet).

- Hum true, je kunt wel afhaken bij Paypal en teruggaan naar de site, dan maak je een ticket aan en zeg je dat je doorgaat met de betaaloptie (die dan openstaat) wanneer ze kunnen garanderen dat je een bepaalde kleur toegestuurd krijgt. Of dat, wanneer je al betaald hebt en je anders graag je order zou willen cancelen. ;) -
quote:
Ah, was er ook niet zoiets als Cyber Monday?
Ik volg in elk geval wel al braaf de dagdeals. :P Deze maand een fleecemuts van Bench en een Sandisk Extreme Video SDHC Class 10 30MB/s 32GB gekocht.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

wat is het überhaupt :P?
Ja, joh, die dingen heb je altijd bij de kermis en het circus. Van die dingen waar kinderen om lopen te janken, pappie en mammie de knip opentrekken en dat kind voor 5 minuten de bek houdt en daarna gauw uitgespeeld is. :P Beetje net zo'n item als die shuttle/flight lightjes en ballen.
pi_104379588
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh, dát. :P Zie vorig topic:

[..]

[..]

Ah, was er ook niet zoiets als Cyber Monday?
Ik volg in elk geval wel al braaf de dagdeals. :P Deze maand een fleecemuts van Bench en een Sandisk Extreme Video SDHC Class 10 30MB/s 32GB gekocht.

[..]

Ja, joh, die dingen heb je altijd bij de kermis en het circus. Van die dingen waar kinderen om lopen te janken, pappie en mammie de knip opentrekken en dat kind voor 5 minuten de bek houdt en daarna gauw uitgespeeld is. :P Beetje net zo'n item als die shuttle/flight lightjes en ballen.
en die 'dingen' hebben vast ook een naam :D? ben wel eens benieuwd wat het is / kan
  maandag 14 november 2011 @ 23:31:02 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104380534
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gewoon een ticket maken na de betaling, ging bij mij gewoon goed. Betaling etc stoppen hoeft echt niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 14 november 2011 @ 23:44:20 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104381014
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

en die 'dingen' hebben vast ook een naam :D? ben wel eens benieuwd wat het is / kan
Deze gok ik:
Zoekterm: http://www.youtube.com/re(...)t+flash+toy+spinning
Maar ja $19,95 incl shipping uit Amerika.
http://chinaprices.us/?q=led+toy misschien daar ergens te vinden onder zo een zoekterm.

- Ebay bedacht ik me vast ook wel:
http://www.ebay.com/itm/H(...)&hash=item519bcfb5c6
http://www.ebay.com/itm/N(...)dhash=item519bcfb5c6
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item484034a85e

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 15-11-2011 01:01:36 (Upd) ]
pi_104381931
AUB meer links naar wat jullie kopen of zien. Mn creditcard moet gebruikt worden :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:25:35 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104382303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef portabel het volgende:
AUB meer links naar wat jullie kopen of zien. Mn creditcard moet gebruikt worden :)
Kwam net voorbij wel een geinige ('k zag deze namelijk):
http://chinaprices.us/?q=ice+gun+tray
Ter afwisseling van http://chinaprices.us/?q=ice+titanic misschien. :P
Niet bij deal-cool halen natuurlijk...

Die paper models zijn ook wel leuk (vanwege laatste Titanic-link laatste zoekactie):
http://www.aliexpress.com/fm-store/403832
pi_104382527
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Kwam net voorbij wel een geinige ('k zag deze namelijk):
http://chinaprices.us/?q=ice+gun+tray
Ter afwisseling van http://chinaprices.us/?q=ice+titanic misschien. :P
Niet bij deal-cool halen natuurlijk...

Die paper models zijn ook wel leuk (vanwege laatste Titanic-link laatste zoekactie):
http://www.aliexpress.com/fm-store/403832
Potverdorie, dat Titanic ship van papier :o O+
Wat je krijg/maakt zal wel heel wat minder zijn:
quote:
The following photo is the model which has recolored ,some parts have changed by wood and metal.If you want to make the model look better,you should find these materials.

The model does not contain the minipeople on it.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 15-11-2011 01:23:34 ]
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:28:54 #39
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104385811
mcbub is te gek haha, ik heb ze een beetje geil gemaakt met een bedrijfsorder, m'n eerdere orders zijn met EMS verstuurd (gratis) en de rest word met DHL verstuurd haha plus nog een coupon voor m'n volgende bestelling.
Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
pi_104385981
Lol, Chinezen kwamen ff spammen op Fok Cheers for Sexy Christmas Costumes Party
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:54:11 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104386375
Koop ik een elastiekje voor 1 cent, word ik overboden _O-
Welke sukkel gaat nu 4 cent bieden terwijl er 10 andere zijn voor 1 cent :')
pi_104386995
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef JortK het volgende:
Present, Aluma wallet is onderweg :7
Nadeel van zo'n ding is dat ie niet alleen beschermd tegen "big brother die in het geheim onze pasjes uitleest" >:) maar je ook niet meer je OV kaart in je portemonnee kan laten zitten om um tegen dat apparaat te persen met een PIEP als gevolg :-)
pi_104387249
Awei 900's nu ook besteld en een mailtje gestuurd naar de service van Mcbub voor de kleur.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:55:09 #44
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104387902
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:57:24 #45
48067 neo2000
pi_104387956
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?
Uhm. Ja.
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:01:24 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104388063
quote:
_O-
Handige Jopie denkt Chinezen te kunnen flessen met gratis DHL. Vervolgens krijg hij gegarandeerd een dikke rekening van de douane :D
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:04:52 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104388151
quote:
Ja, bij DHL moet je gewoon de douane kosten betalen over wat er op de slip staat ;)
Dus als je hun vraagt 25 usd er op te zettten betaal je vaak geen belasting bij DHL ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:05:02 #48
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104388155
een cadeau is tog tot 45 eu belastingvrij?
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:06:45 #49
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104388195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
een cadeau is tog tot 45 eu belastingvrij?
Nee, ja,, écht cadeau wel ;)
Maar dat is dit niet, en vaak weet DHL dat wel :)
pi_104388342
Ook voor het eerst er voor gekozen om iets met DHL te laten verzenden. Ben benieuwd hoe snel het is en hoeveel ik zal moeten betalen. :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:15:18 #51
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104388425
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee, ja,, écht cadeau wel ;)
Maar dat is dit niet, en vaak weet DHL dat wel :)
haha ik heb die chinees overgehaald een bedrag van 44,99 neer te zetten en het in pakpapier te zetten en erop te schrijven gefeliciteerd met jullie vijftig jaar samenzijn :$ als DHL dan ook nog kosten rekent pik ik het gewoon niet:P
pi_104388730
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:15 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

haha ik heb die chinees overgehaald een bedrag van 44,99 neer te zetten en het in pakpapier te zetten en erop te schrijven gefeliciteerd met jullie vijftig jaar samenzijn :$ als DHL dan ook nog kosten rekent pik ik het gewoon niet:P
Ok dat is wel lol... ben benieuwd hoe het gaat aflopen
pi_104388839
Ik had even een ticket aangemaakt op chinabuye omdat die coupon code niet werkt, nu denken ze dat jullie een soort klantenservice in Nederland zijn ofzo :')

quote:
Dear friend ,

Thank you for your reply yes you can use the coupon in our website enjoy some discount .

you can contact with the Topicreeks: Chinese Webshops to resolve it or if you want to buy some items plesae tell me the the quality if you have a large quantity we can directly provide the coupon to you ,thanks.
Top 5 China producten
pi_104389222
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:
Ik had even een ticket aangemaakt op chinabuye omdat die coupon code niet werkt, nu denken ze dat jullie een soort klantenservice in Nederland zijn ofzo :')

[..]

:') _O-
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:50:21 #55
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104389543
ik kan niet wachten tot de DHL bezorger er is _O- die chinezen zijn zó goedgelovig 8)7
pi_104390399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Haha lekker makkelijk :p
pi_104390696
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef JortK het volgende:
Present, Aluma wallet is onderweg :7
welke heb je besteld? Ik was laatst ook naar een goede aluminium pasjeshouder op zoek, heb uiteindelijk een visitekaartjeshouder besteld en vergeten waar ik naar op zoek was.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_104391017
ben ik de enige die de great wall 9958 nog niet gekregen heeft van FP ? :?
pi_104391037
Is er een site die binnen 2 weken levert?
pi_104391127
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:44 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Bol.com ;)

Nee, effe serieus, BuyInCoins als je geluk hebt :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 12:50:04 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104391172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:43 schreef Syphixx het volgende:
ben ik de enige die de great wall 9958 nog niet gekregen heeft van FP ? :?
Hier ook nog niet binnen
pi_104391954
In reply op Shiz, een topicje terug:

En met mijn copmply's <3 (S-400's)

even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
PAS OP: op den duur ga je zelfs boxen aanschaffen voor de overige plugjes...

[ Bericht 52% gewijzigd door Raznov op 15-11-2011 14:04:26 ]
pi_104392173
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Smack-a-jack het volgende:
ik kan niet wachten tot de DHL bezorger er is _O- die chinezen zijn zó goedgelovig 8)7
Of jij bent zo gigantisch slim LolxLol.
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:29:01 #64
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_104392216
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 12:44 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Lampjes bij Sunsky op 6-11 besteld, vandaag binnen. In een doosje verzonden!

http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=212625
http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=210818

Vind ik wel rap gedaan.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_104392297
Tof, zal het daar eens proberen.
pi_104392363
Ik heb m'n Brainwawz Alpha's van de aanbieding alweer gesloopt :(.
Wat is nu de beste optie onder 10¤? :@
pi_104393640
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef Helly het volgende:
Voor nu zeg ik de 800m van Awei (mcbub) maar hoor ook veel positieve verhalen over de 900's.
pi_104394228
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:14 schreef Raznov het volgende:

[..]

Voor nu zeg ik de 800m van Awei (mcbub) maar hoor ook veel positieve verhalen over de 900's.
Die kan ik niet vinden op mcbub.com? :?
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:44:21 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104394811
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:
In reply op Shiz, een topicje terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met mijn copmply's <3 (S-400's)
[ afbeelding ]
even een waarschuwing voor alle mensen die denken "hey die earphones zijn goedkoop daar!"
[ afbeelding ]
^O^ :D En hoe bevallen ze?
De zucht naar bang-for-buck is gevaarlijk. :P Gave box wel, is een idee inderdaad. O-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef Helly het volgende:
Staat een post over oordopjes hier:
[gadgets] DealExtreme reviewtopic ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 14:54:05 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104395179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

^O^ :D En hoe bevallen ze?
De zucht naar bang-for-buck is gevaarlijk. :P Gave box wel, is een idee inderdaad. O-)

Ik geef me zelf 4 weken en er staat hier ook zo'n box voor klein handig China spul :D
quote:
[..]

Staat een post over oordopjes hier:
[gadgets] DealExtreme reviewtopic ;)
E900i <3
Review over de ES800M wordt niks, ga ze weggeven, dus wil ze niet gebruiken.
Wel komt deze week nog een review over de bluetooth muziek ontvanger.
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:37:30 #72
48067 neo2000
pi_104396790
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:15 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

Je krijgt probably een pakketje met de text erop:

恭喜你他妈的相同的丑陋的母狗,现在超过50年的从荷兰!

Want zulke zaken kun je wel aan die Chinezen toevertrouwen!
pi_104397058
[/quote]

Ja volgens mij heten ze doodlers, maar echt ver kom je er niet mee, maargoed de post eronder heeft me genoeg geholpen, dankje!
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:06:46 #74
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104397876
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:12:33 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104398104
Neen. Wegens telecommunicatiewet.
quote:
GPS jammers zijn producten waarmee het GPS signaal van navigatie systemen en gps volgsystemen wordt geblokkeerd, als het ware een stoorzender. In eerste instantie zijn deze producten bedoeld als beveiliging tegen gps trackers, zodat het niet mogelijk is een bepaalde auto te volgen. Daar deze producten een bepaald zendvermogen hebben welke volgens de Nederlandse wetgeving te hoog is, zijn deze producten illegaal en zullen deze bij ontdekking door de politie in beslag worden genomen.
Sowieso een beetje paranoïde... of je moet jezelf belangrijk vinden. :P
Is dus eerder spul voor dieven die niet naar Polen getrackt willen worden.
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:34:10 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104398970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Raznov het volgende:

Je waarschuwing komt te laat :') en er zijn nog veel meer dozen...

pi_104399158
Wie kent hem niet Petey Piranha Plant van Mario :P
Alleen op Ebay heb ik hem kunnen vinden, bij chinaprices geen zoekresultaten.
Op Ebay was $14,- de goedkoopste: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3a6c74655c

Kan iemand hem nog ergens anders vinden?

pi_104399228
Hebben jullie die Comply foam tips gewoon van comply zelf? Of is er ook een China variant?
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:50:29 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104399557
Ik krijg gelijk PM's over mijn doos (shiz dus) :@

Brainwavz alpha
Brainwavz m1
Brainwavz proalpha
Meelectronics m9
Meelectronics m6 (fantastische pasvorm)
Kanen md61
Kanen md72

Ahm, ik heb zo'n beetje alle Kanen gehad, Dr drol, Kos sparkplugs.
Weet je gelijk waarom ik Shiz zijn doppen gekte leuk vind, alleen probeer ik ermee te stoppen _O-
pi_104399870
Comply's koop ik tegenwoordig via ebay, geen china variant van gevonden en afaik gebruiken ze bij die brainwavz ook degene van comply zelf. Zijn niet heel goedkoop ($6 voor 1 setje) tov de goedkopere earphones, maar normaal gesproken zet je dat soort tips dan ook op de duurdere setjes :P.

Denk trouwens dat ik weer eens naar Praxis moet voor een nieuwe box :P.
pi_104400121
Iemand die mij kan uit leggen hoe dat werkt bij Ebay (onder 1 euro spullen)

Soms zie je dingen die je voor 1 cent kan kopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
pi_104400265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:04 schreef zerokil het volgende:
Iemand die mij kan uit leggen hoe dat werkt bij Ebay (onder 1 euro spullen)

Soms zie je dingen die je voor 1 cent kan kopen, maar hoe zit het dan met de verzending?
Soms staat er free shipping bij.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_104400282
d'r had toch ooit iemand ene ebay-linkje voor al die zut onder 1 euro?
heeft iemand die voor me?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:10:48 #84
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104400361
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:09 schreef Mirjam het volgende:
d'r had toch ooit iemand ene ebay-linkje voor al die zut onder 1 euro?
heeft iemand die voor me?
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef ebutyouyou het volgende:
thnx alvast
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Een, twee.

Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_104400386
dank u
pi_104400430
Mijn Aluma wallet is al een tijdje verzonden.. ben benieuwd naar de qualiteit. Mijn vader had hem op zo'n dagdeal site gezien in nederland, voor maar 15 euro!! :')
Even gezocht en voor 3-4 euro eentje gevonden :P

Wil BIC mij een 5usd refund geven terwijl hij mij 6,50 heeft gekost... :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef Mirjam het volgende:
hmm, die link is vnl. voor stylus en screen-protector dingen ;(
Je kan -screen protector -troep doen...
pi_104400435
hmm, die link is vnl. voor stylus en screen-protector dingen ;(
pi_104400532
oh, wacht, die eerste link is beter :D
pi_104400537
Loon is weer binnen dus kan het eigenlijk weer niet laten om iets te bestellen 8)7

Nou wou ik de ES900i's bestellen na de goede verhalen van RobertNL. Heeft het dan nog een meerwaarde om de ES800M's erbij te bestellen of niet? Ben vooral opzoek naar een goede bass, dus ES900i zou voldoende moeten zijn.
Vind de XKDUN CK-700 maar tegenvallen als ik eerlijk ben :N
pi_104400763
Zijn er nog meer sites van die super goedkopen aanbiedingen/acties behalve Ebay?
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:43:40 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104401432
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:15 schreef DarkNoize het volgende:
Loon is weer binnen dus kan het eigenlijk weer niet laten om iets te bestellen 8)7

Nou wou ik de ES900i's bestellen na de goede verhalen van RobertNL. Heeft het dan nog een meerwaarde om de ES800M's erbij te bestellen of niet? Ben vooral opzoek naar een goede bass, dus ES900i zou voldoende moeten zijn.
Vind de XKDUN CK-700 maar tegenvallen als ik eerlijk ben :N
Zou gewoon alleen de ES900I doen ;)
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:53:38 #92
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104401807
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Tjado het volgende:
Hebben jullie die Comply foam tips gewoon van comply zelf? Of is er ook een China variant?
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam ~O>

Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay :7
pi_104402465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef zerokil het volgende:
Zijn er nog meer sites van die super goedkopen aanbiedingen/acties behalve Ebay?
Pandawill happyhour
Everbuy ing groupdeals
Ahappy group deals

Chinaprices.us en dan niks invullen en op zoeken drukken

Allemaal al 100den keren voorbij gekomen
pi_104403267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zou gewoon alleen de ES900I doen ;)
Bedankt. En dan na 't betalen een berichtje sturen over de kleur als ik het goed heb begrepen?
Moet natuurlijk wel gewoon de zwarte hebben :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:36:03 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104403298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam ~O>

Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay :7
Mja, weet niet of dat helemaal de bedoeling is hoor! :D
Zelf vind ik het maar ondingen. Bass klinkt ook beter met de silicon tips vind ik.
SPOILER: Speciaal voor monkeybrain
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:35 schreef DarkNoize het volgende:

[..]

Bedankt. En dan na 't betalen een berichtje sturen over de kleur als ik het goed heb begrepen?
Moet natuurlijk wel gewoon de zwarte hebben :)
Affirmativo.
  dinsdag 15 november 2011 @ 18:58:41 #96
48067 neo2000
pi_104404259
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik krijg gelijk PM's over mijn doos (shiz dus) :@
Hoe krijg je je doos zo mooi kaal en glad? En goedgevuld? :o
pi_104404705
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Potverdorie, dat Titanic ship van papier :o O+
Wat je krijg/maakt zal wel heel wat minder zijn:

[..]

http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.html
Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(
pi_104405094
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef jopiede het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(
idd, anders kon ik nog wel een Titanic bestellen. :Y

I wish you a happy shopping! Every day a good mood ^ _ ^
Met die foto eronder _O-
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:19:48 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104405219
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:36 schreef shiznuts het volgende:
Al m'n luisterkindjes:

Haha wat een gek, fantastisch _O_
Ik ga zo een Koss portapro bestellen *O*
pi_104405399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

PortaPro <3 (zo heerlijk retro look maar een machtig geluid voor dat geld, had hem in usa gekocht voor 30 dollar)
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:38:02 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104406147
Net gekocht voor ¤23,01 bij mymemory, niks mis met jaren 80 design.
Ik ben een hippe vogel en draag zoiets met stijl 8-)
pi_104407084
even serieus:

PayPal

Totaalbedrag:
¤22,46 EUR
Kostenbedrag:
¤0,00 EUR
Nettobedrag:
¤22,46 EUR

Datum:
7 nov 2011
Tijdstip:
15:06:43 CET
Status:
Bezig met verwerking (Verwachte clearingdatum: 14 nov 2011)Hulp
Voor directe betalingen en snellere ontvangst van goederen kunt u een bankrekening toevoegen.U kunt ook een verlopen creditcard bijwerken die al in het dossier staat.

Onderwerp:

Bankrekening
Overschrijven naar:
abnamro Bankrekening (Bevestigd) x-

DIT KAN TOCH NIET OF IS DIT NORMAAL?
en ik heb het nog steeds niet!!!
pi_104407740
Ik heb ook een uitgestelde bankbetaling gedaan de 4e, is nog steeds niet voltooid :')
pi_104407762
Dat duurt gewoon lang, je moet meer bestellen :P
pi_104408030
is er geen optie voor snellere overschrijvingen?
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:13:25 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104408147
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef 12koeto het volgende:
is er geen optie voor snellere overschrijvingen?
Je kan een prepaid creditcard aanvragen en dan met Ideal geld op zetten ;)
Én daarna je prepaid creditcard aan PP koppelen, daarmee betalen :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:14:50 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104408203
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef jopiede het volgende:

[..]

Wel naar Oostenrijk. :7
En zou wel geinig zijn, maar ik ben bang dat alles op wit papier is en je zelf de boel moet kleuren.
Beh... op YouTube wel wat video's te vinden met 'paper craft -dit-' of 'paper craft -dat', zo kwam ik wel een coole tegen van een Audi R8:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Die van Amazon? Ik pikte laatst iets erover op via onze Spaanse vrienden weer eens...
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef monkeybrain het volgende:
Net gekocht voor ¤23,01 bij mymemory, niks mis met jaren 80 design.
Ik ben een hippe vogel en draag zoiets met stijl 8-)
Ach so. Kweet niet. Ben dan meer van de looks á la Beats en de HM3. :D
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Je kan een prepaid creditcard aanvragen en dan met Ideal geld op zetten ;)
Én daarna je prepaid creditcard aan PP koppelen, daarmee betalen :)
Kun je niet gewoon beter ervoor zorgen dat je gewoon periodiek geld stort op je Paypal en die dus niet 'deplete'? :P Lijkt me minder omslachtig. Zou toch binnen 1 ~ 5 dagen rond moeten zijn, heb je er maar een keer last van. Dat het nu nog niet binnen is na die verstreken tijd zou wel aanleiding zijn om én bij de bank verhaal te halen en bij Paypal. ;) Misschien ergens iets niet helemaal 100% AB.

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 15-11-2011 20:28:23 ]
pi_104409182
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Wel naar Oostenrijk. :7
Wat kost verzenden vanuit Oostenrijk naar NL? ;) :@

En waren hier een tijdje geleden geen mensen die naar laser lampjes zochten? :( :N
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:41:27 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104409754
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Wat kost verzenden vanuit Oostenrijk naar NL? ;) :@

En waren hier een tijdje geleden geen mensen die naar laser lampjes zochten? :( :N
Ik moest een keer een camera terugsturen naar iBood Duitsland... met gewone post 13 euro, 16 euro met UPS (wegens defect (hotpixels) dus op hun kosten, dus met UPS). ;( Was nou niet wat je zegt bizar groot of zwaar. Maar ik ben ook zes keer per jaar in NL (moet het wel in de koffer passen).

Hoop dat het al die tokkies afschrikt. ;( Idioten.
Over lampjes gesproken... zou dit wat zijn? :P
pi_104410547
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik moest een keer een camera terugsturen naar iBood Duitsland... met gewone post 13 euro, 16 euro met UPS (wegens defect (hotpixels) dus op hun kosten, dus met UPS). ;( Was nou niet wat je zegt bizar groot of zwaar. Maar ik ben ook zes keer per jaar in NL (moet het wel in de koffer passen).
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?

quote:
Hoop dat het al die tokkies afschrikt. ;( Idioten.
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed :') ) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen :N
quote:
Over lampjes gesproken... zou dit wat zijn? :P
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.
  dinsdag 15 november 2011 @ 20:55:35 #111
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104410746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed :') ) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen :N

[..]

Best wel duur het verzenden van een paar papiertjes :P
http://www.aliexpress.com(...)del-wholesalers.html

Deze kan voor de ChinaShop addicts niet ontbereken:
Misschien er nog een paar ledjes in zetten?
pi_104411139
weet iemand een plek waar je posters kan bestellen in china?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:05:59 #113
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104411552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef groggy het volgende:
weet iemand een plek waar je posters kan bestellen in china?
http://chinaprices.us?q=p(...)irt%20-canopy%20-bed
Wel 19 stuks, je kan het eens op Ebay proberen ;)
pi_104414037
Is er hier nog iemand die een account heeft bij BuyInCoins en ook orders, berichten en dat soort dingen van andere klanten kan zien? :? Volgens mij heeft de site wat problemen :X
  dinsdag 15 november 2011 @ 21:35:46 #115
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104414114
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Yngwie het volgende:
Is er hier nog iemand die een account heeft bij BuyInCoins en ook orders, berichten en dat soort dingen van andere klanten kan zien? :? Volgens mij heeft de site wat problemen :X
Ja gebeurt wel vaker :')

Leuke russen met Lingerie setjes enzo. Kon vroeger ook heeel gemakkelijk de foto's van anderen zien :P
pi_104414228
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja gebeurt wel vaker :')

Leuke russen met Lingerie setjes enzo. Kon vroeger ook heeel gemakkelijk de foto's van anderen zien :P
Ja, zit nu in een of andere order van een Italiaan (Vito D'Autilio) die die onder andere "Sexy Fashion Cleavage Crystal Tie Belly Chain" besteld heeft :D
pi_104416779
Heb ik ook weleens. Meestal na een refresh wel weer voorbij.
pi_104416924
mijn order is history was ineens leeg, terwijl ik die de dag daarvoor nog kon bekijken... :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:38:26 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104422192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Best wel duur het verzenden van een paar papiertjes :P

Ga maar eens zo'n simpel ding kopen denk ik :D Leuke hobby voor de winter.
  dinsdag 15 november 2011 @ 23:55:16 #120
39510 R2cksson
pi_104422868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ga maar eens zo'n simpel ding kopen denk ik :D Leuke hobby voor de winter.
Die verzendkosten zijn aso helaas. En minimaal 3 afnemen. Anders had denk ik wel zo'n RPG besteld.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_104423418
Mijn helikopter is vandaag eindelijk binnengekomen _O_

Hij is uit de doos slecht getrimmed, morgen maar eens mee aan de slag buiten :9

Er zit een iets andere afstandsbediening in de doos dan op de foto (een batterij-aansluiting onderop ipv een USB, verder hetzelfde), ook in het boekje staat de controller zoals op de foto van FP. Er zit wel een USB-kabeltje bij, maar daar zit zo te zien geen indicatielampje op.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cerbie op 16-11-2011 00:21:33 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_104423652
Die van mij is precies zoals de fotos op FP. Heb je fotos?
pi_104423675
Ik heb alleen een mobieltje bij de hand, wacht even :P

De poort onderop is anders. Het is een Mode 2 (throttle links)
De sticker eronder heeft wel een USB-poort afgebeeld :+
  woensdag 16 november 2011 @ 00:28:27 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104423809
Ja, links is westers. Gas rechts is oosters.
Maar idd een rare poort daar. :P Da's nie zoals het zou moeten (heb vrouwtjes USB-socket).
Ledje zit in het USB-aansluitstuk, zodra je die in je gepowerde computer hebt met de accu erop gaat 'ie aan. Wanneer 'ie vol is, gaat 'ie uit.

- Moet je daar misschien zonder kabeltje meteen de accu inpluggen? -
pi_104423843
Vreemd idd. En je oplaad kabeltje is wel usb? Het lampje zou aan moeten gaan als je hem in je PC stopt.

Op zich gebruik je het opladen via je remote toch niet vaak denk ik, maar blijft vreemd. Als je klaagt krijg je misschien wel korting :P
pi_104423878
Ah ja, rood lampje in de USB-stekker.

In die poort past de accu, voelt wel erg breekbaar aan. Maar ik had hem al voor de kortingsprijs, het werkt dus ik zal niet klagen :P
pi_104424676
-weg-

[ Bericht 83% gewijzigd door kanovinnie op 16-11-2011 12:15:42 ]
pi_104424765
Waarom geloof ik nooit dat die dingen werken.
pi_104424776
quote:
9s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef Poepoog het volgende:
Waarom geloof ik nooit dat die dingen werken.
Dit

Doet die alleen maar wep encryptie? Er is toch ook WPA ofzo, correct me if im wrong.
Wat een kuttopic :')
pi_104424817
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:

[..]

Dit

Doet die alleen maar wep encryptie? Er is toch ook WPA ofzo, correct me if im wrong.

Wep, en WPA dacht ik, maar niet die nieuwe WPA2 ofzo.
Hier in de straat is een kwart gewoon WEP, stuk of 5 stations dus die ik op mijn laptop ontvang.
De rest WPA en WPA 2
pi_104425038
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef ZetaOS het volgende:
-weg-
Rot trouwens op met je refferer links :')

[ Bericht 69% gewijzigd door kanovinnie op 16-11-2011 12:16:13 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 06:12:56 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104425387
quote:

[ afbeelding ]

Dit ding Hackt automatisch Wifi verbindingen, je hoeft dus niet in Linux te rommelen.
Ding aanzetten, 15min wachten en klaar!

En dat voor ¤55,55, ze staan op eBay voor 130 en meer!

Video!!!

Als je die links terugzet, dan zonder een refferer link.
  woensdag 16 november 2011 @ 06:15:02 #133
39510 R2cksson
pi_104425389
Het is toch veel leuker om dat met Linux te doen... Zo is het hele sport element eraf.

En ik geloof ook niet echt dat zoiets automatisch werkt, iedere verbinding heeft toch weer een custom aanpak nodig, dat speelt zo'n ding niet klaar.
  woensdag 16 november 2011 @ 07:20:52 #134
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_104425567
Wat ik al dacht: net even gesproken met Suzy van deal-cool, hun nieuwe website is soon in de lucht.
pi_104425768
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik heb toch even die chinees een mailtje gestuurd;
alice zhou: H,friend,
the model could send to you via china post air mail.Could you buy the model in the ali express system?

Zal nog wel eff replyen wat 1 nou kost incl shipping naar nederland :-)
edit; heb er ook nog even bijgezet of die dingen nou al gekleurd zijn of dat we het zelf moeten doen ;-)

[ Bericht 4% gewijzigd door jopiede op 16-11-2011 07:53:12 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 07:53:01 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104425819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:47 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik heb toch even die chinees een mailtje gestuurd;
alice zhou: H,friend,
the model could send to you via china post air mail.Could you buy the model in the ali express system?

Zal nog wel eff replyen wat 1 nou kost incl shipping naar nederland :-)
Zelfde hier, die wist niet wat hem overkwam al die aandacht :D
pi_104426779
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelfde hier, die wist niet wat hem overkwam al die aandacht :D
Haha, ik heb weer reactie:
Hi,friend:

This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.

We print the model parts ,using the Ink-jet printer .

you should pay about 6 dollor for the transport fee.

The models has color.

Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over heb :X
  woensdag 16 november 2011 @ 09:21:47 #138
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104426814
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:

[..]

Hi,friend:

This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.

The models has color.

Kan je niet zelf gewoon printen, vast wel te vinden z'n vour puzzel voor Rocket Launchers... ;P

Origama Rocket of whatever
  woensdag 16 november 2011 @ 09:26:55 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104426924
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kan je niet zelf gewoon printen, vast wel te vinden z'n vour puzzel voor Rocket Launchers... ;P

Origama Rocket of whatever
3D printer :Y
  woensdag 16 november 2011 @ 10:05:05 #140
39510 R2cksson
pi_104427703
quote:

[..]

Hi,friend:

The models has color.

Inkjet en lijm is niet zo'n handige combi...

Zelf printen met een laser voor contrasten en dan met verf werkt mss beter...
pi_104427883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]
Haha, een groot aantal van die modellen kun je gratis downloaden bij Canon :D (Ik kan het weten want ik ben met dat doodshoofdaapje en die chimpansee bezig voor een surprise :') ) Canon heeft nog veel meer en grotere/mooiere modellen nog.
  woensdag 16 november 2011 @ 10:45:11 #142
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104428605
Oh! ik had in dubai laatst een chinees r/c helikoptertje gekocht helemaal vergeten dat aan jullie te vragen.. er staan dus 2 knopjes op l.trim en r. trim wat betekent dat? en hoe fix ik t als hij hele tijd rondjes om z'n eigen as draait? Danke.

edit: zie nu pas alle spelfouten... leef er maar voor een keer mee heren want ik heb de hele nacht crisis gehad op kantoor en spelling kan me op dit moment echt niet interesseren..

[ Bericht 22% gewijzigd door Smack-a-jack op 16-11-2011 12:21:49 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 11:38:38 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104430284
Fuck. }:| Dat haat ik nou, hè. Loop je een heel verhaal te typen, druk je per ongeluk ergens op, verlaat de browser het huidige scherm, ga je meteen terug, is je hele boel weg. :( Zo'n invoerveld hoort m'n tekst eigenlijk gewoon te cachen zoals op menig andere site.

Goed. As I was saying...
quote:

[..]

Hi,friend:

The models has color.

Ah thanks. :P Dan was m'n puntje van zorg, dat je dan witte vellen met zwarte lijntjes zou krijgen. Maar als het al in kleur is... misschien zit er wat leuks bij dat gebruikt kan worden als prop tijdens een photo- of videoshoot. Ik ben niet zo van het knutselen en er, behalve decoratieve functie, dan niks aan hebben. Zitten dingen bij die je zo 1-2-3 niet van plastic modellen zou onderscheiden. Ook wel leuke maskers voor halloween volgend jaar misschien.

Goed. Volgende punt, postbode was er. :D

Kanen KM-780 headset (headphone met mic) en SF-920 condenser microphone. Beide afzonderlijk rond het einde van vorige maand besteld bij Ooitkopen. Duurde elk 4 dagen om eens verstuurd te worden en het was er daarna in zo'n twee weken.

De Kanen KM-780 biedt geen verrassingen. Verwacht geen bassmonster of geweldige soundstage, de KM-780 ontbreekt het gewoon wat aan warmte, diepte, details, nuance en pit. Zelfde voor de microfoon, die doet z'n werk, maar voegt weinig bijzonders toe. Deze headset richt zich dan ook niet specifiek op de muziekenthousiasteling. De headset leent zich prima voor VOIP-bellen en eventueel (online) multiplayergaming. :Y Met een amp als de FiiO E5 om deze headset aan te drijven is er echter nog redelijk wat van te maken.

Van de SF-920 condenser microphone had ik aardig wat verwachtingen. Dat vanwege de opvallend niet zo crappy shiny plastic look, de tripod met houder en vooral de kabelaansluiting, die daadwerkelijk gebaseerd is op de microfoonstandaard met een drie-pins-plug (naar 3.5mm jack voor je line-in). Net even kort aangesloten op de line-in van de Zoom H1 en live vergeleken met de Zoom H1-kwaliteit, die van de SF-920 en de mic van de KM-780. De opname is mono to stereo-output en de levels zijn instelbaar met een draaiwieltje. Hoewel ik voor deze prijs niet veel geloof van de 'noise cancellation'-specificaties doet de microfoon toch een verdacht goed werk static/ruis tot een minimum te houden en pikt ook weinig tot geen achtergrond geluiden op. De sensitiviteit/het bereik is verder een stuk minder dan de H1, dus het is zaak dat je de microfoon goed richten en plaatsen moet. Wat minder vol, diep dan de H1, pakt lage (bassige) tonen wat moeilijker op, maar daar is de prijs dan ook naar. Een goede mic denk ik voor VOIP-bellen, maar vooral voiceoverwerk en misschien zelfs ook interviews. Echt goed beoordelen kan ik het eigenlijk pas na wat verschillende opnames te hebben gemaakt, ik heb het nu puur ff live getest met de KM-780 headset op en vergeleken met diens mic en die van de H1. ;)

Then in other news... kon deze eagle lighter niet weerstaan (ook in de smaak 'goud').
pi_104431137
Zijn er security camera's the koop waarvan ik de beelden met mijn iphone kan bekijken?
En ze moeten ook met mijn imac kunnen samenwerken. Dat zou fijn zijn.
(gezocht maar niet gevonden)
pi_104431340
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef fliert het volgende:
Zijn er security camera's the koop waarvan ik de beelden met mijn iphone kan bekijken?
En ze moeten ook met mijn imac kunnen samenwerken. Dat zou fijn zijn.
(gezocht maar niet gevonden)
Moet je beter zoeken. Bijv op IP camera. Of wireless camera.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:17:11 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104431445
quote:
-weg-
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:21:04 #147
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104431536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.
:')
pi_104431605
chinaprices.us doet even niks meer :(
pi_104432299
Een tip voor de verslaafden hier; lees ook eens de folders van winkels als Blokker, Xenos e.d. Daar staan ook vaak van die leuke of onzinnige dingen die wel passen bij dit topic; zoals bij de Blokker deze week een USB lampje voor ¤1,49, of een multi-hobby-boordinges-ding met 60 accessoires voor ¤9,99.
pi_104432705
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er is niks illigaals aan dit product.
Net als een keukenmes, gaat pas mis bij misbruik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 13:08:14 ]
pi_104433029
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Iemand91 het volgende:
Een tip voor de verslaafden hier; lees ook eens de folders van winkels als Blokker, Xenos e.d. Daar staan ook vaak van die leuke of onzinnige dingen die wel passen bij dit topic; zoals bij de Blokker deze week een USB lampje voor ¤1,49, of een multi-hobby-boordinges-ding met 60 accessoires voor ¤9,99.
Klopt, heb ik ook al een paar gehad dat ik uit China wat ongein besteld had en dat ik het vlak daarna bij de Action zag liggen (of een vergelijkbaar dinge). En maar een fractie duurder ook.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:27:44 #152
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104433519
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:01 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Er is niks illigaals aan dit product.
Net als een keukenmes, gaat pas mis bij misbruik.
er is zoiezo niets illegaals aan netwerken kraken getuige deze rechterlijke uitspraak:
http://zoeken.rechtspraak(...)=BP7080&u_ljn=BP7080
pi_104433714
Wat was de link alweer van de ene horloge armbanden ofzo?
  woensdag 16 november 2011 @ 13:43:52 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104434042
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:27 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

er is zoiezo niets illegaals aan netwerken kraken getuige deze rechterlijke uitspraak:
Ja, want één uitspraak in één specifieke zaak is meteen reden om er je eigen conclusies aan te verbinden... :')

quote:
Het ontvangen van vrije signalen uit de ether is niet verboden, tenzij je een "bijzondere inspanning" moet leveren om de signalen te kunnen interpreteren.

Wordt "een bijzondere inspanning" geleverd, of een niet toegestane ontvanginrichting gebruikt, dan is er echter toch sprake van strafbaar afluisteren. Een bijzondere inspanning kan bijvoorbeeld zijn het afluisteren van de encryptie-sleutel of het zich voordoen als de werkelijke ontvanger (denk aan het spoofen of vervalsen van een MAC-adres).
Hoe dan ook. Op FOK! is FOK!s wil wet. Dus lijkt me sowieso een loze discussie verder. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:34 schreef 12koeto het volgende:
Wat was de link alweer van de ene horloge armbanden ofzo?
Lekker duidelijk ook. :s) Bedoelde je soms:
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

www.chinaprices.us (zoeken op watch)
www.watchyear.com (hele site vol horloges :D)
www.ebay.com (shark watch, julius, infantry)
pi_104434197
nee, dat was zon apparaat om de band van de horloges te verkleinen ofzo?
  woensdag 16 november 2011 @ 13:55:17 #156
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104434451

quote:
Thats what you get when they are two dutch speaking interns working at DX... ;)
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaas ;)
  woensdag 16 november 2011 @ 14:01:14 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104434613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:48 schreef 12koeto het volgende:
nee, dat was zon apparaat om de band van de horloges te verkleinen ofzo?
http://chinaprices.us/?q=watch+pin+tool
http://chinaprices.us/?q=watch+remover
http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m301&gbr=1
  woensdag 16 november 2011 @ 14:06:54 #158
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104434780
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

[..]

Jeuh!!
Negerklaas bij DX, straks gaat de VN Sinterklaas verbieden als de wereld ziet waarmee wij bezig zijn _O-
pi_104434884
www.mistertao.com werkt bij mij niet? Gister deed hij het maar heel erg traag, eergister deed hij het ook helemaal niet... Meerdere mensen met dit probleem?
  woensdag 16 november 2011 @ 14:29:05 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104435557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:09 schreef joe23 het volgende:
www.mistertao.com werkt bij mij niet? Gister deed hij het maar heel erg traag, eergister deed hij het ook helemaal niet... Meerdere mensen met dit probleem?
Doet het hier gewoon.. maar Mistertao is inderdaad gewoon slooom ;)
pi_104436872
Oké, werkt hier ook weer.
pi_104437410
quote:

[..]

Zoals ik zei, er zijn genoeg gerechtelijke uitspraken te vinden over steekpartijen met het keukenmes van je moeder.
Dit product is prima legaal te gebruiken als AP of cliënt van je eigen netwerk, misbruiken door te gaan kraken is niet verplicht.
Snap je wat ik bedoel te zeggen?

Ben trouwens mijn netwerk wachtwoord kwijt, met deze wifi adapter heb ik hem zo weer gevonden.

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 15:18:47 ]
pi_104438242
Oh nee, nu heb ik een prachtige Tibetaanse armband gewonnen voor $0,10 :')
  woensdag 16 november 2011 @ 15:48:20 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104438604
Bi(g/c) pakketje binnen foto's volgen :D
SPOILER

Linkje: http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html
Komt nog wel een kleine review aan ;)
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel :D

[ Bericht 28% gewijzigd door RobertNL op 16-11-2011 16:39:45 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 15:54:58 #165
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104438825
Linkje? Meer info? :P

Heb ik 6 horloges besteld, 2 blauwe, 2 witte en 2 zwarte, krijg ik geleverd:
2 blauwe, 2 witte en 2 oranje... :')!
pi_104438993
Heb de ES900i besteld en meteen een mailtje erachteraan met de kleur. Hopelijk komt dat goed :)
pi_104440765
is dat navigatie robert?
  woensdag 16 november 2011 @ 16:46:12 #168
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104440960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:41 schreef 12koeto het volgende:
is dat navigatie robert?
Ja, ga vanavond even proberen met het kaartje uit een TomTom van iemand anders. Zou moeten werken :D

Vis is bij BIC in de aanbieding: http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
(met coupon en recommender vast de goedkoopste)

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 16-11-2011 16:52:30 ]
pi_104441623
Zojuist m'n nieuwe Shark Watch binnen gekregen, hopelijk valt hier niet 'n knopje van af :D

2 Mooie horloges, eentje voor als ik wat "ruigere" dingen ga ondernemen en eentje voor de "luxe" ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_104442754
Sla ik net een foldertje open van een electronica zaakje hier in het dorp 8)7
Spy sleutelhanger cams voor ¤40, Cree zaklampjes voor ¤25, Auto-usb-opladers voor ¤10 etc. enz.

:D

Owja, IP-Camera: ¤160 _O-

[ Bericht 14% gewijzigd door DarkNoize op 16-11-2011 18:22:49 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 17:48:01 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104443370
quote:

[..]

Er mag op dit forum ook geen alchohol verkocht worden. En dat mag ook in Nederland. En dat hackding valt ook onder de dingen die we hier liever niet zien.
pi_104443618
hoe heb je die binnen gekregen robert?
de invoer is toch tot 22 euro?
pi_104444499
Iemand die toevallig zo'n auto kacheltje (om je ruiten te ontdooien) om een site heeft zien staan?

Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 16 november 2011 @ 18:23:56 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104444611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef 12koeto het volgende:
hoe heb je die binnen gekregen robert?
de invoer is toch tot 22 euro?
Prijs was omgerekend 30 euro, maar niet door de douane uitgekozen om onderzocht te worden (en dus ''geluk'').
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Skiet het volgende:
Iemand nog een link naar dat WIFI apparaatje? Dat product is natuurlijk volledig legaal en het zou volstrekt idioot zijn als daarover niet gesproken mag worden.

Vis van BIC zit niet in een mooie retail doos. Dat is me die paar dollar wel waard.
Heel veel zit bij BIC niet in een doos. Maakt mij persoonlijk weinig uit, zolang het netjes in bubbelplastic zit gebeurd er niks.
  woensdag 16 november 2011 @ 18:32:37 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104444893
Zijn we nu klaar dames? :')
  woensdag 16 november 2011 @ 18:33:22 #176
359051 J.D.Morrison
C'mon baby light my fire!
pi_104444934
Ik heb weer even een paar onzinnige doch leuke dingen gekocht :)

http://www.dealextreme.co(...)ta-hdd-adapter-37953

BILLY MAYS HERE WITH A WONDERFUL NEW PRODUCT!1!!

http://www.dealextreme.co(...)tch-repair-pen-52276

http://www.dealextreme.co(...)butane-lighter-32998

Ik vind deze aansteker wel heel tof!

http://www.dealextreme.co(...)butane-lighter-21740

Echt koeienleer!

http://www.dealextreme.co(...)-buckle-black-101181

Tot over een maandje :P

Mijn gitaar is ook eindelijk bij de douane.. Het is een Gibson ES-335 "replica" en ik heb hem opgegeven als relatiegeschenk en decoratiestuk. Dat hij dus niet speelbaar is hoop ik de indruk mee te wekken dat het geen namaak is o.i.d. . Anders hoop ik toch hooguit 50 euro te moeten betalen..
  woensdag 16 november 2011 @ 18:34:37 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104444982
Nogmaals:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Er mag op dit forum ook geen alchohol verkocht worden. En dat mag ook in Nederland. En dat hackding valt ook onder de dingen die we hier liever niet zien.
En:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef monkeybrain het volgende:
Zijn we nu klaar dames? :')
pi_104445030
Ik ben nog niet eens begonnen. :)
  woensdag 16 november 2011 @ 18:36:38 #179
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104445075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef Skiet het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen. :)
Is dat een dreigement naar mij toe?
pi_104445096
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
Nogmaals:

[..]

En:

[..]

Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.
pi_104445131
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is dat een dreigement naar mij toe?
Als jij dat zo opvat dan is er iets niet in orde met je.
  Boks-Chick woensdag 16 november 2011 @ 18:45:14 #182
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104445477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.
Hoi Skiet O+
Je kan ook altijd zo heerlijk met vooroordelen komen *O*

Kano was heel resoluut omdat ik achter de schermen op zijn vraag of het legaal was, heel resoluut zei: nee dat lijkt mij niet, want je hebt je netwerk afgeschermd, dus lijkt mij niet dat een ander dan zichzelf toegang mag forceren.

en met die boodschap ging kano hier zijn modtaken uitoefenen.

maar mijn reactie was voorbarig, want ik ging zoeken op het Almachtige Internet en zag dat een rechter van het Hof begin dit jaar heeft geoordeeld dat het (vooralsnog) niet illegaal is.

Dus mijn excuses, ook aan kano, voor mijn snelle conclusietrekking :).

Je mag er hier dus gewoon over praten en zulks *O*
lolwut
pi_104446378
Top. Goed van je dat je daar op terug komt. Nu kan ik met een gerust hart mijn kogelbiefstuk in de pan gooien.

Ben benieuwd of zo een apparaat ook goed werkt. Denk dat ik hem wel ga bestellen, gewoon om eens te proberen.
pi_104446851
over wat gaat het skiet?
pi_104446950
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef 12koeto het volgende:
over wat gaat het skiet?
Over dit apparaat.

http://www.eforchina.com/(...)Xu4cqCs6sQ_2TNF5B7gg

Hiermee kan je de veiligheid van je netwerk testen. Voor zover ik heb kunnen zien voor WPA en WEP sleutels.

Zaak is, net als met sommige andere producten die hier besproken worden, dat je er verantwoord mee om gaat. Gebruik het dus voor je eigen netwerk en bij mensen die toestemming gegeven hebben om het op hun netwerk te testen.

Ondanks dat er een uitspraak is gedaan zou ik toch voorzichtig zijn.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:16:21 #186
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104446957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef 12koeto het volgende:
over wat gaat het skiet?
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.

Ga zo even een filmpje van de navi maken :D, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
  Boks-Chick woensdag 16 november 2011 @ 19:18:16 #187
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104447027
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Skiet het volgende:
Top. Goed van je dat je daar op terug komt. Nu kan ik met een gerust hart mijn kogelbiefstuk in de pan gooien.

Ben benieuwd of zo een apparaat ook goed werkt. Denk dat ik hem wel ga bestellen, gewoon om eens te proberen.
Smakelijk eten :D

Tja kano twijfelde, ik was kort door de bocht. Mea Culpa.
lolwut
pi_104447532
Even offtopic... maar wtf Louis van Gaal algemeen directeur bij Ajax. Haha die zag ik even niet aankomen.
pi_104448009
Cruijff moet blijven
  woensdag 16 november 2011 @ 19:44:12 #190
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_104448299
Iemand die ruitenverwarmer al gevonden? Heb vanmorgen 10 minuten in de auto zitten wachten tot de voorruit ontdooid was. :7
pi_104448343
ik ook witbiertje
  woensdag 16 november 2011 @ 19:45:41 #192
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_104448381
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef 12koeto het volgende:
ik ook witbiertje
Klopt, alleen zat ik achter het stuur... ~O>
  woensdag 16 november 2011 @ 19:53:56 #193
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104448829
http://www.ebay.com/itm/A(...)90346e#ht_2328wt_934 ?

laat maar shippen alleen naar US maar ebay: (universal) windshield defroster
pi_104449820
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ga zo even een filmpje van de navi maken :D, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
Ben benieuwd :)
pi_104449921
Iemand had die navi al een keer gekocht.
Wie was dat?
pi_104450854
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

[..]

ze hebben geen chocolade letters ;(
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 16 november 2011 @ 21:11:24 #197
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104452446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz de nieuwe kaarten willen niet zo als ik wil morgen weer een dag :)
pi_104454863
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n nieuwe Shark Watch binnen gekregen, hopelijk valt hier niet 'n knopje van af :D

2 Mooie horloges, eentje voor als ik wat "ruigere" dingen ga ondernemen en eentje voor de "luxe" ;)
kun je link geven van die horloge?
  woensdag 16 november 2011 @ 21:58:24 #199
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104454901
Hmm, heb nu een track and trace nummer, maar die website van DX wilt neit echt meewerken.
Dat wordt dus nog even 10 dagen wachten tot het er is :P
pi_104455027
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:57 schreef portabel het volgende:

[..]

kun je link geven van die horloge?
http://www.ebay.nl/itm/170609602209
pi_104455157
quote:
Dit topic wordt nu ook steeds meer ebay :P?
Top 5 China producten
pi_104456114
M'n Awei's binnen, de ES-800m zien er goed uit en klinken ook echt prima! Vind die flat cable ook wel fijn.

De ES-Q5 zien er ook goed uit, maar had een defect oortje, en er zat geen opbergzakje bij :(

Gelijk maar een ticket gestuurd naar McBub voor een refund.
pi_104456140
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dit topic wordt nu ook steeds meer ebay :P?
Zolang het maar uit China komt / goedkoop is ^O^
pi_104461518
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Tjado het volgende:
M'n Awei's binnen, de ES-800m zien er goed uit en klinken ook echt prima! Vind die flat cable ook wel fijn.

De ES-Q5 zien er ook goed uit, maar had een defect oortje, en er zat geen opbergzakje bij :(

[ afbeelding ]

Gelijk maar een ticket gestuurd naar McBub voor een refund.
Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?
  donderdag 17 november 2011 @ 00:19:32 #205
39510 R2cksson
pi_104461641
http://www.ever buying.com/product95654.html

quote:
Main Feature:

CPU: ARM 11 1GHz
RAM: 512M DDR2
Storage: 8GB
Support TF card extend 16GB max
Display: 10.1 inch TFT LCD resistive touch panel 1024*600
Camera: 2.0 Mega Pixel
Battery: 3600mAh
Networking: Wifi 802.11 b/g/n
Support 1080P Video
Met KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.
pi_104461729
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:15 schreef thethoryd het volgende:

[..]

Die van mij had ook geen opbergzakje, hoort die erbij te zitten dan?
Bij de ES-800m zit wel een opbergzakje, en op de doos van die ES-Q5 staat dit:

Die Hop Pocket lijkt mij wel een opbergzakje of niet? :P Maargoed, de klacht is ook meer omdat ze kapot zijn dan omdat er geen zakje bij zit :Y)
pi_104462531
is dealextreme nog steeds zo traag?
niet meer
pi_104462635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:52 schreef welkominspace het volgende:
is dealextreme nog steeds zo traag?
ja

laatst ook weer, 50 dagen na het plaatsen van de bestelling stond ie nog steeds op "collecting". Dus ik even vragen wat er aan de hand is, keurig antwoord dat ze wachten op de leverancer (in feite kopen ze tijden geen kut in). Ik stuurde terug dat ik een ander product ervoor in de plaats wilde, wat iets duurder was, gelijk de volgende dag nieuwe bestelling geplaatst, die na 3 dagen shipped was.

Moral of the story: altijd klagen, ze zijn bang om je te verliezen.
wat is dit
pi_104462717
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:57 schreef Dhaha het volgende:

[..]

ja

laatst ook weer, 50 dagen na het plaatsen van de bestelling stond ie nog steeds op "collecting". Dus ik even vragen wat er aan de hand is, keurig antwoord dat ze wachten op de leverancer (in feite kopen ze tijden geen kut in). Ik stuurde terug dat ik een ander product ervoor in de plaats wilde, wat iets duurder was, gelijk de volgende dag nieuwe bestelling geplaatst, die na 3 dagen shipped was.

Moral of the story: altijd klagen, ze zijn bang om je te verliezen.
ok, dan vermijd ik die nog ff.

ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?
het lullige is dat dealextreme wel goeie producten levert :Y

iemand ervaring met dhgate.com btw?

gewijzigd op * enzo
niet meer
pi_104462823
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ken iemand nog een chinese shop die voor professionals is? dus geen rare lampjes en sleutelhangers enzo maar gereedschap en toebehoren?

gewijzigd op * enzo

voor professionals? wat moet je hebben dan?
wat is dit
pi_104462853
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:08 schreef Dhaha het volgende:

[..]

voor professionals? wat moet je hebben dan?
ik zit in de inbraakbeveiliging en moet oa camera's enzo hebben maar ook trainingsmateriaal als lockpicks en sloten enzo.
niet meer
pi_104462883
en als professional vertrouw je op chinese meuk? GG...
There are only 151 Pokémon.
pi_104462894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:10 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ik zit in de inbraakbeveiliging en moet oa camera's enzo hebben maar ook trainingsmateriaal als lockpicks en sloten enzo.
inbraakbeveiliging :')
en die spullen krijg je niet van je baas? of ga je een eigen inbraakbeveiligingsbedrijf oprichten?
wat een excuus, diefje
wat is dit
pi_104462910
Een IP camera voor ¤49 uit Nederland. *O*
¤15-30 verzendkosten -O- :')
pi_104462996
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:12 schreef Dhaha het volgende:

[..]

inbraakbeveiliging :')
en die spullen krijg je niet van je baas? of ga je een eigen inbraakbeveiligingsbedrijf oprichten?
wat een excuus, diefje
ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaan :')

ik een diefje :')
ik heb een lopend bedrijf met personeel man _O-
niet meer
pi_104463492
heb DX een mail gestuurd dat ik er wel voor een flink bedrag wil bestellen maar alleen als ik de garantie krijg van snelle levering.
niet meer
pi_104464178
Bij LighTake hebben ze 'refurbished' blackberries. Wat zijn dat voor dingen?
Echte, opgelapte, tweedehands telefoons? Want zo komen ze op mij over...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  donderdag 17 november 2011 @ 07:00:48 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104464264
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:52 schreef welkominspace het volgende:
heb DX een mail gestuurd dat ik er wel voor een flink bedrag wil bestellen maar alleen als ik de garantie krijg van snelle levering.
Probeer het eens via Allbuy, daar kun je terecht voor grotere aantallen/bedragen (is van DX)
  donderdag 17 november 2011 @ 09:35:46 #219
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_104465940
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:21 schreef Ridocar het volgende:
Ja.
  donderdag 17 november 2011 @ 09:55:04 #220
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104466491
kut..
quote:
4s.gif Op donderdag 17 november 2011 00:19 schreef R2cksson het volgende:
http://www.ever buying.com/product95654.html

[..]

Met KPLVMN010 als coupon is die net geen $142.
heb ik net een 7 inch van mcbub voor wat duurder gehaald -.-' heb ik wel een capacative touch.. is toch wel wat fijner :)
pi_104467556
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 06:21 schreef Ridocar het volgende:
Ik "refurbish" zelf ook. Het is niet meer dan toestel naar fabrieks settings zetten, buiten huls vervangen, en indien nodig scherm vervangen. Evt nog andere defecte hardware vervangen and thats it.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:03 schreef welkominspace het volgende:

[..]

gewijzigd op * enzo

Meeste bestellingen heb ik bij DHgate gedaan. Je kunt tracken op de site, en DHGate bemiddels als er iets fout gaat en de tegenpartij wil je niet helpen.

Je betaald aan dhgate, en pas als jij het zegt, sluizen hun het geld door naar de verkoper.

Belangrijk is wel dat je oplet op de verkopers ervaringen.
  donderdag 17 november 2011 @ 10:46:55 #222
39510 R2cksson
pi_104467823
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:36 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ik "refurbish" zelf ook. Het is niet meer dan toestel naar fabrieks settings zetten, buiten huls vervangen, en indien nodig scherm vervangen. Evt nog andere defecte hardware vervangen and thats it.
Ik heb dit werk voor KPN gedaan een jaar of tien geleden. En iedereen maar denken dat hij met een nieuw telefoontje loopt. Het waren gewoon toestellen die onder garantie waren teruggestuurd, nieuw microfoontje of oortje of jog-dialtje erin en klaar. Alleen waterschade kwam er niet doorheen.
  donderdag 17 november 2011 @ 10:50:33 #223
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104467906
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik heb dit werk voor KPN gedaan een jaar of tien geleden. En iedereen maar denken dat hij met een nieuw telefoontje loopt. Het waren gewoon toestellen die onder garantie waren teruggestuurd, nieuw microfoontje of oortje of jog-dialtje erin en klaar. Alleen waterschade kwam er niet doorheen.
dat heeft vodafone ook bij mij geflikt. Daarom hebben ze nu een rechtzaak aan hun broek :)
  donderdag 17 november 2011 @ 10:57:01 #224
39510 R2cksson
pi_104468084
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:50 schreef Smack-a-jack het volgende:

[..]

dat heeft vodafone ook bij mij geflikt. Daarom hebben ze nu een rechtzaak aan hun broek :)
Ik denk niet dat ze er wakker van liggen. En als je telefoon het toch gewoon doet tot je weer een andere hebt, wat is dan het probleem? Ik geloof niet dat ze het bij Samsung of Apple of Nokia veel anders doen.
  donderdag 17 november 2011 @ 11:04:03 #225
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104468260
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze er wakker van liggen. En als je telefoon het toch gewoon doet tot je weer een andere hebt, wat is dan het probleem? Ik geloof niet dat ze het bij Samsung of Apple of Nokia veel anders doen.
het probleem is meer dat ze me eerst probeerden op te lichten voor 325 euro (dat ik dan (contant want kan niet via systeem!) erbovenop zou moeten betalen want de s2 was volgens meneer 730 euro ipv de 550 die overal staat voor het losse toestel) vervolgens sturen ze me 2 maanden later een telefoon op met een kapot scherm en zonder batterijcover of toebehoren.. met de belofte me te bellen als die cover binnen is.. nu zijn we al bijna een half jaar verder.. ik betaal niet voor niks die verzekering ik verwacht dat als er bij mij ingebroken word ik binnen een redelijke tijd (lees 2 weken) een toestel of een leentoestel krijg.. en niet een tweedehands flutding..

Oja en de manier waarop ze je behandelen als je daar een telefoon komt halen die betaald is notabene.. alsof ik ze beroof..

maar we dwalen af..

CHINA!

heb net m'n naam op m'n zippo gezet met die engraver pen van BIC. Beetje moeilijk om onder de knie te krijgen maar hij werkt wel leuk!
pi_104468788
Oorspronkelijke transactie
Datum Soort Status Gegevens Bedrag
16 nov 2011 Betaling Aan dealextreme Voltooid ... -$27,37 USD

Verwante transacties
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤20,88 EUR
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $27,37 USD

Bedrijfsnaam:
dealextreme (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)
E-mail:
sales@dealextreme.com

ik had een betaling aan dx overgemaakt en paypal heeft het afgeschreven en verwerkt,
maar als ik op dx kijk in mijn account,
zie ik geen bevestiging van dat ik besteld heb ofzo?

is dit normaal?
  donderdag 17 november 2011 @ 11:26:11 #227
39510 R2cksson
pi_104468847
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef 12koeto het volgende:
Oorspronkelijke transactie
16 nov 2011 Betaling Aan dealextreme Voltooid ... -$27,37 USD

Verwante transacties
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens -¤20,88 EUR
16 nov 2011 Omrekening van valuta's Voltooid Gegevens $27,37 USD

Bedrijfsnaam:
dealextreme (De ontvanger van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd)
E-mail:
sales@dealextreme.com

ik had een betaling aan dx overgemaakt en paypal heeft het afgeschreven en verwerkt,

is dit normaal?
Dat gaat zo nu en dan wel eens mis. Heb het ook twee keer gehad. Dan moet je dus een ticket aanmaken en daar weer op wachten. Ik hoop dat je de tijd hebt!
pi_104469050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:24 schreef 12koeto het volgende:
[..]

is dit normaal?
Ben je ingelogd onder hetzelfde e-mailadres als je paypaladres?
Dat wil het nog weleens zijn, namelijk. :Y
pi_104469274
Soms duurt het ene paar dagen voor de bestelling in je account staat, even afwachte dus.
Veder goed punt van shiznuts.
  donderdag 17 november 2011 @ 11:45:24 #230
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104469328
Pickegg is nu fadbus :')

Wie verzint al die debiele namen, Mcbub is ook zo'n site :P Stoppen ze soms Chinese namen in googletranslate _O-
pi_104469624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ben je ingelogd onder hetzelfde e-mailadres als je paypaladres?
Dat wil het nog weleens zijn, namelijk. :Y
je hebt gelijk
wat kan ik nu doen?
pi_104470083
Een account aanmaken bij DX met je Paypal-emailadres.
Als het goed is, staan je orders daar dan gewoon bij. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 11:45 schreef monkeybrain het volgende:
Pickegg is nu fadbus :')

Wie verzint al die debiele namen, Mcbub is ook zo'n site :P Stoppen ze soms Chinese namen in googletranslate _O-
_O- Die Sjienezen ook. Paypal mot ze niet meer en wat doen ze, ze gaan verder onder een andere noemer.
  donderdag 17 november 2011 @ 12:13:00 #233
39510 R2cksson
pi_104470155
www.tomtop.com

Iemand bekend met deze? Blijkbaar heb ik via Ebay daar iets besteld, ik ben benieuwd.
pi_104470527
Komt me vaag ergens bekend voor. Maar ja, er zijn ook zoveel Chinashops.
Zo heb ik via Ebay (onder andere namen) ook al gekocht van o.a. Newfrog en Topons.
De shops zelf zijn vaak alleen duurder dan Ebay en de vast orde uit de OpeningsPost. Op Ebay moeten ze toch echt de prijzen drukken om in de search rap gevonden te worden door kopers. ;)
SPOILER
pi_104470569
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:13 schreef R2cksson het volgende:
www.tomtop.com

Iemand bekend met deze? Blijkbaar heb ik via Ebay daar iets besteld, ik ben benieuwd.
tomtop is wel een goede zaak

( ebay ervaring ook, normale shop nog nooit wat gekocht)
pi_104470631
[quote]0s.gif Op donderdag 17 november 2011 12:10 schreef shiznuts het volgende:
Een account aanmaken bij DX met je Paypal-emailadres.
Als het goed is, staan je orders daar dan gewoon bij. :)

gedaan,

maar ik zie geen order
pi_104470666
Hmm.. mkai, awkward.
Dan ff contact opnemen met support onder vermelding van je Paypal transactie ID. :Y
pi_104470887
Wat bedoelen ze met PayPal receipt?
pi_104471263
Je krijgt ter bevestiging van Paypal altijd een mailtje. Daar zit een transactiecode bij (17 characters bestaande uit mix letters/cijfers), als het goed is hebben ze daar genoeg aan om de boel te kunnen achterhalen. ;)
pi_104471792
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
aGEpMM/s640/IMG_20111116_161225.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel :D
wow flinke aanbieding, zette me aan het twijfelen
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_104473902
Mailtje van Mcbub gehad dat ze de zwarte ES900i zullen versturen áls hij weer op voorraad is ;(
pi_104474727
Ik heb ook de ES900i besteld, en meteen gevraagd of ze de zwarte konden sturen, krijg ik dit terug:

quote:
hi,friend,
ok,if we have not sent to you,we will send the black to you.
thanks
een dag later:
quote:
hi,friend,
so sorry for this matter,we have already sent to you,we can't change for you.
thanks
Nu maar hopen dat ik geen roze krijg :')
¡ʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
  donderdag 17 november 2011 @ 14:33:40 #243
128384 mcwops
gat in je glas
pi_104475047
voor de fun, deze zojuist besteld O+
wind powered
btw: die BIC product reviews (in Russisch en 'engrish') zijn zoooo ongeloofwaardig. :N
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 17 november 2011 @ 15:19:29 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104476591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef mcwops het volgende:
wind powered
btw: die BIC product reviews (in Russisch en 'engrish') zijn zoooo ongeloofwaardig. :N
ik haak al af bij 5 star reviews. (http://www.buyincoins.com(...)ent-product-456.html)
Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.

Op Buyincoins is het het zelfde verhaal alleen dan erger + ze plaatsten ook zelf reviews. Daar kijk ik bij BIC dan ook helemaal niet meer naar. Producten zijn gewoon goed over het algemeen.
pi_104476601
Die greatwall 9958 heli heeft trouwens geen failsafe voor als het signaal wegvalt :')

*ziet hem rechtdoor de heg in vliegen :D
  donderdag 17 november 2011 @ 15:59:09 #246
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104478791
"eBay" heeft weer weer snel geleverd; vorige week donderdag besteld, nu net binnen:
(zelfde verpakking en inhoud als bij anderen die die Beanie besteld hebben?)

Ze proberen je te paaien met die thee :P
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik die thee ga drinken; China en etenswaren :X

En nog steeds geen 18650 :( 23 na betalen :(

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef Loll het volgende:
wat zat er in een muts?
:?

[ Bericht 74% gewijzigd door Iemand91 op 17-11-2011 16:36:53 ]
  donderdag 17 november 2011 @ 16:24:32 #248
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104478976
wat zat er in een muts?
BAM dit is 3KB
pi_104479145
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:33 schreef mcwops het volgende:
wind powered
Wil je die op je fiets monteren? Lijkt me dat het niet hard genoeg "waait" als je gewoon normaal tempo fietst..
  donderdag 17 november 2011 @ 16:30:24 #250
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104479166
Dezelfde thee heb ik gekregen van iemand zijn vakantie tochtje in China, kun je gewoon drinken hoor :Y
pi_104479882
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.

Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.

Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:56:54 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104480051
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.

[ Bericht 36% gewijzigd door monkeybrain op 17-11-2011 17:06:28 ]
pi_104481392
Zelfde verpakking en ook 'n zakje thee bij mijn muts toen inderdaad. Fijn mutske trouwens, heerlijk over je oren heen _O_
pi_104482252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef monkeybrain het volgende:
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.
Kan ik beamen;

Ik hoor(de) iedereen nu klagen over de Kanen KM780 headset.. ( laatste voorbeeld is shiz van vorige week)

Terwijl mijne echt prima ding is, Ook heb ik een kennis dezelfde van lightake laten bestellen..
en het is inderdaad een wereld van verschil :|

Mijne zal dus vast van een andere batch komen ofzo..
pi_104482918
Nee hoor. Ik ben ervan overtuigd dat in dat geval het voornamelijk afhangt van persoonlijke standaard en smaak. Dat is de voornaamste reden dat iedereen oordopjes of een headphone/-set anders ervaart. Ik heb trouwens nergens geklaagd ook, ik zei juist dat ik precies had gekregen wat ik verwachtte en 'em mooi ga gebruiken voor (in-game of VOIP) voicechats. Maar als ik m'n oren en m'n beleving een plezier wil doen luister ik naar muziek met iets dat daarin weer uitblinkt.

In andere gevallen, waar de klacht gewoon nawijsbaar is, zoals het gebruik van ander materiaal, zal het inderdaad aan het feit kunnen liggen dat het een andere batch is. Soms maakt de fabrikant de keuze kosten te drukken door ander materiaal te gebruiken in de vervaardiging van het product. Ook kan het zijn dat de kwaliteit beter wordt omdat er kinderziektes uit worden gehaald. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]

Ze proberen je te paaien met die thee :P
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik die thee ga drinken; China en etenswaren :X
[..]

Them Chinese know their tea, dacht ik altijd. :P Is volgens mij goed te zuipen heur.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:52:18 #256
48067 neo2000
pi_104484122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
Damn, ik wil ook die Gloabl Position System ( :') ) maar ik ben bang dat ik weet waarom ie zo cheap is. De WinCe varint/winmobile die hier op draait is eigenlijk dood. TomTom heeft bijvoorbeeld nog wel versies uitgebracht voor WinMo/CE 6 en 6.5. maar eik. is dit door Microsoft vervangen door Windows Phone 7. Op de GSM markt zie je het al, check bijv. deze review uit 2010:

http://tweakers.net/revie(...)artphone-nu-nog.html

Zelf cabjes installeren zal er niet bij zijn voor WinPhone 7:

http://answers.microsoft.(...)00-8ff0-4cc715ae1f83

Dus eik is het ding helemaal niet futureproof. :( is misschien ook wel de reden dat GPS apparaatjes met Android erop nog steeds vrij duur zijn in verhouding. :(
pi_104484367
Vandaag zijn de helm "luidsprekertjes" aangekomen.
Eerste snelle indruk is wel positief. Als je een helm hebt met een open ruimte aan de oren (shoei bijvoorbeeld) dan gebruik je de dubbelzijdige plakband. Heb je een helm die ook bekleed is aan de oren (zoals die van mij) dan verwijder je de dubbelzijdige plakband en duw je de klittenband gewoon tegen je bekleding aan. Bij mij blijft dat mooi zitten. Aan de hand van deze foto van BIC (daar wel ongeveer $1 duurder dan suntekstore) is het misschien wat duidelijker wat ik bedoel. Het "wollige" gedeelte van de klittenband heeft dus aan de achterkant dubbelzijdige plakband:
SPOILER
Geluidskwalitiet ga ik niet over oordelen. Ik ga het enkel gebruiken om via bluetooth navigatie instructies te ontvangen.
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 19:05:38 #258
48067 neo2000
pi_104484641
quote:
Ik wilde al reageren, "hey, een vangrailklevertje!", maar toen las ik de laatste zin in je post. Good for you dat je het alleen daarvoor gaat gebruiken. Muziek op op de motor is een no-go lijkt mij.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:33:20 #259
304381 Loll
pi_104485967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef Multicolor het volgende:
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.

Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.

Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.
zeg dat niet te hard :) http://www.buyincoins.com(...)m-product-10080.html

enne voor de lucht zwemmer fans :P :P De Nemo is bij bic in de aanbieding ;)
BAM dit is 3KB
pi_104488565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaan :')

ik een diefje :')
ik heb een lopend bedrijf met personeel man _O-
Heb weleens zo een lockpick setje besteld. Bakte er niks van en ben er maar mee gestopt. Misschien was het ook niet het juiste setje voor de Nederlandsche Bank.

Overigens zie ik niet in waarom iemand met een lopend bedrijf en personeel geen diefje kan zijn. Maar dat terzijde.
pi_104489008
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.

Gebruik ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.
quote:
Veel beoefenaars noemen lockpicking een kunst, omdat er veel subtiliteit voor nodig is en heel veel gevoel voor detail. Lockpicken heeft ervoor gezorgd dat veel hobbyisten sloten zien als een uitdaging, de verslaving die succes in sloten openen geeft is te vergelijken met een kick als iemand een puzzel oplost.
Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 17-11-2011 20:48:34 (correctie bezit -> gebruik (voor pro. doeleinde) ]
pi_104489089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.

Bezit ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.

[..]

Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.
Er zijn toernooien en competities rond dit onderwerp en de setjes worden gewoon verkocht op websites als samenkopen.net. Lijkt me niet dat je daar een vergunning voor moet hebben.
pi_104489452
Heb die zippo-lucifer-hanger van BIC ook binnen. Wel een geinig dingetje, werkt wel redelijk. Had er direct maar twee besteld omdat ik de kwaliteit niet vertrouwde. Gelukkig maar, want ik heb per ongeluk de eerste helemaal in de fik gestoken, waardoor het oogje voor de sleutelhanger er af smolt. Nu heb ik de andere er maar aan gehangen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_104490024
Speciaal voor Rene90 (e.v.a.) ;)

pi_104490223
Yeh, booiiiii! :7 Shark Black-watchclub.
pi_104490507
Niet op de broodkruimels letten aub ;)
  donderdag 17 november 2011 @ 21:25:42 #267
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104492028
Lightake heeft weer een 0.01 cent deal voor de geinterreseerden ;)

SPOILER: Coupon code
(Via de email nieuwsbrief)

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 17-11-2011 21:53:00 ]
pi_104493205
Bedankt tokko1! Besteld :)
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 21:53:25 #269
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_104493748
Great tokko1! Ik bestel hem nu ook, bedankt voor de tip ;)
  donderdag 17 november 2011 @ 22:00:09 #270
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104494147
Ik vraag me trouwens af of er nu met de feestdagen weer in zicht (Kerst, sinterklaas) of er ook strengere controles zullen zijn voor pakketjes uit China.. is dat bekend uit andere jaren?
Ook hoi !
  donderdag 17 november 2011 @ 22:02:39 #271
340692 CraHeX
pi_104494274
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
pi_104494422
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html

serieus?

Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_104494806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef CraHeX het volgende:
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
Had ik ook maar je kan via "order tracking" checken of alles goed is doorgekomen. Order ID staat in je paypal bevestigingsmail.
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 22:13:16 #274
340692 CraHeX
pi_104494867
Waar kan je dat tracken?

Edit: Nvm, ik heb t weer eens nie goed gelezen |:
pi_104495368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html

serieus?

Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
:D
pi_104496994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef CraHeX het volgende:
Great tokko1! Ik bestel hem nu ook, bedankt voor de tip ;)
pi_104497350
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ach bij DX zijn ze ook wel eens wat selectief met reviews heb er al 2 een half jaar geleden gemaakt en geen één is geaccepteerd. Beiden waren niet echt positief.

Op Buyincoins is het het zelfde verhaal alleen dan erger + ze plaatsten ook zelf reviews. Daar kijk ik bij BIC dan ook helemaal niet meer naar. Producten zijn gewoon goed over het algemeen.
Pff, BIC is snel & goede producten.. Maar ik bestel nooit meer iets te samen daar, alles netjes apart. Ook de kleinste dingen xD.
Ze pleuren gewoon alles bij elkaar (eartips,kabels,...) niet echt ideaal..
Dus, voor alles een aparte brief, de postbode zal ook weer tevreden zijn! _O-

mmm
SPOILER
Would it work?
Dan geef ik die in de feestdagen aan iedereen weg haha.

[ Bericht 7% gewijzigd door jonasr op 17-11-2011 23:19:05 ]
pi_104499082
Misschien lukt het wel met verschillende accounts aanmaken :P
pi_104499214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef thethoryd het volgende:
Misschien lukt het wel met verschillende accounts aanmaken :P
Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogt :P.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen? :P.
  donderdag 17 november 2011 @ 23:58:54 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104499360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:55 schreef jonasr het volgende:

[..]

Maar ik doel net op het feit dat je met 1 acc gewoon 20 kunt aanklikken en de korten mee wordt verhoogt :P.
Als je via paypal 20cent voor 20 betaalt kunnen ze je achteraf toch niet meer zitte aanrekenen? :P.
Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:
pi_104499439
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je krijgt vast een refund of nog erger shopcredit D:
Haha zal eens proberen xD.
20 = 19 cent xD. You never know.

mm, maar in paypal zie je dan dit;
1.

o Item number: CP_Q1118716017
o Item price: $0,09
o Quantity: 1

Krijg je er eentje, moet je wel 9cent betalen _O-
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:06:33 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104499697

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).

Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-11-2011 00:17:45 ]
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:10:29 #283
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104499865
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:06 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

[ afbeelding ]

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
[ afbeelding ]
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
[ link | afbeelding ]
Nette review :D plaats hem ook nog even in het DX review topic ;)

Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:12:06 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104499930
Anders zou ik zeggen. De soundstage van de Beta's is breder, klinkt wat ruimtelijker en gedetailleerder. De M2 heeft op zijn beurt weer alles wat je nodig hebt om je ruimschoots in je basskick te voorzien. ;)

Nette rev, tokkie. :P
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:13:41 #285
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104499982
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:10 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nette review :D plaats hem ook nog even in het DX review topic ;)

Hoeveel beter zijn ze dan de Beta's? 10x beter of 2x beter? of gewoon ''anders''
Vooral 'anders'.
Deze zijn kwalitatief echt een stapje hoger, Aluminium etc.. Qua geluid ook echt anders minder echte details zoals de Beta's hebben maar wel echte lekkere bas sound. Beta's zijn ook meer voor thuis en in rustige omgeving.. sluiten minder af enzo ;)

Heb ook nog wat Xears liggen waar de revieuw binnenkort ook wel klaar komt ;) Dan zal ik daarna wel is een overall vergelijking gaan klussen!
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:16:55 #286
304381 Loll
pi_104500101
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?
BAM dit is 3KB
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:21:21 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104500250
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:16 schreef Loll het volgende:
zet die review ook maar in het bolgende topic tokko1 xd @shizz die doos met oortjes zag er vet epic uit . Maar wat deed je met die herrie stoppers?
Ik was niet degene met opbergboxen voor m'n oortjes hoor, lees pagina 2 nog eens na... Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openen . En 'herrie stoppers'? Weetje, jij bent echt vaak heel slecht te volgen. :') _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:24 schreef Loll het volgende:
wat zat er in een muts?
Hier kon ik ook niet veel wijs uit... :{

Anyhoezers. Hier een relaxt nummer voor je Beta/M2/...
Put the bass to the test.
pi_104500524
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.

Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?

Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijt :X Helaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:38:32 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104500671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:32 schreef jopiede het volgende:
Ook even die 0.01$ deal besteld! Thx Tokko1.

Daarnaast moet ik melden dat mijn Awei 900**(te laat om op te zoeken) Helaas niet in mijn telefoon werken, hoor de zang niet meer en als geheel erg flets. In m'n laptop doet hij het wel, zal hem morgen eens in de Iphone 4 stoppen. Misschien dat het komt doordat de mic+oordopjes uit 1 ingang gaan?

Ben trouwens ook mijn beta's-weer-kwijt :X Helaas terug bij m'n oude vertrouwde Kanen's
ES900i soms? :P Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.

Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro. ;(
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss. ;)
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:42:08 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104500756
Heb zelf op dit moment vaak 2 setjes oordopjes mee 1 voor op de fiets (de Xears) en de beta's/awei's voor het lopen en in de trein. De laatste 2 hebben best veel last van de wind, daar de Xears dat veel minder hebben. Maar het geluid van de Awei/beta's vind ik weer beter waardoor ik die in de trein prefereer :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

ES900i soms? :P Meh, eigenlijk niet, zou gewoon moeten werken op een 3.5mm-socket.

Oortjes verloren? Alweer? Zal je maar gebeuren bij oortjes van 249,- euro. ;(
Toch maar goed dat we hier fan zijn van bang-for-buck-and-not-that-a-biggie-in-case-of-loss. ;)
True that...
pi_104501078
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Speciaal voor Rene90 (e.v.a.) ;)

[ afbeelding ]
Thanks Eric,

Ga even kijken of het misschien leuk voor kerst is ;)
Top 5 China producten
pi_104501236
Kan je die 0.01 deal ook vaker bestellen?
Top 5 China producten
pi_104501290
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:09 schreef rene90 het volgende:
Kan je die 0.01 deal ook vaker bestellen?
Blijkbaar wel, 10 in het mandje gedaan, couponcode toegevoegd en 10 cent afgerekend :')
Top 5 China producten
  vrijdag 18 november 2011 @ 01:22:46 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_104501367
Mja, verwacht niet dat die bestelling zal worden gehonoreerd. Normaal staat bij zulke acties dat er per persoon/account maar 1 stuk georderd mag worden en dat per twee weken. Zoals deze: ever buying.com/product37531.html
Maar goed, proberen kun je altijd.
pi_104501398
Heb er 8 besteld, leuk voor surprise oid
Wat een kuttopic :')
pi_104503754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 01:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Heb er 8 besteld, leuk voor surprise oid
Ik denk dat het feest niet door gaat:

11/18/2011 6:54:54 AM Quotation Created Order has been received. Order not paid for yet. Please contact customer.
11/18/2011 6:55:43 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
11/18/2011 8:53:20 AM Collecting Products Now Processing.
11/18/2011 11:28:04 AM Cancelled system error, cancelled.
pi_104504873
Misschien anders per stuk bestellen.
Top 5 China producten
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:11:51 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104504963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:08 schreef rene90 het volgende:
Misschien anders per stuk bestellen.
Of gewoon één ;)
pi_104504999
ik zoek iets leuks voor kerst.
weet iemand wat?
pi_104505038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:13 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst.
weet iemand wat?
Budget? Categorie?
  vrijdag 18 november 2011 @ 10:14:41 #301
353705 Smack-a-jack
and smoke some crack!
pi_104505039
haha thanks voor die 1 cent deals :P allebei maar meteen besteld :$

@12koeto wat voor iets zoek je dan precies?

ps.:

Chinese Webshops topic #175 Nog een paar weekjes wachten tot de HM3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')