abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104479882
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.

Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.

Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.
  donderdag 17 november 2011 @ 16:56:54 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_104480051
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.

[ Bericht 36% gewijzigd door monkeybrain op 17-11-2011 17:06:28 ]
pi_104481392
Zelfde verpakking en ook 'n zakje thee bij mijn muts toen inderdaad. Fijn mutske trouwens, heerlijk over je oren heen _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_104482252
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef monkeybrain het volgende:
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.
Kan ik beamen;

Ik hoor(de) iedereen nu klagen over de Kanen KM780 headset.. ( laatste voorbeeld is shiz van vorige week)

Terwijl mijne echt prima ding is, Ook heb ik een kennis dezelfde van lightake laten bestellen..
en het is inderdaad een wereld van verschil :|

Mijne zal dus vast van een andere batch komen ofzo..
pi_104482918
Nee hoor. Ik ben ervan overtuigd dat in dat geval het voornamelijk afhangt van persoonlijke standaard en smaak. Dat is de voornaamste reden dat iedereen oordopjes of een headphone/-set anders ervaart. Ik heb trouwens nergens geklaagd ook, ik zei juist dat ik precies had gekregen wat ik verwachtte en 'em mooi ga gebruiken voor (in-game of VOIP) voicechats. Maar als ik m'n oren en m'n beleving een plezier wil doen luister ik naar muziek met iets dat daarin weer uitblinkt.

In andere gevallen, waar de klacht gewoon nawijsbaar is, zoals het gebruik van ander materiaal, zal het inderdaad aan het feit kunnen liggen dat het een andere batch is. Soms maakt de fabrikant de keuze kosten te drukken door ander materiaal te gebruiken in de vervaardiging van het product. Ook kan het zijn dat de kwaliteit beter wordt omdat er kinderziektes uit worden gehaald. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]

Ze proberen je te paaien met die thee :P
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik die thee ga drinken; China en etenswaren :X
[..]

Them Chinese know their tea, dacht ik altijd. :P Is volgens mij goed te zuipen heur.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 17 november 2011 @ 18:52:18 #256
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_104484122
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html
Komt nog wel een kleine review aan ;)
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel :D
Damn, ik wil ook die Gloabl Position System ( :') ) maar ik ben bang dat ik weet waarom ie zo cheap is. De WinCe varint/winmobile die hier op draait is eigenlijk dood. TomTom heeft bijvoorbeeld nog wel versies uitgebracht voor WinMo/CE 6 en 6.5. maar eik. is dit door Microsoft vervangen door Windows Phone 7. Op de GSM markt zie je het al, check bijv. deze review uit 2010:

http://tweakers.net/revie(...)artphone-nu-nog.html

Zelf cabjes installeren zal er niet bij zijn voor WinPhone 7:

http://answers.microsoft.(...)00-8ff0-4cc715ae1f83

Dus eik is het ding helemaal niet futureproof. :( is misschien ook wel de reden dat GPS apparaatjes met Android erop nog steeds vrij duur zijn in verhouding. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_104484367
Vandaag zijn de helm "luidsprekertjes" aangekomen.
Eerste snelle indruk is wel positief. Als je een helm hebt met een open ruimte aan de oren (shoei bijvoorbeeld) dan gebruik je de dubbelzijdige plakband. Heb je een helm die ook bekleed is aan de oren (zoals die van mij) dan verwijder je de dubbelzijdige plakband en duw je de klittenband gewoon tegen je bekleding aan. Bij mij blijft dat mooi zitten. Aan de hand van deze foto van BIC (daar wel ongeveer $1 duurder dan suntekstore) is het misschien wat duidelijker wat ik bedoel. Het "wollige" gedeelte van de klittenband heeft dus aan de achterkant dubbelzijdige plakband:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluidskwalitiet ga ik niet over oordelen. Ik ga het enkel gebruiken om via bluetooth navigatie instructies te ontvangen.
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 19:05:38 #258
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_104484641
quote:
Ik wilde al reageren, "hey, een vangrailklevertje!", maar toen las ik de laatste zin in je post. Good for you dat je het alleen daarvoor gaat gebruiken. Muziek op op de motor is een no-go lijkt mij.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 17 november 2011 @ 19:33:20 #259
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_104485967
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef Multicolor het volgende:
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.

Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.

Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.
zeg dat niet te hard :) http://www.buyincoins.com(...)m-product-10080.html

enne voor de lucht zwemmer fans :P :P De Nemo is bij bic in de aanbieding ;)
BAM dit is 3KB
pi_104488565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaan :')

ik een diefje :')
ik heb een lopend bedrijf met personeel man _O-
Heb weleens zo een lockpick setje besteld. Bakte er niks van en ben er maar mee gestopt. Misschien was het ook niet het juiste setje voor de Nederlandsche Bank.

Overigens zie ik niet in waarom iemand met een lopend bedrijf en personeel geen diefje kan zijn. Maar dat terzijde.
pi_104489008
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.

Gebruik ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.
quote:
Veel beoefenaars noemen lockpicking een kunst, omdat er veel subtiliteit voor nodig is en heel veel gevoel voor detail. Lockpicken heeft ervoor gezorgd dat veel hobbyisten sloten zien als een uitdaging, de verslaving die succes in sloten openen geeft is te vergelijken met een kick als iemand een puzzel oplost.
Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 17-11-2011 20:48:34 (correctie bezit -> gebruik (voor pro. doeleinde) ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_104489089
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.

Bezit ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.

[..]

Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.
Er zijn toernooien en competities rond dit onderwerp en de setjes worden gewoon verkocht op websites als samenkopen.net. Lijkt me niet dat je daar een vergunning voor moet hebben.
pi_104489452
Heb die zippo-lucifer-hanger van BIC ook binnen. Wel een geinig dingetje, werkt wel redelijk. Had er direct maar twee besteld omdat ik de kwaliteit niet vertrouwde. Gelukkig maar, want ik heb per ongeluk de eerste helemaal in de fik gestoken, waardoor het oogje voor de sleutelhanger er af smolt. Nu heb ik de andere er maar aan gehangen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_104490024
Speciaal voor Rene90 (e.v.a.) ;)

pi_104490223
Yeh, booiiiii! :7 Shark Black-watchclub.
pi_104490507
Niet op de broodkruimels letten aub ;)
  donderdag 17 november 2011 @ 21:25:42 #267
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_104492028
Lightake heeft weer een 0.01 cent deal voor de geinterreseerden ;)

SPOILER: Coupon code
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Via de email nieuwsbrief)

[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 17-11-2011 21:53:00 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_104493205
Bedankt tokko1! Besteld :)
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 21:53:25 #269
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_104493748
Great tokko1! Ik bestel hem nu ook, bedankt voor de tip ;)
  donderdag 17 november 2011 @ 22:00:09 #270
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_104494147
Ik vraag me trouwens af of er nu met de feestdagen weer in zicht (Kerst, sinterklaas) of er ook strengere controles zullen zijn voor pakketjes uit China.. is dat bekend uit andere jaren?
Ook hoi !
  donderdag 17 november 2011 @ 22:02:39 #271
340692 CraHeX
pi_104494274
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
pi_104494422
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html

serieus?

Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_104494806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef CraHeX het volgende:
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
Had ik ook maar je kan via "order tracking" checken of alles goed is doorgekomen. Order ID staat in je paypal bevestigingsmail.
jaja, en azo...
  donderdag 17 november 2011 @ 22:13:16 #274
340692 CraHeX
pi_104494867
Waar kan je dat tracken?

Edit: Nvm, ik heb t weer eens nie goed gelezen |:
pi_104495368
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html

serieus?

Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
:D
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')