Kan ik beamen;quote:Op donderdag 17 november 2011 16:56 schreef monkeybrain het volgende:
Constante kwaliteit bestaat niet in China, een groot probleem. Zelfs bij dezelfde verkopers kun je verschillende kwaliteit ontvangen.
Them Chinese know their tea, dacht ik altijd.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ze proberen je te paaien met die thee![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik die thee ga drinken; China en etenswaren
[..]
Damn, ik wil ook die Gloabl Position System (quote:Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef RobertNL het volgende:
Linkje: http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html
Komt nog wel een kleine review aan
Voor het testen van de GPS moet ik van mijn kamer af/naar buiten, dat doen we later dus wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluidskwalitiet ga ik niet over oordelen. Ik ga het enkel gebruiken om via bluetooth navigatie instructies te ontvangen.jaja, en azo...
Ik wilde al reageren, "hey, een vangrailklevertje!", maar toen las ik de laatste zin in je post. Good for you dat je het alleen daarvoor gaat gebruiken. Muziek op op de motor is een no-go lijkt mij.quote:
zeg dat niet te hardquote:Op donderdag 17 november 2011 16:51 schreef Multicolor het volgende:
Het valt me op dat je kerstlichtjes eigenlijk beter op ebay kan kopen dan op die chinese sites. Ebay is er een stuk goedkoper in, en dat geld eigenlijk voor veel producten op die sites. Verder vind ik het ook lastig de kwaliteit onder de verschillende producten te onderscheiden.
Zo had ik een keer een laserlamp lichtshow gekocht vanuit china. De behuizing was van goed metaal, heel degelijk. Nou heb ik een zelfde laserlamp van een andere verkoper besteld voor een vriend die hem ook graag wou hebben, maar heb ik er 1 ontvangen die er identiek uitziet, maar wat dunner metaal heeft etc. Vaak ga ik als nederlander graag voor de goedkoopste, maar als het stiekem een ander/beter product is wat de ander heeft, wil ik heus wel meer betalen.
Heeft iemand dus enig idee hoe je dat soort verschillen er dus uit haalt? Want vaak maken die chinezen hetzelfde product 10x na van elkaar blijkbaar.
Heb weleens zo een lockpick setje besteld. Bakte er niks van en ben er maar mee gestopt. Misschien was het ook niet het juiste setje voor de Nederlandsche Bank.quote:Op donderdag 17 november 2011 01:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb een bedrijf en ga ook stagiaires opleiden,vandaar dat ik niet meteen veel te veel geld uit ga geven aan spullen die sws kapot zouden gaan
ik een diefje
ik heb een lopend bedrijf met personeel man
Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.quote:Veel beoefenaars noemen lockpicking een kunst, omdat er veel subtiliteit voor nodig is en heel veel gevoel voor detail. Lockpicken heeft ervoor gezorgd dat veel hobbyisten sloten zien als een uitdaging, de verslaving die succes in sloten openen geeft is te vergelijken met een kick als iemand een puzzel oplost.
Er zijn toernooien en competities rond dit onderwerp en de setjes worden gewoon verkocht op websites als samenkopen.net. Lijkt me niet dat je daar een vergunning voor moet hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Moet je daar geen vergunning voor hebben ook? Lockpicken en het materiaal daarvoor hebben? Volgens mij wel. Volgens mij is het daarom ook zo'n duur geintje als je ergens je sleutel binnen hebt laten liggen (woning/auto) en deze opengebroken moet worden.
Bezit ervan zou dan, net als wapenbezit, illegaal zijn zonder de papieren ervoor, zou je denken.
[..]
Verder een kwestie van skills en oefenen. Blijf je niet oefenen, kom je ook nergens natuurlijk. Het is geen magie.
SPOILER: Coupon codeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Via de email nieuwsbrief)
[ Bericht 2% gewijzigd door tokko1 op 17-11-2011 21:53:00 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Had ik ook maar je kan via "order tracking" checken of alles goed is doorgekomen. Order ID staat in je paypal bevestigingsmail.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef CraHeX het volgende:
@tokko1, Na het betalen met PayPal krijg ik een error, is dat normaal? (En ik heb t over de LighTake website, geld is wel afgeschreven)
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:05 schreef sweetlady-o het volgende:
http://e.dealextreme.com/albums/sinterklaas-presents/index.html
serieus?
Gaan die amerikanen hier niet over trippen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |