En:quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er mag op dit forum ook geen alchohol verkocht worden. En dat mag ook in Nederland. En dat hackding valt ook onder de dingen die we hier liever niet zien.
quote:
Is dat een dreigement naar mij toe?quote:
Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.quote:
Als jij dat zo opvat dan is er iets niet in orde met je.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat een dreigement naar mij toe?
Hoi Skietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet echt tussen alcohol verkopen en een apparaat waar je de veiligheid van je eigen netwerk legaal mee kunt testen. Maar goed, jullie gaan schijnbaar uit van het slechte van de mens en doen er alles aan om het braafste jongetje van de klas te zijn. Prima dan.
Over dit apparaat.quote:
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.quote:
Smakelijk etenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Skiet het volgende:
Top. Goed van je dat je daar op terug komt. Nu kan ik met een gerust hart mijn kogelbiefstuk in de pan gooien.
Ben benieuwd of zo een apparaat ook goed werkt. Denk dat ik hem wel ga bestellen, gewoon om eens te proberen.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.
Ga zo even een filmpje van de navi maken, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
ze hebben geen chocolade lettersquote:Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef tokko1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
Hehe, leuk DX doet aan sinterklaas
Hmz de nieuwe kaarten willen niet zo als ik wil morgen weer een dagquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor dit soort vragen hebben ze DM uitgevonden.
Ga zo even een filmpje van de navi maken, eerst even nieuwe kaarten erop zetten.
kun je link geven van die horloge?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist m'n nieuwe Shark Watch binnen gekregen, hopelijk valt hier niet 'n knopje van af
2 Mooie horloges, eentje voor als ik wat "ruigere" dingen ga ondernemen en eentje voor de "luxe"
http://www.ebay.nl/itm/170609602209quote:Op woensdag 16 november 2011 21:57 schreef portabel het volgende:
[..]
kun je link geven van die horloge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |