Fuck.

Dat haat ik nou, hè. Loop je een heel verhaal te typen, druk je per ongeluk ergens op, verlaat de browser het huidige scherm, ga je meteen terug, is je hele boel weg.

Zo'n invoerveld hoort m'n tekst eigenlijk gewoon te cachen zoals op menig andere site.
Goed. As I was saying...
quote:
Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:[..]
Haha, ik heb weer reactie:
Hi,friend:
This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.
We print the model parts ,using the Ink-jet printer .
you should pay about 6 dollor for the transport fee.
The models has color.
Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over heb

Ah thanks.

Dan was m'n puntje van zorg, dat je dan witte vellen met zwarte lijntjes zou krijgen. Maar als het al in kleur is... misschien zit er wat leuks bij dat gebruikt kan worden als prop tijdens een photo- of videoshoot. Ik ben niet zo van het knutselen en er, behalve decoratieve functie, dan niks aan hebben. Zitten dingen bij die je zo 1-2-3 niet van plastic modellen zou onderscheiden. Ook wel leuke maskers voor halloween volgend jaar misschien.
Goed. Volgende punt, postbode was er.

Kanen KM-780 headset (headphone met mic) en SF-920 condenser microphone. Beide afzonderlijk rond het einde van vorige maand besteld bij Ooitkopen. Duurde elk 4 dagen om eens verstuurd te worden en het was er daarna in zo'n twee weken.
De Kanen KM-780 biedt geen verrassingen. Verwacht geen bassmonster of geweldige soundstage, de KM-780 ontbreekt het gewoon wat aan warmte, diepte, details, nuance en pit. Zelfde voor de microfoon, die doet z'n werk, maar voegt weinig bijzonders toe. Deze headset richt zich dan ook niet specifiek op de muziekenthousiasteling. De headset leent zich prima voor VOIP-bellen en eventueel (online) multiplayergaming.

Met een amp als de FiiO E5 om deze headset aan te drijven is er echter nog redelijk wat van te maken.
Van de SF-920 condenser microphone had ik aardig wat verwachtingen. Dat vanwege de opvallend niet zo crappy shiny plastic look, de tripod met houder en vooral de kabelaansluiting, die daadwerkelijk gebaseerd is op de microfoonstandaard met een drie-pins-plug (naar 3.5mm jack voor je line-in). Net even kort aangesloten op de line-in van de Zoom H1 en live vergeleken met de Zoom H1-kwaliteit, die van de SF-920 en de mic van de KM-780. De opname is mono to stereo-output en de levels zijn instelbaar met een draaiwieltje. Hoewel ik voor deze prijs niet veel geloof van de 'noise cancellation'-specificaties doet de microfoon toch een verdacht goed werk static/ruis tot een minimum te houden en pikt ook weinig tot geen achtergrond geluiden op. De sensitiviteit/het bereik is verder een stuk minder dan de H1, dus het is zaak dat je de microfoon goed richten en plaatsen moet. Wat minder vol, diep dan de H1, pakt lage (bassige) tonen wat moeilijker op, maar daar is de prijs dan ook naar. Een goede mic denk ik voor VOIP-bellen, maar vooral voiceoverwerk en misschien zelfs ook interviews. Echt goed beoordelen kan ik het eigenlijk pas na wat verschillende opnames te hebben gemaakt, ik heb het nu puur ff live getest met de KM-780 headset op en vergeleken met diens mic en die van de H1.

Then in other news... kon deze
eagle lighter niet weerstaan (ook in de smaak '
goud').
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz