Je kan een prepaid creditcard aanvragen en dan met Ideal geld op zettenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef 12koeto het volgende:
is er geen optie voor snellere overschrijvingen?
Wel naar Oostenrijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef jopiede het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)er-weapon-model.html
Dat lijkt me wel leuk om aan de muur te hangen haha! Helaas verzend hij niet naar Nederland :-(
Die van Amazon? Ik pikte laatst iets erover op via onze Spaanse vrienden weer eens...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Haha wat een gek, fantastisch
Ik ga zo een Koss portapro bestellen![]()
Ach so. Kweet niet. Ben dan meer van de looks á la Beats en de HM3.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef monkeybrain het volgende:
Net gekocht voor ¤23,01 bij mymemory, niks mis met jaren 80 design.
Ik ben een hippe vogel en draag zoiets met stijl
Kun je niet gewoon beter ervoor zorgen dat je gewoon periodiek geld stort op je Paypal en die dus niet 'deplete'?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan een prepaid creditcard aanvragen en dan met Ideal geld op zetten
Én daarna je prepaid creditcard aan PP koppelen, daarmee betalen
Wat kost verzenden vanuit Oostenrijk naar NL?quote:
Ik moest een keer een camera terugsturen naar iBood Duitsland... met gewone post 13 euro, 16 euro met UPS (wegens defect (hotpixels) dus op hun kosten, dus met UPS).quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat kost verzenden vanuit Oostenrijk naar NL?![]()
![]()
En waren hier een tijdje geleden geen mensen die naar laser lampjes zochten?![]()
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik moest een keer een camera terugsturen naar iBood Duitsland... met gewone post 13 euro, 16 euro met UPS (wegens defect (hotpixels) dus op hun kosten, dus met UPS).Was nou niet wat je zegt bizar groot of zwaar. Maar ik ben ook zes keer per jaar in NL (moet het wel in de koffer passen).
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deedquote:Hoop dat het al die tokkies afschrikt.Idioten.
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.quote:
Best wel duur het verzenden van een paar papiertjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?
[..]
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen
[..]
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.
http://chinaprices.us?q=p(...)irt%20-canopy%20-bedquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:01 schreef groggy het volgende:
weet iemand een plek waar je posters kan bestellen in china?
Ja gebeurt wel vakerquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:34 schreef Yngwie het volgende:
Is er hier nog iemand die een account heeft bij BuyInCoins en ook orders, berichten en dat soort dingen van andere klanten kan zien?Volgens mij heeft de site wat problemen
Ja, zit nu in een of andere order van een Italiaan (Vito D'Autilio) die die onder andere "Sexy Fashion Cleavage Crystal Tie Belly Chain" besteld heeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja gebeurt wel vaker![]()
Leuke russen met Lingerie setjes enzo. Kon vroeger ook heeel gemakkelijk de foto's van anderen zien
Ga maar eens zo'n simpel ding kopen denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Best wel duur het verzenden van een paar papiertjes
http://www.aliexpress.com(...)del-wholesalers.html
Deze kan voor de ChinaShop addicts niet ontbereken:
Misschien er nog een paar ledjes in zetten?
Die verzendkosten zijn aso helaas. En minimaal 3 afnemen. Anders had denk ik wel zo'n RPG besteld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ga maar eens zo'n simpel ding kopen denk ikLeuke hobby voor de winter.
Ditquote:Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef Poepoog het volgende:
Waarom geloof ik nooit dat die dingen werken.
Wep, en WPA dacht ik, maar niet die nieuwe WPA2 ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dit
Doet die alleen maar wep encryptie? Er is toch ook WPA ofzo, correct me if im wrong.
Rot trouwens op met je refferer linksquote:
Als je die links terugzet, dan zonder een refferer link.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ding Hackt automatisch Wifi verbindingen, je hoeft dus niet in Linux te rommelen.
Ding aanzetten, 15min wachten en klaar!
En dat voor ¤55,55, ze staan op eBay voor 130 en meer!
Video!!!
Ik heb toch even die chinees een mailtje gestuurd;quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Weet je wat? Als me zoiets nog een keer wat lijkt pm ik je wel ff oke?
[..]
Inderdaad. Ik loop ook wel eens wat te kloten met dat ding (toen ie het nog goed deed) maar doelbewust op mensen/piloten schijnen
[..]
Kende ik al, valt me voor zo'n lomp ding nog best tegen eigenlijk.
Zelfde hier, die wist niet wat hem overkwam al die aandachtquote:Op woensdag 16 november 2011 07:47 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik heb toch even die chinees een mailtje gestuurd;
alice zhou: H,friend,
the model could send to you via china post air mail.Could you buy the model in the ali express system?
Zal nog wel eff replyen wat 1 nou kost incl shipping naar nederland :-)
Haha, ik heb weer reactie:quote:Op woensdag 16 november 2011 07:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zelfde hier, die wist niet wat hem overkwam al die aandacht
Kan je niet zelf gewoon printen, vast wel te vinden z'n vour puzzel voor Rocket Launchers... ;Pquote:Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Haha, ik heb weer reactie:
Hi,friend:
This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.
We print the model parts ,using the Ink-jet printer .
you should pay about 6 dollor for the transport fee.
The models has color.
Even twijfelen, december dure maand.. Kijken of ik er geld voor over heb
3D printerquote:Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan je niet zelf gewoon printen, vast wel te vinden z'n vour puzzel voor Rocket Launchers... ;P
Origama Rocket of whatever
Inkjet en lijm is niet zo'n handige combi...quote:Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hi,friend:
This is papermodel which is made by card paper,You should cut the model parts from the paper and glue them together.
The models has color.
Haha, een groot aantal van die modellen kun je gratis downloaden bij Canonquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze kan voor de ChinaShop addicts niet ontbereken:
Misschien er nog een paar ledjes in zetten?
Ah thanks.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:19 schreef jopiede het volgende:
[..]
Hi,friend:
The models has color.
Moet je beter zoeken. Bijv op IP camera. Of wireless camera.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:06 schreef fliert het volgende:
Zijn er security camera's the koop waarvan ik de beelden met mijn iphone kan bekijken?
En ze moeten ook met mijn imac kunnen samenwerken. Dat zou fijn zijn.
(gezocht maar niet gevonden)
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.
Er is niks illigaals aan dit product.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, wifi dingen hacken lijkt me niet de bedoeling. Dus weg. En het vriendelijke verzoek om niet nogmaals met illigale artiekelen aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |