Nee, heb het over Amazon.co.ukquote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef falling_away het volgende:
En versturen ze die producten ook naar buiten de USA?
Dat is vaak het probleem met de spullen van Amazon (op de boeken na)
UK!!!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Quisho het volgende:
Eh verzendkosten en je kan toch geen elektrische apparaten kopen omdat amerika natuurlijk 110V gebruikt.
Nee, duurt van maandag 21 november t/m volgende week vrijdagquote:
aha misschien wel ff kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, duurt van maandag 21 november t/m volgende week vrijdag
Ooooooh, ik dacht dat het alleen op de amerikaanse amazon was omdat black friday een amerikaans gebruik is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
UK!!!!!!!!
AMAZON.CO.UK !!!
O, dat kan welquote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ooooooh, ik dacht dat het alleen op de amerikaanse amazon was omdat black friday een amerikaans gebruik is.
Blijkbaar deden ze het vorig jaar ook dus het is inderdaad op de britse site. Maar de engelsen gebruiken toch ook een andere stekkers en een ander voltage?quote:Op maandag 14 november 2011 22:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
O, dat kan wel.
Maar als dat zo is vind ik het vreemd dat het ook op Amazon.co.uk staat en de prijzen in UK ponden zijn xD
Dat weet ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Quisho het volgende:
[..]
Blijkbaar deden ze het vorig jaar ook dus het is inderdaad op de britse site. Maar de engelsen gebruiken toch ook een andere stekkers en een ander voltage?
Andere stekkers, ja. Ander voltage, nee. Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:14 schreef Quisho het volgende:
[..]
Blijkbaar deden ze het vorig jaar ook dus het is inderdaad op de britse site. Maar de engelsen gebruiken toch ook een andere stekkers en een ander voltage?
Maar wat houd dat dan precies in? Dat ik geen UK producten in Nederland kan gebruiken?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Andere stekkers, ja. Ander voltage, nee. Voor zover ik weet niet.
http://www.yunhuanelectro(...)g_with_fuse_Y006.jpgquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maar wat houd dat dan precies in? Dat ik geen UK producten in Nederland kan gebruiken?
In Nederland hebben de meeste stekkers twee 'tanden' toch?
Ik heb weleens stekkers gezien die 2 'tanden' hebben + ongeveer boven in het midden van die 2, een 3e 'latje'.
Zijn dat UK stekkers?
Prepaid credit card!!!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Xu het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ze enkel Creditcards accepteren.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef computerprobleem het volgende:
Vorig jaar verkochten ze Xbox 360 en Wii Consoles voor 50 pond
Black Fridayquote:
Omgerekend (nu) zo'n 58 euro dus!!quote:Black Friday 2010
In 2010, Amazon.co.uk's Black Friday set a new benchmark in UK retail. Over 500 deals in five days included discounts of up to 80% on a range of bestselling products: hit CDs from Susan Boyle and Take That for £1, Microsoft Xbox and Nintendo Wii consoles for £50. Other highlights included huge savings on LEGO, Adobe software, Timex watches, and Sony TVs.
Amazon dagdeals?quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Voor mij mogen ze wel een Canon EOS 5D Mark II (SLR) + Canon EF 24-105mm 4.0 L IS USM of een Panasonic Lumix DMC-GH2 Lumix GH2 + Lumix G Vario 14-140mm 4-5.8 ASPH OIS kit wegleggen. Zou een leuk cadeautje voor mezelf zijn zo tijdens de feestmaand.Geen bezwaar tegen. Verder ook geen wensen eigenlijk, al zijn koopjes altijd wel leuk en aantrekkelijk, je weet het nooit.
Deze maand al twee dagdeals gekocht op Amazon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |