SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Even mijn revieuw uit het vorige topic aan het einde nog een keer posten![]()
Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!
Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)
(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
en mij! ik heb nog nooit kerst gevierd in m'n leven en dan komt er ineens een hele schoonfamilie bijquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:18 schreef i124Q het volgende:
#175 Waar we met z'n allen opzoek gaan naar kerstcadeau's voor 12koetoik schiet in de stress 0.o
edit: zijn die brainwavz nou echt 59 dollar waard? wat voegen ze toe dan? ik heb laatst voor 20 eu sony oordopjes bij de mediamarkt gehaald. zijn die nu echt veel slechter?
edit2: "In Transit from GUANGZHOU to THE NETHERLANDS as of Wednesday, November 16" denkje dat hij al in NL is?
[ Bericht 3% gewijzigd door Smack-a-jack op 18-11-2011 10:30:06 ]Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
Thanks voor al deze sites! Ben heel erg bekend met DealExtreme, bestel elke week wel wat. Je hebt gewoon leuke gadgets die je in nederland niet kan krijgen of die zwaar overpriced zijn. Helaas zijn de 200mm lasers wel van DealExtreme af.![]()
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Daar doen ze je een plezier mee, want lasers > 5 mW mogen niet zomaar in Nederland.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:25 schreef Gerjann93 het volgende:
Thanks voor al deze sites! Ben heel erg bekend met DealExtreme, bestel elke week wel wat. Je hebt gewoon leuke gadgets die je in nederland niet kan krijgen of die zwaar overpriced zijn. Helaas zijn de 200mm lasers wel van DealExtreme af.Wat mij betreft net niet, maar voor $24,50 zeker wel (destijds tijdens een actie).quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:20 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
edit: zijn die brainwavz nou echt 59 dollar waard? wat voegen ze toe dan? ik heb laatst voor 20 eu sony oordopjes bij de mediamarkt gehaald. zijn die nu echt veel slechter?Tenzij je echt into bass bent en dat je 'main thing' is. Zelf ben ik toch meer van de allrounders, die het beste van alle werelden combineert.
De HM3 en B2 zijn onderweg sinds gisteren zegt tracking. De ene code is onderweg naar Oostenrijk, de andere Australië. Ik hoop niet dat ze de Australia/Austria(No kangaroos)-mistake gemaakt hebben.(upd: wel dus)
Yay, de Chinese follow-up van de Amazons Black Friday.
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 18-11-2011 10:50:27 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Een rubberen kutquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst
weet iemand wat?
het liefst onder 20 euro
Vraag maar na bij monkeybrain.![]()
Voor wie? wat vind diegene leuk? Ik heb zo'n watch-tools set besteld voor m'n schoonpa.. (ex-juwelier of in ieder geval dat neem ik aan).quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef 12koeto het volgende:
ik zoek iets leuks voor kerst
weet iemand wat?
het liefst onder 20 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle rechten voorbehouden.
Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen etc.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:38 schreef Smack-a-jack het volgende:
[..]
m'n schoonpa.. (ex-juwelier of in ieder geval dat neem ik aan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan begrijpen dat je me niet zo goed kan volgenquote:Op vrijdag 18 november 2011 00:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik was niet degene met opbergboxen voor m'n oortjes hoor, lees pagina 2 nog eens na... Chinese Webshops topic #174 Waar de LAPO niet een nieuwe wil openen . En 'herrie stoppers'? Weetje, jij bent echt vaak heel slecht te volgen.![]()
[..]
Hier kon ik ook niet veel wijs uit...
Anyhoezers. Hier een relaxt nummer voor je Beta/M2/...
Put the bass to the test.![]()
Maar to the point, Dan was de doos van monkeybrain.
Maar met die herrie stopppers bedoelde ik die oranje foam achtige dingen die je ook bij de landmacht dagen krijgt weet je wel![]()
Die zag ik dus allemaal in die doos zitten en k was wel erg nieuwschrierig waar die dingen voor zijn in combinatie met oordopjes .BAM dit is 3KB![]()
Nou...quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:41 schreef Loll het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je me niet zo goed kan volgen![]()
Maar to the point, Dan was de doos van monkeybrain.
Maar met die herrie stopppers bedoelde ik die oranje foam achtige dingen die je ook bij de landmacht dagen krijgt weet je wel![]()
Die zag ik dus allemaal in die doos zitten en k was wel erg nieuwschrierig waar die dingen voor zijn in combinatie met oordopjes .quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Tjado het volgende:
Hebben jullie die Comply foam tips gewoon van comply zelf? Of is er ook een China variant?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef Raznov het volgende:
Comply's koop ik tegenwoordig via ebay, geen china variant van gevonden en afaik gebruiken ze bij die brainwavz ook degene van comply zelf. Zijn niet heel goedkoop ($6 voor 1 setje) tov de goedkopere earphones, maar normaal gesproken zet je dat soort tips dan ook op de duurdere setjes.
Denk trouwens dat ik weer eens naar Praxis moet voor een nieuwe box.
It works, because of herbs:quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay~ http://www.complyfoam.com/pages/Technology.htmlquote:Comply Foam Tips are made with high-tech, viscoelastic polyurethane foam. This heat-sensitive, breathable foam conforms to the dynamic shape of the ear canal, providing a perfect in-ear fit. The foams passive noise-reduction technology seals out unwanted ambient sound and funnels pure music directly into the ear canal, without leaking bass.
Thirty times softer than the silicone used on ordinary, factory-supplied earbuds, Comply Foam Tips are extraordinarily comfortable, reducing irritation and fatigue and leaving listeners with clear, crisp sound.
Update: Ha!Als je gewoon bescheiden en met common sense een 1ct deal bestelt...quote:Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems)
[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 18-11-2011 12:08:10 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Iemand een macbook pro dp - hdmi kabel besteld waarbij je ook geluid over hdmi krijgt. Heb er hier namelijk een liggen die dat helaas niet ondersteund.![]()
Welke macbook heb je? Niet alle mac's ondersteunen audio over de display port.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:08 schreef teknu het volgende:
Iemand een macbook pro dp - hdmi kabel besteld waarbij je ook geluid over hdmi krijgt. Heb er hier namelijk een liggen die dat helaas niet ondersteund.
(appeltje -> over deze mac -> meer info)
Al die taalnazi's hier...![]()
s'il vous plaît
review (dus zonder u)Tja, dat werkt wel. Maar die lampjes van LT worden pas leuk als je er tig van hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Als je gewoon bescheiden en met common sense een 1ct deal bestelt...![]()
Ik wacht op eentje..quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:40 schreef ElmoFan het volgende:
imeand ervaring met DHL express uit hongkong?Alle rechten voorbehouden.
Een week geleden een bestelling geplaatst bij DX, is de status nog steeds "Packaging"Het product staat wel op voorraad. Mijn bestelling ga ik annuleren, bestel het wel ergens anders..
De klaagbaak is een machine.![]()
Duhh, bij DX moet je alleen willen bestellen als ze een uniek product hebben. En zelfs dan is het vaak makkelijker om via taobao te kopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:57 schreef Multivitamine het volgende:
Een week geleden een bestelling geplaatst bij DX, is de status nog steeds "Packaging"Het product staat wel op voorraad. Mijn bestelling ga ik annuleren, bestel het wel ergens anders..
Dx is sloom en slecht.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:57 schreef Multivitamine het volgende:
Een week nog maar? en op Packaging kun je niet annuleren toch
?
Hij stond bij mij 10 dagen op packaging toen zag ik de tracking.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nee, die optie bieden ze mij niet. Maar via PayPal open ik dan wel een geschil.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]Een week nog maar? en op Packaging kun je niet annuleren toch
?
Hij stond bij mij 10 dagen op packaging toen zag ik de tracking.De klaagbaak is een machine.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: