SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.
[ Bericht 0% gewijzigd door Skippy_ball op 15-11-2011 11:33:38 ]Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.![]()
Zo, kan ik er iig niet van beticht worden geen originele TT te hebben bedacht en de topicnummering geupfucked te hebben.
Thnx Skippy_ball!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb 2 van die angry bird horloges gekocht op chinabuyeKomen vast nog wel een keer van pas voor een kutcadeautje voor iemand. Alleen werkte de kortingscode niet van FOK
![]()
![]()
Pagina 2 van de folder van Media Markt Rijswijk:quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef rene90 het volgende:
Ik heb 2 van die angry bird horloges gekocht op chinabuyeKomen vast nog wel een keer van pas voor een kutcadeautje voor iemand. Alleen werkte de kortingscode niet van FOK
Gear4 PG542G Angry Bird speaker voor ¤69.![]()
Talking about wasting money...![]()
Nieuw topic, tijd om de balans op te maken, wat is er onderweg?quote:Store
Item / Order / Shipment
MP4Nation
› Brainwavz HM3 / 23.09.2011 / 14.11.2011
› Brainwavz B2 / 13.11.2011 / 14.11.2011
Focalprice
› AWEI ES900i (Red) / 28.10.2011 / 01.11.2011
› Sonun headphone / 07.11.2011 / 10.11.2011
Ever buying
› Kanen KM-780 headphone / 25.10.2011 / 29.10.2011
› SF-920 condenser microphone / 28.10.2011 / 01.11.2011
DealExtreme
› Honest double flame jet lighter / 25.10.2011 / 26.10.2011
Aliexpress
› 808 Keychain Cam #3 / 30.10.2011 / 31.10.2011The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En mensen kopen ditquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Pagina 2 van de folder van Media Markt Rijswijk:
[ afbeelding ]
Gear4 PG542G Angry Bird speaker voor ¤69.![]()
Talking about wasting money...... Die horloges waren dan nog 1.40 per stuk
![]()
![]()
Ik las het jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef shiznuts het volgende:
Of mensen dat kopen?
Eerste fysieke Angry Birds-winkel geopend![]()
![]()
Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingenquote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef shiznuts het volgende:
Nieuw topic, tijd om de balans op te maken, wat is er onderweg?
[..]![]()
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen![]()
![]()
waar haal je die 1-2 cent deals vandaan dan, toch onvoorstelbaarquote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingen![]()
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen![]()
![]()
Ebay, wel een hoop rotzooi hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
waar haal je die 1-2 cent deals vandaan dan, toch onvoorstelbaar![]()
Ik zou niet anders verwachten voor zo een bedrag inclusief verzending.quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ebay, wel een hoop rotzooi hoor.![]()
Ze versturen ook 1 punaise of 1 elastiekje voor 1 centquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou niet anders verwachten voor zo een bedrag inclusief verzending.
Een bubbelenvelop voor 1 cent is ook goedkoop![]()
![]()
Naar wat?quote:
Is het alweer bijna Mardi Gras?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 30 zaken gekocht dit weekend, heel veel 1-2 cent deals. Stuk of 14 halskettingen![]()
Ik ben een beetje aan het doordraaien, voor 1 euro kun je veel post ontvangen
Wat moet je met al die troepjes?
Maar ja, post is wel altijd leuk ja. Alleen dan zo'n desillusie als je iets tof verwacht en dat je dan dagen na elkaar teleurgesteld wordt met je 1ct-dingetjes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mijn Focalprice Heli is er nogsteeds niet,, en die awei's ook al gecannceled
Lekker bezig Focal! Morgen even klagen!
En heli's van Lightake (2 stk.) shipped op de 20e met tracking is nóg niet in nederlandblegh
(mooie klaagpost!)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik kon die awei ook al niet vinden op focalprice? Uit assortiment misschien.quote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef tokko1 het volgende:
Mijn Focalprice Heli is er nogsteeds niet,, en die awei's ook al gecannceled
Lekker bezig Focal! Morgen even klagen!
En heli's van Lightake (2 stk.) shipped op de 20e met tracking is nóg niet in nederlandblegh
(mooie klaagpost!)![]()
Ik heb nu 3 horloges gekocht via diverse websites. Nu heb ik mijn vriendin toegezegd, 'zoek maar wat horloges uit'. Nu heeft ze er 5 gezien (3 tot 6 dollar) op een website. Ik kan ze in een keer bestellen, maar is de kans dan groot dat ze bij de douane 'kosten' rekenen, omdat je er zoveel koopt?
![]()
Ja, vermoed het wel.. alleen het plaatje bij m'n order is nog zichtbaarquote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kon die awei ook al niet vinden op focalprice? Uit assortiment misschien.
Rest van de sporen is uitgewist!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Out of stock. De oranje (hup-holland-hup) is er nog.quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, vermoed het wel.. alleen het plaatje bij m'n order is nog zichtbaar
Rest van de sporen is uitgewist!Split shipping is altijd handiger. Al was het maar omdat je dan niet hoeft te wachten als sommige nog niet op voorraad zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Koe_Boy het volgende:
Ik heb nu 3 horloges gekocht via diverse websites. Nu heb ik mijn vriendin toegezegd, 'zoek maar wat horloges uit'. Nu heeft ze er 5 gezien (3 tot 6 dollar) op een website. Ik kan ze in een keer bestellen, maar is de kans dan groot dat ze bij de douane 'kosten' rekenen, omdat je er zoveel koopt?
En inderdaad omdat een bulkzending van horloges er verdacht uitziet (kosten waarschijnlijk niet, maar het oponthoud is een beetje onnodig). (Let op, als je meerdere items op Ebay bij dezelfde koper los besteld doet deze het vaak wel allemaal bij elkaar).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Apart verzenden geen optie? Risico spreiding.quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Koe_Boy het volgende:
Welke site had ze de horloges gezien?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ever buying, maar ik heb er inmiddels 3 besteld (1 order). De andere 2 doe ik aan het eind van de week wel. Ik zie het wel. Heeft geen haast, zolang het maar geen extra kosten met zich mee brengt, want het moet wel goedkoop blijvenquote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Apart verzenden geen optie? Risico spreiding.
Welke site had ze de horloges gezien?.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: