Pics!quote:Op maandag 5 december 2011 16:32 schreef kanovinnie het volgende:
Pakketje binnen.Wat een lamp! Vanavond maar even een testritje
Miniinthebox.com is onderdeel van LightInTheBox.com hartstikke betrouwbaar! Je kan er zelfs met iDeal betalenquote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Lampenklappert het volgende:
Hey maar ik had een vraagje hé.
Heeft iemand wel eens iets besteld op Miniinthebox.com?
Bijvoorbeeld een XboxHeadsetje of een Dualshock voor de PS3?
Zijn er dingen fout gegaan ?
Want er staan allemaal Headsets op voor de xbox van 4 euro enzo, maar ik weet niet of het wel zo betrouwbaar is, dus ik wil eigenlijk van mensen horen hoe dat zit.
Mm, je reactie ziet er sarcastisch uit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:04 schreef Koen. het volgende:
[..]
Miniinthebox.com is onderdeel van LightInTheBox.com hartstikke betrouwbaar! Je kan er zelfs met iDeal betalen.
Nee, is was echt zo. Ik zie nu dat dat niet meer kan. Logo van iDeal staat nog wel op de site.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Mm, je reactie ziet er sarcastisch uit.
Is het sarcasme of niet?
Want ik heb zegmaar op een site 40 Dollar gewonnen met Fifa 12, en dat staat binnenkort op mn paypal account, heb jij enig idee of dollars automatisch naar euro's worden geconverteerd op PayPal?quote:Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Koen. het volgende:
[..]
Nee, is was echt zo. Ik zie nu dat dat niet meer kan. Logo van iDeal staat nog wel op de site.
LightInTheBox is een van de mooiste Chinese Webshops naar mijn mening.
EDIT: Bij LightInTheBox kan het wel!
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Maar dat maakt voor betalen bij een Chinese Webwinkel niet uit.quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Want ik heb zegmaar op een site 40 Dollar gewonnen met Fifa 12, en dat staat binnenkort op mn paypal account, heb jij enig idee of dollars automatisch naar euro's worden geconverteerd op PayPal?
Ja oke dat is waar..quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Koen. het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar dat maakt voor betalen bij een Chinese Webwinkel niet uit.
Misschien is het wel handig om verder te kijken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:32 schreef Lampenklappert het volgende:
[..]
Ja oke dat is waar..
Nou ik ga gewoon 2 headsets bestellen en ik zie wel waar het schip strand.
Het is toch 'gratis' geld in principe
Is goed. Je mag ze niet hoger dan 4,20V opladenquote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Iemand91 het volgende:
En net even met een multimeter m'n 18650 batterijen gemeten; ik weet niet of de multimeter werkt (het geeft de indruk niet zo goed te werken) en die geeft aan dat er een spanning van 4,18 volt op staat, terwijl het 3,7 moet zijn...
Net als je dacht dat het niet nog goedkoper konquote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef Koen. het volgende:
[..]
Misschien is het wel handig om verder te kijken?
http://lightake.com/detail.do/sku.Headset_for_Microsoft_Xbox_360-35111
welke doppen gebruik je er bij?quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:
FiiO E5 ftw. Wil de nieuwere E6 ook weleens proberen.
Klein, lichtgewicht, geeft net dat extra pit aan je headphone om deze beter z'n werk te laten doen. Er is nu eenmaal wat vermogen nodig om de lucht te laten trillen. Niet zozeer dat het luider is, maar vooral efficiënter en van betere kwaliteit. Bovendien een extra bass-boost-optieswitch. Ideaal in ieder geval om te gebruiken op mobiele apparaten zoals mobiele telefoons, tablets en mp3-spelers die vanwege energiebesparing voor mobiliteit net niet genoeg kick hebben om de boel optimaal aan te drijven.
Voegt de bassboost dan echt wat toe? Ik gebruik Brainwavz betas (+ ipod touch) en ik ben toch wel een beetje verliefd op de bass van de alphasquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef shiznuts het volgende:
Oordopjes zijn vrijwel niet nodig aan te drijven, ze zitten dicht bij je trommelvliezen natuurlijk hè, dus de te overbruggen afstand is niet al te groot en hoeven dus niet al te veel moeite te doen. In tegenstelling tot headphones, die niet in, maar over je oren zitten en waarvan de drivers groter zijn, maar met mobiele apparaten en weinig energie het geheel moeilijk aan te drijven is, waardoor het volume en de kwaliteit niet echt tot z'n recht komt, je mist dan wat pit, waar de FiiO amp dan voor compenseert.
Gebruik de FiiO E5 eigenlijk alleen i.c.m. de Brainwavz HM3, m'n Beats Solo en m'n Sonun SN-161. Echt zin maken doet het met oordopjes weinig (heb trouwens inmiddels een stuk of 20 oordopjes, waarbij ik vaak wissel), zeker als je met je notebook/pc naar muziek luistert (waarbij je genoeg hebt aan de output daarvan), je zou alleen de bassboost dan goed kunnen gebruiken misschien. Verder alleen i.c.m. mobiele apparaten dan, sommige oordopjes hebben drivers die uit zichzelf niet luid genoeg overkomen.
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Voegt de bassboost dan echt wat toe? Ik gebruik Brainwavz betas (+ ipod touch) en ik ben toch wel een beetje verliefd op de bass van de alphas
Had je laatst toch ook al gevraagd?quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Iemand een tip voor headphones (draadloos) voor in de woonkamer?
De ES900i heeft een mic... McBub.quote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef knuppelhout het volgende:
ik blijf kloten met mn zoektocht naar acceptabele iphone earphones met mic. de originele zijn kapot, heb nu 3x namaak witte gekocht, maar helaas zijn die dingen (vooral met dat kleine mic blokje) erg slecht; vooral de microfoon werkt nauwelijks. nou heb ik wel een oplossing gevonden: zo'n adapter met mic waar ik mn brainwavz of skullcandy's in kan pluggen. helaas heb je dan een veel te lang snoer dat zwaar is waardoor die clip met mic niet blijft zitten.
dus ik ben maar weer aan t zoeken op BIC en DX naar liefst betaalbare in-ears die goed genoeg zijn voor een muziekje (niet de hoofdreden), maar waar ook een goed werkende mic op zit. liefst <10USD.
wie o wie heeft het antwoord op deze o zo simpele zoektocht?
Die gaat die van mij niet houden, en m'n voeten zijn niet zo interessant om te zien in het donkerquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef CraHeX het volgende:
1 cent alert!
1 cent fiets stuurwiel strap houder voor bijv. een zaklamp!
[ afbeelding ]
Ever-buying bij Group Deals.
Ik ga dervoor, jij ook?
heb die mcbub besteld, maar krijg je n random kleur. zit ik dalijk met rose oordoppenquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro.
[..]
Had je laatst toch ook al gevraagd?
[..]
De ES900i heeft een mic... McBub.
De Beta's zijn geloof ik nu ook met mic nog in de aanbieding bij MP4Nation.
Enne, haal je geëditte linkje weg, dat zijn namaak. En namaak is gebouwd voor looks niet voor kwaliteit, dus sowieso af te raden.
Ik wacht gewoon tot de alphas weer heel goedkoop zijn en dan koop ik een shitload van die dingenquote:Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mja, je moet geen wonderen verwachten, maar natuurlijk helpt het. Je moet alleen bedenken dat de Beta niet gebouwd is om als de Alpha te klinken en andersom en het onrealistisch is dat te verwachten door er een amp met bassboost aan te hangen. Wil je helderheid van de Beta en de bass van de Alpha's, dan moet je dat niet bij die beiden zoeken, dan moet je naar iets zoeken dat beide al heeft. Probeer anders de Xears Xtreme XT2 PRO, de AWEI ES800M of ES900i. Qua headphone is echt de SN-161 monsterlijk goed voor zo'n 6 euro
net te laat!quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot de alphas weer heel goedkoop zijn en dan koop ik een shitload van die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |