Weet ik, maar meestal hebben ze toch nog wel winterdeals? Of iets in die richting, ik weet nog dat ik vorig jaar 3 paar voor ongeveer 15 euro heb gekocht.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef thethoryd het volgende:
[..]
net te laat!Black Friday deal waren ze dik afgeprijst
Het staat er inderdaad vreemd nu je het zegt, las zelf over die '1' heen. Maar zal wel Engrish zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef CraHeX het volgende:
Total 3 Limited to 1 per customer
Ze schrijven het nogal onduidelijk op.
Mijn ervaring zegt: Totaal 3; Gelimiteerd tot 1 per klant.
Dus dat maar 3 mensen geluk hebben.
Doet me denken aan die BCC reclame. BTW korting, winterdeals, vakantiekorting....quote:Op maandag 5 december 2011 21:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Weet ik, maar meestal hebben ze toch nog wel winterdeals? Of iets in die richting, ik weet nog dat ik vorig jaar 3 paar voor ongeveer 15 euro heb gekocht.
En dan voor 20 euro per stuk doorverkopen
Geen idee of het bij DX is of niet.. maar vind DX sowiso rukquote:Op maandag 5 december 2011 22:48 schreef gizmo_rtd het volgende:
Wie kan mij helpen. Ik zag laatst op DX een setje gereedschap van plastic/kunststof om bijvoorbeeld klei te bewerken. Ik kan deze echter op geen manier meer terugvinden. Evenals het assortiment uitstekers voor bijvoorbeeld klei.... Iemand een idee in welke categorie? Heb al 2x de kitchenette gadgets doorzocht...
Onwaar!quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef shiznuts het volgende:
Sowieso is het een leugen,, ze zijn pas $0,01 als er genoeg mensen meedoen.
Anders betaal je nog onnodig voor iets wat je nooit gebruiken gaat...
Nee hoor, het is een leugen dat het per definitie een 1ct-deal zou zijn...quote:Op maandag 5 december 2011 23:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Onwaar!
Je legt het in je cart maar zit er niet aan vast.
Als het bedrag hoger dan 1 cent is uiteindelijk gooi ik hem eruit.
True story. Met Chinaprices krijg je zo'n beetje alles gevonden.quote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Geen idee of het bij DX is of niet.. maar vind DX sowiso ruk
http://chinaprices.us?q=clay%20tool
Staan verschillende webshops bij met de dingen die jij graag wilt, goedkoop en betrouwbaar
(en anders Ebay!?)
1 cent deals zijn eingelijk altijdquote:Op maandag 5 december 2011 23:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een leugen dat het per definitie een 1ct-deal zou zijn...Punt.
[..]
True story. Met Chinaprices krijg je zo'n beetje alles gevonden.
Wees een beetje creatief met je Engelse steekwoorden.
Kweek zoekskills en je schopt het nog ver in deze wereld.
SPOILER: geheel OT (IB box):Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
1 cent deals zijn eingelijk altijd:
Micro --> full SD convertor = 3 keer gebruiken
Oortjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CC lampje: Ok, maar wat is daar het praktisch nut van?Wat een maten is dat pakket, 6 bij 4 meterSPOILER: geheel OT (IB box):Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De 1 cent dopjes zijn bij mij nooit veranderd in status. Bleef op paid staan, maar ze waren er in 3 weken welquote:Op dinsdag 6 december 2011 00:47 schreef shiznuts het volgende:
Mijn $0,01-oordopjes die ik ook maar eens zien wil (to see what the fuzz is about and be part of the legend), liggen nog altijd bij de lui van Ooitkopen. Zouden ze de boel spoeden, is het inmiddels een week later en nog altijd niet de deur uit bij hen. Bij mij is het een principekwestie, moeten ze zulke deals maar niet houden.
Verder heb ik dat creditcardlampje ook ja. Ik vond het wel geinig, die ene seconde uitproberen was de 1ct wel waard. Te dik voor de portemonnee te gaar om echt te gaan gebruiken... geen idee idd wat ik er nu aan heb, maar misschien dat we er iets creatiefs voor vinden... als het lampje in de koelkast niet meer werkt of zoiets stoms.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat een maten is dat pakket, 6 bij 4 meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Welk programma, waar ging het over e.d.?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:30 schreef Eenskijken het volgende:
je gaat toch niet klagen over 1cent deals he?
Was trouwens net nog op nederland 3, hadden ze ook iets uit china besteld, kwam 6 weken later aan. Zou dus prima een van de shops die hier vaak genoemd worden kunnen zijn
Mij boeit het welquote:Op dinsdag 6 december 2011 01:28 schreef R2cksson het volgende:
Het zal niemand een ruk boeien, maar ik heb mijn tablet (die waar verstandige mensen met een boog omheen lopen) zo ver gekregen dat hij uit de market kan downloaden en er zit Sygic Mobile Maps 10 op. Beide met dank aan piraatbaai.
Heb ik wel eens eerder gehoord, je hebt helaas ook de versie die de crap is onder de flytouch 3 tablets is kwa hardwarequote:Ik heb ook gemerkt dat er een ingebouwde kookplaat in zit op de achterkant. Dat ding wordt gewoon bijna te heet om vast te pakken...
Geloof me, als je langer door gaat met China Shopping heb je die dingen zo op voorraadquote:Natuurlijk ben ik vergeten om een US > EU converter mee te slepen voor de stroom, dus ik kan niet verder testen tot ik weer thuis ben.
Jammer, had wel graag foto's willen zien, vooral van de batterij en processor.quote:En alsof dat nog niet genoeg is, heb ik ooit mijn kleine kruiskop uit het setje van de laptoptas gepakt, dus kan ik ook de boel niet open schroeven voor wat foto's van de binnenkant...
Nee, zo werkt het niet naar mijn idee, op de site van de douane staan wel rekenvoorbeelden, moet je daar even kijken wat ze doen. Maar zou er niet achteraan gaan, al dat gezeik voor 5/6 euroquote:Met andere woorden, ik ben een behoorlijke draadezel!
Dan nog iets anders, is het niet zo dat je tot 22 euro belastingvrij bent en dat de douane je dus bij een bedrag van 44 euro eerst 22 euro van die 44 euro moet aftrekken alvorens de kosten te berekenen? Want dan hebben ze mij teveel gerekend... (Eigenlijk ook weer niet, maar niemand van de douane hoeft te weten wat de tablet werkelijk gekost heeft natuurlijk.)
Die zocht ik laatst ook al, toen niet goedkoper gevonden. Toen maar een bluetooth reciever gekocht, nu kan ik mijn telefoon, PC, Tablet zonder draden op de boxen laten spelenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand die zo'n soort switch goedkoper (en kleiner) kan vinden? Hij moet dus 2 bronnen en 1 speaker. Ik heb namelijk speakers met een 3.5mm ingang. Ik heb mijn laptop er aan hangen, maar wil mijn oude radio er ook (via de hoofdtelefoonuitgang) aan kunnen hangen.
[ afbeelding ]
http://electronicsusa.com/mk1and2.html
Op deze site is hij namelijk 25 dollar. Daarnaast verzenden ze niet naar Europa.
Zoiets:quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand die zo'n soort switch goedkoper (en kleiner) kan vinden? Hij moet dus 2 bronnen en 1 speaker. Ik heb namelijk speakers met een 3.5mm ingang. Ik heb mijn laptop er aan hangen, maar wil mijn oude radio er ook (via de hoofdtelefoonuitgang) aan kunnen hangen.
[ afbeelding ]
http://electronicsusa.com/mk1and2.html
Op deze site is hij namelijk 25 dollar. Daarnaast verzenden ze niet naar Europa.
quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, en daar ga ik deze keer ook niet vanuit
Kan een poging wagen. Is op zich wel het voordeligst!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:58 schreef thecuriousone het volgende:
Heb je zin om het zelf te maken?
Je kan van die splitters gebruiken als basis of de losse stekkers kopen (te vinden op ebay).
Enkel nog een schakelaar en een klein doosje.
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die zocht ik laatst ook al, toen niet goedkoper gevonden. Toen maar een bluetooth reciever gekocht, nu kan ik mijn telefoon, PC, Tablet zonder draden op de boxen laten spelen
Thanks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:00 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zoiets:
http://www.ebay.com/itm/S(...)530979#ht_500wt_1156
of
http://www.ebay.com/itm/M(...)f6536#ht_2670wt_1139 ?
Nee, ik krijg hem niet in het recovery menu, wat ik ook doe. Dus voorlopig zit hij nog met de ROM die de Chinees erop heeft gezet. Misschien dat ik er na een paar weken spelenderwijs een manier op vind om erin te komen, maar nu heb ik het opgelost door van piraatbaai een 'market.apk' te downloaden. Gewoon zoeken op 'Android Market'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mij boeit het welHoe heb je hem nu werkend gekregen? andere Rom of dat nog niet?
Loopt de navigatie een beetje of valt het tegen? Hier deed hij het redelijk, maar ik heb geen idee meer welke navi ik geprobeerd heb
Ik heb BiC nu zo ver dat ze me $16 willen refunden. Ik heb daarop $50 dollar terug geeist. En als ze dat niet gaan toegeven ga ik gewoon kijken wat Paypal voor me kan doen. Waarschijnlijk gaan die me zeggen dat ze over kwaliteit van de inhoud van een pakket geen dingen kunnen zeggen, maar ik ga het daarom al gooien op een intern defect. Hij heeft immers brakke wifi/gps/kookplaat.quote:[..]
Heb ik wel eens eerder gehoord, je hebt helaas ook de versie die de crap is onder de flytouch 3 tablets is kwa hardware(Op sites lees je dat je met een grote boog om de versie met 3x I op de doos moet heenlopen) Helaas wist je van te voren niet welke BIC ging opsturen
Ik bestel al blijkbaar lang genoeg, want ik heb ze op voorraad. Alleen niet bij me... #User error: replace user# Ik ga er eentje vastlijmen op de lader, dan kan ik het gewoon niet meer vergeten.quote:[..]
Geloof me, als je langer door gaat met China Shopping heb je die dingen zo op voorraad, vergat ze zelf ook altijd dus toen van ellende maar eens een stuk of 10 besteld.
Ik dus ook, maar vanaf donderdag heb ik weer al mijn gereedschap ter beschikking. Eerst even afwachten wat BiC gaat vinden van mijn $50 aanbod en of ik erna naar paypal moet. Als ik garantiezegeltjes breek komt daar natuurlijk weer gezeik van.quote:[..]
Jammer, had wel graag foto's willen zien, vooral van de batterij en processor.
Ik zie het inderdaad bij het rekenvoorbeeld niet genoemd. Vind ik een beetje vreemd, want tot een bepaald bedrag is gewoon belastingvrij... Net als spaargeld dacht ik zo. Tot 20.000 is belastingvrij, alles wat daarboven komt niet meer. Dus 50.000 euro spaargeld is belasting betalen over 30.000.quote:[..]
Nee, zo werkt het niet naar mijn idee, op de site van de douane staan wel rekenvoorbeelden, moet je daar even kijken wat ze doen. Maar zou er niet achteraan gaan, al dat gezeik voor 5/6 euro
En bij defecten of nepproducten dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef Poepoog het volgende:
PayPal gaat helemaal niks doen, die komen alleen "in actie" als het object niet is aangekomen.
Nepproducten moet je een brief van de producent hebben waarin staat dat het gaat om een vervalsing en bij defecten ben je meestal gewoon de lul.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef R2cksson het volgende:
[..]
En bij defecten of nepproducten dan?
je link is kapotquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef Michael-H het volgende:
Misschien leuk om hier te posten; wat foto's van het Warehouse van Focalprice.
http://forums.focalprice.com/showtopic-35178.aspx###
Let ook op de staat waarin de pakketjes verkeren als ze worden opgestuurd, en hoe je ze ontvangt
Denk eerder dat het Focalprice forum kapot is, http://forums.focalprice.com/ doet het hier ook niet...quote:
Wow!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |